Találatok a következő kifejezésre: Mi bajom a menszesszel kapcsolatba (1 db)

Mi bajom van a menszesszel kapcsolatba?

ez már nem állapot!már kérszer fél évig szedtem gyógyszert hogy beállitsa a menszeszemet jó is volt minkor abbahagytam fél ivig mert meg volt rendesen de már most négy hónapja megint kezdi.két hónapig nem volt meg utánna megvolt egy hónapig februárba most márciustól még mindig nem jött meg.a nögyöszásznál is voltam már decemberbe de azt mondta nincs semmi bajom mert én hittem azt hogy terhes vagyok de kiderült hogy nem.csak az az igazság hogy én már nem akarok gyógyszert szedni mert már ésszrevettem hogy hizok mostanába nem is kicsit.terhes nem hiszem hogy vagyok az kizárva.nem e tudnátok nekem abba segiteni hogy valami teát vagy valamit ajánlani ami nektek is bevált már ilyen helyzetbe.remélem tudtok segiteni.egyébbként már 23 éves vagyok.elöre is köszi a segitségeteket.

Legjobb válasz: ja és dokihoz ne küldjetek mert már az hiszik bolondnak érzem magam hogy mindenféle hülyeségekkel szaladgálok oda.külsöleg belsöleg más semmi problámám nincs.

A kérdező hozzászólása: ja és dokihoz ne küldjetek mert már az hiszik bolondnak érzem magam hogy mindenféle hülyeségekkel szaladgálok oda.külsöleg belsöleg más semmi problámám nincs.
Noveremnek volt, hogy 6 honapig semmi, aztan 1-2x megjott, aztan megint egy ideig semmi. Mindig tudta, mikor lenne meg, mert a mellei fajtak, hasa fajt, stb. Csak nem jott meg. Ha nem akarsz gyogyszert szedni, akkor nem tudom, mi allithatna helyre. Ha a helyedben lennek, elmennek masik orvoshoz. Akar maganrendelesre is. Ha mas nem, legalabb megnyugtatnak, hogy rendben vagy.
Még ha nem is akarsz orvoshoz menni, de mindenképp kéne egy hormonszintvizsgálat, és egy ultrahang is, nem tudom ezek megvoltak-e. A mensi zavaroknál mindig ki kell deríteni, hogy mi az oka. Csak a tabi állíthatja be, ha szeded, rednben leszel. A mostani tabik alacsony hormontartalmuak, nem lesz bajod tõle. Ha nem szeded, és nem jön meg, akkor fel is borulhat a hormonháztartásod, és a férfi jelleg túltermelõdhet. De ha ez nem történik meg, akkor viseld el, hgoy összevissza van meg, de a terhesség esélye mindig ott lesz, ha okot adsz rá. Én javaslom a tabit, nekem is emiatt kellett szednem, és semmi baj.

Hasonló válaszok

A kérdés szövege Válaszok száma

Tiszteletem! Pár napja írtam Önnek a menstruáció mennyiségével kapcsolatban, hogy általában 4 napos szokott lenni, de most júliusban csak 2 napig tartott, és azóta jobban izzadok. Azt tanácsolta Ön is, meg a lányom védőnője, hogy terhességi tesztet vegyek

Tiszteletem! Pár napja írtam Önnek a menstruáció mennyiségével kapcsolatban, hogy általában 4 napos szokott lenni, de most júliusban csak 2 napig tartott, és azóta jobban izzadok. Azt tanácsolta Ön is, meg a lányom védőnője, hogy terhességi tesztet vegyek a hétvégén. Vettem, megcsináltam, szerencsére negatív lett az eredmény. Akkor ez a pár napos menzesz vagy idegi alapon lehet (Sertralint + Rivotrilt szedek 1-1,5 éve, mert depressziós voltam, de szerencsére egy ideje tünetmentes a gyógyszerek mellett), vagy csak egyszerűen most csak ennyi volt? Lehet a változókor jele is? 39 éves vagyok. Nőgyógyászhoz érdemes lenne elmennem ultrahangra, vagy várjam meg, hogy a következő milyen lesz? Áprilisban volt 1 éve, hogy voltam méhnyakrák szűrésen. Nem fáj különösebben semmim, csak néha szurkál a hasamnál. De annyira nem jellemző. Régóta van folyásom. Kaptam rá kúpot, de nagyon nem használt. Gondolkodtam más védekezésen. Ön mit tanácsolna? Spirálon gondolkodom. Köszönöm előre is válaszát.

1

Üdvözlöm! 43 éves vagyok, és menstruációs zavaraim vannak: hamarabb jön meg a vérzésem, van, hogy kevés, de van, hogy nehezen múlik el. Nem szeretnék egészségügyi küretre menni. Azt szeretném kérdezni, hogy ha szedném a Premens nevű gyógyszert, be állna-e

Üdvözlöm! 43 éves vagyok, és menstruációs zavaraim vannak: hamarabb jön meg a vérzésem, van, hogy kevés, de van, hogy nehezen múlik el. Nem szeretnék egészségügyi küretre menni. Azt szeretném kérdezni, hogy ha szedném a Premens nevű gyógyszert, be állna-e a menstruációm rendesen? Válaszát előre is nagyon megköszönöm! Tisztelettel: Judit

1

Tisztelt Doktor Úr! Érdeklődni szeretnék, hogy vállal-e terhesgondozást? Már 15 éve járok Önhöz, de most nem tudom elérni. Azt az információt kaptam, hogy szabadságon van még szeptemberben is. Amennyiben nem tud fogadni, segítségét kérném, hogy kihez ford

Tisztelt Doktor Úr! Érdeklődni szeretnék, hogy vállal-e terhesgondozást? Már 15 éve járok Önhöz, de most nem tudom elérni. Azt az információt kaptam, hogy szabadságon van még szeptemberben is. Amennyiben nem tud fogadni, segítségét kérném, hogy kihez forduljak (az SZTK rendelés kizárva). Most vagyok kb. 8 hetes. Köszönettel: Éva

1

Tisztelt Doktor úr! 45 éves nő vagyok. Kb. másfél hete jelentkeztek a húgyúti gyulladás tipikus jelei ( véres vizelet, szúró, égető érzés, gyakori vizelési inger), amire antibiotikumot szedtem, majd 5 nap múlva megszűntek a tünetek. Tegnap sajnos megint t

Tisztelt Doktor úr! 45 éves nő vagyok. Kb. másfél hete jelentkeztek a húgyúti gyulladás tipikus jelei ( véres vizelet, szúró, égető érzés, gyakori vizelési inger), amire antibiotikumot szedtem, majd 5 nap múlva megszűntek a tünetek. Tegnap sajnos megint tapasztaltam a panaszokat, szerencsére véres vizelet nem volt, de a többi tünet igen. Mivel a gyógyszertárban vett gyógykészítmény nem hatott, újból antibiotikumot kezdtem szedni. Mi az oka annak, hogy ilyen hamar visszatért a panasz, soha ilyen bajom nem volt. Élek szexuális életet, most az együttlét után tapasztaltam a tüneteket. Van-e összefüggés, ill. milyen megelőzést javasol? Köszönettel: Hajnalka

1

Tisztelt Doktor Úr! Mikortól biztos, hogy valóban a változó korba értem? Köszönettel.

1

Tisztelt Doktor úr! 48 éves vagyok, három éve szenvedek a változó korral járó panaszoktól, azóta a súlyom is gyarapodott. Ettől a borzalmas hőhullámtól mindig melegem van. A munkahelyemen már szégyellem. Mit tudna nekem ajánlani? Rendszeresen járok nőgyóg

Tisztelt Doktor úr! 48 éves vagyok, három éve szenvedek a változó korral járó panaszoktól, azóta a súlyom is gyarapodott. Ettől a borzalmas hőhullámtól mindig melegem van. A munkahelyemen már szégyellem. Mit tudna nekem ajánlani? Rendszeresen járok nőgyógyászati rákszűrésre Berettyóújfaluba, de itt mindig azt a választ kapom, hogy majd elmúlik. Válaszát előre is köszönöm!

1

Szeretném kérdezni, hogy a menstruációs vérveszteség miatt jelentkező fáradtságra érdemes-e valamilyen gyógyszert szedni? 40 éves, 5 gyerekes édesanya vagyok.

1

Tisztelt Doktor úr! Másfél éve szedek Femara tablettát, már menopauzás állapotban. Hüvelyi vérzésem volt, és megműtöttek. Az onkológus abbahagyatta velem, a nőgyógyász szedetné. Mit tegyek? Laikus lévén úgy gondolom, a Femara csökkenti az ösztrogénszintet

Tisztelt Doktor úr! Másfél éve szedek Femara tablettát, már menopauzás állapotban. Hüvelyi vérzésem volt, és megműtöttek. Az onkológus abbahagyatta velem, a nőgyógyász szedetné. Mit tegyek? Laikus lévén úgy gondolom, a Femara csökkenti az ösztrogénszintet. Nekem 100%-ban ösztrogénfüggő a melldaganatom, ha abbahagyom a szedését, megnő az ösztrogénszintem, és romolhat az állapotom.

1

Tisztelt Doktor úr! 58 éves vagyok. Több mint 3 éve erős hőhullámaim vannak, úgy érzem, hogy kihagy a szívem, sokszor nagyon ingerült vagyok, stb. Elkezdtem szedni a Remifemin plust, és úgy tűnt, hogy hatásos volt, mert használt a hőhullámaimra. De egy id

Tisztelt Doktor úr! 58 éves vagyok. Több mint 3 éve erős hőhullámaim vannak, úgy érzem, hogy kihagy a szívem, sokszor nagyon ingerült vagyok, stb. Elkezdtem szedni a Remifemin plust, és úgy tűnt, hogy hatásos volt, mert használt a hőhullámaimra. De egy idő után olyan erős vérzésem lett, hogy küretre kellett mennem. Most már 2 éve nem menstruálok, de nem merem újra elkezdeni szedni a Remifemin plust, mert nem szeretném, ha újra elkezdenék vérezni. Önnek erről mi a véleménye? Próbáljam meg újra szedni, mert nem ettől lehetett a vérzésem? Néha már úgy érzem, hogy nem bírom így tovább elviselni az életet. Másik kérdésem, hogy kell-e még védekeznem, lehetek-e még így is esetleg terhes? Előre is köszönöm a válaszát.

1

Tisztelt Doktor Úr! 24 éves nő vagyok. Olyan problémával fordulok Önhöz, hogy lassan féléve viszkető érzésem van, de csak kívül, emellett sárgás-fehér folyásom is volt. Kaptam rá Dalacin hüvelykrémet, de nem használt, így visszamentem a nőgyógyászomhoz, a

Tisztelt Doktor Úr! 24 éves nő vagyok. Olyan problémával fordulok Önhöz, hogy lassan féléve viszkető érzésem van, de csak kívül, emellett sárgás-fehér folyásom is volt. Kaptam rá Dalacin hüvelykrémet, de nem használt, így visszamentem a nőgyógyászomhoz, aki felírt nekem Neomycines kúpot és Pimafucort kenőcsöt, de ez sem használt. Sőt ez még jobban irritált, és nem múlt el a viszketés. Ezt követően cickafark ülőfürdőt használtam, ami kicsit csillapította a tüneteket. Legtöbbször éjszaka érzem, de mostanában nappal is előjön. Válaszát előre is köszönöm.

1

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!