Találatok a következő kifejezésre: Mekkora igazság abban, hogy ha valakit (1 db)

Mekkora igazság van abban, hogy ha valakit erős érzelmi benyomás ér (pozitív és negatív egyaránt), akkor bekövetkezhet peteérés?

Legjobb válasz: Szia! Én az orgazmus hatására bekövetkezõ peteérésrõl hallottam. Nem tudom Te milyen érzelmi benyomásra gondolsz?

Szia! Én az orgazmus hatására bekövetkezõ peteérésrõl hallottam. Nem tudom Te milyen érzelmi benyomásra gondolsz?

Hasonló válaszok

A kérdés szövege Válaszok száma

Tisztelt doktor úr! Engem 4 éve műtöttek pajzsmiriggyel, alulműködött, semmi gyógyszert nem kell szednem, de sajnos azóta nagyon megváltozott a hasam, lelóg, hájas lettem, a súlyom eddig mindig 57 kg körüli volt. Mit lehetne tenni, hogy megszabaduljak től

Tisztelt doktor úr! Engem 4 éve műtöttek pajzsmiriggyel, alulműködött, semmi gyógyszert nem kell szednem, de sajnos azóta nagyon megváltozott a hasam, lelóg, hájas lettem, a súlyom eddig mindig 57 kg körüli volt. Mit lehetne tenni, hogy megszabaduljak tőle, mert nagyon csúnya. Abban szeretném még a véleményét kérni, hogy kiújulhat ez a betegség még egyszer?

1

Tisztelt doktor úr! A lányomnak visszatérően – állítólag PCOS miatt – több a hüvelyi folyása. Mediterrán országban él, és azt mondta a professzor úr, hogy ő érzékenyebb a bacikra, vírusokra (pld. tengervíz, vagy illemhely stb.). Mit tegyünk ez ellen? Emel

Tisztelt doktor úr! A lányomnak visszatérően – állítólag PCOS miatt – több a hüvelyi folyása. Mediterrán országban él, és azt mondta a professzor úr, hogy ő érzékenyebb a bacikra, vírusokra (pld. tengervíz, vagy illemhely stb.). Mit tegyünk ez ellen? Emellett van még egy kérdésem. A lányom 10 éve fogamzásgátlót szed, de azért, mert 13 éves korában, mikor megjött a menstruációja, a far-hát-hasi csík erősen szőrösödött. Endokrin vizsgálat történt, családi vonalra vezették ezt vissza, és inzulinrezisztenciát is igazoltak Pécsett. Az én nőgyógyászomhoz vittem el a lányom, aki azt javasolta, hogy évente kell szüneteltetnie a tabletta szedését. A másik nőgyógyász mindig egyre magasabb hormontartalmú fogamzásgátlót írt fel, hogy kevesebb legyen a folyás. Most úgy néz ki, hogy fogamzásgátló nélkül, 5 hónapja rendszertelenül ugyan, de megjön a havi vérzése. Nekünk ez már nagy boldogság. Bár már Szabó Gyuri bácsihoz is fordultunk, aki 6 héten keresztül csalán- és diófalevél teát javasolt, felváltva naponta. Lehet hogy ettől javult a helyzet? Kérem tisztelt Dr. úr segítsen, ha tud valami tanácsot adni. A lányom most 23 éves. Köszönettel, egy aggódó anya

1

Tisztelt Doktor úr! Május 4-én menstruáltam, 6 napig tartott, a mai napon, 15-én ismét megjött rendesen. Nem ez az első eset. Voltam nőgyógyásznál is, aki adott gyógyszert, utána egy hónapig rendben volt minden. Volt egy hüvelyi gyulladásom. Okozhat-e a h

Tisztelt Doktor úr! Május 4-én menstruáltam, 6 napig tartott, a mai napon, 15-én ismét megjött rendesen. Nem ez az első eset. Voltam nőgyógyásznál is, aki adott gyógyszert, utána egy hónapig rendben volt minden. Volt egy hüvelyi gyulladásom. Okozhat-e a hüvelygyulladás ilyen problémát, vagy más van a dolog hátterében? Az orvoshoz feltétlenül vissza fogok menni. 39 éves vagyok, 12 éves korom óta menstruálok.

1

Tisztelt Főorvos úr! Az én problémám sajnos nagyon összetett. Méhdaganat miatt kaptam sugarat, ennek már 2 éve. A leletek azt mutatják, hogy egészséges vagyok. Sajnos azonban a sugaras kezelésnek sok mellékhatása lett, amik azóta is kínoznak. A bélproblém

Tisztelt Főorvos úr! Az én problémám sajnos nagyon összetett. Méhdaganat miatt kaptam sugarat, ennek már 2 éve. A leletek azt mutatják, hogy egészséges vagyok. Sajnos azonban a sugaras kezelésnek sok mellékhatása lett, amik azóta is kínoznak. A bélproblémák szerencsére rendeződtek, de folyamatos égésem van a lenti területen. A nagyajkak területe már régebben is problémás volt, innen egy kinövést is eltávolítottak, ami ugyan jóindulatú volt, de sorvadás és leukoplakia miatt kontroll alatt vagyok fél évente. A hüvely nagyon beszűkült a kezelések miatt, így a nemi élet sajnos már lehetetlen. Párom megértő, de az én hangulatomat nagyon befolyásolja az állandó hüvelyi érzékenység. Néha viszket is. Próbálom a területet tisztán tartani kamillás lemosással, ülőfürdővel, zsíros krémmel, fertőtlenítőkkel. Csak organikus készítményeket használok, igyekszem egészségesen élni. Van-e esetleg valamilyen tanácsa nekem onkológus-nőgyógyászként?

1

Tisztelt Doktor úr! Azt szeretném megkérdezni Öntől, hogy ha az Ovestin tabletta szedése mellet megjön a menzeszem, folytassam-e a tabletta szedését? Válaszát nagyon szépen köszönöm! Tisztelettel: S.

1

Tisztelt Langmár Doktor úr! Aranyeres panaszokra mit ajánl, amiben ön megbízik? Inkább krémet szeretnék, ha lehet, a kúpokat nem szívesen használom. A sebész szerint kis repedés is van, ami hol jobb, hol rosszabb. Sokat ülök autóban, állok a boltban eladó

Tisztelt Langmár Doktor úr! Aranyeres panaszokra mit ajánl, amiben ön megbízik? Inkább krémet szeretnék, ha lehet, a kúpokat nem szívesen használom. A sebész szerint kis repedés is van, ami hol jobb, hol rosszabb. Sokat ülök autóban, állok a boltban eladóként, állítólag ez is okozhatja az ilyen végbélbajokat. Sajnos sok a visszerem is, ez is összefügghet az orvosok szerint. Lassan elszánom magam a műtétre. Lézeres beavatkozást Ön ajánlana erre? A kisebb tágulatokat már injekciózták, de minden kiújult sajnos, rémesen néznek ki a lábaim.

1

Tisztelt Doktor Úr! 55 éves vagyok, és a hőhullám, verejtékezés, több éve kíséri az életem napjait. A magas vérnyomásomra Coviogalt, a lelki problémáimra pedig Frontint, és Citagent szedek. Kérdésem az lenne, hogy az előbb felsoroltak mellé szedhetek-e ol

Tisztelt Doktor Úr! 55 éves vagyok, és a hőhullám, verejtékezés, több éve kíséri az életem napjait. A magas vérnyomásomra Coviogalt, a lelki problémáimra pedig Frontint, és Citagent szedek. Kérdésem az lenne, hogy az előbb felsoroltak mellé szedhetek-e olyan gyógyszert, ami segít elviselni a hőhullám okozta verejtékezést, és enyhíti a rosszullétet? Két és fél éve nincs menzeszem, szeretném tudni, hogy visszajöhet-e még újra, kell-e vigyázni a párommal, hogy ne essek teherbe? Mély tisztelettel várom válaszát! Marika

1

Tisztelt Doktor úr! A hüvelyhám sérülésére Ön milyen hüvelykrémet vagy hüvelytablettát javasolna nekem? Válaszát és segítségét köszönöm! Üdvözlettel: V.-né

1

Tisztelt Doktor úr! A segítségét szeretném kérni! A hüvelyhám elvékonyodását mivel lehet kezelni? Olyan elviselhetetlen hüvelyszárazságban szenvedek, hogy nem tudom mit tegyek! Segítségét és a válaszát köszönöm szépen! Zsuzsa

1

Tisztelt Doktor Úr! Már második éve küzdök, de a nőgyógyászati rendelésen kapott szerek nem használnak. A kis- és nagyajkak között bereped a bőröm, és hullámokban viszkető érzés jön. Ez annyira erős, hogy a viszketés megszüntetésétől még nagyobb lesz a re

Tisztelt Doktor Úr! Már második éve küzdök, de a nőgyógyászati rendelésen kapott szerek nem használnak. A kis- és nagyajkak között bereped a bőröm, és hullámokban viszkető érzés jön. Ez annyira erős, hogy a viszketés megszüntetésétől még nagyobb lesz a repedés. Ezt tükörrel tudtam megállapítani. Váladékozik, de nem hüvelyi váladék. Pimafucort krémet kaptam, ami nem használ. Hüvelyi visszereim is vannak, amik miatt vékony, és érzékeny a bőröm a szeméremtesten is. Mit tehetek? Tisztelettel várom válaszát: Valéria

1

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!