Találatok a következő kifejezésre: Meg fog a 72 órás tabi (2 db)

Meg fog jönni a 72 órás tabi után? Nagyon nagy bajt csináltam vele magamnak?

Január 15-én a menstruációm 1 napján voltam együtt a barátommal.Nagyon nehezen jött meg,fájdogáltam,alig jött vér.Pénteki nap volt,sajnos lecsúszott a spermicid anyaggal bevont óvszer.Másnap kiváltottuk a 72 órás tabit(már jövögetett a vér)Bevettem,és a pénteki naptól számítva 8 napig volt meg.A mai napon voltam el?ször együtt a barátommal(az incidens óta),óvszerrel védekeztünk.Meg fog jönni,vagy teljesen összekuszálta a hormonháztartásom?A másik pedig,hogy enyhén hányingerem van a tabi óta,már a buszon autóban is(eddig mindíg bírtam).Nem eszem többet,s?t kevesebbet is,nem kívánom az ételt.3 napja kellett volna hogy legyen peteérésem,és kicsit több lett a folyásom.Feszülgetni is kezd a mellem ahogy szokott.Mégis ezek ellenére lehetséges,hogy teherbe eshettem?Nagyon fiatal vok (15),rosszindulatú válaszoktól kérlek kíméljetek,mert eléggé ideges vagyok így is.Ha ideges vok akkor f?leg nem fog megjönni.Tesztet fogok csinálni,mert nagyon ideges vok.Tehát összefoglalva:csak kissé hányingerem van(állítólag tabi mellékhatás lehet,mert utána kezd?dött,+refluxos is vagyok),nem eszem többet,sokkal kevesebbet mint szoktam,fejem nem fáj,viszont párszor h?emelkedésem lehetett(a barátom torokgyulladásos volt,és úgy is csókolóztunk,de rajtam nem jött ki),és fáradékony is vagyok(csak este 10 után tudok lefeküdni,mert telefonon akkor tudok ingyen beszélni édesapámmal,és másnap reggel 5:30kor kelnem kell,mert pestre járok suliba).vajon terhes lehetek?El?re is köszy!!!!

Legjobb válasz: Elõsször is én kizártnak tartom, hogy terhes legyél, ha bevetted a 72 órás tabit! Szerintem ne parázz, mert a sok idegeskedés miatt nem fog majd megjönni! A 72 órás tabletta teljesen felborította a hormonháztartásodat, emiatt majd hónapokig össze-vissza fog megjönni! Másodszor: 15 évesen még nem tudod kiszámolni pontosan, hogy mikor van peteérésed, még felnõtt korban is van rendkívüli peteérés! Harmadszor: a hányinger sok mindetõl lehet, de szerintem a 72 órás okozza! Negyedszer: ha komoly a kapcsolatotok, nem ártana egy biztosabb fogamzásgátló módszert alakalmaznotok, gondolok itt a fogamzásgátló tablettára! Remélem segítettem!

Elõsször is én kizártnak tartom, hogy terhes legyél, ha bevetted a 72 órás tabit! Szerintem ne parázz, mert a sok idegeskedés miatt nem fog majd megjönni! A 72 órás tabletta teljesen felborította a hormonháztartásodat, emiatt majd hónapokig össze-vissza fog megjönni! Másodszor: 15 évesen még nem tudod kiszámolni pontosan, hogy mikor van peteérésed, még felnõtt korban is van rendkívüli peteérés! Harmadszor: a hányinger sok mindetõl lehet, de szerintem a 72 órás okozza! Negyedszer: ha komoly a kapcsolatotok, nem ártana egy biztosabb fogamzásgátló módszert alakalmaznotok, gondolok itt a fogamzásgátló tablettára! Remélem segítettem!
Ez hülyeség, hogy teherbe lehet esni, én 4 éve szedem a Gracialt, és mégsincs babám! Ha bármilyen kérdésed van a fogamzsgátlókkal kapcsolatban, szívesen válaszolok priviben! (elsõ hozzászóló)
nyugi ne parázz az nem segit semmin.....elsõsorban nyugodj meg szállj magadba és gondolj arra hogy minden rendben lessz.....ez alap aztán védekezzetek biztonságosabb módon....én is voltam igy nem lesz baj.a tabi mellékhatása ez.
Szerintem is a tabi mellékhatása.Kül én is szedtem már be 72órás tabit, s nálam az volt hogy pár hónapig alig véreztem, savanyú szagú volt a vérzésem...Kinek hogy... Ne idegeskedj!Garant nem vagy terhes.A mellékhatások meg majd elmúlnak!Üdv!21 éves csajszi :)
A kérdező hozzászólása: Bocsánat elírtam, január 25én voltunk együtt amikor a balest történt!
A kérdező hozzászólása: Igen köszi szépen!Eléggé komoly a kapcsi, több mint 1, 5 éve vagyunk együtt!Nagyons zeretjükk egymást, elvileg Yasminellét szednék csak sokan írták, hogy simán teherbe lehet esni vele, és nem mertem kiváltani...
A kérdező hozzászólása: Köszönöm szépen a válaszokat!!Ma végeztem tesztet, és huh:negatív... :) Üdv :) ))
Szedj MILLIGEST tablettát, nekem nagyon jó 3éve azt szedem 2 kilót híztam összesen és tuti biztonságos! minden ismerõsõm azt szedi
50% h terhes vagy!
én is jártam igy bevettem és 4 napot késett nem lesz baj:)
én is jártam már így és azóta van 1 gyerekem xD (de most komolyan)
Ha aggódsz, akkor csinálj egy tesztet, de mivel a tabi nagyon sok hormont tartalmaz, így felboríthatja kicsit a rendszert...

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!