Találatok a következő kifejezésre: Miért fáj és után egy csaj hasa (1 db)

Miért fáj mensi-kezdetén és után egy csaj hasa?

de ez nem olyan hogy kcsikét,de nagyon durván tud fájni,és már rendesen sirok meg ordtok,és semmi tabletta nem segit ebben...14 éves vagyok,és már megvan 4 éve.. még mindig nem tudom felfogni miért fáj annyira..és méghozzá mindig hétvégére jon meg,tehát nem is mehetek bulikra vagy bárhova..és még a barátommal sem lehetek kint vagy máshol,mert mindig ithon ápolgat.! és nekem ez nem nagyon jo..kérlek segitsetek.! :-(

Legjobb válasz: Ez biológia. beágyazódik a petesejtnek a hely és ha nem termékenyül meg akkor kiszakad onnan, ez jár vérzéssel és fájdallommal. Kinek igy , kinek úgy fáj. Sajnos ez ilyen.

Ez biológia. beágyazódik a petesejtnek a hely és ha nem termékenyül meg akkor kiszakad onnan, ez jár vérzéssel és fájdallommal. Kinek igy , kinek úgy fáj. Sajnos ez ilyen.
Nem tudom, voltál-e orvosnál, ha nagyon szenvedsz, az nem természetes szerintem. Egy barátnõmnek 9 évesen jött meg és nagyon szenvedett évekig, el is ájult annyira, a dokik azt mondták fejletlen a méhe. Kapott gyógyszert.
Elõzõ válaszoló a biológiára hivatkozik, ámde nem ért hozzá. Nem a petesejt szakad ki, hanem a méh megvastagodott nyálkahártyája szakad le vérzés kíséretében (ezért vannak nagy véres nyálkadarabok a távozó folyadékban). A nyálkahártya azonban csak méhösszehúhódások által tud leszakadni, ezek azok a bizonyos menstruációs görcsök. A legjobban görcsoldó tablettával lehet védekezni ellene (a fájdalomcsillapítók tényleg hatástalanok), ilyenek a Nospa vagy az Algoflex-M. De segít, ha meleg vizes palackot teszel a hasadra, és speckó tornagyakorlatokat végzel (Kriston intimtorna - tényleg hatásos!). Nekem pedig, aki megrögzött gyógyszerellenes vagyok, a cickafarkfû-tea a titkos csodaszerem. Amikor megjön, és görcsölök, két nagy bögre friss és meleg cickafarkfû-tea minden fájdalmat elmúlaszt! :)
A menzesz során felléphet kisebb-nagyobb alhasi fájdalom, görcs, mely szükség esetén fájdalomcsillapítóval, görcsoldóval enyhíthetõ. Ezek a gyógyszerek: a Nospa, Meristin, Algopyrin stb. Ha erõsek a görcsök, a fájdalom elviselhetetlen, akkor forduljatok nõgyógyászhoz! Dr.Bóday László
A kérdező hozzászólása: koszonom mindenkinek..! nagyon sokat segitettetek, orok hálám! :-)))))
Nekem is volt ilyen próblémám 14-22 éves koromig.Aznap mikor megjött iszonyúan görcsöltem 1 órát és néha hányinger hányással is járt.Volt hogy iskolába és dolgozni nem birtam menni.Meleg vizes borogatás vagy meleg tea is oldja a görcsöket.Az elõttem írok jókat írtak.Mióta gyermekem született már csak picit görcsölök már nem havonta.Ráérsz még a gyermekkel.Javulást próbálj ki amit tanácsolnak.

Hasonló válaszok

A kérdés szövege Válaszok száma

Tisztelt Doktor Úr! 5 éve hormonpótlást kapok (Dermestril tapaszt 3 évig, Divigélt 2 évig), most szeretném abbahagyni, mert a mellem állandóan feszül, és híztam is. 40 évesen méheltávolításon estem át, azóta voltak erős klimaxos tüneteim. Most 57 éves vag

Tisztelt Doktor Úr! 5 éve hormonpótlást kapok (Dermestril tapaszt 3 évig, Divigélt 2 évig), most szeretném abbahagyni, mert a mellem állandóan feszül, és híztam is. 40 évesen méheltávolításon estem át, azóta voltak erős klimaxos tüneteim. Most 57 éves vagyok. Már többször próbáltam a hormonkezelést abbahagyni, de rögtön visszatértek az erős panaszaim. Mitévő legyek? Kérem segítségét, amit előre is köszönök. Tisztelettel: Sz.-né

1

Tisztelt Doktor Úr! Lassan egy éve beléptem a változókorba. Ötven éves vagyok, aktívan mozgok, és dolgozom. Minden tünetével próbálok együtt élni, de sajnos a “vénasszonyszaggal” nem tudok, és nem is akarok megbarátkozni. Most, nyár elején észleltem elősz

Tisztelt Doktor Úr! Lassan egy éve beléptem a változókorba. Ötven éves vagyok, aktívan mozgok, és dolgozom. Minden tünetével próbálok együtt élni, de sajnos a “vénasszonyszaggal” nem tudok, és nem is akarok megbarátkozni. Most, nyár elején észleltem először. A higiéniára nagyon odafigyelek, de mostanában, ha egy kicsit megizzadok, már jelentkezik ez az elviselhetetlen szag. Kérem a tanácsát a problémámra. Köszönettel: Gabriella

1

Igen Tisztelt Doktor Úr! 2014. februárjában melldaganattal műtöttek, majd két hónappal később – a szövettani eredmény miatt -, egy kis korrekciós műtétre is sorkerült. Most az a nagy dilemmám, hogy elfogadjam-e a felajánlott sugárkezelést, mert ezt csak a

Igen Tisztelt Doktor Úr! 2014. februárjában melldaganattal műtöttek, majd két hónappal később – a szövettani eredmény miatt -, egy kis korrekciós műtétre is sorkerült. Most az a nagy dilemmám, hogy elfogadjam-e a felajánlott sugárkezelést, mert ezt csak abban az esetben szeretném, ha valóban feltétlenül szükség van rá. Diagnózisom: HDG: CARCINOMA DUCTALE IN SITU mVNPI (3+3+3+2)11 pTis, pNO (0/3, s: pk+, 200 cps) li- centrális res szél_ 1 mm. KÉSŐBB: HDG: CARCINOMA DUCTALE IN SITU RESIUDUUM rpTis. Gyors válaszát hálásan köszönöm! Zsófia

1

Tisztelt Kérdezők! Tájékoztatjuk Önöket, hogy nyári szabadság miatt a június 28. és július 13. között beérkező kérdésekre, leghamarabb csak július 14. után tudunk válaszolni. Megértésüket köszönjük!

1

Tisztelt Dr. Úr! Nekem olyan panaszom lenne, hogy 14 éves voltam, amikor az első menstruációm megjött, 16 éves koromig mondhatjuk, hogy rendszeres volt, 17 éves koromtól kezdve -most 23 éves vagyok-, a mai napig nem rendszeres. Már 3 éve nincs menstruáció

Tisztelt Dr. Úr! Nekem olyan panaszom lenne, hogy 14 éves voltam, amikor az első menstruációm megjött, 16 éves koromig mondhatjuk, hogy rendszeres volt, 17 éves koromtól kezdve -most 23 éves vagyok-, a mai napig nem rendszeres. Már 3 éve nincs menstruációm, 8 éve járom a kórházakat, de semmi eredménye, mert ahogy már mondtam, 3 éve nem jött meg. Egyszerűen nem tudják beállítani. Nagyon sokfajta gyógyszert felírtak már, de egyik sem használt. A gyógyszerek 3 havi adagok voltak, abban a 3 hónapban meg is jött, de a 4. hónapban már nem. 5 évvel ezzelőtt olyan gyógyszert írt föl az orvosom, hogy 45 kg-ról 1 hónap alatt, 95 kg-ra híztam. Én már 6 éve párkapcsolatban élek, és majd hamarosan szeretnénk babát, most utólag nekem az Inofolic ganulátumot írták föl, és elvileg attól lehetne babánk. Ez igaz? Vagy mit kellene tennem? Előre is köszönöm a válaszát. Tisztelettel: Mónika

1

Tisztelt Doktor Úr! 2 éve szedem a Tulita nevű gyógyszert , eddig semmilyen panaszom nem volt, kb. 1 hónapja barna folyásom volt néhány napig, aztán most újra, de most vérzés jelentkezett. Voltam orvosnál, azt mondta, hogy semmilyen nőgyógyászati problémá

Tisztelt Doktor Úr! 2 éve szedem a Tulita nevű gyógyszert , eddig semmilyen panaszom nem volt, kb. 1 hónapja barna folyásom volt néhány napig, aztán most újra, de most vérzés jelentkezett. Voltam orvosnál, azt mondta, hogy semmilyen nőgyógyászati problémát nem lát , amennyiben újra jelentkezik a vérzés, hagyjam abba a tabletta szedését. Azt szeretném tudni, hogy mit javasol Ön ebben az esetben, lehet-e más oka is ennek a vérzésnek? Válaszát előre is köszönöm. Tisztelettel: Zsuzsi

1

Tisztelt Doktor Úr! Szeretnék tanácsot kérni. 3 hete voltam nőgyógyászati vizsgálaton, az orvos mindent rendben talált a méhemmel, és a petefészkekkel is. A problémám az, hogy méhszáj körüli magasságban, nagy fájdalmat (nyilalló érzést) érzek szex közben.

Tisztelt Doktor Úr! Szeretnék tanácsot kérni. 3 hete voltam nőgyógyászati vizsgálaton, az orvos mindent rendben talált a méhemmel, és a petefészkekkel is. A problémám az, hogy méhszáj körüli magasságban, nagy fájdalmat (nyilalló érzést) érzek szex közben. Az orvos azt mondta, hogy a nyálkahártya el van vékonyodva, és attól fáj. Ajánlotta, hogy használjak síkosítót, de ott fent, hogy tudom alkalmazni? Tud-e nekem tanácsot adni, hogy mi a teendő? 62 éves vagyok, gondolom, hogy száraz a nyálkahártya, de így kín a szex. Köszönöm megtisztelő válaszát: Ági

1

Tisztelt Doktor Úr! A következő kérdésekkel fordulok Önhöz: 4 éve, hogy nem menstruálok, de épp ma fedeztem fel, hogy barnás váladék van a bugyimon. Ez normális? Természetes-e, hogy néha előfordulnak kisebb-nagyobb vérzések? Az enyém nagyon minimális, még

Tisztelt Doktor Úr! A következő kérdésekkel fordulok Önhöz: 4 éve, hogy nem menstruálok, de épp ma fedeztem fel, hogy barnás váladék van a bugyimon. Ez normális? Természetes-e, hogy néha előfordulnak kisebb-nagyobb vérzések? Az enyém nagyon minimális, még betét sem kell. A másik kérdésem, hogy a szexuális vágyam viszont nem csökkent, hanem inkább nőtt, már 40 éves koromtól, és azóta is tart. Ez jó vagy nem? Ha a párom tüzesebb volna, minden nap élnék szexuális életet. Köszönettel: Katalin

1

Tisztelt Doktor Úr! Kérem szíveskedjen tanácsot adni, hogy daganatos betegségben szenvedők a daganat eltávolítását követően használhatják-e a Flabélos gépeket? Köszönöm válaszát! Anna

1

Tisztelt Doktor Úr! Magas prolaktin szint miatt szedem a Premens tablettát! Érdeklődnék, hogy terhesen szabad-e szedni? Köszönöm válaszát! Niki

1

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!