Találatok a következő kifejezésre: Meg fog a 72 órás (4 db)

Meg fog jönni a 72 órás tabi után? Nagyon nagy bajt csináltam vele magamnak?

Január 15-én a menstruációm 1 napján voltam együtt a barátommal.Nagyon nehezen jött meg,fájdogáltam,alig jött vér.Pénteki nap volt,sajnos lecsúszott a spermicid anyaggal bevont óvszer.Másnap kiváltottuk a 72 órás tabit(már jövögetett a vér)Bevettem,és a pénteki naptól számítva 8 napig volt meg.A mai napon voltam el?ször együtt a barátommal(az incidens óta),óvszerrel védekeztünk.Meg fog jönni,vagy teljesen összekuszálta a hormonháztartásom?A másik pedig,hogy enyhén hányingerem van a tabi óta,már a buszon autóban is(eddig mindíg bírtam).Nem eszem többet,s?t kevesebbet is,nem kívánom az ételt.3 napja kellett volna hogy legyen peteérésem,és kicsit több lett a folyásom.Feszülgetni is kezd a mellem ahogy szokott.Mégis ezek ellenére lehetséges,hogy teherbe eshettem?Nagyon fiatal vok (15),rosszindulatú válaszoktól kérlek kíméljetek,mert eléggé ideges vagyok így is.Ha ideges vok akkor f?leg nem fog megjönni.Tesztet fogok csinálni,mert nagyon ideges vok.Tehát összefoglalva:csak kissé hányingerem van(állítólag tabi mellékhatás lehet,mert utána kezd?dött,+refluxos is vagyok),nem eszem többet,sokkal kevesebbet mint szoktam,fejem nem fáj,viszont párszor h?emelkedésem lehetett(a barátom torokgyulladásos volt,és úgy is csókolóztunk,de rajtam nem jött ki),és fáradékony is vagyok(csak este 10 után tudok lefeküdni,mert telefonon akkor tudok ingyen beszélni édesapámmal,és másnap reggel 5:30kor kelnem kell,mert pestre járok suliba).vajon terhes lehetek?El?re is köszy!!!!

Legjobb válasz: Elõsször is én kizártnak tartom, hogy terhes legyél, ha bevetted a 72 órás tabit! Szerintem ne parázz, mert a sok idegeskedés miatt nem fog majd megjönni! A 72 órás tabletta teljesen felborította a hormonháztartásodat, emiatt majd hónapokig össze-vissza fog megjönni! Másodszor: 15 évesen még nem tudod kiszámolni pontosan, hogy mikor van peteérésed, még felnõtt korban is van rendkívüli peteérés! Harmadszor: a hányinger sok mindetõl lehet, de szerintem a 72 órás okozza! Negyedszer: ha komoly a kapcsolatotok, nem ártana egy biztosabb fogamzásgátló módszert alakalmaznotok, gondolok itt a fogamzásgátló tablettára! Remélem segítettem!

Elõsször is én kizártnak tartom, hogy terhes legyél, ha bevetted a 72 órás tabit! Szerintem ne parázz, mert a sok idegeskedés miatt nem fog majd megjönni! A 72 órás tabletta teljesen felborította a hormonháztartásodat, emiatt majd hónapokig össze-vissza fog megjönni! Másodszor: 15 évesen még nem tudod kiszámolni pontosan, hogy mikor van peteérésed, még felnõtt korban is van rendkívüli peteérés! Harmadszor: a hányinger sok mindetõl lehet, de szerintem a 72 órás okozza! Negyedszer: ha komoly a kapcsolatotok, nem ártana egy biztosabb fogamzásgátló módszert alakalmaznotok, gondolok itt a fogamzásgátló tablettára! Remélem segítettem!
Ez hülyeség, hogy teherbe lehet esni, én 4 éve szedem a Gracialt, és mégsincs babám! Ha bármilyen kérdésed van a fogamzsgátlókkal kapcsolatban, szívesen válaszolok priviben! (elsõ hozzászóló)
nyugi ne parázz az nem segit semmin.....elsõsorban nyugodj meg szállj magadba és gondolj arra hogy minden rendben lessz.....ez alap aztán védekezzetek biztonságosabb módon....én is voltam igy nem lesz baj.a tabi mellékhatása ez.
Szerintem is a tabi mellékhatása.Kül én is szedtem már be 72órás tabit, s nálam az volt hogy pár hónapig alig véreztem, savanyú szagú volt a vérzésem...Kinek hogy... Ne idegeskedj!Garant nem vagy terhes.A mellékhatások meg majd elmúlnak!Üdv!21 éves csajszi :)
A kérdező hozzászólása: Bocsánat elírtam, január 25én voltunk együtt amikor a balest történt!
A kérdező hozzászólása: Igen köszi szépen!Eléggé komoly a kapcsi, több mint 1, 5 éve vagyunk együtt!Nagyons zeretjükk egymást, elvileg Yasminellét szednék csak sokan írták, hogy simán teherbe lehet esni vele, és nem mertem kiváltani...
A kérdező hozzászólása: Köszönöm szépen a válaszokat!!Ma végeztem tesztet, és huh:negatív... :) Üdv :) ))
Szedj MILLIGEST tablettát, nekem nagyon jó 3éve azt szedem 2 kilót híztam összesen és tuti biztonságos! minden ismerõsõm azt szedi

Februárban kilyukadt a gumi. Bár barátom nem ment el, bevettem a 72 órásat. Rá egy hétre meg is jött. Utána is voltunk együtt, mindig védekeztünk. Márciusban is megjött. Ugye meg fog jönni a menstruációm?

Ma kéne neki megjönni, de még semmi. Furcsán fáj a hasam egy ideje, ugye meg fog jönni???? Nem mindig pontosan szokott. Drukkoljatok hogy megjöjjön! Nem szeretnék terhes lenni! (20 éves lány)

Legjobb válasz: ne félj nem vagy valószínûleg terhes csak késik picit ennyi az egész

ne félj nem vagy valószínûleg terhes csak késik picit ennyi az egész
Lehet ideges, nyugodjon meg
A kérdező hozzászólása: Írjanak még többen, kérem! Az eddigieket pedig köszönöm! Annyira szeretném már ha megnyugodhatnék.
NYUGI! Azóta kétszer megjött! Biztosan nem vagy terhes! És egyáltalán, ha bevetted a 72 órásat, akkor ilyen nem állhat fenn!!! Szóval, nyugodj meg, a hasadnál azt érzed, hogy hamarosan megjön! De ha stresszelsz, azzal késlelteted, úgyhogy már csak ezért is nyugodj meg! Nincs baba!
A kérdező hozzászólása: Köszönöm szépen! Bár ez a fájdalom most másmilyen, mert a menstruációs görcsök azok nem ilyenek szoktak lenni, nekem nagyon erõs általában. De most már nagyon szeretném azt érezni! Drukklojatok hogy megjöjjön!
Majd írd meg, hogy mi történt! Remélem úgy lett ahogy szeretnéd! :)
A kérdező hozzászólása: Megjött, úgy örülök! :)

Kinek mennyi idővel a 72 órás fog. Gátló beszedése után jött meg a menzesze? FONTOS

Szombaton szexeltünk a barátommal, és még aznap vettem be tablettát (Rigesoft). Amúgy múlt csütörtökön kellett volna megjönnie. Kb. mennyi késés a normális? Tapasztalatok?

Legjobb válasz: az van a betegtájékoztatóba írva, hogy a bevétel után 10 napon belül esedékes a vérzés, de nem kötelezõ, és ha nem jelentkezik, akkor a várt idõpontban kell jelentkezzen. de ez csak a betegtájékoztató, ha késik se kell egybõl pánikba esni, mert megzavarja a hormonháztartásod, tehát ha nem jön meg, s egy tesztet is megcsináltál, s az nega, akkor tessék várni türelmesen

az van a betegtájékoztatóba írva, hogy a bevétel után 10 napon belül esedékes a vérzés, de nem kötelezõ, és ha nem jelentkezik, akkor a várt idõpontban kell jelentkezzen. de ez csak a betegtájékoztató, ha késik se kell egybõl pánikba esni, mert megzavarja a hormonháztartásod, tehát ha nem jön meg, s egy tesztet is megcsináltál, s az nega, akkor tessék várni türelmesen
Saját tapasztalat: nekem egybõl, normális idõben jött meg, semmi elérés nem volt, csak annyi, hogy nem 3, hanem 4 napig tartott. Szerintem is tesztelj, az a tuti.Ha negatív, akkor csak várj türelmesen, meg fog az jönni :-)) Elég nagy adag hormont tartalmaz, ne szedd túl sûrûn(tudom, sablon duma, meg vannak "hibák" amikor kell) Én is éltem vele, de csak 1x kellett.És bevált. 20/L
A kérdező hozzászólása: Köszi a válaszokat:) Amúgy végigolvastam a tájékoztatót, és abban nem volt leírva, azért kérdezem. És tesztet is csak 2 hét után érdemes csinálni, nem?
hát a megtörtént aktus után 12 13 nappal ajánlott, mert arra ágyazódik be és kezd el termelõdni a Hcg hormon. amúgy nekem a bevétel utáni8 nap megjött a menzeszem s tartott vagy egy hetet, de egyik barátnõmnek is rendesen a várt idõben jött volt meg... szóval változó, s ha még sokat stresszeled magad, akkor még valószínû késik pár napot. elsõ voltam
A kérdező hozzászólása: Sajnos nagyon stresszelõs típus vagyok... :S Ezekszerint a nõgyógyász-látogatással is érdemes megvárni a 12-13 napot?
Szija:) Hát saját tapasztalat alapján nekemis 1szer kellet használni. Késett miatta másfél hetet de megjött rendesen és 1 hétig tartott. énis nagyon stresszelõs vagyok és azért késett is szerintem... Most várom hogy másodjára megjöjjön de most is stresszelek szóval tuti hogy késni fog:S(ha hatott..De rem) Sok sikert!:)
Mondjuk várj 3 hetet, és aztán vegyél egy terhességi tesztet. A nõgyógyi ráér utána. De ha nega lesz a teszted úgyis lenyugszol annyira, hogy tuti megjön. :D Egyébként én egyszer, olyan 17 évesen vettem be ezt a postinor tablettát. Többé nem állt helyre a menzi cilusom. Most 31 vagyok. valami kevésbé brutális fogigátlóban gondolkodj, ha lehet.
A kérdező hozzászólása: Köszönöm a válaszokat, igyekszem megnyugodni :)
50% h terhes vagy!
én is jártam igy bevettem és 4 napot késett nem lesz baj:)
én is jártam már így és azóta van 1 gyerekem xD (de most komolyan)
Ha aggódsz, akkor csinálj egy tesztet, de mivel a tabi nagyon sok hormont tartalmaz, így felboríthatja kicsit a rendszert...

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!