Találatok a következő kifejezésre: Magyarországon miért a (648 db)

Magyarországnak miért a Fideszre van szüksége?

Legjobb válasz: mert szakképzett politikai vezetés kell nem tolvaj MSZP vagy futballhuligán Jobbik

bumbi02 nevû vérjobbikos kollégát láthatták hallhatták... mellé lõttél.. abszolute nem vok jobbikos.. azé me nem vok fideszes és orbánba látok egy kis hatalomvágyat már jobbikos lennék?
mert szakképzett politikai vezetés kell nem tolvaj MSZP vagy futballhuligán Jobbik
BUMBI02 EGY CIONISTA MSZPS.
21.45: És mibõl gondolod, hogy nem megszorításokkal éri el? Láttad már a jövõ évi költségvetést? Vajon miért akkora titok? 21.45 (bumbi02): Remélem, az Orbán-bullát is mellétetted!
senki nem mondta, hogy rájuk van szükség...:D sõt, inkább takarodhatnának a pícsába:D
Senki nem mondta, hogy az országnak a Fideszre lenne szüksége. Tavasszal õket választották meg, mert sikerrel hergelték a népet a szocialista kormány ellen. Fõleg azzal, hogy kritizálták a megszorításokat. És lõn csoda, a Fidesz sem lazít a megszorításokon, hogy tartani tudja a 3, 8%-os hiányt. Érdekes, hogy errõl 4 hónapja még egy szót sem szóltak...
hülyeség.. az országnak nem a Fideszre van szüksége az országnak I. Orbán Viktorra van szükség.. a Messiásra, a megmentõre, az igazságosra, a szigorúra, a keménykezûre, a jóságosra.... én speciel nekiláttam már orbán fotókkal kitapétázni a szobámat, az elkövetkezõ rendszerbe ez elõny lesz álláskeresésnél...
igen tartják a 3, 8%-os hináycélt DE! NEM MEGSZORÍTÁSOKKAL MINT AZ ELÕZÕ KORMÁNY TETTE!
bumbi02 nevû vérjobbikos kollégát láthatták hallhatták...
Kedves kérdezõ! kérlek írd le, hogy mit csinált 8 év alatt 4 miniszterelnökkel az akkori kormány és utána rinyálj...elegem van már az ilyen politikai provokatív kérdésekbõl...bocsi. Nyilván egyik párt sem szent, de a fidesz legalább egy emberrel le képes húzni négy évet:D
A FIDESZ nagyon jól végezte a dolgát eddig is és még most is jól végzi! Mindenki tévhitben van hogy jajj mit csinál ez a kormány... Hát KÖNYÖRGÖM MIT CSINÁL? Ki teremtette ma is az OPEL gyár új beruházást? Akkor csütörtökön az AUdIVAL fog tárgyalni a mostani kormány.. Mirõl beszéltek? irígyek vagytok? netán mszp/jobbikosok? vagy mivan?
Nyugi fideszesek... október 3-áig kapjátok a szépet Viktor királyotoktól, aztán ha megnyerték az önk. választásokat, jön a fekete leves. Olyan megszorítások lesznek hogy belerokkanunk:) :) Mert hát ugye a választásokig adni kell a szépet. Utána jön az újabb IMF hitel, meg a megszorítások:) Majd lehet visszakeresni a válaszomat fél év múlva. majd mondhatom, hogy ÉN MEGMONDTAM:) )))
Sárkányos dolog ez felebarátim, nagyon sárkányos. Lehet itten pro és kontra érveket, véleményeket felsorakoztatni, akár elvtelenül, elvakultan is, ám az igazi kinyilatkoztatás a gyakorlat lesz, akkor derül ki az igazság. Remélem, még nem lesz késõn.
"én speciel nekiláttam már orbán fotókkal kitapétázni a szobámat, az elkövetkezõ rendszerbe ez elõny lesz álláskeresésnél..." Miért te prosti vagy, hogy hazahordod a munkaadód?
"Ki teremtette ma is az OPEL gyár új beruházást? Akkor csütörtökön az AUdIVAL fog tárgyalni a mostani kormány.. " Ép az ország két legnagyobb szégyenével érvelsz? A teszkót mikor csapod hozzá?
Egyáltalán nincs rá szüksége. Magyarország örülne ha a fidesz elhordaná már magát.
A kérdező hozzászólása: 21.40- A kérdés nem provokatív, nézd meg a tv-ben a Fidesz politikai hirdetését, õk mondják!
Elõttem szóló? Ha meg nem, akkor simán beégtél, ugye?:) A kérdésre: azért a Fideszre van szüksége, mert mások nem tudtak megbirkózni a feladattal. A világon minden párt azt mondja, hogy rá van szüksége az adott országnak. Aztán az eredmények ismeretében mindenki eldönti magában, hogy így van-e.

Magyarországon miért a december 24-t tartják Karácsonynak?

Úgyértem, hogy mindenki akkor mondja, h ogy Boldog Karácsonyt, akkor ajándékozzák meg egymást, pedig 24.-e csak Szenteste.

Legjobb válasz: 24. Szenteste, karácsony elõestéje, 25. karácsony elsõ napja, 26. karácsony második napja, Jézus (bár nem decemberben), de éjjel született valamikor, erre utal az éjféli mise is, ami a Szentestét köti össze karácsony elsõ napjával.

24. Szenteste, karácsony elõestéje, 25. karácsony elsõ napja, 26. karácsony második napja, Jézus (bár nem decemberben), de éjjel született valamikor, erre utal az éjféli mise is, ami a Szentestét köti össze karácsony elsõ napjával.
Felénk pl. a születés és névnapokat is elõtte este tartják.
Szerintem azért van, mert elanyagiasodott a karácsony. Mindenki hamar meg akarja kapni az ajándékot. Nekem pont ezért vált a legutáltabb ünnepemmé, egyszerûen rámjön a hányinger minden évben ahogy közeleg a karácsony.
Mert Orbán és Csányi szívügye a foci.
A kérdező hozzászólása: Orbán elõtt mégtöbbet nyomtak bele.
A kérdező hozzászólása: Ezzel csak az a baj, hogy a tömegsportnak és versenysportnak semmi köze egymáshoz.Éppen az a baj a tömeggel, hogy ha nem versenyszerûen sportol, akkor még lehetõsége sincs hobbiszinten ûzni bármit is.Nyugodtan lehetne a versenykajakba, tornába vagy úszásba tenni a pénzt és tömegszinten meg a fociba.
Mert volt két jó csapatunk (dr. Sárosiék és Puskásék), és most mindenáron bizonyítani akarnak, de jelenleg nem vagyunk versenyben. Természetesen az Albert korszak érdemeit nem szerettem volna kisebbíteni, de õk nem játszottak vb döntõt.

Magyarországon miért a magyargyűlölőket és a bűnözőket védik? .

...és miért a tisztességes, tisztaszívü, hazafikat üldözik?

Legjobb válasz: Már leírtam neked buszke93 Veled van a baj, nem tisztességes, tisztaszivû hazafiakkal. Ugyanis azzal, hogy te ezt így magadról kijelented, attól még nem vagy hazafi.

Már leírtam neked buszke93 Veled van a baj, nem tisztességes, tisztaszivû hazafiakkal. Ugyanis azzal, hogy te ezt így magadról kijelented, attól még nem vagy hazafi.
napi demagóg kérdés...
Gyurcsányra vagy Bajnaira gondoltál?
De, demagóg. Vagy támaszd már alá az állításod!
Hát erre szerintem nem fogsz tényleges választ kapni.
Hogy a csudába jön ide Trianon? Egyébként nincs igazad. És én érvelni is tudok: a közelmúltban két ismerõsöm is bolti lopáson kaptak, kb. azonos értékben. Érdekes módon a cigánynál sokkal súlyosabbnak ítélte meg ugyanaz a bíró a helyzetet. Na errõl ennyit.
Na persze aki Molotov-koktel dobal a rendorokre, politikusok hazara, szekhazat rombol, zsidozik, ciganyozik, betiltott szervezet tagjakent masiroz, megfelemlit az rogton csak hazafi lehet akiket a csunya rendorbacsik es politkusok uldoznek. Elarulom bar neked nem fog tetszeni de bizony a bunnek nincs szine es politikai hovatartozasa sem! Attol mert szamodra istenkent imadott emberek kovetnek el a torveny szerint bunt meg igen is BUNOZOK! Es keves embert tudsz mondani sot bizonyos cselekmenyeknel egyet sem aki eppen bortonbe ulne vagy ult volna a felsorolt bunokert! Szoval akkor kiket is vedenek?
Utolsó +1, de a gond, hogy ezek olyan sötétek mint az éjszaka, önálló gondolkodásra képtelenek, falra hányt borsó a hozzájuk intézett beszéd...
ma 13:38 akkor ez egy csúnya paradoxon, mivel gyakorlatilag nektek zsidógyûlölõknek köszönhetik a "hatalmukat". ergó ez egy ördögi kör :)
oké, kérdezõ, akkor VÁROM A NEVEKET. kik azok, akik a háttérbõl manipulálnak mindent, akik megtámadhatatlanul bizonyíthatóan zsidók? és ha 1 nevet sem tudsz felsorolni, akkor milyen jogon jelented ki mindezt?
Mert egyenlõre még egy magyargyûlölõ, bûnözõ kormány van hatalmon.
Megint oda jutunk, hogy vannak magyarok és vannak hungaristák és árpád vezér zászlaját meg gyalázva használják mert a trikolor nekük nem jelent már semmit. Azt még hozzá teszem a bünözöket megbüntetik, de nem világos ezzel a kérdéssel a szándék tiztelt kérdezö
Én azt gondolom, hogy az irónia egyáltalán nem elvetendõ eszköz. Ráadásul ebben a videóban nem a magyarokat, hanem az olyan magyarokat kritizálta mint amilyen te vagy. Ha nem lennél ennyire elvakult, akkor nyilván tudnád ezt, és röhögnél saját magadon, hogy mennyire ostoba voltál. Te komolyan el tudod képzelni, hogy egy bulvármûsor szereplõjét a zsidók pénzelnek, és irányítanak? Egész egyszerûen vicc az amit a vonáék megengednek maguknak. Beetetik a sok manipulálható kis hülyét, és ebbõl politikai tõkét kovácsolnak. Te komolyan elhiszed, hogy vona gabi, avgy a többi prominens jobbikos hisz abban amit mond? Át lettél bszva öregem a palánkon....
"Az tény, ha senki nem utálná a zsidókat nem lennének sehol. Mint ahogy mindent, ezt is szépen kihasználják." Ez most komoly? Mert akkor ezek szerint ti most direkt a zsidókat segítitek a zsidózásotokkal, direkt, hogy nekik jó legyen. Mert állításod szerint, ha a hozzád hasonló barmok nem zsidóznának, akkor sehol nem lennének. Semmiféle önellentmondást nem érzel ebben? Nem túl sok logika vagy józan paraszti ész szorult beléd.
Figyelj. Nem fogom azt mondani, hogy hülye vagy + kölyök. Megnéztem a belinkelt legutolsó videódat a Hajóssal. Ezt úgy hívják: önirónia. Sztereotípiák, amiket a Hajós kifiguráz. A lényeg az, hogy a FIDESZ gazdaságpolitikája már nyilvánvaló mindenki számára, hogy fenntarthatatlan és önpusztító, de a kommunikációjukban pont az ellenkezõjét mondják. Errõl szól a videó. Próbálj meg elõítéletek nélkül, saját véleményt kialakítani, és tájékozódni a valódi gazdasági folyamatokról. Hidd el, más lesz a Magyarországról kialakított képed, mint eddig.
A kérdező hozzászólása: ma 13:14 Az tény, ha senki nem utálná a zsidókat nem lennének sehol. Mint ahogy mindent, ezt is szépen kihasználják.
aham, már azt is leantiszemitázzák, aki csak a zsidókat utálja, és minden miatt õket hibáztatja? Nem is értem...
A kérdező hozzászólása: Bírom hogy azt a magyart aki utálja az országunkat kizsákmányoló zsidókat, ( és most nem a por zsidókra gondolok, akik rendesen tisztességesen dolgoznak ) egybõl le antiszemitázzák és megpróbálják kitaszítani a társadalomból. De viszont a magyart lehet nyilvánosan gyûlölni, akár a kereskedelmi tv-kben, azért senki nem emeli fel a szavát. http://www.youtube.com/watch?v=z5vAIPC_DIM
A kérdező hozzászólása: ma 05:39 Ha annyira megbüntetik, hogy lehetséges az hogy gyurcsótány pártot alapíthat, és a parlamentben ülhet?
Kérem szépen a bizonyítékot bármilyen büntettére!
A kérdező hozzászólása: Sukoro, 2006-os terrorizmus
"Ezt mond annak akinek a rendõrök karhatalmi megrendelésre kilõtték a szemét." te normális vagy??? Bûnözõk verték szét a várost! Minek volt ott? Normális ember lelép a tüntetésrõl, ha botrány van. Ha mégsem, meg viselje a következményeket. És a "tisztességes, tisztaszívü, hazafik" mit tudnak? Kommunistázni, zsidózni meg magyargyûlölõzni.
Neked fogalmad sincs róla mi volt ott, csak nyomatod a fideszes/jobbikos propagandát, és te beszélsz agymosásról. Retardált
A kérdező hozzászólása: ma 19:39 Már megint csak a korommal tudtok támadni? :) Elég nagy szégyen...
Jah, voltál vagy 13 éves, te nagymagyar!
A kérdező hozzászólása: ma 14:46 Azért tagadsz valamit, mert nem hallottál róla? Elég nagy idióta vagy. http://www.youtube.com/watch?v=tcymeKB9znI
aki békés szándékkal ment oda tüntetni, az már addigra régen eltûnt, mire a rendõrök odaértek. hacsak nem volt értelmi fogyatékos, átláthatta, hogy ott bizony balhé lesz.
A kérdező hozzászólása: Neked nehéz megérteni, hogy nem csak a randalirozókkal, hanem a békés tüntetõkkel szemben is brutálisan léptek fel.
Kövekkel dobálni hivatalos személyt büntett. Gyujtogatni más tulajdonát büntett. Felszólították a tömeget, hogy oszoljon, aki ott maradt, az saját felelõsségére. Sajnálom hogy ezt neked nehéz megérteni. És igazad van, ezeket a bûnözõket védik most!
"Ezt mond annak akinek a rendõrök karhatalmi megrendelésre kilõtték a szemét." Kisfiam hidd el senki nem adott olyan parancsot, hogy x rendor y polgartars szemet lojje ki! Sajnos elofurdulnak balesetek es sokszor meg rendori tulkapasok is! Ha a sok hugyos forradalmar es felmenoik kinyitottak volna a mocskos szajukat amikor a rend orei tulkapast kovettek el akarki masok ellen akkor talan jobban meggondoltak volna, hogy mit szabad es mit nem...de mintha pontosan azok ugattak volna a rend oreinek gyengessegere (illetve mellejuk alltak amikor "masokat" szekiroztak) akik utana kaptak par pofont! Tudod kisfiam sose bizz a szelsojobbos csurheben mert orokre hulye maradsz!
A kérdező hozzászólása: 08:51 Ezt mond annak akinek a rendõrök karhatalmi megrendelésre kilõtték a szemét.
TERRORIZMUS? :DDD Te viccelsz velem.
Kérdezõ légyszives fejtsd ki nekem, miért tartod magad magyarabbnak, mint mást! Indokold meg kérlek !
Én úgy gondolom hogy te se! Ne másokat szidj akkor hanem mond a tényeket. Mindenki csak a másikat szidja, hogy így nem tudja leírni a Magyar szót meg úgy nem tudja leírni a magyar szót. Ne másokat fikázz hanem írj normális véleményt!!!
kellett pár 'kérdezõ hozzászólása', hogy megtudjam, kivel van dolgom. szóval. a te értelmezésedben mindenki hazagyûlölõ, aki nem ért veled egyet. pedig NEM. nem gyûlölöm Magyarországot, de nem demagóg érvekkel támasztom alá az álláspontomat. nem mellet verve, árpádsávos zászlót lengetve vonulok az utcán, simán csak szeretem a hazámat. nem akceptálom a mindenfajta népcsoportot mindennek elmondó, magukat büszkén hazafiasnak valló embereket. egyszerûen csak fogd fel, hogy ATTÓL MÉG, HOGY VALAKI NEM ÉRT EGYET VELED ÉS NEM A TE NÉZETEIDET VALLJA, MÉG UGYANÚGY SZERETHETI AZ ORSZÁGÁT!!!
A kérdező hozzászólása: Hihetetlen mennyi magyargyûlölõ jár ide...
"De a magyar emberekért, érdekekért ki áll ki a Jobbikon kívül? " a magyar emberek. nem egy [email protected] párt, aki csak meggazdagodni akar a magyar embereken. ha nem állsz ki magadért és pártoktól várod, hogy kiálljanak érted, akkor az már régen rossz.
"Max számodra, aki a híradónak nevezett esti mesébõl szerzed az információkat." az összes médium elfogult. gondolom te meg csak a kurucról vagy hajlandó tájékozódni.
"Magyarországon miért a magyargyûlölõket és a bûnözõket védik? " mindenkinek jár az ügyvéd. ezen kívül nem védenek senkit. ".és miért a tisztességes, tisztaszívü, hazafikat üldözik? " nekik is jár az ügyvéd. továbbá azért annyira nem tiszta szívûek õk sem. valószínûleg egy über elfogult "hazafi" vagy te is. nem igazán értem, mikor ezek a tiszta szívû hazafiak törnek-zúznak és még õk kérik ki maguknak. a csendesebb nemzeti érzelmûeket nem bántja senki.
Azok az emberek akik kiállnak a politikusok elé, vagy molotovval dobálják õket, legalább próbálnak tenni a rendszer ellen. De mint ti is olyanok mint a tipikus magyar ember. Mert ilyen a tipikus magyar mentalitás. Szidja a mindenséget de nem tesz ellene semmi hanem inkább elviseli a nyomort. Lassan eljön az idõ, amikor már nem tudsz minden elfogadni és elnyomni magadban, mert már abszolút nem lesz mibõl. De ha te elutasítod az ilyen embereket akkor nyugodtan maradj a nyomorban és a retekben. Az idõ nem fog változtatni semmit. A cigányokról meg. Olyan helyen élek ahol este már sétálni is alig merek kimenni. A környéken minden nap van szinte valamiféle bûntett(lopás, betörés, balhé stb.) Némelyik elég komoly de ezeket mégsem közli a média, mert akkor megint jön a rasszizmus dolog. Úgyhogy sok ember nagyon elvan tévedve szerintem...
Kedves kérdezõ! Õszintén válaszolj: Mennyiben JÁRULSZ hozzá magyarságodhoz? Mennyi közterhet viselsz, mennyi adót, tb-t, egyéb járulékot fizetsz? Tehát mi, nagytöbbség (99%) nem vagyunk magyarok, mert nem 5 m2-es zászlót lengetünk, az autóinkon nincs 2 m2 Nagymagyarország matrica, és nem kiabálunk, rendõrt dobálunk? A kérdésedet megelõzve válaszolok: Alkalmazott vagyok egy cégnél, ami nagyrészt magyar, kisebb részt olasz tulajdonú. A bruttó havi munkabérem: 274.400 Ft. Ez bejelentett, tehát nem papíron minimálbéres vagyok. Akkor számolgathatsz.....
Ez vicces... Tehát, ha azt mondjuk, hogy a gyújtogató, embereket megfélemlítõ, a dombtetején vesszen trianont kiáltó nagymagyarra(merthát ugye ettõl magyar a magyar), azt mondod, hogy buta, és igazán kinyithatná már a szemét, akkor mi a médiából tanulunk, és agymosott, gondolkodni képtelen emberek vagyunk. Nos kedves kérdezõ, te pedig a kuruc és társaiból tanulsz, és a te agyad????at mosták át. Hagyjátok már abba ezt, és én szeretném kikérni magamnak, hogy te nevezed magyarnak magad! A magyarság nevében kikérem, hogy te nevezd magad hazafinak, meg a társaid! A magyar ember nem vall undorító nézeteket, a magyar ember híres vendégszeretetérõl, de ti nem! Unom már, hogy rossz hírünket keltitek.
"A kérdező hozzászólása: " Honnan latod mi az allampolgarsagom? Es akkor ugy gondolod masnak nincs onallo gondolata? Tudod a gond az hogy igenis nekem van onallo gondolatom es nem akarok beallni a reszegen hoborgo nagymagyarok koze, zsidozni, ciganyozni, hazaarulozni, agymosttnak, nemmagyarnak mondani masokat csak azert mert bizonyos kerdesekben mas elvet vallanak nem onallo gondolat hanem primitiv gondolkodas! Naci meg nem attol lesz valaki ha Magyarnak mondja magat hanem ha elkezd magyargyulolozni stb.
A kérdező hozzászólása: ma 22:40 Látom neked is csak a nyelved, és az állampolgárságod Magyar. Vagy csak a tudatlanság beszél belõled, hiszem az emberek 90%-a a média rabja. Nincs önálló gondolatod, hiszen megmondják, mit gondolj, mit cselekedj. Ha meg kilógsz a sorból mert elkezdesz gondolkodni, lenácíznak és megpróbálnak kitaszítani a társadalomból. Nyugodtan kikérheted magadnak, de én tudom hogy nekem van igazam és erre majd rájössz ha eljön egy szebb idõ.
A kérdező hozzászólása: Igen többek között rájuk is. Szétlopták/lopják az országot és mindenki csak kussol róla. Persze ha a Jobbikot kell fasisztázni vagy antiszemitázni egyik [email protected]ázi sem rest, rögtön kiállnak a kisebbségért. De a magyar emberekért, érdekekért ki áll ki a Jobbikon kívül?
A kérdező hozzászólása: ma 12:11 Igen sajnos mindenrõl a média tehet... "A fél ország alva jár, ha ébredsz te is láthatod, a plázák tele hússal ruhában járó állatok" De én nem haragszok a kommentelõkre mert tudom hogy csak a média rabjai, és hazugságban nõttek fel, ahol arra nevelték õket hogy ösztönbõl éljenek. Azt hiszik tisztában vannak azzal mi folyik az országban, pedig pont ellenkezõleg... Fogalmuk sincsen semmirõl.
Érdekes. A bejelentett bruttódat nem merted leírni?
aha, nagy magyar vagy buszke93 de jelenleg a szólamokon kívül semmit nem tettél le az asztalra. értjük
Kerdezo Kiket uldoznek? Forras? Nevek? Miert uldozik oket es konkretan kik? Mitol lesz valaki tisztesseges, tisztaszivu hazafi? Kik a magyargyulolok es oket, hogy vedik es kik?
A kérdező hozzászólása: Pont te vagy az, aki okosnak képzeli magát közben szart sem tudsz... Azt hiszed tudod mit gondolok, és hogy tudod hogy miért tettem fel a kérdést pedig fogalmad sincsen...
Ó mindenki tudja, a zsidók kifosztják a világot, és otthonról íránytanak minket, rohadt szabadkõmûvesek... Nameg a másik probléma, az a sok cigány! Ez az amit szeretne hallani a kérdezõ, semmi mást, vesszen nyugat meg izrael, meg dögöljön meg az összes cigány. HA EZT MONDOD, MAGYAR VAGY! ELLENKEZÕ ESETBEN HAZAÁRULÓ. Ha szerinted ez nem így van, a média rabja vagy! Kedves kérdezõ, miért gondolod azt, hogy te vagy az okos meg a társaid? Ezek szimpla hoaxok, a neten terjednek természetesen, és csak a tizenévesek közt. Majd idõvel felnõsz te is...
hát te sem bõvelkedtél racionális érvekben csak azt nyomatod, hogy te mennyire tudod a lényeget, de valójában csak a levegõbe beszélsz.
A kérdező hozzászólása: Addig amíg csak a korommal tudtok támadni, racionális érvek helyett nincs baj.
ma 18:54 jól mondtam, hogy kölyök vagy még...
"De én nem haragszok a kommentelõkre mert tudom hogy csak a média rabjai, és hazugságban nõttek fel, ahol arra nevelték õket hogy ösztönbõl éljenek. Azt hiszik tisztában vannak azzal mi folyik az országban, pedig pont ellenkezõleg... Fogalmuk sincsen semmirõl." akkor áruld már el, hogy mi folyik ha ennyire nagy tudású vagy óó mester taníts minket, tudatlan halandókat. amúgy meg nyugodtan haragudj rám, pont [email protected], mert ostoba vagy!
ma 14:48 hihetetlen, hogy mennyire nm vagy képes feldolgozni a másik álláspontját. Te még a "hazafiak" között is egy különösen korlátolt példány vagy.
akkor tanuljál és ne a hírportálokról, a Jobbik-sajtótájékoztatókról, a hozzád hasonlóan kedves kommentelõktõl és a világ összeesküvés-elméleteibõl szerezd a politikai ambíciódat! írni is akartam, hogy felnõtt ember hogy lehet ilyen szûk látókörû. most már rájöttem. és ezzel nem a fiatalságot akarom leszólni, mert persze, hogy nekik is van joguk a véleménynyilvánításhoz és a politizáláshoz, de nem úgy, hogy másokat lehazaárulóznak és lemagyargyûlölõznek.
A kérdező hozzászólása: Iskolába járok, még nem dolgozok.
A kérdező hozzászólása: Nem demagóg. Max számodra, aki a híradónak nevezett esti mesébõl szerzed az információkat.

Magyarországon miért a magyar a magyarnak a farkasa?

Arra gondolok pl., hogy egy éve vettem egy 8éves használt Opelt (elötte pedig egy két ütemü Trabim volt), és amikor megláttot az egyik szomszédom, olyan eltorzult fejjel nézett, aztán elcsapta fejét és észre sem vett. (azotta persze urja köszön). Pedig nem Mercit vettem...

Legjobb válasz: A magyarral az a baj, hogy törekszik, a románnal meg, hogy jó neki, ami van. Akkor most mi legyen? A német fölvág, az amerikai eccerû, az ukrán kegyetlen bûnözõ - ezek olyan butaságok, nem? de ha másra mondjuk, jó, a káröröm. Ám magunkat minek szidni? Úgyis utál már körbe minket mindenki, hát legalább a saját fajtánkat ne szidjuk!

A magyarral az a baj, hogy törekszik, a románnal meg, hogy jó neki, ami van. Akkor most mi legyen? A német fölvág, az amerikai eccerû, az ukrán kegyetlen bûnözõ - ezek olyan butaságok, nem? de ha másra mondjuk, jó, a káröröm. Ám magunkat minek szidni? Úgyis utál már körbe minket mindenki, hát legalább a saját fajtánkat ne szidjuk!
Sajnos ez nem csak Magyarországon van így. Én is nagyon sokat gondolkodtam ezen és már arra is gondoltam, hogy lehet egy un. magyar-gén ami ezt a mentalitást kódolja. Ez persze vicc, de sajnos ilyen a magyar ember.
Nem igaz, a magyarok épp hogy túl sokat néznek magukba. De én ezt úgy ismerem, hogy ember embernek farkasa.Igaz? Irígy mindenütt van. Nincs az nációhoz kötve. És honnan tudod, mi baja volt? Lehet, hogy epegörcsöt kapott. Lehet, ilyet loptak el tõle. Vagy egy másik hapsi Opeljével húzott el elõtte hajdan élete szerelme a csába. Ha már akkor nem kérdeztél rá(HUMOR IS VAN) akkor most már mindegy. Legközelebb tégy valami vicces, de érthetõ megjegyzést, hogy mondhassa, mi van. Nem lehet, hogy nem gondolta, hogy ismerõs ül az ismeretlen autóban, s azért nézett el? Nem lát ám mindenki olyan jól. Ne legyél érzékeny, de ha úgy látod, irígyek, tedd szóvá. Talán érthetõ. Pl. gondjai vannak, s eszébe jut errõl, ilyesmi.
Sajnos a magyar nép sajátja, hogy mindig mást okol a saját hátrányai, gondjai miatt. Magába ritkán néz. És még a lényeg: nekem több legyen, mint neked, ha belerokkanok is (ez általában az alapgondolat). Ha nem sikerül, akkor mindent elkövetünk, hogy a másik is elveszítse. Sajnos ez ma Magyarország. (Ezek nem az én gondolataim, csak így írtam le õket!)
Miért, ha az ember ki akar cseszni valakivel, kivel tegye? Pirézekkel vagy eszkimókkal? Magyarországon leginkább magyarok élnek. Ennyi.
Én nem tapasztalom ezt, Szerintem ezt a magyarleszólást csak a (legtöbb)média nyomatja, s az ember már azt hiszi, ráismer. Pedig az emberi gyarlóság általános.Esetleg valami pesti sajátosság lehet, de inkább csak pesti nyavalygás, nem hiszem, hogy a lángja is akkora, mint a füstje. Én sokkal több jóindulatot, õszinte örömöt, segítõkészséget tapasztalok. Pedig nagyvárosban élek. Magyar. Sajnos, már olyan mondatvég zárás egynémely helyeken, hogy persze :( magyar.Nem kéne át venni, inkább irtani. Vagy cserélni inkább: Persze, hiszen magyar:) )-ra!! Épp elég tulajdonságunkra lehetünk büszkék.
Az emberre jellemzõ, hogyha normális hangon beszélgetnek vele a válasza és a viselkedése is olyanná válik. A többi a tulajdonságán múlik és senki nem tud kibújni a bõrébõl. Az emberek zömében benne van irigység, ami lehet motiváló is de az emberi kapcsolatokat így is tönkreteszi. Persze ott van a másik oldal az olyan szomszéd, aki kérkedik avval amije van. Ez irritáló lehet. Ebben az esetbe ez nem történt meg, de az a lényeg , hogy túl tetted magad. Így van rendjén.
Sokat hatott ránk a kommunizmus szerintem. Úgy vettem észre, hogy a legszemetebbek azok nem kicsit kommunista fanatisták. Szerintük a gazdagok nagyobb naplopóak, mint a megélhetési gyermektartók. Pl. apám a saját hugát is utálja, mert az gazdag. A másik meg az, hogy eléggé felületesek a magyarok és szeretnek ragaszkodni a saját hülyeségükhöz. Pl. a mostohaanyámat alig tudtam meggyõzni bizonyos dolgokról, amit félig elolvasott a kiskegyedbõl. Apám meg a mai napig azt tartja az animékrõl, hogy pedofiloknak valóak, holott egyet se látott.
Láttam amiket írtatok egyet kell értenem azzal hogy a Magyar szemét a másik Magyarral ez tapasztaltam mivel kb 20 embernek tudtam munkát intézni külföldön mikor a közöségbe kerültek csendben meghuzodtak majd ugyan azt csinálták mint a többi és nem egy hanem kb 6 órszágban dolgoztam velük ezért már csak némettel vagy dánnal dolgozom vonjátok le a következtetéseket de ez valós
A kérdező hozzászólása: a 12 54-es sok igazságot irt le, de leginkább azzal értettem egyett aki a hazaszeretettet irta.(nem értem mondjuk ö miért le pontozva, de tölem zöld tenyeret kaptatok) Jó lenne ha tényleg, LENNE ÖSSZETARTÁS. iRTAM, HOGY ELÖTTE A TRABIM VOLT, és az autokrol beszéltünk, és mondta, hogy az övébe van "számitogép vezérlés", én poénbol és viccesen mondtam, hogy az én Trabantomban olyan nincs... Erre megfagyott a levegö és csak ennyitt mondot az irigy szomszéd, "nem érdekel, hogy irigy vagy...Hangsulyozom nem olyan hangsulyal mondtam neki.
Pont ezt mondjuk, kösz, hogy bizonyítod. Bármi van, mindig másra fogjuk. Most éppen a komcsikra. Magyarázd már el nekem, hogy a kommunista rendszer hogyan nevelte az emberekbe az ilyen szintû irigységet amit most tapasztalunk. Õk maximum azt nevelték belénk, hogy simán lehet dolgoztatni 5000 embert egy olyan gyárban ahol valóban 200 munkahely van.
Még egy utolsó megjegyzésként részemrõl annyit írnék hogy a se nyugati országokban se a skandináv részeken nemvolt akkora elnyomás mint itt volt a kommunisták által itt ezt nevelték bele az emberbe 50 éven át mégis mit várunk? hogy csettintésre megváltozzon 10M ember? nem amíg ilyen vezetõink vannak, akik 7 évig nem csinálnak semmit csak lopna csalnak hazudnak és elkúrják. nem kicsit nagyon.
Csak az a kérdésem lenne, hogy magyar emberek akár itt e jelenlegi kérdés alatt is miért alkotnak negatív véleményeket a saját vérükrõl? Ne érdekeljenek más nézetei légy büszke a szomszédodra úgy ahogy magadra mert mind a ketten magyarok vagytok!!! Ember ember farkasa nem magyar magyarnak farkasa. A kommunizmus igenis mély befolyást gyakorolt minden magyar lelkében nem csoda hogy negatívan gondolkodnak néhányan a folyamatos 50-60 éve vagy nemtudom mennyi ideje tartó elnyomás miatt! DEEE a MAGYAR vér azt kívánja hogy: SZEBB JÖVÕT, KITARTÁST REMÉNYT ÉS HAZASZERETETET!
A kérdező hozzászólása: Köszönöm szépen a válaszotokat!
Azért, mert Magyarország tele van önzõ emberekkel, nagy tisztelet a kivételnek. Sajnos én se akartam hinni, mindaddig, míg nem jártam külföldön az utóbbi néhány évben. Mások kint az emberek úgy egyáltalán. És ez független az anyagi helyzettõl, mert kint is vannak hasonló körülmények között élõk, mégis tudnak egymásra õszintén mosolyogni.
00:34 egyedi eset. Van egy hülye a környezetedben. Ne általánosíts! De nem akarok vitát kezdeni, csak ez a kérdésre is lehet válasz, ha tényszerûen láttad, nem csak félreértés volt. De szerintem nem ismert meg, tényleg.
A kérdező hozzászólása: Arra céloztam, hogy nem egymásba kénne belerugni... drága válszado eszkimok itt nincsenek!
A kérdező hozzászólása: egyettértek veled második válaszado, de az elsönek is köszönöm! Meg aki még válaszol...
15.56 Gyõzz meg a második mondatod ellenkezõjérõl. A világon nincs olyan ország, ahol az átlag munkás tizedét sem keresi meg annak, amit egy lótusz faktusz. A második, 20-25 évvel le vagyunk maradva az eladósodás miatt és a megélhetési politikusok vagyona a fellegekbe jár. Vagy nincs igazom ? Nem az írígység beszél belõlem, hanem a realitás, a megalázás és a düh.

Magyarorszagnak miert ilyen kicsi a brutto hazai termeke, lehetne rajta javitani?

Nem ertem,hogy hogyan lehet Brazilia pl. a 7.-ik helyen es Magyarorszag a 60.-ik helyen es szerintem Braziliaban ezerszer rosszabb az eletszinvonal mint Magyarorszagon. Lenne Magyarorszagnak egyaltalan eselye 30,40 helyezetet javinia a brutto hazai termekben ?

Legjobb válasz: "Nem ertem,hogy hogyan lehet Brazilia pl. a 7.-ik helyen es Magyarorszag a 60.-ik helyen es szerintem Braziliaban ezerszer rosszabb az eletszinvonal mint Magyarorszagon. " Brazília közel 100-szor akkora, mint Magyarország, és kb 20-szor annyian lakják, mint Magyarországot. Így darabra könnyebb GDP-t termelni. Az egy fõre jutó GDP-je viszont a fele sincs a magyarnak.

"Nem ertem, hogy hogyan lehet Brazilia pl. a 7.-ik helyen es Magyarorszag a 60.-ik helyen es szerintem Braziliaban ezerszer rosszabb az eletszinvonal mint Magyarorszagon. " Brazília közel 100-szor akkora, mint Magyarország, és kb 20-szor annyian lakják, mint Magyarországot. Így darabra könnyebb GDP-t termelni. Az egy fõre jutó GDP-je viszont a fele sincs a magyarnak.
Ja. Ha kevesebb lenne az ingyenélõ....
Azért, mert a politikusok nem javítanak a helyzeten!
ÉS mindezt úgy csináltták, hogy a saját kutatóikat támogatták, megoldást akartak találni a problémára. Kitalálták, hogyan lehet a tetrapak dobozokat úgy semlegesíteni, hogy ne legyen káros a környezetre, és társai. A alu dobozos automaták, amik itthon is vannak, õk találták ki, hogy gyûjtsék a szegényebbek a szemetet. És kapjanak érte pénzt. Nálunk, meg a kormányok, csak a haverjaiknak adják le a pénzt, megoldás nincs.

Magyarországon miért nem támogatják a GMO-kat?

Jól élhetne bel?le az ország, hiszen egész Európában tiltják. Pedig egyáltalán nem veszélyes a szakért?k szerint, csak bizonyos érdekeknek jobb, ha elhintik a GMO-ellenesség magvait. Agráregyetemeink nagyon híresek és kiválóak, az egész "ipar" szolgálatába állhatnának. S?t, bioüzemanyagot is kifejleszthetnének és termeszthetnének. Szóval miért nem támogatják ezt Magyarországon?

Legjobb válasz: > Szóval miért nem támogatják ezt Magyarországon? Elég rossz híre van ennek a technológiának, az emberek félnek tõle.

> Szóval miért nem támogatják ezt Magyarországon? Elég rossz híre van ennek a technológiának, az emberek félnek tõle.
Az átlag amerikai bizonyára a GMO búzától van rossz egészségi állapotban, nem attól, hogy csak hamburgerben lát olyat.
Mert az emberre gyakorolt közép és hosszú távú hatásairól halványlila segédfogalmunk sincs. Ezért a jóléti társadalmak nem szeretnék kísérleti patkánynak használni az állampolgáraikat. Arról nem is beszélve hogy a csillagos sávos GMO úgy lenyomná az árakat hogy abba minden kis és nagytermelõ belekoldulna, meg hát közös európai piacra nem szeretnénk a tengerentúli dömpingárut beengedni. Üzemanyagnak meg miért lenne jobb a GMO?
Pénzügyileg jelenleg megéri úgy tenni mintha a GMO egy újdonsült és veszélyes dolog lenne, külföldön jobb árat kaphatnak a GMO mentes cuccokért. Más kérdés, hogy hosszú távon az amúgy sem csúcstechnológiás magyar agráriparra, hogyan hat a boszorkányüldözés.
És egészségügyileg a toppon vannak nemdebár?
Mert pl. a génmódosított algát, kukoricát, egyéb növényeket ugye nem megenni szoktuk ez esetben, hanem a belõlük nyerhetõ olajat vagy alkoholokat égetjük el, tehát nem lehet negatív élettani hatása.
"mintha a GMO egy újdonsült és veszélyes dolog lenne" Nem veszélyes?
Étkezési célra semmiképp nem támogatnám õket, legfeljebb bioüzemanyagnak.
A kérdező hozzászólása: "Nem veszélyes?" Egyáltalán nem!
A kérdező hozzászólása: "Mert az emberre gyakorolt közép és hosszú távú hatásairól halványlila segédfogalmunk sincs." Az USA-ban, Dél-Amerikában és Afrikában már majd' egy évtizede csak ezeket eszik.
A kérdező hozzászólása: ma 19:17 Miért, mi magyarok igen? Elsõk vagyunk szív- és érrendszeri megbetegedésekben.

Németországban elvégeztem a B kategóriás jogosítványhoz szükséges elsősegély képzést, Magyarországon miért nem érvényes? és miért kell újra vizsgáznom belőle hogy meglegyen a jogosítványom?

Németországban nem fejeztem be a jogosítványt, most Magyarországon leraktam a forgalmi vizsgát már csak az EÜ papír kell hozzá ami nekem német de nem fogadják el, hanem újra vizsgáztatnának.

Legjobb válasz: Nem fogadják el mert nemetorszagban mas eloirasok, mas oktatas van mint magyarorszagon, masnak kell megfelelni. En motoros jogsit kezdtem el angliaban es otthon akartam folytatni. mindent elolrol kellett kezdenem. Fura az egesz mert akkor a jogsi hiogy lehet ervenyes mas orszagban? :) de sajnos ez van.

Nem fogadják el mert nemetorszagban mas eloirasok, mas oktatas van mint magyarorszagon, masnak kell megfelelni. En motoros jogsit kezdtem el angliaban es otthon akartam folytatni. mindent elolrol kellett kezdenem. Fura az egesz mert akkor a jogsi hiogy lehet ervenyes mas orszagban? :) de sajnos ez van.

Ausztriának miért pont Magyarországon van a legtöbb befektetése?

Úgy értem:

Legjobb válasz: Valamint a bankok 30-40%-a (olvastam egy statisztikát) osztrák kézen van Magyarországon, ezért is aggódnak az osztrákok azért, hogy nehogy csõdöt jelentsen Magyarország.

A kérdező hozzászólása: Valamint a bankok 30-40%-a (olvastam egy statisztikát) osztrák kézen van Magyarországon, ezért is aggódnak az osztrákok azért, hogy nehogy csõdöt jelentsen Magyarország.
Baracsi Attila.: Nos, az hogy Izrael vásárolja fel Magyarországot? Részben lehet hogy igaz, bár ez állítólag az izraeli elnök egy "óvatlan" elszólása volt, s nem csak Magyarországra vonatkozott, hanem pl, Romániára, s Lengyelországra is, ezután még gyõzték is magukat eszkuzálni, ha jól emlékszel, még nagy diplomáciai balhé is volt ebbõl. A legnagyobb baj pont az, hogy MINDENKI igyekszik felvásárolni Magyarországot, de fõleg a németek, s az osztrákok, figyeljétek majd meg, ha 2014-ben lejár a földmoratórium, hogy a földfelvásárlók hány százaléka lesz osztrák, s német, s hány lesz majd más egyéb nemzetiségû!
És miért fektetnének be egy gazdag országba, ahol sok minden drágább (fõleg a munkaerõ), és versenytársaik is lennének? Ez mindenhol így megy, az OTP is a Balkánon vásárolgat bankokat, nem Svájcban.
vállalkozni azért éri, mert ilyen olcsó munkaerõt máshol nem találnak. Ingatlant venni és kiadni meg azért éri meg, mert nálunk nagyon nagy összegeket el lehet kérni a havi bérleti díjért.
A kérdező hozzászólása: Én úgy értem hogy miért pont Magyarországon, mert Ausztria összes szomszédja gazdagabb mint Magyarország. (meg fejlettebb)
Dehát én úgy tudtam, hogy Izrael vásárolja fel Magyarországot!?
BaracsiAttila.: Ennek valószínûleg részben történelmi okai is vannak, egyébként valószínû, hogy az általad említett országokban is hasonló a helyzet, csak ott más ágazatokban érdekeltek mint nálunk. Egyébként Németország állítólag a legnagyobb beruházó, az egész Közép-Európai térségben, emögött már valószínûleg már a hegemóniára törekvés is szerepet játszik, utána meg Svájc jön!
Általában jól képzett olcsó munka erõt találnak itthon, fõleg itt Nyugat-Magyarországon. Több Ausztriai cégnek is itt vannak nagyobb központjai (lásd: Leier)
Ha már az ingatlanokra is rákérdeztél, annak konkrétan az az oka, hogy elég olcsón lehet házat, földet bérelni, lényegesen olcsóbban, mint Ausztriában meg nyugatabbra. Ennek a többi befektetéshez is lehet valami köze. A befektetõ nem csupán a kockázatot nézi (sõt!), hanem a hasznot is.
Baracsi Attila.: Az is gond, hogy már alig akad idehaza már magyar tulajdon, mert már a magán tulajdon nagy része is külföldi, pedig milyen jó lenne, ha mi magyarok is tudhatnánk földet, gyárakat, bányákat, ingatlanokat vásárolgatni, pl, az elvett területeken, Romániában, Szlovákiában, Ukrajnában, vagy a volt Jugoszlávia területén. Ha ez így lehetne, akkor "kevésbé érezném rosszul magam"attól, hogy mások minálunk ezt csinálják! Ha így megy tovább, s ez ellen a mindenkori magyar politikum, továbbra sem tesz meg mindent, egészen pontosan inkább semmit, akkor úgy egy jó 50-70-éven belül Magyarország akár meg is szûnhet, de totális mértékben, Fõképpen ha a szomszédos országok gazdag vállalkozói, esetleg jól menõ nagyobb vállalatai is intenzívebben kiveszik a részüket az itteni privatizációkból!

Magyarországon miért engedélyezik a szlovák helységneve (ke) t?

Konkrétan Pilisszentkeresztre gondolok, ahol még a tűzoltóautóra is Mlynky felirat van ráírva. Ez az egyetlen falu/város ahol többségben élnek a szlovákok, és nekem nem is lenne bajom vele, csakhogy ők sem engedik a magyar helységnevek használatát ott ahol több magyar él mint szlovák. Tudom ez kicsit olyan,hogy ha megdöglik az én tehenem dögöljön meg a szomszédé is, de ez is azt mutatja,hogy hú de jó fejek vagyunk aztán meg b*szhatjuk a jófejségünket mikor június negyedikére emlékezünk...szerintem ez olyan birkaság, mert ez csak egy apróság, egy helyiségnév, ez nem jelent semmit, de az a baj,hogy mindenhez így állunk hozzá,hogy érezze csak jól magát az idegen 1-2 belefér, aztán meg nem szabad fajgyűlölőnek lenni mikor a kedves idegen kiakar túrni mert elszaporodott..(Wiki szerint 10 év alatt 12%-al nőtt a magukat szlováknak valló emberek száma a faluban, nem sok, de majd 10 év és megint egy 10% aztán a szomszédos faluba is beköltöznek, aztán a megyét is elfoglalják és így tovább, de ez persze nem a mi gondunk hiszen mi már nem fogunk élni, csak megmutatja,hogy mekkora birkák vagyunk/voltunk. S nem szó nincs arról,hogy odamegyünk és lemészároljuk őket, de mi is tehetnénk valami annak érekében,hogy beolvadjanak és ne pedig szaporodjanak és büszkélkedjenek,hogy ők szlovákok.

Legjobb válasz: mert Magyarországon nincsenek másodrendû állampolgárok ...

mert Magyarországon nincsenek másodrendû állampolgárok ...
Pont ezért kéne már leszokni a féktelen nacionalizmusról. Ha nem köpünk egyet, amikor román rendszámot látunk, akkor van remény arra, hogy soha többé nem fogjuk csak azért gyilkolászni egymást, mert más nyelvet beszélünk és más színû zászló van a középületeinken. És akkor Trianon se lesz több.
Nem tudom, pontosan mit gondolsz második fél, alatt, de hadd reagáljak még a szlovák nemzetiségû lakosság számának növekedésére. Mi a gondod vele? Magyarország egy szabad állam, mindenki olyan nemzetiségûnek vallja magát, amilyennek szeretné. De tudod mit? Ha gondolod, támogasd a magyarországi szlovák kisebbség beolvasztását a magyar nemzetbe! Bátran. Viszont akkor ne háborogj azon, ha Szlovákiában ugyanez történik e két nemzet tagjaival, csak épp fordítva.
Törvényadta jog. Nincs benne semmi kifogásolható. Azt pedig, hogy Szlovákiában nem engedélyezik a magyar helységnevek használatát magyar többségû területeken, nem tudom, honnan veszed.
Engem speciel nem zavar, hogy egy olyan faluban szlovákul is ki van írva a helységné, ahol sok szlovák lakik. Mint ahogy az sem zavar, hogy pl. Pilisvörösváron meg a magyar mellett németül is ki van sok minden írva a sváb lakosok miatt. Az én magyarságomat ez cseppet sem kisebbíti, hiszen ettõl mi miért is lennénk mi kevesebbek? Gondolom ezzel a magyarok nagyobb része így van. Viszont ezzel szemben a szlovákok feltehetõen sértve érzik a szlovák öntudatukat, hogy ha a többségében magyar lakta helységekben ki kéne írni magyarul a nevét. Nem meglepõ mondjuk. A mi államunk a szlovákokéval szemben már több mint 1000 éve itt áll, nem kell ezt bizonygatni velük ellentétben.
Magyarország próbál példát mutatni a kisebbségek védelmében, egyébként hogyan várhatná el ugyanezt a szomszédos országoktól.
"Nem kevered te a dolgot a sovinizmussal?" Az attól függ, melyik alatt mit értünk. De nem, szerintem nem. Ami békeidõben nacionalizmus, abból háborúban egy hatásos háborús propagandával simán sovinizmust lehet csinálni.
" Pont ezért kéne már leszokni a féktelen nacionalizmusról." Nem kevered te a dolgot a sovinizmussal?
Ez azt jelenti, hogy itt nem tapossák sárba a jogot hozzá, és nem szedegetik le mint ott.
A kérdező hozzászólása: Értem ezt a hiteles, nem hiteles, de azzal nem sokat érek el, hogy kritizálok. A másik meg, hogy jelenleg semmi baj nincs az itt élõ szlovákokkal van más kisebbség ami ezerszer nagyobb probléma és azzal érdemesebb foglalkozni, de a szlovák kisebbségek kérdését sem lehet elhanyagolni.A tatárjárás után is betelepítettek románokat, oszt' mi bajunk van belõle?Lásd 1920...és mint a mondás tartja: a történelem megismétli önmagát. Rohadt sok idõ eltelt, sok minden közrejátszott, és ugyan ez miért ne történhetne meg?
"és nekem nem is lenne bajom vele, csakhogy ÕK sem engedik a magyar helységnevek használatát ott ahol több magyar él mint szlovák." Nem, nem ÕK nem engedik (egyébként de, engedik, de látom, már utánanéztél). A pilisszentkereszti szlovákoknak semmi közük nincs ahhoz, hogy a szlovák kormány hogyan bánik a szlovákiai magyarokkal, milyen kisebbségi jogokat biztosít nekik. Ha megvonjuk az itteni szlovákok nyelvhasználati jogait arra hivatkozva, hogy "mert a szlovákok is ezt csinálják", akkor semmivel nem leszünk jobbak, mint a joggal kárhoztatott Bene¹.
Nem errõl van szó! Ha te Magyarországon támogatod a szlovák kisebbség megmaradását, és egyáltalán nem akarod beolvasztani õket a magyar nemzetbe, akkor teljesen jogosan kritizálhatod a Szlovákiában fellelhetõ ilyen törekvéseket. Bár a kritizálásra a jogod amúgy is meglenne, csak épp hiteltelenné válnál. Itt most nem arról van szó, hogy ez segítene-e a határontúli magyarokon, hanem hogy mennyire hiteles és jogos a kritikád. Jelenleg milyen probléma van a magyarországi szlovák kisebbséggel? Milyen probléma adódna, ha nõne a kisebbség száma? Mégis mire gondolsz pontosan? Elveszik Magyarország területét? Fellázadnak vagy mi? A nemzetiség képviselõi számának növekedése sem olyan egyszerû. Ezt a 12%-os növekedés én sokkal inkább tulajdonítom a szlovák öntudat növekedésének, semmint a szlovákok számának növekedésének.
A kérdező hozzászólása: Ja, de hogyha nem zavar hogy itt beolvasztanák a szlovákokat akkor háboroghatok?Miért?Az segít megoldani a határon túli magyarok problémáit?Persze ha az itteni szlovákokat elmagyarosítjuk az sem fog rajtuk segíteni, viszont nem lesz velük problémánk a késõbbiekben. Aztán 100 év, Szlovákiában lesz 1% magyar, itt meg 20-30% szlovák, mert minek is foglalkozzunk velük, hiszen még 1%-ot sem tesznek ki.(aztán majd 100 év múlva lesünk, vagyis az unokáink...)
A kérdező hozzászólása: Utánanéztem, s valóban vannak magyar helyiségnévtáblák, tehát a kérdés azon fele, hogy MIÉRT ENGEDÉLYEZIK A SZLOVÁKOKKAL ELLENTÉTBEN már NEM AKTUÁLIS, VISSZAVONOM, aki ezt meglovagolja annak megy a negatív.
A kérdező hozzászólása: Úgy tudtam nem engedélyezik, de mindegy, ettõl függetlenül a kérdés második fele még él.
A magyarországi szlovákság folyamatosan csökken! (vagy nem tartják identitásukat és magyarnak vallják magukat, vagy elköltöznek Szlovákiába, Nyugat-Európába stb.. és még kevesebb gyereket is vállalnak (úgy, ahogy a magyarok is)) Amúgy Szlovákiában is csökkenõben van a magyarság ugyanezen okok miatt. Másrészt miért üti az orrod az a cirka 200ezer szlovák? a népesség 2%-át teszik ki. 100%-uk beszéli a magyar nyelvet is a szlovák mellett. Az lenne jó, ha mindenki egyforam lenne?! nagyon nem tetszik a gondolkodásmódod...

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!