Találatok a következő kifejezésre: Mellfeszülés lehet tabletta mellékhatása (2 db)

Mellfeszülés lehet fogamzásgátló tabletta mellékhatása?

Sziasztok!

Legjobb válasz: Hát ja, ez lehet, sõt bizti, h a tabletttól van. Én is ezt szedem, most ugyan a fáradságon kívül még minden ok, de ezelõtt egy másikat szedtem, amitõl nekem is fájt a hasam, szédültem és hányingerem volt. Olvassátok el a tájékoztatót, ezek mind lehetséges mellékhatások. Ha nagyon rosszul van, menjen vissza a dokihoz és kérjen másikat én is ezért váltottam.

Hát ja, ez lehet, sõt bizti, h a tabletttól van. Én is ezt szedem, most ugyan a fáradságon kívül még minden ok, de ezelõtt egy másikat szedtem, amitõl nekem is fájt a hasam, szédültem és hányingerem volt. Olvassátok el a tájékoztatót, ezek mind lehetséges mellékhatások. Ha nagyon rosszul van, menjen vissza a dokihoz és kérjen másikat én is ezért váltottam.
A kérdező hozzászólása: dokit felhívta és az a hasfádjalomra mondta, hogy nem attól van..
Hát az én hasfájdalmamra is azt mondta, hogy nem attól van, érdekes módon, miután abbahagytam, nem fájt. A tájékoztatón raajta van ez is mellékhatásként, de lehet, hogy a barátnõdnek nem attól van, viszont akkor ha nagyon fáj, menjen el belgyógyászhoz. Amugy ilyen tünetekkel én is megkerestem a dokimat, nem is egysze. (és ajánlom, hogy szedjen vitamint a barátnõd, mert a gyógyszer megterheli kicsit a szervezetet, én is jobban vagyok, mióta szedem)
Igen, tapasztalatból mondom, szinte biztos h annak a mellékhatása a mellfeszülés! Bár kis mennyiségben van a tablettákban a hormon, de mégis bezavar a természetes mûködésbe, ezért lehet... A többit viszont nemtom!

A mellfeszülés lehet az eseményutáni tabletta mellékhatása?

A menszeszem kezdete el?tt alapjáraton szokott fájni a mellem,de most még nincs itt az ideje,h megjöjjön, azonban szombaton tablettára volt szükségem.Okozhatja ezt a tünetet a tabletta,vagy esetleg másra gyanakodjam?Ilyen hamar ugye nem vszín? h a terhesség egyik tünete?

Legjobb válasz: Persze hogy okozhatja. Olyan mennyiségû hormon van benne, ami egy lovat is kiüt, attól simán fájhat a melled.

Persze hogy okozhatja. Olyan mennyiségû hormon van benne, ami egy lovat is kiüt, attól simán fájhat a melled.
A kérdező hozzászólása: Sajna volt már rá alkalom, h szükség volt a tablettára, de akkor nem volt ilyen mellékhatás...ezért merült fel bennem a kérdés... Köszönöm a választ!
Igen, nekem is ez volt az egyik mellékhatása.
Minél többször veszel be ilyet, annál nagyobb az esélye hogy egyre több vagy maradandó mellékhatása lesz. Ebben több hónapi hormon van egyszerre, nem rendszeres szedésre találták ki.
Igen, okozhatja, emellett még émelygés, fáradtság, fejfájás, gyengeség érzet, és még sok más mellékhatás, ami mind benne kell legyen a betegtájékoztatóban:)
A kérdező hozzászólása: Köszönöm a válaszokat! A mellfeszülés nem volt a tájékoztatóban, csak az hogy esetleg ezt tapasztalom akkor az a terhesség egyik jele lehet, ezért paráztam be egy kicsit!Azóta azonban úgy érzem, h határozottan mérséklõdött a fájdalom! Tudom, h nem rendszeres szedésre találták ki, az elõzõ alkalom már több éve volt! Még egyszer köszönöm a megnyugtató válaszokat!

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!