Találatok a következő kifejezésre: Miért van hogy a mobilomon sony (3 db)

Miért van az, hogy a mobilomon (sony Ericsson) csak kb 80 karakteres sms-t tudok küldeni?

Nemrég vmi baja lett a mobilom egyik gombjának, elvittem megjavíttatni(meg is csinálták rendesen), viszont azóta csak rövid sms-eket tudok küldeni. Mindent beállítottam az sms menüpontban, a terjedelmet, szövegformát stb. de nem tudok hosszú sms-t írni, és ez nagyon idegesít?, ugyanis több pénzt fogyaszt, mert csak több sms-ben tudom elküldeni a mondandómat.... légyszi segítsetek!

Legjobb válasz: ez így szokott lenni 1sms max X db. karakter ebben az esetben 80. rövidebbre kell fogni van engedélyzd az összefûzött sms-eket

ez így szokott lenni 1sms max X db. karakter ebben az esetben 80. rövidebbre kell fogni van engedélyzd az összefûzött sms-eket
Próbálj a kódolások (Unicode stb.) között váltani.
Nemzeti karaktereket szedd ki!!!!!!
Üzenetek-Beálittás-Szöveges Üzenen.-Max.Üzenethossz--ezt álits Maximális hosszra
nekem is ez volt a nókiámon: Beállítások, karakterkódolás, csökkentett mód
A kérdező hozzászólása: hát én már beállítottam a max. üzenethosszt, de nem változik. egy normál telónál egy normál sms 160 karakter, nekem meg itt cseszekszik... :( na mind1, köszi, próbálkozok :)
A kérdező hozzászólása: megvan, köszönöm! télleg a nemzeti karakterekkel volt a gond :) köszi még 1x!
ezt nekem is ki szokta írni de nem tudom miért am nekem is w395 ezen kívül nagyon szeretem

Sony Live! Miért van az, hogy kezembe veszem a mobilom, és úgy érzem, mintha "lerázná" a kezem + migrénesen a fejem fáj?

Szóval...Tegnap vásároltam egy Sony Ericsson Live with Walkman mobilt. Minden működik rajta, tökéletes, tudom csatlakoztatni WiFire, géphez, minden kiválóan fut rajta, hívás közben nem recseg, meg hasonlók. (olvastam ilyen jellegű problémákat vele kapcsolatban és azért írtam is le ezeket.) de egyszerűen, kezembe veszem, és érzem, hogy elkezd zsibbadni a kezem. Nem lenne jó az aksia? + migrénes fejfájásom is van. :S Vagy csak szoknom kell a proci miatt? Ez az első ilyen jellegű telefonom. (Ugyanolyan érzésem van, mint mikor erősítettek a szemüvegemen, és 2 hétig szünetmenetesen fájt a fejem.) Most töltöttem fel 100%-ig az aksit, kezembe vettem és most is zsiborog a bal kezem. :S Nem tudom mit csináljak... nem szeretném azt, hogy az epilexiám visszajöljön. :( [neurológikus betegség.] vagy, hogy a kardiológián kössek ki, mert a bal kezem nem érzem. :( Mit tanácsolnál? Esetleg Neked is voltak ilyen tüneteid már? Ui.: Az mennyire lehet zavaró rám tekintve, hogy a routerrel szemben ülök 40 cm-re? (Mert gondoltam erre is, hogy ez miatt fáj a fejem a frontérzékenységem mellett.) De a kezem zsibbadása a mobil miatt van ez 100%, mert még ilyen nem tapasztaltam napokkal ezelőtt csak tegnap óta. Előre is köszönöm a válaszokat!

Legjobb válasz: zsibbadt vagy.

zsibbadt vagy.
ez testhelyzettõl függ. például ha fekszek, és elkezdek játszani, akkor a kezem egy idõ után elkezd zsibbadni, és olyan fáradékonyságot érzek. tiéd nem tudom mitõl van, de szerintem nem a wifi lehet a gond.
A kérdező hozzászólása: elsõ: Te meg bunkó. :D második: igen igen nálam is így van, de, hogy ez mitõl van, nem tudom. szerintem nincsen a telefonnak semmi baja sem, csak szoknom is kell még, meg most ez az idõjárás is eléggé zavaros. :S a routert viszont letettem a földre, szerintem nem volt jó, hogy alig fél méter volt kettõnk között, de tuti, hogy a jelet 100%-osan adja lefelé, és a mobil is kiváló jelet észlel, ha rákapcsolok. :)


Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!