Találatok a következő kifejezésre: Miért fáj, szex közben nyomódik a (1 db)

Miért fáj, ha szex közben nyomódik a hüvelyem vége?

Legjobb válasz: Nem kell ide orvos, véleményem szerint a panaszodnak a betegségnél sokkal prózaibb oka van: valószínûleg a hüvelyed hossza és a párod hímvesszõmérete nem áll arányban egymással (tehát pl. az egyik vagy másik hosszabb/rövidebb). Ennél fogva a szeretkezés azért lehet számodra fájdalmas, mert a hímvesszõ "vége" nyomhatja a méhszájat. Ezt azzal tudjátok kiküszöbölni, hogy a párod nem hatol be teljes hosszában, vagy esetleg olyan pozítúrát választotok, ahol megnyúlik egy kicsit a hüvely (pl. hátulról), tehát te nem "görnyedsz". Remélem segítettem!

Nem kell ide orvos, véleményem szerint a panaszodnak a betegségnél sokkal prózaibb oka van: valószínûleg a hüvelyed hossza és a párod hímvesszõmérete nem áll arányban egymással (tehát pl. az egyik vagy másik hosszabb/rövidebb). Ennél fogva a szeretkezés azért lehet számodra fájdalmas, mert a hímvesszõ "vége" nyomhatja a méhszájat. Ezt azzal tudjátok kiküszöbölni, hogy a párod nem hatol be teljes hosszában, vagy esetleg olyan pozítúrát választotok, ahol megnyúlik egy kicsit a hüvely (pl. hátulról), tehát te nem "görnyedsz". Remélem segítettem!
fertõzés? Mészájseb? Menj el orvoshoz! Látatlanba úgyse lehet erre semmit mondani!
Szia! Szerintem is menj el orvoshoz!A 2. válaszadóval nem értek egyet.
a masodik valaszado a nyero szerintem. Az nagyon kellemetlen ha a parodnak hosszabb a himvesszoje mint a huvelyed, es az faj. Szoval tenyleg a poziturakkal kell jatszani.:)
Ez érdekes, nem csak a csontjaink zsugosrodnak? Még ott is?? De azért a dokit se ártana felkeresni.. Habár a méreteinket csak mi tudhatjuk...

Hasonló válaszok

A kérdés szövege Válaszok száma

Tisztelt Doktor Úr! fájdalmas vizelési ingerek gyötörtek, már volt egyszer kaptam rá gyógyszert, de mivel szombat lévén vidéken lakom, volt idehaza Nolicin filmtabletta be vettem 1 db-ot kicsit enyhültek a panaszok. Kérdésem, hogy folytassam-e: Tisztelett

Tisztelt Doktor Úr! fájdalmas vizelési ingerek gyötörtek, már volt egyszer kaptam rá gyógyszert, de mivel szombat lévén vidéken lakom, volt idehaza Nolicin filmtabletta be vettem 1 db-ot kicsit enyhültek a panaszok. Kérdésem, hogy folytassam-e: Tisztelettel, K.Gy.

1

Tisztelt Doktor úr! Tanácsát szeretném ki kérni, 1 hónapja volt panaszom a húgycsövön keresztüli, erős, csípő, maró érzésre, ami csípő, vágó érzést keltett a húgycsőben vizeletközben. A panaszt mai napig nem tudom mi okozhatta, mert a panasz előtt voltam

Tisztelt Doktor úr! Tanácsát szeretném ki kérni, 1 hónapja volt panaszom a húgycsövön keresztüli, erős, csípő, maró érzésre, ami csípő, vágó érzést keltett a húgycsőben vizeletközben. A panaszt mai napig nem tudom mi okozhatta, mert a panasz előtt voltam 3-szor a Széchényi Gyógyfürdőben és a közben hosszú kihagyás után, elkezdtem a nemi életet de, óvszer használata nélkül, eléggé erősen többször éltem át a szexuális együttlétet, vajon köze van a kialakuláshoz? Nőgyógyász 2-szorra kialakult csípő fájdalomérzésnél, hüvelyváladékot vett Escherichia coli tenyésztett ki, amit Augmentin antibiotikummal kezelt. Hogy jöhetett létre mindez, a fürdőnek van köze vagy a nemi életnek? Kérem, Doktor úr tanácsát mivel lehet a panasz megismétlése ellen védekezni tenni. Köszönettel.

1

Tisztelt Főorvos Úr! 40 éves nő vagyok, sajnos már 5 éve kivették a méhemet, petefészkemet, vajon milyen lesz a szex ezután, mikor lép fel hüvelyszárazság? Ettől félek. Köszönettel: Rák

1

Üdvözlöm Doktor Úr! A kérdésem az lenne, hogy természetes-e az, hogy a menopauza alatt és után a libidó szinte a nullára csökken illetve a minimálisra. Gondolom ez sok hozzám hasonló hölgynek okoz problémát. Sok szakorvosnál jártam, de senki nem tudott ki

Üdvözlöm Doktor Úr! A kérdésem az lenne, hogy természetes-e az, hogy a menopauza alatt és után a libidó szinte a nullára csökken illetve a minimálisra. Gondolom ez sok hozzám hasonló hölgynek okoz problémát. Sok szakorvosnál jártam, de senki nem tudott kielégítő megoldást illetve választ adni. Pajzsmirigy alulműködésem van, igy a hormon tabletták szedését nem javasolták. De ez az állapot így már nagyon elkeserítő. 50 éves vagyok. Válaszát megköszönve: Zsuzsi

1

Ösztrogénhianyom van, félek a hormonális terápiától. Mit ajánl a doktor úr?

1

Tisztelt doktor úr! Áprilisban volt egy egészségügyi kaparásom, mert 3 hétig véreztem, ezután 2 hónapig nem volt menzeszem, 15-én megjött és azóta is tart. Ön szerint mit tegyek? Vagy csak azért tart megint sokáig amiért egy hónap kimaradt? Várom válaszát

Tisztelt doktor úr! Áprilisban volt egy egészségügyi kaparásom, mert 3 hétig véreztem, ezután 2 hónapig nem volt menzeszem, 15-én megjött és azóta is tart. Ön szerint mit tegyek? Vagy csak azért tart megint sokáig amiért egy hónap kimaradt? Várom válaszát!Köszönöm!

1

Tisztelt Doktor Úr! Szeretném a tanácsát kérni, hogy 70. éves korban lehet-e használni a cikatridin kúpot. Köszönöm.

1

T. Főorvos Úr! 64 éves vagyok, hüvelyszárazsággal küszködöm. Cikatridina kúpot használok kb 2 hete. Szex közben tele leszek levegővel, ezért nagyon kellemetlen érzés. Mitől van ez? Most hogy cikatridina hüvelykúpot használok, nem elég szoros a hüvelyem. M

T. Főorvos Úr! 64 éves vagyok, hüvelyszárazsággal küszködöm. Cikatridina kúpot használok kb 2 hete. Szex közben tele leszek levegővel, ezért nagyon kellemetlen érzés. Mitől van ez? Most hogy cikatridina hüvelykúpot használok, nem elég szoros a hüvelyem. Mi a teendő? Köszönettel Zsóka

1

Tisztelt Főorvos úr! 21 éves lány vagyok és menstruációs problémáim vannak, 2 havonta menstruálok. Nagyon meg vagyok ijedve, hogy a gyerekvállalásnál ez problémát okozhat, mert akkor ha így menstruálok lehet nincs rendes peteérésem? válaszát előre is kösz

Tisztelt Főorvos úr! 21 éves lány vagyok és menstruációs problémáim vannak, 2 havonta menstruálok. Nagyon meg vagyok ijedve, hogy a gyerekvállalásnál ez problémát okozhat, mert akkor ha így menstruálok lehet nincs rendes peteérésem? válaszát előre is köszönöm.

1

Tisztelt Doktor Úr! 52 éves vagyok, nagyon megkeserítik a mindennapjaimat a hőhullámok, izzadás, amelyek nagyon gyakoriak nappal, és éjjel is. Nőgyógyász nem javasolta a hormonpótlást (én sem szeretném), kipróbáltam többféle hormonmentes szert (Klimin szó

Tisztelt Doktor Úr! 52 éves vagyok, nagyon megkeserítik a mindennapjaimat a hőhullámok, izzadás, amelyek nagyon gyakoriak nappal, és éjjel is. Nőgyógyász nem javasolta a hormonpótlást (én sem szeretném), kipróbáltam többféle hormonmentes szert (Klimin szója Forte, Remifemin), de egyik sem hatásos. Tanárként dolgozom, nagyon kellemetlen ez a probléma, én nem a változókortól, hanem ettől vagyok már szinte depressziós, hogy nem tudom, hogyan lehetne mérsékelni a tüneteimet. Ön mit javasol? Üdvözlettel: Katalin

1

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!