Találatok a következő kifejezésre: Menstruációm mennyisége kevés szinte mintha megse (1 db)

Menstruációm mennyisége nagyon kevés szinte mintha megse lenne mert még foltot se ha nagyon. Mért lehet? Éehet hogy baj van?

3.napja van meg ha nevezhet? így ez a nagyon kevés mennyiség kicsit idegesít mit?l lehet!

Legjobb válasz: Lehet hormonális zavar, ciszta, gyulladás, méhszájseb, bármi. Érdemes nõgyógyászt felkeresned.

Lehet hormonális zavar, ciszta, gyulladás, méhszájseb, bármi. Érdemes nõgyógyászt felkeresned.

Hasonló válaszok

A kérdés szövege Válaszok száma

Tisztelt Doktor Úr! Sajnos többször volt egészségügyi kaparásom a rendszertelen vérzések miatt, és azóta visszatérő problémám az égő, viszkető érzés, valamint a folyamatos szárazság érzése, és már több mindent kipróbáltam, de sajnos nem vezetett eredményr

Tisztelt Doktor Úr! Sajnos többször volt egészségügyi kaparásom a rendszertelen vérzések miatt, és azóta visszatérő problémám az égő, viszkető érzés, valamint a folyamatos szárazság érzése, és már több mindent kipróbáltam, de sajnos nem vezetett eredményre. 48 éves vagyok. Esetleg befolyásolja-e a többszöri műtét? Mit tanácsol Doktor úr? Köszönettel Sz.-né

1

Jó napot kívánok, kedves Doktor Úr! A segítségét szeretném kérni, a következő problémám megoldásában! A gát bőre meg van sérülve, és ez a szexuális életemre is nagyon kihat, mert szörnyen fáj. Ön milyen kezelést tanácsolna nekem? A nőgyógyászom a Pimafuco

Jó napot kívánok, kedves Doktor Úr! A segítségét szeretném kérni, a következő problémám megoldásában! A gát bőre meg van sérülve, és ez a szexuális életemre is nagyon kihat, mert szörnyen fáj. Ön milyen kezelést tanácsolna nekem? A nőgyógyászom a Pimafucort krémet tanácsolta nekem, hogy azt használjam! Válaszát és a segítségét nagyon szépen köszönöm! Tisztelettel: V.-né

1

Tisztelt Doktor úr! 55 éves vagyok. Már 5 éve szenvedek a változókorral járó tünetektől.Több mindent kipróbáltam már, de nem használ semmi. Kezdtem a Remifeminnel, Remifemin plus, Szójavit plus, Klimin forte. Próbáltam teákat inni, de semmi, inkább még ro

Tisztelt Doktor úr! 55 éves vagyok. Már 5 éve szenvedek a változókorral járó tünetektől.Több mindent kipróbáltam már, de nem használ semmi. Kezdtem a Remifeminnel, Remifemin plus, Szójavit plus, Klimin forte. Próbáltam teákat inni, de semmi, inkább még rosszabb lett a közérzetem. Egy éve loop-conisatiot végeztek nálam. A napokban voltam Cytologiai vizsgálaton, elmondtam a panaszaimat, és hogy miket szedtem már eddig. Először a Doktor úr is a Remifemin plust ajánlotta, majd a Ladybon szedését javasolta. Szeretném a Doktor úr véleményét is kikérni, mert úgy olvastam, egy hormonpótló kezelésről van szó. Bővebb felvilágosítást nem kaptam róla. A hormonpotló kezelésről sok jót nem hallottam. Válaszát előre is köszönöm! Kata

1

Tisztelt Doktor úr! Mirena spirál mellett többször előfordul barnás, és kellemetlen szagú folyás. Tudna ajánlani rá valamit? Köszönöm!

1

Tisztelt Doktor Úr! 07.25-én készült laborvizsgálat alapján, a vizeletben fehérvérs. (genny) található 75 fvs/uL O-25 ref.érték. Szeretném megkérdezni, hogy ez milyen mértékű gyulladás, esetleg a vese károsodásával is járhat? Nagyon félek, mert még nem ta

Tisztelt Doktor Úr! 07.25-én készült laborvizsgálat alapján, a vizeletben fehérvérs. (genny) található 75 fvs/uL O-25 ref.érték. Szeretném megkérdezni, hogy ez milyen mértékű gyulladás, esetleg a vese károsodásával is járhat? Nagyon félek, mert még nem tapasztaltam, nem is volt még ilyen eredményem. Kérem szíves válaszát. Köszönöm szépen!

1

Tisztelt Doktor Úr! Februárban elmaradt a vérzésem, azóta hőhullámaim vannak. Előtte 1 évvel, diagnosztizáltak egy miómát a méhemben, és azt mondták, hogy nincs vele teendő, mert kicsi! Többször volt nőgyógyászati műtétem is. Mit javasol?

Tisztelt Doktor Úr! Februárban elmaradt a vérzésem, azóta hőhullámaim vannak. Előtte 1 évvel, diagnosztizáltak egy miómát a méhemben, és azt mondták, hogy nincs vele teendő, mert kicsi! Többször volt nőgyógyászati műtétem is. Mit javasol?

1

Tisztelt Doktor Úr! 55 éves vagyok. Évek óta nem éltem hüvelyi szexuális életet a volt férjemmel. Válásunk után összejöttem egy férfival, 4 nap együttlét után csípős pisilést, gyakori vizelési ingert tapasztaltam. Hétvége lévén fogorvos barátnőm, akinek v

Tisztelt Doktor Úr! 55 éves vagyok. Évek óta nem éltem hüvelyi szexuális életet a volt férjemmel. Válásunk után összejöttem egy férfival, 4 nap együttlét után csípős pisilést, gyakori vizelési ingert tapasztaltam. Hétvége lévén fogorvos barátnőm, akinek voltak hasonló problémái, Tarivid Richtert írt fel, és már az első szem után megszűntek a tünetek. Természetesen végig fogom szedni a kúrát. Kérdésem, szóljak-e a barátomnak, aki egy hónap múlva külföldről érkezik, hogy ő adhatta át nekem, vagy az én belső öregedésnek indult szervezetem a hibás? Együttlétünk nekem mindig fájdalmas volt, síkosító használatával is. Várom válaszát, köszönettel!

1

Tisztelt Doktor Úr! Kislányom 9 éves lesz, 2 éves kora óta gyakran fordul elő nála hólyaghurut. A vesék soha nem érintettek, voltunk UH.-on, feküdtünk kórházban, láza soha nincs. Antibiotikummal kezelték sajnos mindig, aminek eredményeképpen soha nem szed

Tisztelt Doktor Úr! Kislányom 9 éves lesz, 2 éves kora óta gyakran fordul elő nála hólyaghurut. A vesék soha nem érintettek, voltunk UH.-on, feküdtünk kórházban, láza soha nincs. Antibiotikummal kezelték sajnos mindig, aminek eredményeképpen soha nem szedhet Zinnatot, mert a tünetek megszűntek ugyan, de a baci (E.coli) mégis jelen volt a vizeletében. Nephrológián 5 éves korában azt mondták, hogy mivel az UH. nem mutat kórosat, láza nincs, ne szedjen antibiotikumot. Ezt én örömmel hallottam, és 2011 óta otthon meg tudom oldani a panaszait, természetesen kontrollálva vizeletvizsgálattal. Most sajnos megijesztett, mert vért láttam a vizeletében, láza továbbra sem volt. Orvoshoz vittem, ahol újra ab-t írtak (Augmentin). Vizeletét vizsgálják, tenyésztik is. Vért ők nem találtak. 3. napja szedi a gyógyszert, enyhe panasza még mindig van. Természetes gyógymódokkal ilyenkorra meg szokott szűnni. Szedhet ő későbbiekben Urzinolt? Ön is úgy gondolja, feleslegesen adtak ab-t most is? Köszönöm válaszát!

1

Tisztelt Doktor Úr! Jelenleg a Premens filmtablettát szedem prolaktin csökkentése céljából, napi két szemet. Amennyiben sikerülne teherbe esni, és letenném a gyógyszert, megemelkedik-e újra a prolaktin szint? Ez okozhat vetélést? Köszönöm válaszát! 40 éve

Tisztelt Doktor Úr! Jelenleg a Premens filmtablettát szedem prolaktin csökkentése céljából, napi két szemet. Amennyiben sikerülne teherbe esni, és letenném a gyógyszert, megemelkedik-e újra a prolaktin szint? Ez okozhat vetélést? Köszönöm válaszát! 40 éves nő.

1

Tisztelt Doktor Úr! 41 éves vagyok, és sokat szenvedek amikor menstruálok, mert az első egy-két napban igen erős vérzésem van, legtöbbször alvadt vércsomók folynak, ami igen erős fájdalmakkal jár. Van amikor úgy begörcsölök, hogy nem tudok felkelni. Szedt

Tisztelt Doktor Úr! 41 éves vagyok, és sokat szenvedek amikor menstruálok, mert az első egy-két napban igen erős vérzésem van, legtöbbször alvadt vércsomók folynak, ami igen erős fájdalmakkal jár. Van amikor úgy begörcsölök, hogy nem tudok felkelni. Szedtem már rá No-spa-t egy fél levéllel, de nem használt. Mit tanácsol, milyen gyógyszert szedjek?

1

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!