Találatok a következő kifejezésre: Mi okozhat hőemelkedést 37 - (1 db)

Mi okozhat tartós hőemelkedést? (37 - 37, 2°C)

A gond azzal kezd?dött, hogy elmaradt a menstruációm és ekkor kezdtem gyanakodni esetleges terhességre (de két teszt negatív eredménye ezt kizárta), mellesleg azóta se jött meg.

Legjobb válasz: Ha 2teszt negatív, még nem 100%, hogy nem vagy terhes! Szerintem menj el elõször nõgyógyászhoz. Vannak nõk, akiknek már UH-n látszik a terhesség, ellenben a teszt mégsem mutatja ki. (Egyébként hõemelkedést általában vmilyen gyulladás okozhat.)

Ha 2teszt negatív, még nem 100%, hogy nem vagy terhes! Szerintem menj el elõször nõgyógyászhoz. Vannak nõk, akiknek már UH-n látszik a terhesség, ellenben a teszt mégsem mutatja ki. (Egyébként hõemelkedést általában vmilyen gyulladás okozhat.)
Tartós hõemelkedést nagyon sok minden okozhat. Még az idegeskedés is. Nõgyógyászhoz mindenképp menj el, nézesd meg, hogy terhes vagy-e, van-e gyulladás, stb. Mondd el neki minden tüneted, azt is, hogy hõemelkedésed van.
A kérdező hozzászólása: Mennyi az esélye annak, hogy az ember az elõváladék által legyen terhes?:( Mert pár doktor azt írta, hogy nagyon kicsi rá az esély... de most már egyre jobban kezdek megijedni, mert a terhesség nagyon korai lenne számomra(17 vagyok) Hétfõn veszek még egy tesztet és ha nem javul az állapotom mindenképp elmegyek orvoshoz :(
Szia.A terhesség elején is lehet hõemelkedés, mert a méh folyamatosan alakul, és alkalmazkodik, és ez nem csak a testi változásokkal, hanem hormonális változásokkal is jár.Mind ezek mellett, persze ha nem vagy az a legtöbb esetben gyulladás szokott lenni.A leggyakoribb gyulladások elõfordulási helyei, a nõi-férfi nemiszervek, a légútat(torok, mandulla), fog, vagy izületi gyulladások szoktak lenni.Ezt csak általánosságban írtam le.Szóval, mindenféleképpen menj el, orvoshoz, nõgyógyászhoz, és kezeltessd ki magad.Ha viszont továbbra is hõemelkedésed marad akkor ajánlatos egy góc kutatás.Sikeres gyógyulást.Még egy válasz, a virus esetében magas láz szokott lenni, és bakt , gyulladás esetén van hõemelkedés.
A kérdező hozzászólása: Köszi szépen a válaszokat.
Nekem volt olyan idõszak, amikor 3 hónapig egyátalán nem volt menzeszem, de akkor változás ált be az életemben, sokat idegeskedtem. Viszont az is kétségtelen h elõváladéktól teherbe eshetsz, sajnos egyszer velem is elõfordult, de nekem utána már az elsõ teszt kimutatta a terhességet. Mindenképp menj el dokihoz...

Hasonló válaszok

A kérdés szövege Válaszok száma

Tisztelt Doktor úr! Nincs egy hónapja, hogy fehérjét és gennyet találtak a vizeletemben. Most megint fertőzésem van, de mikor pisilek már véres is. Voltam orvosnál antibiotikumot írt ismét (Suprax 200mg). Fél év alatt ez már a harmadik ilyen fertőzésem. M

Tisztelt Doktor úr! Nincs egy hónapja, hogy fehérjét és gennyet találtak a vizeletemben. Most megint fertőzésem van, de mikor pisilek már véres is. Voltam orvosnál antibiotikumot írt ismét (Suprax 200mg). Fél év alatt ez már a harmadik ilyen fertőzésem. Most volt vérvételem és az Se Kreatinin 120 umol/L. Fehér folyásom is van, canesten combival kezeltem, de nem múlt el. Később 1 homeopata azt mondta, hogy alkati dolog és ne foglalkozzak vele. Válaszát előre köszönöm. N.

1

Tisztelt Doktor Úr ! 23 éves vagyok és kb fél éve küzdök súlyos aknés bőrpanaszokkal az arcomon. Ezelőtt jóval, mondhatni állandó (hetente-kéthenetente) jelleggel jelentkeznek hüvelyi panaszok (sok és sűrű folyás, kellemetlen égető érzés). Lehet összefügg

Tisztelt Doktor Úr ! 23 éves vagyok és kb fél éve küzdök súlyos aknés bőrpanaszokkal az arcomon. Ezelőtt jóval, mondhatni állandó (hetente-kéthenetente) jelleggel jelentkeznek hüvelyi panaszok (sok és sűrű folyás, kellemetlen égető érzés). Lehet összefüggés a két problémám között? Esetleges nőgyógyászati betegség okozhat erős aknésodást, amit egy átlagos citológia vizsgálat nem mutat ki? Az arcommal bőrgyógyászhoz járok, akinek tanácsára Aknenormin nevű gyógyszert és Diane 35 fogamzásgátlót szedek 3 hónapja. Az arcomról minimálisan enyhületk a panaszok, de a hüvelyi kellemetlenség állandó. Sörélesztőt tablettát is szedek, hogy a hajam egészségesebb legyen. Ennek lehet-e ilyen mellékhatása? Bár mindkét panaszom jóval a sörélesztő szedése előtt kezdődött. Előre is köszönöm szépen válaszát!

1

Jó estét! Az lenne a kérdésem, hogy szoptatok és idág is hiányos volt a mestruáciom, most pedig nem jött meg, hogy terhes lennék? Nincs semmi tünet, nem szédülök, semmi bajom csak a mestruáciom késik miért van?

1

Tisztelt Doktor Úr! Voltam önnél konzultáción habituális vetélés miatt. Most HSG vizsgálatot kellene elvégezni, de a HYCOCY-t szeretném. A kérdésem az lenne, hogy ön kit ajánl, hol végeztessem el. Fájdalommentesen szeretném amennyiben ez megoldható. Válasz

Tisztelt Doktor Úr! Voltam önnél konzultáción habituális vetélés miatt. Most HSG vizsgálatot kellene elvégezni,de a HYCOCY-t szeretném. A kérdésem az lenne, hogy ön kit ajánl, hol végeztessem el. Fájdalommentesen szeretném amennyiben ez megoldható. Válaszát előre is köszönöm. Kitti

1

Tisztelt doktor úr! Két gyermekem van, 5 és 11 évesek. Mindkettőjükkel nagyon könnyen lettem terhes, talán mert fiatal voltam. Most 34 évesen új párkapcsolatban döntöttem, hogy harmadik gyermeket is vállalnék, de nem jön. Ahogy elkezdtünk próbálkozni borz

Tisztelt doktor úr! Két gyermekem van, 5 és 11 évesek. Mindkettőjükkel nagyon könnyen lettem terhes, talán mert fiatal voltam. Most 34 évesen új párkapcsolatban döntöttem, hogy harmadik gyermeket is vállalnék, de nem jön. Ahogy elkezdtünk próbálkozni borzasztó PMS tünetek kezdtek gyötörni a ciklus második felében. Az orvosom manuális és ultarahangos vizsgálat alapján is egészségesnek talált. Hormonális fogamzásgátlót már évek óta nem szedek. A ciklusom rendszeres, 25-26 napos. Megoldás lehet-e számomra a PreMens tabletta? Ártalmas-e ha a kúra közben leszek terhes?

1

Tisztelt Doktor Úr! Én yadine nevezetű fogamzásgátló tablettát szedek. Mycosyst 150 mg kemény kapszulát kell most mellette szednem candida fertőzés miatt, azt szeretném kérdezni, hogy ez a gyógyszer nem e gyengíti a fogamzásgátló hatását. Mielőbbi válaszá

Tisztelt Doktor Úr! Én yadine nevezetű fogamzásgátló tablettát szedek. Mycosyst 150 mg kemény kapszulát kell most mellette szednem candida fertőzés miatt, azt szeretném kérdezni, hogy ez a gyógyszer nem e gyengíti a fogamzásgátló hatását. Mielőbbi válaszát köszönöm

1

Tisztelt Doktor Úr! Fél éve amikor nőgyógyászati vizsgálaton voltam, azt mondták, hogy van egy kis méhszájsebem, s használjak intim zuhanyt kb. 10 naponta. Én azóta használom is (Dr. Dolhay Colpo-Cleaner Irrigátor és hozzá Colpo Cleaner Laktóz pezsgőtable

Tisztelt Doktor Úr! Fél éve amikor nőgyógyászati vizsgálaton voltam, azt mondták, hogy van egy kis méhszájsebem, s használjak intim zuhanyt kb. 10 naponta. Én azóta használom is (Dr. Dolhay Colpo-Cleaner Irrigátor és hozzá Colpo Cleaner Laktóz pezsgőtabletta). De 2 hónapja a két menstruáció között, pont félidőben, barna folyásom volt (ez alvadt vér lehet?), elég erősen, s a menstruáció kezdetéig tartott is, majd a következő hónapban ez ugyanígy elkezdődött félidőnél, csak most hamarabb abba maradt. Nem tudom, folytatódik-e a következő hónapokban. A kérdésem az lenne, hogy ezt mi okozhatja, vagy összefüggésben lehet-e a méhszájsebbel? A másik dolog, amit nem értek, hogy a kapott papírra akkor azt írták, hogy “ép hám”. Akkor mégsem méhszájseb? Esetleg abban tudna segíteni, hogy milyen típusú intim zuhanyt használjak, ajánlja egyáltalán a használatát, mert elég elérő véleményeket lehet ezzel kapcsolatban olvasni? S ha igen, melyiket? Válaszát előre is köszönöm! Szabina (25)

1

Tisztelt Doktor úr! Miért száraz a hüvely szülés után eseménykor?

1

Tisztelt Doktor úr! Gyakran visszatérő, hogy gennyes véres a vizeletem, vesegörcs kínoz. Az antibiotikum /pl.ciprofloxacin/ szedése gondot okoz, izomfájdalmak, gyengeség. Kérdezem milyen más lehetőség van a kezelésre? Válaszát előre köszönöm.R

Tisztelt Doktor úr! Gyakran visszatérő, hogy gennyes véres a vizeletem, vesegörcs kínoz. Az antibiotikum /pl.ciprofloxacin/ szedése gondot okoz, izomfájdalmak, gyengeség. Kérdezem milyen más lehetőség van a kezelésre? Válaszát előre köszönöm.R

1

Tisztelt Doktor Úr! Valószínűleg újra gombás fertőzésem van! Mindig sokat stresszelek és a táplálkozásom is elég szegényes! Utóbb már a menszeszem se jött meg rendesen, csak kevés 2-3 napig tartó barnás váladék ürült mint a menszesz elején és végén, de re

Tisztelt Doktor Úr! Valószínűleg újra gombás fertőzésem van! Mindig sokat stresszelek és a táplálkozásom is elég szegényes! Utóbb már a menszeszem se jött meg rendesen, csak kevés 2-3 napig tartó barnás váladék ürült mint a menszesz elején és végén, de rendes vérzésem nem volt! Fogamzásgátlót szedek, nem hagytam ki egy szemet se! Most már a menszeszemre is kihatott volna ez a stresszes állapot? Ez után jelentkezett a kevés de fehér darabos folyás! Azóta ez a folyás elmúlt, vagyis csak gondolom tünetmentes lett!Páromnak nincs tünete, nem is nagyon voltunk együtt mostanság! Ha nekem a doki felír antibiotikumot, akkor azért azt neki is kéne szedni annak ellenére, hogy ő tünetmentes? Tudom, hogy a férfiaknál ritka, hogy tüneteket produkáljon, de ha valóban tünetmentes lenne és így kapna antibiotikumot az nála nem okozna gombás fertőzést?

1

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!