Találatok a következő kifejezésre: Menstruáció után van menstruáció előtti (4 db)

Menstruáció után miért van menstruáció előtti érzésem? Alhasi teltségérzet, mellfájdalom. Ez normális?

Legjobb válasz: Ha rendesen meg volt a menzid, akkor elég kicsi az esélye, hogy baba van a dologban, de egy egyszerû terhességi teszttel fényt deríthetsz rá! Vagy az is lehet(bár azt nem tudom, hogy a ciklusod hányadik napján jársz), hogy a következõ pé-re készül már a szervezeted. Ha babára gyanakszol, akkor tesztelj!

Ha rendesen meg volt a menzid, akkor elég kicsi az esélye, hogy baba van a dologban, de egy egyszerû terhességi teszttel fényt deríthetsz rá! Vagy az is lehet(bár azt nem tudom, hogy a ciklusod hányadik napján jársz), hogy a következõ pé-re készül már a szervezeted. Ha babára gyanakszol, akkor tesztelj!
A kérdező hozzászólása: Köszi szépen! Ma vagyok a hatodik napomon. Most múlt el két napja. Rövidebb volt a ciklusom, és kevesebb, talán ennyiben különbözött az eddigiektõl. És ami nagyon érdekes, hogy a hõm 36, 8 volt ma reggel, két napja meg 36, 6 , ami nekem a pé után szokott lenni...... Lehet ellövök egy tesztet, bár nem hiszem (pedig de jóó lenne) :)
A menstruációm alatt lettem terhes és miután elmúlt, az egyébként normális vérzésem, én is azt éreztem, hogy újra meg fog jönni. Nem is igen figyeltem fel rá, gondoltam a stressz, egyebek. A következõ mensim már nem jött meg. Akkor orvos és kiderült, hogy babám lesz. Persze, ez nem általános dolog.

Mással is előfordul, hogy menstruáció után néhány napig hányingere van? (Esetleg előtte is. )

Csak mert szerintem ez pont menstruáció alatt szokott átlagban lenni, de velem nem. Ez azóta van így mióta együtt voltunk a barátommal (használtunk óvszert+cypromixet is szedek), és azóta már 4szer megjött. De valamiért aggódok mégis... Hozzáteszem, hogy némi gyomorproblémáim is vannak, cisztákat is találtak a petefészkemben már régebben.

Legjobb válasz: velem is elõszokott ez fordulni

velem is elõszokott ez fordulni
Velem is az óta fordul elõ. Mindig menzesz elõtt. Szerintem azért van, mert tudat alatt izgulsz, hogy nem lettél-e terhes.
A kérdező hozzászólása: Köszönöm a válaszokat!:) Hát igen, tényleg mindig ezen izgulok... bár nekem többnyire menstruáció után van ez, de elõtte is elõfordul. :S

Szülés után 5 hónapra elkezdtem szedni a fogamzásgátlót. Ugyanazt írta ki a doki mint előtte. Pontosan betartottam az előírtakat és mégis van úgy, hogy van még 2-3 szem tablettám és meg jön a menstruációm. Ez probléma?

Dokihoz kellene mennem?

Legjobb válasz: Szerintem menj el dokihoz, mivel a fogigátló tabiknak pont az a lényegük, hogy megvonásos vérzést okoznak. Valami nem okés a benne lévõ hormon mennyiséggel, vagy lehet, hogy még a te szervezeted nem állt vissza hormonháztatás szempontjából a szülés után.

Szerintem menj el dokihoz, mivel a fogigátló tabiknak pont az a lényegük, hogy megvonásos vérzést okoznak. Valami nem okés a benne lévõ hormon mennyiséggel, vagy lehet, hogy még a te szervezeted nem állt vissza hormonháztatás szempontjából a szülés után.
A fogamzásgátló tabletták hatására a hormonháztartás egyensúlya felborul, ezáltal akadályozzák meg a megtermékenyítést. A terhesség és szoptatás alatt megváltoznak az egyes hormonszintek. Emiatt a tablettának is más hatása lehet a testedre. Ennek viszont az lehet az eredménye, hogy esetleg bekövetkezik a megtermékenyítés. Mindenképpen menj el az orvoshoz és közöld vele a problémádat, legfeljebb majd azt fogja mondani, hogy még nem kell emiatt aggódni. Csak akkor, ha ez 2-3 hónap múlva sem változik.
Hányadik levelet? Ha az elsõt, akkor van okod aggódni, ha már legalább a másodikat, akkor sztem ok.
én is azt szedem, már 6éve, és mi egy hónapot vártunk.
Egen... Normál esetben illenék vele várni 1 hónapot... Nem akarlak beparáztatni, de én azért kicsit félnék a helyedben... De én kaptam anno tájékoztatót is és abban is le volt írva. Csak nem lesz gond, de sztem várjátok ki a többi akcióval az 1 hónapot, a gumiba nem fog belehalni a párod ne aggódj.
szia!! én januárban kedztem el szedni, közben ugye voltunk együtt (nem védekeztünk máshogy), februárban még megjött, márciusban már nem:) A hétre vagyok kiírva, 40 hetes terhes vagyok. A doki is mondta, illett volna várni, amíg hat a tabi...
Bízz a legjobbakban, de ha ennyire ragaszkodsz a doki véleményéhez, akkor kérdem én a 40 hetes anyukát, hogy ugyan már anyuka!!!! el teccet felejteni, hogy 8 tabi után véd már a "szer", azaz már 1 után is!!!! Nem szégyelli magát ennek ellenére terhesnek lenni?!? Bocs , hogy irónikus vagyok, de ez tényleg vicces.... Mindenhol ez áll 1 hónap kiegészítõ védekezés szükséges...
Én minimum 10 naprol tudok, amit illene várni, de az egy honap az már elég biztos!!! Ami meg a 6. napot illeti, szerintem ott védettség a tabletta által még elég rizikós, viszont a peteérés is még kb pár nappal odébb van, úgyhogy a ketto egyutt talán... Bocsi, de azért illett volna betartani, amit a tájékoztato ír, csak a saját nyugalmad érdekében is.
A kérdező hozzászólása: elsõ levél.kérdeztem már dokiktól, és azt mondták h a 7-10 szem után már nem kell aggódni, meg h az elsõ szem is ad vmi védettésget.csakhát már töb variációt is hallotam ezért érdeklõdöm
A kérdező hozzászólása: Jajj, ez nem túl bíztató most így:D Nekem viszont egy doki ezt írta: Kedves Kérdezõ! Nem kell aggódni, a védelem már a 8. nap után él. Meg azt is mondta már más doki h az elsõ bogyó után is van védelem.Én bízom benne, hogy ez így is van!
A kérdező hozzászólása: Igen, a 10 napot kivártuk..a kismama meg kitudja h mennyit várt, vagy egyáltalán várt-e..és senki nem mondta h az elsõ szem tuti védettséget ad már..ja meg gondolom nem mindenkinek egyformán hat a szervezetére, és nem azonos idõben fejti ki a hatását..

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!