Találatok a következő kifejezésre: Menstruáció alatt voltam a barátommal (4 db)

Lehetek terhes? Hüvelygyűrűt használok és a gyűrűszüneti héten együtt voltam a barátommal, úgy h menstruáció alatt és guminélkül.

Legjobb válasz: Tudtommal a hüvelygyûrû ugyanúgy, ahogyan a fogamzásgátló tabletta véd a szünetben is, tehát várandós nem leszel, viszont menstruáció alatt ne szexelj, mert akármilyen tiszták vagytok, fogékony vagy a fertõzésekre.

Tudtommal a hüvelygyûrû ugyanúgy, ahogyan a fogamzásgátló tabletta véd a szünetben is, tehát várandós nem leszel, viszont menstruáció alatt ne szexelj, mert akármilyen tiszták vagytok, fogékony vagy a fertõzésekre.
A hüvelygyûrû is fogamzásgátló, ezért elvileg nem lehetsz terhes (illetve igen kicsi eséllyel). Ehhez persze az is kell, hogy megfelelõ ideje használd, a pontos elõírásoknak megfelelõen.
Holnap reggel. Lehet.
Nyilván babát akartok ha nem védekeztetek. Majd szorítok. :)
A kérdező hozzászólása: köszönöm:D végülis lehet pozitiv a teszt?
lehet. bármikor kialakulhat spontán peteérés!

Menstruáció alatt együtt voltam a barátommal. Nem vette ki időben, így belém is ment egy kicsi (nem sok). Amúgy 2 és fél éve szedek fogamzásgátlót, de 4 hónapja új tablettára váltottam. Lehet ebből bajom?

Legjobb válasz: Elvileg ilyenkor is teherbe lehet esni, de mivel tabit szedsz, nem valószínû hogy ez megesett, hiszen a szünetben is véd a tabi.

Elvileg ilyenkor is teherbe lehet esni, de mivel tabit szedsz, nem valószínû hogy ez megesett, hiszen a szünetben is véd a tabi.
Dehogy lehet.A tabi a szünetben is véd.
nem lehet mert nem volt peteérésed
A tabletta a szünetben is véd! Nem lehetsz terhes! De ha tabit szedsz, akkor miért nem engeded a barátodnak, hogy belédélvezzen?
a tabletta azért van h a barátod belédélvezhessen.....
értetlenkedve olvastam a kérdést, hiszen jo ideje szeded már a fogamzásgátlot, de ezek szerint a semmiért? Azért van, hogy beléd tudjon élvezni a barátod. A szunetben is ugyanugy véd. A tabiváltás miatt sem kell félned, hiszen azt is már 4 honapja szeded!
Mensi alatt tényleg nagyon minimális az esély rá, és ha még gyógyszert is vettél be, szerintem nem.
Nem hiszem.
A kérdező hozzászólása: ezt elfelejtettem:az együttlét után a 6.napon elkezdett fájni a derekam és kis barnás pecsételésem is volt/van néha.tanacstalan vagyok
Ha elolvastad volna a gyógyszer leírását, tudnád, hogy a mellékhatásai közé tartozik a menstruációtól független pecsételõ vérzés, görcsölés, fejfájás, fáradtság.
Nem! eseményutáni tabletta bevétele után biztos nem!!!

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!