Találatok a következő kifejezésre: Menstruáció előtti barnás (10 db)

A beágyazódásnak vannak jeleni? A menstruáció előtti barnás folyás jelentheti, hogy beágyazódás van vagy volt folyamatban?

Legjobb válasz: Mind a kettõ tünet volt,akkor ezt azt jelentheti,hogy terhes vagyok?Menstruáció elött egy héttel kezdtek el ezek a tünetek jelentkezni.

A kérdező hozzászólása: Mind a kettõ tünet volt, akkor ezt azt jelentheti, hogy terhes vagyok?Menstruáció elött egy héttel kezdtek el ezek a tünetek jelentkezni.
Az jó, ha megemelkedett, csak maradjon is fent! :-) Tudod, hogy kell mérni igaz? (Reggel, nem szabad ki kelni az ágyból, és úgy! ) Nem feltétlen, én is megéltem már hasonlókat, de lehet, hogy Veled megtörtént kis csoda. Mikorra nem várod? Terveztétek? Érdekelne, mert hasonló történik velem is! :-)
Lehetnek tünetei, pl hasszurka, vagy barnázás.
A kérdező hozzászólása: És a testhõmérsékletem is megemelkedett 37.4re.

Tisztelt Főorvos úr! Már másfél éve szeretnénk gyereket, de nem jön össze. Most 2 és fél éves lányom nagyon hamar összejött, semmi gond nem volt. A szoptatás abbahagyása után viszont jelentkezett a menstruációm előtti 2-8 napig tartó barnás, néha véres fo

Tisztelt Főorvos úr! Már másfél éve szeretnénk gyereket, de nem jön össze. Most 2 és fél éves lányom nagyon hamar összejött, semmi gond nem volt. A szoptatás abbahagyása után viszont jelentkezett a menstruációm előtti 2-8 napig tartó barnás, néha véres folyás. Az orvosom kivizsgált, semmit nem talált, előbb egy homeopátiás gyógyszert, majd hormonokat adott, majd elküldött a meddőségi központba. Én nem mentem el, mert nem gondolom, hogy meddő lennék, a problémás menstruációmat szeretném rendezni. Szedtem 3 hónapig a Premens tablettát, valamivel jobb lett a helyzet, de nem jött teljesen rendbe, és mikor abbahagytam, akkor újra rosszabb lett. Az lenne a kérdésem, hogy ne emeljem-e az adagot napi két kapszulára, illetve hogy a Premens szedése megnehezíti-e a teherbeesést? Köszönettel: Eszter

Legjobb válasz: Tisztelt Hölgyem! A PreMens adagját nem érdemes emelni, viszont javaslom a további szedést, mert elősegíti a hormonrendszer egyensúlyának beállását. Amennyiben azonban teherbe esne, a készítmény szedését fel kell függeszteni. Üdvözlettel: Dr. Langmár Zoltán

Tisztelt Hölgyem! A PreMens adagját nem érdemes emelni, viszont javaslom a további szedést, mert elősegíti a hormonrendszer egyensúlyának beállását. Amennyiben azonban teherbe esne, a készítmény szedését fel kell függeszteni. Üdvözlettel: Dr. Langmár Zoltán

A párommal már nagyon szeretnénk babát, de tegnap óta vannak menstruáció előtti fájdalmaim és most láttam, hogy van egy kis barnás folyásom. Ez tudom lehet, az hogy mindjárt mestruálok, de az is lehet, hogy még is van baba?

Ebbe a hónapban számoltuk és figyeltük a napokat.Nagyon szeretnénk már kisbabát és annyira bíztam benne, hogy talán ebben a hónapban...

Legjobb válasz: Szia!Az elözõ honapban én is így jártam, sajna.A barnázás után meg is jött.Pedig nem kellett volna.Ngyon úgy néz ki neked is megfog jönni.De a köv. ho.-ban újra probálkozni kell.

Szia!Az elözõ honapban én is így jártam, sajna.A barnázás után meg is jött.Pedig nem kellett volna.Ngyon úgy néz ki neked is megfog jönni.De a köv. ho.-ban újra probálkozni kell.

Menstruáció előtti napokban barnás pecsételő vérzésem van. Melyik az a nap amikortól számoljam a ciklus 1. napját?

Legjobb válasz: a méh megkezdi a tisztulást már a pecsételéssel, de a nõi megérzés jó ilyenkor amikor azt mondod, na most megjött és görcsöl is...

a méh megkezdi a tisztulást már a pecsételéssel, de a nõi megérzés jó ilyenkor amikor azt mondod, na most megjött és görcsöl is...
A lombikos lanyoknal az a protokoll (ez az etalon egyebkent mindenkre vonatkozik) h mikor piros lesz a ver, es ha 16.h utan jon meg, akkor masnap kezdodik a ciklus elso napja. Tehat ha delutan jon meg nem az az elso nap, hanem a kovetkezo!!
Én ugyanezt kérdeztem az orvosomtól és azt mondta, hogy már a barnázás is beleszámít!Tehát mikor elkezdesz barnázni, az a ciklusod elsõ napja.
nem besolyásolja a menstruációt.
Semmi köze a menstruációhoz.
A kérdező hozzászólása: Köszönöm a válaszokat..:)

Szept.20-tól kezdődött az előző menstruációm, 5 napig tartott, majd okt.12-től barnás folyást tapasztalok, most már meglehetősen gyenge mértékben (szinte semmi), de előtte is kevés volt?

(Normális esetben a ciklusom 30 nap körül mozog.) Még nem jött meg a rendes menstruációm, mintha fájdogálna a hasam néha, de ennyi, semmi mellfeszülés, se semmi. Talán felfázhattam, sokat jártam wc-re, de nem biztos, hogy attól. Mit?l lehet ez?

Legjobb válasz: Hozzátenném még, hogy az elõzõ menstruációm után méhnyakrákszûrésen voltam.

A kérdező hozzászólása: Hozzátenném még, hogy az elõzõ menstruációm után méhnyakrákszûrésen voltam.
A szûréshez biztosan nincs köze, de ha hétfõig nem múlik el, vagy nem jön meg rendesen a menzeszed, menj el a nõgyógyászatra.
Szerintem lehet, hogy felfáztál. A hasad fájhat attól is. Én amikor fel voltam fázva nekem késett. De szerintem lehet ilyen tünete is. 23/L

Tisztelt Doktor úr! 20 éves vagyok és fél éve szedek fogamzásgátló tablettát (Belara), a menstruációm mindig pontosan jelentkezik, viszont többször fordult már elő, hogy előtte egy-másfél héttel is jelentkezett barnás folyás, vagy rendes vérzés, bár jóval

Tisztelt Doktor úr! 20 éves vagyok és fél éve szedek fogamzásgátló tablettát (Belara), a menstruációm mindig pontosan jelentkezik, viszont többször fordult már elő, hogy előtte egy-másfél héttel is jelentkezett barnás folyás, vagy rendes vérzés, bár jóval gyengébb és kevesebb, mint a menstruáció alatt, viszont eltartott egy hétig. Az első hónapban még nem tartottam furcsának, utána egy darabig elmúlt, de most ismét jelentkezett. Megkérdeztem róla a nőgyógyászomat, de nem mondott semmit, csak felírta továbbra is ezt a gyógyszert. Nem tudom, hogy mennyire normális az ilyen köztes vérzés, de nagyon zavaró. Lehet más gyógyszert kéne szednem, vagy még ennyi idő alatt elképzelhető hogy nem teljesen szoktam hozzá? Válaszát előre is köszönöm!

Legjobb válasz: Tisztelt Hölgyem! A pecsételő vérzés gyakori mellékhatása a hormonális fogamzásgátló tablettáknak, de akár még fogamzásgátló tabletta szedése nélkül is előfordulhat. Amennyiben erősebb vérzés jelentkezik, feltétlenül konzultáljon kezelőorvosával! Üdvözlettel: Dr. Csikós Julianna

Tisztelt Hölgyem! A pecsételő vérzés gyakori mellékhatása a hormonális fogamzásgátló tablettáknak, de akár még fogamzásgátló tabletta szedése nélkül is előfordulhat. Amennyiben erősebb vérzés jelentkezik, feltétlenül konzultáljon kezelőorvosával! Üdvözlettel: Dr. Csikós Julianna

Tisztelt Doktor úr! 20 éves vagyok és fél éve szedek fogamzásgátló tablettát (Belara), a menstruációm mindig pontosan jelentkezik, viszont többször fordult már elő, hogy előtte egy-másfél héttel is jelentkezett barnás folyás, vagy rendes vérzés, bár jóval

Tisztelt Doktor úr! 20 éves vagyok és fél éve szedek fogamzásgátló tablettát (Belara), a menstruációm mindig pontosan jelentkezik, viszont többször fordult már elő, hogy előtte egy-másfél héttel is jelentkezett barnás folyás, vagy rendes vérzés, bár jóval gyengébb és kevesebb, mint a menstruáció alatt, viszont eltartott egy hétig. Az első hónapban még nem tartottam furcsának, utána egy darabig elmúlt, de most ismét jelentkezett. Megkérdeztem róla a nőgyógyászomat, de nem mondott semmit, csak felírta továbbra is ezt a gyógyszert. Nem tudom, hogy mennyire normális az ilyen köztes vérzés, de nagyon zavaró. Lehet más gyógyszert kéne szednem, vagy még ennyi idő alatt elképzelhető hogy nem teljesen szoktam hozzá? Válaszát előre is köszönöm!

Legjobb válasz: Tisztelt Hölgyem! A pecsételő vérzés gyakori mellékhatása a hormonális fogamzásgátló tablettáknak, de akár még fogamzásgátló tabletta szedése nélkül is előfordulhat. Amennyiben erősebb vérzés jelentkezik, feltétlenül konzultáljon kezelőorvosával! Üdvözlettel: Dr. Csikós Julianna

Tisztelt Hölgyem! A pecsételő vérzés gyakori mellékhatása a hormonális fogamzásgátló tablettáknak, de akár még fogamzásgátló tabletta szedése nélkül is előfordulhat. Amennyiben erősebb vérzés jelentkezik, feltétlenül konzultáljon kezelőorvosával! Üdvözlettel: Dr. Csikós Julianna

Tegnap voltam együtt először a barátommal és én előtte még szűz voltam véreztemis rendesen. Ma meg ilyen barnás váladékom volt egész nap azt hittem megjött a menstruációm de estére elmúlt. Mi volt ez?

Amúgy meg használtunk óvszert.Lehetek-e terhes?!

Legjobb válasz: Szerintem az még a tegnapi vér lehetett, csak gondolom csökkent a mennyiség és megalvadt. Tuti nem terhesség miatt van.

Szerintem az még a tegnapi vér lehetett, csak gondolom csökkent a mennyiség és megalvadt. Tuti nem terhesség miatt van.
Nem terhesség miatt van. Ne aggódj:) Az még a tegnapi vérzés miatt volt. :)
Azt hiszem, ezekbõl az adatokból biztosra megmondhatom, hogy terhes vagy. A barnás váladékból arra tippelnék, hogy kicsi, púpos és szõrõs lesz a gyerek, vagy lehet, hogy pö..öslány lesz, nehez ezt megmondani. Mindenesetre sok szerencsét kívánok a gyerekhez.
Ez szerintem egy értelmes kérdés, miért nem lehet rá normálisan válaszolni? (utolsónak mondom) Amúgy, igen ez még a tegnapi dolog folytatása volt, nincs semmi bajod és ha rendesen védekeztetek, értem ez alatt, hogy nem szakadt el a gumi, akkor nem lehetsz terhes. Csak zárójelben jegyzem meg, ha terhes is lennél a barna folygyazódás jele lehetne, de az sem rögtön másnap jelentkezik. De nem vagy az!
Most látom, hogy összevontam két szót :) Szóval azt akartam írni, hogy a barna folyás a beágyazódás jele lehetne, de az sem mindjárt másnap.

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!