Találatok a következő kifejezésre: Menstruáció előtt hőemelkedés, hányinger vagy (1 db)

Menstruáció előtt lehet hőemelkedés, hányinger vagy éppen influenzára utaló tünetek?

pl:enyhe végtag fájdalom... fejfájás.

Legjobb válasz: igen. jelentkezhetnek ezek a tünetek. hátfájás, fejfájás, mellfeszülés lehet. a hõemelkedés is normális. levertséggel, rosszkedvvel is járhat sõt fokozott idegeskedéssel.

igen. jelentkezhetnek ezek a tünetek. hátfájás, fejfájás, mellfeszülés lehet. a hõemelkedés is normális. levertséggel, rosszkedvvel is járhat sõt fokozott idegeskedéssel.

Hasonló válaszok

A kérdés szövege Válaszok száma

Kedves Doktor Úr! A fiatalkori mensturáció elmaradásának mi lehet az oka? Talán az előző fogamzásgátlás, vagy a fogyókúrás diéta? Másra nem tudok gondolni. Ezek kiválthatják?

1

Tisztelt Doktor Úr! Egy hónapja szenvedek heveny hüvelygyulladásban. A nőgyógyászom írt fel nekem antibiotikumot, Zitrocin 500-as filmtablettát, de sajnos nem használt. A rákszűrésem negatív lett, csak nem adták ki, mert a nőgyógyásznak látni kell: “Vegye

Tisztelt Doktor Úr! Egy hónapja szenvedek heveny hüvelygyulladásban. A nőgyógyászom írt fel nekem antibiotikumot, Zitrocin 500-as filmtablettát, de sajnos nem használt. A rákszűrésem negatív lett, csak nem adták ki, mert a nőgyógyásznak látni kell: “Vegyes bkt., gyulladás, metaplasia, kezelés után ism.!” Csak május 27.-re kaptam időpontot! Vizeleti üledékvizsgálat pozitív lett. Bal oldali kismedencénél fáj lent. Azt szeretném kérdezni, hogy hüvelygyulladásra mit ajánlana nekem, hogy ne szenvedjek addig? Nagyon szépen köszönöm! Erika

1

Tisztelt Doktor Úr! Kb. 3-4 cm-es duzzanatot, (fájdalmatlan) csomót vettem észre, kicsivel a csiklóm fölött, és jobb oldalon. Tapintással nem fáj, de rémlik, hogy 1-2 alkalommal már éreztem itt furcsa fájdalmat (nem rendszeresen). Mi lehet ez? Köszönöm vá

Tisztelt Doktor Úr! Kb. 3-4 cm-es duzzanatot, (fájdalmatlan) csomót vettem észre, kicsivel a csiklóm fölött, és jobb oldalon. Tapintással nem fáj, de rémlik, hogy 1-2 alkalommal már éreztem itt furcsa fájdalmat (nem rendszeresen). Mi lehet ez? Köszönöm válaszát!

1

Tisztelt Doktor Úr! Az orvosom felírta nekem a Gestomix 20-as tablettát, amelyet el is kezdtem a menstruáció első napján (életem első fogamzásgátlója). A ciklus szépen lefolyt, viszont ma veszem be a 10. szemet, és még mindig van egy nagyon enyhe barnás f

Tisztelt Doktor Úr! Az orvosom felírta nekem a Gestomix 20-as tablettát, amelyet el is kezdtem a menstruáció első napján (életem első fogamzásgátlója). A ciklus szépen lefolyt, viszont ma veszem be a 10. szemet, és még mindig van egy nagyon enyhe barnás foltocska naponta 2-3-szor, illetve nagyon világos folyás. Szeretném tudni, hogy ez természetes-e, hisz tudom, hogy megbombáztam a szervezetem, illetve keressem-e fel orvosomat? A másik kérdésem, hogy valóban hat az első szemtől, és a harmadik hét végén együtt lehetek-e a párommal, csak a fogamzásgátló hatása alatt, gumi nélkül?

1

Tisztelt Doktor úr! Szeretném Öntől megkérdezni, hogy az Ovestin tablettának mint hormontabletta, milyen kockázatai lehetnek? Válaszát és a segítségét előre is köszönöm! V. Éva

1

Tisztelt Doktor úr! Euthyrox es Bromocriptin szedés mellett javasolja a Premens tabletta szedését? Válaszát előre is köszönöm! Réka

1

Tisztelt Doktor úr! Már évek óta klimaxos vagyok. Meddig tarthat ez még? Már nagyon sokféle gyógynövényes tablettával meg teával próbálkoztam, de semmi nem akar beválni. Tablettát nem szedhetek. Válaszát előre is köszönöm!

1

Tisztelt doktor úr! Melldaganat miatt műtéten, majd teljes sorozat sugárkezelésen estem át, jelenleg hormonterápiát kapok (havonta injekció, illetve Zitazonium tabletta). Hőhullámaim elképesztően felerősödtek az utóbbi hetekben (kb. 5 hónapja kapom a gyóg

Tisztelt doktor úr! Melldaganat miatt műtéten, majd teljes sorozat sugárkezelésen estem át, jelenleg hormonterápiát kapok (havonta injekció, illetve Zitazonium tabletta). Hőhullámaim elképesztően felerősödtek az utóbbi hetekben (kb. 5 hónapja kapom a gyógyszert). Onkológusom szerint semmilyen készítményt, még növényi hormont sem szedhetek, mert azzal veszélyeztetem a gyógyulást, kiújulhat a rák. A nőgyógyászom (évtizedeken keresztül hozzá jártam, jó szakembernek tartom) ugyanakkor javasolt kezelést, mégpedig a Remifemin plust, igaz a részletekről nem tájékoztatott (hogyan, meddig kellene, mennyire várhatok hatást stb.). Emellett hüvelyi viszketést érzek, de kórokozót nem találtak – igaz a múlt hétvégén fürdőben jártam. Folyás nincsen, csak ez a hónapok óta tartó viszketés, ami nagyon megnehezíti még a szexuális életet is. Főleg emiatt aggódom… A hőhullámokat még elviselem, hiszen tudom, hogy idővel ezek is elmúlnak. Szükség lenne olyan onkológusokra, akik az életvitelre vonatkozó tanácsokat is tudnának adni, illetve ismerik azokat a panaszokat, amiket maga a kezelés okoz. Gondolom ezek egy része megszüntethető, vagy enyhíthető. Mi értelme van így meggyógyulni a daganatból, ha az életminőséget így lerontó mellékhatásokkal senki se foglalkozik? Várom válaszát, tisztelettel, Magda.

1

Tisztelt doktor úr! Engem 4 éve műtöttek pajzsmiriggyel, alulműködött, semmi gyógyszert nem kell szednem, de sajnos azóta nagyon megváltozott a hasam, lelóg, hájas lettem, a súlyom eddig mindig 57 kg körüli volt. Mit lehetne tenni, hogy megszabaduljak től

Tisztelt doktor úr! Engem 4 éve műtöttek pajzsmiriggyel, alulműködött, semmi gyógyszert nem kell szednem, de sajnos azóta nagyon megváltozott a hasam, lelóg, hájas lettem, a súlyom eddig mindig 57 kg körüli volt. Mit lehetne tenni, hogy megszabaduljak tőle, mert nagyon csúnya. Abban szeretném még a véleményét kérni, hogy kiújulhat ez a betegség még egyszer?

1

Tisztelt doktor úr! A lányomnak visszatérően – állítólag PCOS miatt – több a hüvelyi folyása. Mediterrán országban él, és azt mondta a professzor úr, hogy ő érzékenyebb a bacikra, vírusokra (pld. tengervíz, vagy illemhely stb.). Mit tegyünk ez ellen? Emel

Tisztelt doktor úr! A lányomnak visszatérően – állítólag PCOS miatt – több a hüvelyi folyása. Mediterrán országban él, és azt mondta a professzor úr, hogy ő érzékenyebb a bacikra, vírusokra (pld. tengervíz, vagy illemhely stb.). Mit tegyünk ez ellen? Emellett van még egy kérdésem. A lányom 10 éve fogamzásgátlót szed, de azért, mert 13 éves korában, mikor megjött a menstruációja, a far-hát-hasi csík erősen szőrösödött. Endokrin vizsgálat történt, családi vonalra vezették ezt vissza, és inzulinrezisztenciát is igazoltak Pécsett. Az én nőgyógyászomhoz vittem el a lányom, aki azt javasolta, hogy évente kell szüneteltetnie a tabletta szedését. A másik nőgyógyász mindig egyre magasabb hormontartalmú fogamzásgátlót írt fel, hogy kevesebb legyen a folyás. Most úgy néz ki, hogy fogamzásgátló nélkül, 5 hónapja rendszertelenül ugyan, de megjön a havi vérzése. Nekünk ez már nagy boldogság. Bár már Szabó Gyuri bácsihoz is fordultunk, aki 6 héten keresztül csalán- és diófalevél teát javasolt, felváltva naponta. Lehet hogy ettől javult a helyzet? Kérem tisztelt Dr. úr segítsen, ha tud valami tanácsot adni. A lányom most 23 éves. Köszönettel, egy aggódó anya

1

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!