Találatok a következő kifejezésre: Megvonásos vérzés lehetek terhes (4 db)

Jangee tablettát szedek már több éve. Egy napot késett és kevesebb mennyiségű volt a megvonásos vérzésem is, valamint 5 nap helyett csak 4 volt. Terhes lehetek?

Legjobb válasz: Ha vérzel az azt jelenti hogy a méhfal megrepedt, ahogy annak meg kell, azaz nem tapadt rá megtermékenyített petesejt => nem lehetsz terhes. Ha ez nem nyugtat meg menj el nõgyógyászhoz, de szerintem ugyan ezt fogja mondani..

Ha vérzel az azt jelenti hogy a méhfal megrepedt, ahogy annak meg kell, azaz nem tapadt rá megtermékenyített petesejt => nem lehetsz terhes. Ha ez nem nyugtat meg menj el nõgyógyászhoz, de szerintem ugyan ezt fogja mondani..

Abbahagytam a gyógyszert, mert kimaradt a megvonasos verzesem es megijedtem. Azóta sem jött meg. Tesztek negatívak, tünet kevés. Lehetek terhes?

Nagyon erõs vizelesi inger, sok folyás, hizas, nagy étvágy, fáradtság. Utolsó menzesz augusztusban, utolsó aktus augusztus 25. Tabletta utolsó bevett: szeptember 20.

Legjobb válasz: Kétszer jartam dokinal nem nézett meg, annyit mondott hogy nincs baj. Ma kevés rózsaszín folyásom van

A kérdező hozzászólása: Kétszer jartam dokinal nem nézett meg, annyit mondott hogy nincs baj. Ma kevés rózsaszín folyásom van
A tabletta abbahagyása után gyakori a menzesz kimaradása. A szervezetnek idõ kell, míg újraindítja a ciklust, hiszen eddig a tabletta miatt ki volt kapcsolva. Terhes biztos nem vagy, ha negatív a teszt.

Nincs megvonásos vérzésem gyogyszer melett, lehetek esetleg terhes?

Mult hónapban megjött de nem volt megvonásos vézrésem.rendesen jött meg ugy mintha nem szednék gyogyszert tehát véreztem. De multhónap elött a mensim végén jártam már már csak barnáztam másnap már nem volt semmi de aznap lefeküdtem a barátommal de ekkor már szedtem a tabit már 5-6 dbot be is vettem s szal aznap akktus után vagy közben nem tudom pontosan de jött még.E hónap elejlén azaz februárban csináltam tesztet az negativ lett,de szerintetek lehetek terhes valamilyen oknál fogva ? A válaszitokat elöre is köszönöm. értelmentlen válaszokat nem kérek köszike

Legjobb válasz: Hát, nem valamilyen oknál fogva lehetsz, hanem egy ok miatt. Csinálj egy új tesztet.

Hát, nem valamilyen oknál fogva lehetsz, hanem egy ok miatt. Csinálj egy új tesztet.
mióta szedsz gyógyszert? ha van már pár hónapja ad neked egy védettséget. ha nem tul régen és még nem ált be a tabi akkor lehet hogy becsúszott valami. A vérzés ha elkezded a tabit van hogy 3-6 hónap alatt kezd helyre jönni mert azért ezek hormonok amik megváltoztatják a szervezeted. ha mégis kételyeid vannak, aktus után 14 nappal beágyazódik a baba, utána mutatja a teszt.bár van akinél korai terhességet nem mutat esetleg 6-7 heteset. ha nagyon aggódsz menj vissza a dokidhoz aki biztosat tud majd mondani.ne hallgass a sok idegenre itt a neten, nem mindenki megbízható, és van aki azért is félrevezethet. sok a orsszakarók, kárörvendõ, nem is gondolnád. sok szerencsét! majd irj mi van!
A kérdező hozzászólása: Hát már legalább fél éve szedem a tabit, de 3 évvel ezelõtt is szedtem de egy jó ideig leálltam vele s most újra kezdtem a szedését.Miután ez a dolog volt a barátommal utána rá másfél 2 hétre rá csináltuk meg a tesztet ami ugye negatív lett. De tudomásom szerint amiatt is lehet hogy nincs megvonásos mert hogy tabit kéne váltani vagy vagy valami nem stimmel odabent, és hát ugye a baba is mert a megvonásosnak köze van a babához legjobb tudomásom szerint. Valakivel esetleg volt már ilyen dolog?? Amúgy meg már két hete nagyon fáj a gyomrom a hasam van mikor görcsöl is úgy mintha meglenne s hányingerem is van olykor, s van mikor fáradékonyabb is vagyok de ez nem mindennapi általában a hányinger az mindennap de csak kicsit és nem mindig reggel hanem változó.
én a helyedben mindenképpen dokihoz mennék, õ tud biztosat
A kérdező hozzászólása: Mindenféleképp elmegyek dokihoz csak meg kell várnom a jövõhónap 10.ét még a párom fizut kap, mert én nem dolgozok s nincs fizetve a tb-m még egyenlõre de tervben van. Amúgy nem tudja valaki hogy ha elmegyek nõgyógyászhoz és nincs tb támogatásom hogy ilyenkor ha kell csinálni egy szûrést vagy egy vizsgálatot hogy mennyit kéne fizetnem érte vagy egyáltalán kell? Én úgy tudom hogy az ilyenekért kell fizetni.Ha valaki esetleg tudja az írjon már nekem hogy kb mennyi lenne ha kell esetleg mégis fizetni. Köszike elõre is.

Megvonásos vérzés mellett lehetek terhes?

5 hónapja szedek Belara tablettát.Szinte az összes mellékhatás jelentkezett nálam(hányinger,fáradékonység,hajfullás,teltségérzet,étvágyt

Legjobb válasz: 3 hónap alatt meg kell szoknia a szervezetednek a gyógyszert. HA nem enyhülnek a tünetek, válts gyógyszert. A gyógyszer mellett is fennál a terhesség esélye, a 0,1% megvan, de ez nem normális, hogy minden hónapban izgulj.

3 hónap alatt meg kell szoknia a szervezetednek a gyógyszert. HA nem enyhülnek a tünetek, válts gyógyszert. A gyógyszer mellett is fennál a terhesség esélye, a 0, 1% megvan, de ez nem normális, hogy minden hónapban izgulj.
Nálam is vannak mellfeszülési gondok de tudom hogy rendesen szedem ezért tuti hogy csak a gyógyszer mellékhatása lehet ez.
Szia én is ezt szedtem több mint egy évig, és ezalatt sem állt be teljesen a szervezetem a bogyóra. Nálam is jelentkeztek mellékhatások, de a legdurvább az volt, hogy az utolsó 3 hónapban már 2 hetente megjött, és 80/B-rõl, 90/C-re növekedett a mellméretem. Most gondold el mi lesz, ha terhes leszek?:) Már nem szedem egy hónapja, babát szeretnénk. Nekem nemigazán vált be. Szerintem 3 hónap alatt megszokhatta volna a szervezeted. Irass fel másikat a dokival.

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!