Találatok a következő kifejezésre: Miért, milyen miatt fájhat (1 db)

Miért, milyen okok miatt fájhat a nő melle?

Csak az egyik, nálam a jobb. Csomót nem érzékelek.

Legjobb válasz: Nekem meg általában a bal fáj (néha kicsit a jobb is). Meg fog jönni, peteérés, nekem ezek miatt. Más okot nem tudok ha nem érzékelsz csomót.

Nekem meg általában a bal fáj (néha kicsit a jobb is). Meg fog jönni, peteérés, nekem ezek miatt. Más okot nem tudok ha nem érzékelsz csomót.
A kérdező hozzászólása: P.érés még odébb van, kb 7-8 nap.

Hasonló válaszok

A kérdés szövege Válaszok száma

Tisztelt Kérdezők! Tájékoztatjuk Önöket, hogy az augusztus 1. és augusztus 10. között beérkező kérdéseikre leghamarabb augusztus 11.-én tudunk válaszolni. Megértésüket köszönjük.

1

Tisztelt Doktor úr! Több éve szenvedek hüvelyi fehéres váladékozástól, ami szagtalan ugyan, de nagyon zavaró számomra. A havivérzések között is muszáj vagyok tisztasági betétet használni. Pár éve jódos kúpot használtam napi 1x, este kellett felhelyezni, a

Tisztelt Doktor úr! Több éve szenvedek hüvelyi fehéres váladékozástól, ami szagtalan ugyan, de nagyon zavaró számomra. A havivérzések között is muszáj vagyok tisztasági betétet használni. Pár éve jódos kúpot használtam napi 1x, este kellett felhelyezni, az jó is volt, csak miután szültem, megint visszajött. Most is szültem 07.03.-án, de előtte és most is tapasztalom a tünetet. Kérem segítsen, mit tegyek, hogy vége legyen a folyásnak. Tisztelettel: Ildikó

1

Tiszteletem! Pár napja írtam Önnek a menstruáció mennyiségével kapcsolatban, hogy általában 4 napos szokott lenni, de most júliusban csak 2 napig tartott, és azóta jobban izzadok. Azt tanácsolta Ön is, meg a lányom védőnője, hogy terhességi tesztet vegyek

Tiszteletem! Pár napja írtam Önnek a menstruáció mennyiségével kapcsolatban, hogy általában 4 napos szokott lenni, de most júliusban csak 2 napig tartott, és azóta jobban izzadok. Azt tanácsolta Ön is, meg a lányom védőnője, hogy terhességi tesztet vegyek a hétvégén. Vettem, megcsináltam, szerencsére negatív lett az eredmény. Akkor ez a pár napos menzesz vagy idegi alapon lehet (Sertralint + Rivotrilt szedek 1-1,5 éve, mert depressziós voltam, de szerencsére egy ideje tünetmentes a gyógyszerek mellett), vagy csak egyszerűen most csak ennyi volt? Lehet a változókor jele is? 39 éves vagyok. Nőgyógyászhoz érdemes lenne elmennem ultrahangra, vagy várjam meg, hogy a következő milyen lesz? Áprilisban volt 1 éve, hogy voltam méhnyakrák szűrésen. Nem fáj különösebben semmim, csak néha szurkál a hasamnál. De annyira nem jellemző. Régóta van folyásom. Kaptam rá kúpot, de nagyon nem használt. Gondolkodtam más védekezésen. Ön mit tanácsolna? Spirálon gondolkodom. Köszönöm előre is válaszát.

1

Üdvözlöm! 43 éves vagyok, és menstruációs zavaraim vannak: hamarabb jön meg a vérzésem, van, hogy kevés, de van, hogy nehezen múlik el. Nem szeretnék egészségügyi küretre menni. Azt szeretném kérdezni, hogy ha szedném a Premens nevű gyógyszert, be állna-e

Üdvözlöm! 43 éves vagyok, és menstruációs zavaraim vannak: hamarabb jön meg a vérzésem, van, hogy kevés, de van, hogy nehezen múlik el. Nem szeretnék egészségügyi küretre menni. Azt szeretném kérdezni, hogy ha szedném a Premens nevű gyógyszert, be állna-e a menstruációm rendesen? Válaszát előre is nagyon megköszönöm! Tisztelettel: Judit

1

Tisztelt Doktor Úr! Érdeklődni szeretnék, hogy vállal-e terhesgondozást? Már 15 éve járok Önhöz, de most nem tudom elérni. Azt az információt kaptam, hogy szabadságon van még szeptemberben is. Amennyiben nem tud fogadni, segítségét kérném, hogy kihez ford

Tisztelt Doktor Úr! Érdeklődni szeretnék, hogy vállal-e terhesgondozást? Már 15 éve járok Önhöz, de most nem tudom elérni. Azt az információt kaptam, hogy szabadságon van még szeptemberben is. Amennyiben nem tud fogadni, segítségét kérném, hogy kihez forduljak (az SZTK rendelés kizárva). Most vagyok kb. 8 hetes. Köszönettel: Éva

1

Tisztelt Doktor úr! 45 éves nő vagyok. Kb. másfél hete jelentkeztek a húgyúti gyulladás tipikus jelei ( véres vizelet, szúró, égető érzés, gyakori vizelési inger), amire antibiotikumot szedtem, majd 5 nap múlva megszűntek a tünetek. Tegnap sajnos megint t

Tisztelt Doktor úr! 45 éves nő vagyok. Kb. másfél hete jelentkeztek a húgyúti gyulladás tipikus jelei ( véres vizelet, szúró, égető érzés, gyakori vizelési inger), amire antibiotikumot szedtem, majd 5 nap múlva megszűntek a tünetek. Tegnap sajnos megint tapasztaltam a panaszokat, szerencsére véres vizelet nem volt, de a többi tünet igen. Mivel a gyógyszertárban vett gyógykészítmény nem hatott, újból antibiotikumot kezdtem szedni. Mi az oka annak, hogy ilyen hamar visszatért a panasz, soha ilyen bajom nem volt. Élek szexuális életet, most az együttlét után tapasztaltam a tüneteket. Van-e összefüggés, ill. milyen megelőzést javasol? Köszönettel: Hajnalka

1

Tisztelt Doktor Úr! Mikortól biztos, hogy valóban a változó korba értem? Köszönettel.

1

Tisztelt Doktor úr! 48 éves vagyok, három éve szenvedek a változó korral járó panaszoktól, azóta a súlyom is gyarapodott. Ettől a borzalmas hőhullámtól mindig melegem van. A munkahelyemen már szégyellem. Mit tudna nekem ajánlani? Rendszeresen járok nőgyóg

Tisztelt Doktor úr! 48 éves vagyok, három éve szenvedek a változó korral járó panaszoktól, azóta a súlyom is gyarapodott. Ettől a borzalmas hőhullámtól mindig melegem van. A munkahelyemen már szégyellem. Mit tudna nekem ajánlani? Rendszeresen járok nőgyógyászati rákszűrésre Berettyóújfaluba, de itt mindig azt a választ kapom, hogy majd elmúlik. Válaszát előre is köszönöm!

1

Szeretném kérdezni, hogy a menstruációs vérveszteség miatt jelentkező fáradtságra érdemes-e valamilyen gyógyszert szedni? 40 éves, 5 gyerekes édesanya vagyok.

1

Tisztelt Doktor úr! Másfél éve szedek Femara tablettát, már menopauzás állapotban. Hüvelyi vérzésem volt, és megműtöttek. Az onkológus abbahagyatta velem, a nőgyógyász szedetné. Mit tegyek? Laikus lévén úgy gondolom, a Femara csökkenti az ösztrogénszintet

Tisztelt Doktor úr! Másfél éve szedek Femara tablettát, már menopauzás állapotban. Hüvelyi vérzésem volt, és megműtöttek. Az onkológus abbahagyatta velem, a nőgyógyász szedetné. Mit tegyek? Laikus lévén úgy gondolom, a Femara csökkenti az ösztrogénszintet. Nekem 100%-ban ösztrogénfüggő a melldaganatom, ha abbahagyom a szedését, megnő az ösztrogénszintem, és romolhat az állapotom.

1

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!