Találatok a következő kifejezésre: Mi történhet, a lánynak az (2 db)

Mi történhet, ha a lánynak az orvos nem megfelelő tablettát ír fel ill. túl korán kezdi el szedni?

Arra gondolok, hogy én 13 évesen Diane35.öt szedtem talán még korábban az arcomra, b?rgyógyász írta fel. Szedtem egy ideig, majd abba hagytam 15 és fél évesen megint szedtem ugyanezt, majd gracialt, Lindinette 20-at és még volt egy féle amire nem emléxem. Soha nem vettek t?lem vért, vagy vizsgáltak meg, elmentem n?gyógyászhoz és felírta. Nem kérdez?sköftem, mert ? az orvos tudja mit csinál. Vagy ? is felel?tlen lett volna??? Most 22 éves vagyok, 2 éve nem szedek semmit, jöv?re szeretnék már babát. Lehet, hogy a korai fogamzásgátlók miatt nincs jó peteérésem? Lehet más problémám bel?le??? A menszeszem 3-4 napig tart, az els? napban ömlik bel?lem, utána szinte semmi. Ez utalhat a rossz peteérésre???

Legjobb válasz: Nem értem a problémádat, ha nem érzel semmit, akkor honnan gondolod, hogy bajod lenne. A menzeszem nekem is 3-4 napig tart, nekem is elsõ nap rengeteg, uténa már csak kevés, én 5 hónapja szedek tablettát, amugy én is 22 vagyok, de azelõtt is ilyen volt a menzeszem. Nem hinném, hogy gond lenne a gyerekvállalsnál, mert egyre gyakrabban hagsúlyozzák, hogy a tabletta abbahagyása után visszatér a fogamzóképesség, viszont 13 évesen szerintem bagyon korai volt, még ha pattanások miatt is szedted. Nem is volt akkor vormális ciklusod, de hát elmélet ben a doki tudja, mi van. Az hogy nem kérnek vérvételt, te miért nem mondtad, hogy szeretnél?? A doki nem foglalkozik, vele, engem is a kérésemre vizsgált meg. Ez a te felelõtlenséged is, meg se vizsgált még soha?? Ha gyereket akarsz, azért jó lenne kivizsgáltatnod magad.

Nem értem a problémádat, ha nem érzel semmit, akkor honnan gondolod, hogy bajod lenne. A menzeszem nekem is 3-4 napig tart, nekem is elsõ nap rengeteg, uténa már csak kevés, én 5 hónapja szedek tablettát, amugy én is 22 vagyok, de azelõtt is ilyen volt a menzeszem. Nem hinném, hogy gond lenne a gyerekvállalsnál, mert egyre gyakrabban hagsúlyozzák, hogy a tabletta abbahagyása után visszatér a fogamzóképesség, viszont 13 évesen szerintem bagyon korai volt, még ha pattanások miatt is szedted. Nem is volt akkor vormális ciklusod, de hát elmélet ben a doki tudja, mi van. Az hogy nem kérnek vérvételt, te miért nem mondtad, hogy szeretnél?? A doki nem foglalkozik, vele, engem is a kérésemre vizsgált meg. Ez a te felelõtlenséged is, meg se vizsgált még soha?? Ha gyereket akarsz, azért jó lenne kivizsgáltatnod magad.
A kérdező hozzászólása: Lehet, hogy nem fontos, de eszembe jutott, Yadinet szedtem.
A kérdező hozzászólása: 13-15 évesen soha nem is gondoltam volna, hogy vérvétel kellene! Ez az én felelõsségem? Honnan kellet volna tudnom, hogy hogyan is mûködik ez???
A kérdező hozzászólása: Nem én csak félek hogy a tabletta okozot e valami problémát a szervezetemben. Amúgy halt már meg úgy ember, hogy nem érezte, hogy beteg. :(((
Ez igaz, ezért szerintem jó lenne, ha elmennék egy normális nõgyógyászhoz és megvizsgáltatnád magad, az elõbb már írtam, hogy én 5 hónapja szedem és nekem is voltak már furcsa tüneteim, de a nõgyógyász kiröhögött, hogy az biztos nem attól van. Amugy mióta abbahagytad, mindig rendesen megjön, nem volt gond soha?
A kérdező hozzászólása: 14-15 éves koromban, mikor abba hagytam a szedést miníg 5-6 napos menstruációk voltak. majd 3-4 évig folyamatosan szedtem, most hogy megint abba hagytam csak 3-4 naposak és 28-32 napra jönn meg. Keresek egy magánorvost, sajnos az állami orvosokkal az a baj, hogy nem választahatok, mindíg más rendel a kórházban, és soha nem lehet kiszámítani ki van ott.
A kérdező hozzászólása: Talán kétszer volt, hogy nem akart megjönni. Elmentem orvoshoz, de nem nagyon foglalkozott velem, azt mondta a bogyó abba hagyása miatt van.
Honnan szeded, hogy rossz a peteérésed??? Ha megjön minden hónapban, akkor van peteérésed, tehát nem értem a problémádat! Elvileg bármikor teherbeeshetsz, hisz a ciklusod normálisnak mondható! Nekem is volt már olyan, hogy 5-6 napig is megvolt, az elsõ 2 napban szó szerint ömlött a vér belõlem, aztán amikor a köv. alkalommal megjött meg alig volt! Persze amióta tablettát szedek (Gracial-t 4 éve) csak kb. 3 napig tart a mensim és nem ömlik a vér belõlem!
Anno nekem is úgy írták fel 15 évesen a Tri-regolt, hogy nem volt se vérvétel, se semmi, csak megvizsgált az orvos kézzel, meg kenetet vett, de már azzal a lendülettel írta is a receptet. De nem lett belõle semmi bajom, most 21 vagyok és van egy fél éves kisfiam. Bár te elég sokféle gyógyszert szedtél, ami valószínûleg nem egészséges. Én azt tudom javasolni, hogy menj el egy rendes normális nõgyógyászhoz (nem muszáj, hogy magándoki legyen, csak kérdezz utána, hogy kit ajánlanak), és vizsgáltasd meg magad. Amúgy is ajánlott a tervezett teherbeesés elõtt kivizsgáltatni magad, hogy minden rendben van-e. Szóval menj el dokihoz, mondd meg, hogy babát szeretnél, és nézze meg, hogy mennyi esélyed van egy problémamentes terhességre, és egyáltalán a teherbeesésre. És persze említsd meg neki is, amit itt leírtál.

Termoszabn előre elkészitett tápszert adtam a 3 hetes lányomnak és az imént vettem észre hogy megsavanyodott. Mi baja történhet?

Most nem tudom hogy már az el?z? etetésénél is az volt e. Mióta evett bel?le kb 4 órája, semmit nem veszek észre rajta, most is alszik. és azóta már kért még egy adag kaját ilyenkor szidom az internetet mert itt olvastam, hogy el?re el lehet késziteni és termoszban tárolni 24 órát.

Legjobb válasz: szia semmi baja nem lesz. kisfiam is evett egyszer véletlen savanya tápszert. semmi baja nem lett tõlle szerencsére.

szia semmi baja nem lesz. kisfiam is evett egyszer véletlen savanya tápszert. semmi baja nem lett tõlle szerencsére.
A tápszeres dobozon mi áll, meddig lehet a babának adni az elõre elkészített tápszert? Én inkább éjszaka is felkelek és frissen készítem. Nem hiszem, hogy hasmenésen kívül bajt okozhatna...de gondolod, hogy savanyún megitta volna? Szerintem nem, ne aggódj!
Elvileg nem lesz baja, de a tápszerek is tejalapúak, így ha folyton melegbe van megromlik. Hûtõbe eláll 24 órát, de õszintén megmondom ilyen picurinak inkább mindig frisset kell adni, az a tuti:-)
Nem lehet, hogy félreértettél valamit? Én még sosem olvastam itt, hogy termoszban elállna, viszont hûtõben igen. Max. megy majd a hasa tõle, de ennyi. Az ilyen kérdések 99%-ban a hûtõs módszert javasolják vagy azt hogy a meleg vizet tedd termoszba és öntsd rá a porra. Én is mindig frisset csinálok, az a biztos.
Szerintem mindig frisset csinálj. Termoszban, melegen egyáltalán nem kellene tartani a tápszert. Esetleg hûtõben szokták, de én azt sem szerettem. Néha nagyon kómás voltam, de inkább frissen készítettem éjszaka is.
Te jó ég, termoszban csak a meleg vizet szabad tárolni, a tápszert nem!!!! Valamit nagyon félreértettél. Melegen nem szabad tárolni az elkészített tápszert, mert pont ez lesz: megsavanyodik, ugyanis elszaporodnak benne a baktériumok. Ha hûtõbe teszed, miután megcsináltad, valóban semmi baja nem lesz. Utána újra lehet melegíteni egyszer.
A kérdező hozzászólása: köszönöm szépen a váalszokat, szerencsére nem lett semmi baja, valószinû nem is ivott belõle...marad a frissne készités

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!