Találatok a következő kifejezésre: Működhet egy kapcsolat (165 db)

Működhet egy kapcsolat, ha eltérőek a szexuális igények?

Páromnak elöttem csak laza/szex kapcsolatai voltak. Számára annyiból állt egy párkapcsolat, hogy napi 4-5 szex, ettek és aludtak. Ugy érzem, hogy én tanítgatom neki, hogy milyen egy "normális" párkapcsolat. ..Hogy nem csak a szexről szól minden. (persze fontos, de én nem igénylem napi 4-5ször), fontos a kommunikáció, a közös programok..minél jobban megismerni a másikat stb.stb. Számomra ez nagyon furcsa, hogy egy 27 éves férfinek fogalma sincs arról, hogy hogy működik egy párkapcsolat. Szerintetek sikerül összecsiszolódnunk? Vagy ő továbbra is csak a szexre megy és ha nem kapja meg, amit akar lelép vagy megcsal?!?

Legjobb válasz: Mûködhet egy kapcsolat, ha eltérõek a szexuális igények? Szerintem nem mûködhet. Neked kell tudnod mennyit viselsz el,mennyire érzed tehernek a dolgokat.

Mûködhet egy kapcsolat, ha eltérõek a szexuális igények? Szerintem nem mûködhet. Neked kell tudnod mennyit viselsz el, mennyire érzed tehernek a dolgokat.
Jézusom! Az elõttem szólónak írnám, aki azt mondja, hogy heti 4-5 is sok, hogy biztosan nem a megfelelõ partnert választotta magának, ha ennyire szexellenes. A szex egy nagyon jó dolog, élvezet, akár férfinak, akár nõnek! Nõ létemre szégyellem magam, mikor más nõk ennyire prûdek. Ilyenkor nem is csodálom, hogy sok férfi félrekacsintgat... 30/N
Úristen! Még a heti 4-5 is sok! Én nem járnék ilyen pasival. Ez fehérmájú. Túl értelmes nem lehet ha csak b*szik eszik és alszik...mint a Buksikutya :P
A kérdező hozzászólása: Halvérû? Közelebb állok a "házisárkányhoz", mint a "halvérûhöz"! Ráadásnak mellettem nem lehet unatkozni! A gyakori szexxel sincs bajom, csak azzal van ha az az egyetlen fontos tényezõje egy párkapcsolatnak. Párom szerint amióta megismert felforgattam az életét. Már nem vágyik a régi züllött, felszínes életére. És õ biztos benne, hogy idõvel összecsiszolódunk. Csak adjak neki lehetõséget, hogy bebizonyítsa. Én viszont azt gondolom, amit már leírtam. Köszönöm a válaszokat.
Mûködhet csak ki ne derüljenek a stiklik! :D Az írásodból ítélve inkább vagy halvérû mint izgalmas. Elõítélet de ezt gondolom. Egy ilyen csaj nekem nem kéne. :)
nem, mert én is egy szexmániás vagyok, aki legszívesebben minden nap dugna legalább 2-3-szor
Ne aggódj, te még mindig jobb helyzetben vagy, mint én, mert nálunk is hasonló a helyzet, annyi különbséggel, hogy az én párom már 30 éves. Elõttem csak pár hetes vagy hónapos kapcsolatai voltak, egyik sem volt még távolról sem komoly. Eleinte nagyon nehezen viseltem, hogy alapvetõ dolgokat kellett neki elmagyarázni, megértetni vele. Mára nagyon sokat változott, egyre ragaszkodóbb és egyre inkább beenged az életébe, ami nagyon jól esik. Viszont nekem abszolút nem lenne ellenemre napi 4-5 szex :-) Úgyhogy nálunk ebben nincs probléma. Azt javaslom neked, hogy próbáld meg változatosabbá tenni a szexuális életeteket és talán te is többet fogod kívánni õt. Ha igaz érzelmekkel vagytok egymás iránt, akkor meg tudtok oldani minden problémát. Sok sikert kívánok! 30/N
Óóóóóóó te majd megváltoztatod milyen kis tündéri vagy. (Szarkazmus naív vagy)
benne is van a kérdésedbe a válasz....lelép vagy megcsal ez lesz a vége..mert nem lehet tanítani ezt érezni kell..ennyi
Jomagam is ilyen vagyok, a leghosszabb kapcsolatom 3 honapos volt es a szex mindig is nagyon fontos volt. Viszont idovel kezdett benoni a fejem lagya, es annak ellenere, hogy soha nem eltem egyutt senkivel, tudom, milyennek kell lenni egy kapcsolatnak. Plane, ha szeretitek egymast, a kapcsolatotok szuksegszeruen fejlodni fog.

Szerintetek egy 15 éves és egy 19 éves közt működhet egy kapcsolat?

Legjobb válasz: Szerintem ne általánosítsatok, mert egyik 15 éves lány sem egyforma. Megjegyzés: némelyik 19 éves srác éretlenebb, mint egy 15 éves csaj. Amúgy nyugodtan mehet a dolog.

Szerintem ne általánosítsatok, mert egyik 15 éves lány sem egyforma. Megjegyzés: némelyik 19 éves srác éretlenebb, mint egy 15 éves csaj. Amúgy nyugodtan mehet a dolog.
Na most ha te vagy a srác (19) és a kiszemelt a kis csaj (15), akkor sztem jobb ha nem mész bele dologba. Én velem megtörtént ugyanez a szitu. 6 éve mikor 20 voltam szimpi volt egy 15 éves kis csaj, de ezek még nagyon gyerekcipõsek. Igazi érzelmeket, érett gondolkodás módot ne várj. Komolytalanok. Nem hiszem, hogy mûködne. Minimum 18 legyen azt mondom. Én anno belementem és tapasztalatból mondom, hogy "gyerekkel" nem éri meg. egyéb példa: Én nem szednék fel olyan lányt akinek a szüleit meg kéne kérdezni eljöhet -e este velem koncira, szórakozni stb. Nagyon gáz az egész. Amelyik szülõnél meg nem kell megkérdezni, akkor az a kis csaj nagyon zûrös. Jobb ha kerülöd. 26/F
Igen.
Igen.
ismerõseim éppen ilyen adatokkal rendelkeznek, 8hónapja boldog párkapcsolatban élnek:) a fiú kicsit éretlen, a lány meg a családi háttér miatt nagyon érett, talán ezért:)
azért egy 15 éves kicsit éretlen egy 19 éveshez képest. de lehet, hogy tévedek.
Ez emberfüggõ. De simán mûködhet.
Szerintem nem, aztán kitudja...
maybe, but maybe not
Igen, de ez egyén függõ.
Gondolom 15 éves a csaj és a srác 19. Amúgy mehet.
A kérdező hozzászólása: Köszönöm a válaszokat!!:)

Működhet egy kapcsolat úgy, hogy utáljuk egymás zenei stílusát? Mik a tapasztalataitok?

? 23, én 21

Legjobb válasz: ma 17:17 A green day neked egy kórság? Ennyi erõvel a te diszkómuzsikád is csak torzított hûtõszekrénycsapkodás és ajtónyikorgás. Én is hasonló zenét hallgatok mint a kérdezõ, kiegészítve egy kis post hardcore összes fajtájával :) Barátnõm viszont nagy minimálos, de a dubstepet sem veti meg. Mi megoldjuk: ha bulizni támad kedve, akkor elmegyek vele. Õt hagyom a barátnõivel szórakozni, de persze a pultnál ülve szemmeltartom. Ha nagyon szépen kéri, rászánom magam és megpróbálok valami tánc félét is csinálni vele, de inkább csak iszogatok. Sokat. Cserébe eljön velem koncertekre, többnyire õ is tisztes távolságról tart szemmel, miközben én mindkét kezemben félig teli sörösüveggel pogózok. Én szerettettem vele meg egyébként az igényes kocsmákat. Nem lerészegedni kell, hanem élvezni a hangulatot egy jó társasággal :) Velem pedig õ szerettette meg a dubstepet, de nem a förtelmes skrillex félét, hanem az igazit. Ennyi, soha nem fogunk együtt tombolni, de meg lehet oldani. Nem ez a leg fontosabb dolog egy kapcsolatban. Pláne, ha az már másfél éve tart :)

ma 17:17 A green day neked egy kórság? Ennyi erõvel a te diszkómuzsikád is csak torzított hûtõszekrénycsapkodás és ajtónyikorgás. Én is hasonló zenét hallgatok mint a kérdezõ, kiegészítve egy kis post hardcore összes fajtájával :) Barátnõm viszont nagy minimálos, de a dubstepet sem veti meg. Mi megoldjuk: ha bulizni támad kedve, akkor elmegyek vele. Õt hagyom a barátnõivel szórakozni, de persze a pultnál ülve szemmeltartom. Ha nagyon szépen kéri, rászánom magam és megpróbálok valami tánc félét is csinálni vele, de inkább csak iszogatok. Sokat. Cserébe eljön velem koncertekre, többnyire õ is tisztes távolságról tart szemmel, miközben én mindkét kezemben félig teli sörösüveggel pogózok. Én szerettettem vele meg egyébként az igényes kocsmákat. Nem lerészegedni kell, hanem élvezni a hangulatot egy jó társasággal :) Velem pedig õ szerettette meg a dubstepet, de nem a förtelmes skrillex félét, hanem az igazit. Ennyi, soha nem fogunk együtt tombolni, de meg lehet oldani. Nem ez a leg fontosabb dolog egy kapcsolatban. Pláne, ha az már másfél éve tart :)
Szerintem igen :) Biztos van egyetlen elõadó akit mindketten szerettek, akkor meg már semmi para :D
A kérdező hozzászólása: amúgy meg késõn érõ vagyok, na bumm :P és én vagyok a csaj :)
A kérdező hozzászólása: köszi a válaszokat!
a megoldás: fülhallgató! -nem egy mai találmány különben. amikor meg nem hallgattok zenét akkor lehet dumálni mozizni tvzni.a fesztiválokon-bulikon stb stb meg felváltva lehet tolerálni a másikat ill külön külön eljárni. ez olyan HATALMAS probléma ami kb 16 éves korban kerül megkérdezésre a GYK-n.késõbb majd lesznek mások: pl ki adja fel a törlesztõrészletet, ki viheti el a kocsit, ki tankoljon stb stb.
Küzdelmes össze nem illõ zenei kultúrával kapcsolatot fenntartani.
Szerintem nem fér össze a két zenei stílus! Még ha otthon hallgatjátok a zenét pl "punk" ami nem is zene hanem valami kórság akkor mi lesz a bulikkal. Majd külön jártok bulizni és majd szépen lassan mindenki férekúr. Láttam már ilyet! Fiataloknál ez nem mûködik késõbb talán.
Ilyen esetben a férfinak kell "behódolni" és pop - diszkó zene rajongónak kell vallania magát, és a csaj elõtt tabu a sok metál meg halálhörgõs zene amit hallgat.
Nem, tapasztalat.
Ha meg tudtok egyezni hogy egymás mellett nem hallgattok olyat amit a másik nem szeret, akkor hosszabb is lehet pár hónapnál ;)
persze mûködhet, nálam ez mindig így volt, mert az én zenei stílusomat nem szerette túlzottan egy lány sem mert nem egy elterjedt stílus Magyarországon, de meg lehet egyezni és ha szereted a párod akkro a zenét elviseled idõnként, nekem 1 szabályom volt, hogy autóban olyan nem szólhat, akkor már inkább class fm, DE! ez legyen a legkisebb gond egy kapcsolatban, max külön társaságba mennek bulizni ha annyira nem tudják elviselni...


Egy 15 éves és egy 24 éves közt működhet egy kapcsolat? Vagy túl nagy a korkülönbség?

Elleneznék sokan vagy pl a barátok mellettük állnának?Az biztos hogy utcán megnéznék ?ket mert látszik a korkülönbség.A lány milyen ,,pofonokat" kapna?Pl hogy ,,15 éves léttére egy 24 évessel jár nem szégyelli magát?" a srác pedig hogy ,,hozzá képest gyerekkel jár" vagy miket mondanának még?

Legjobb válasz: MûködHET, ha mondjuk a csaj nem egy túl gyerekes, babázásnál meg Hello Kittynél leragadt egyén, és ha a pasi sem egy szexõrült. Az meg, hogy mások mit szólnak, erre csak egy valamit kérdezek: õk járnak együtt, vagy azok, akik kritizálják? Egymásnak akarnak megfelelni, vagy a haveroknak, ismerõsöknek? Mert ha valaki egyfolytában olyan párt választ, hogy az mindenkinek megfeleljen, azzal a környezete nagyon boldog lesz, csak õ lesz boldogtalan.

MûködHET, ha mondjuk a csaj nem egy túl gyerekes, babázásnál meg Hello Kittynél leragadt egyén, és ha a pasi sem egy szexõrült. Az meg, hogy mások mit szólnak, erre csak egy valamit kérdezek: õk járnak együtt, vagy azok, akik kritizálják? Egymásnak akarnak megfelelni, vagy a haveroknak, ismerõsöknek? Mert ha valaki egyfolytában olyan párt választ, hogy az mindenkinek megfeleljen, azzal a környezete nagyon boldog lesz, csak õ lesz boldogtalan.
9:42 kicsit mókásan hangzik, hogy a 15/24-et ennyire ellenzed, de a 18/33 az tökéletes. 9:46 tökéletesen megmondta a lényeget. Nekem 24 évesen 16 éves csajom volt, és bár hiányzott a rendszeres szex - amit egy huszonévestõl nyilván megkaptam volna -, de bõven kárpótolt, hogy szerettük egymást. Megszóltak minket miatta párszor, na és? Nehogy már a haverok, vagy holmi ismeretlenek mondják meg, hogy kit szerethetek meg kit nem.
ez nem úy mûködik mint egy egyenes arányosság hogyha 2 évvel idõsebb akkor még 2 rublika szexéhség jön hozzá :D legalábbis szerintem...jó az biztos hogy az idõsebb fél csinálta már ez elõtt is és elvárja h a 15 évessel is legyen, de csak rajtuk múlik hogy mi lesz belõle! 15£
Én 17L vagyok, a barátom 24F és tökéletesen mûködik a dolog. Mondjuk igaz õ nem túl érett, elég gyerekesen gondolkodik (de azért nem annyira hogy zavaró legyen, kb mint egy 18-20 éves). Persze szex terén neki is voltak elvárásai, konkrétan elvárta hogy szexeljünk, ez nem azt jelenti hogy ki akar használni dehát ez van, ebben nyilvánul meg a korkülönbség, a te barátod is igényelni fogja a testiséget, még akkor is ha amúgy nagyon rendes meg nem kihasznál meg ilyenek. Én 4 hónapig várattam (féltem hogy csak arra kellenék neki, de ha 4 hónapig velem van szex nélkül akkor csaknem). Most 7 hónapja vagyunk együtt és minden oké. Szóval mûködhet, bár azért a ti esetetkben plusz még 2 év, nemtudom ez mennyit változtat.
Most komolyan! ha szeretik egymást akkor teljesen mindegy a korkülönbség! és a pasi rendes, akkor megoldja maga azt hogy ne a 15 éves csajnak kelljen kielégíteni a szexuális igényeit...szóval ha szeretik egymást, és kölcsönösen megbíznak egymásban, és nem a többieknek akarnak megfelelni hane egymásnak akkor nekem áldásom rájuk! amúgy én legjobb bnõm 14 éves létére 29 éves hapsival vannak együtt lassan 7 hónapja...és a srác rendes mert nem akarja a csajt ágyba bújtatni...sokan megszólták õket, de nem foglalkoztak vele ;D ráadásul a kapcsolatuk jobban mûködik...(felhõtlenül) mint pl az enyém ...nekem 3 évvel idõsebb a barátom és íme...õk is tökéletesen megvannak... utószónak hogy ha nekik nem gond a korkülönbség akkor nyugodtan összejöhetnek...a többi majd idõvel..:) )) remélem tudtam segiteni 15£
nyilván nem mindegy, hogy 17-18 évesen kezd szexelni az ember vagy 14-15 évesen.
Hát én írok egy normális választ neked. :) Figyelj azért tényleg belelehetne gondolni egy 15 éves és egy 24 éves. Egy 24 éves srácnak vannak elvárásai amit még egy 15 éve nem akar. Igen biztos hogy megfogják szólni a 24évest hogy "hozzá képest gyerekkel jár" meg mégis mit gondol. Én nem ajánlom hogy legyen 9 év korkülönbség. Vannak olyan párok ahol vannak 10- 11 kor különbség is, de nem ebben a korban. Ha a lány 20 lenne a srác 28-29 az elfogadható. DE ez így NEM. Bocsi. :)
túl fiatal, 15 évesen még nem kéne, hogy egy 24-évessel járjon, 15 évesen még eléggé gyerek akár milyen nagymenõ csajnak vagy pasinak akarnak látszani. 2-3 év múlva már nem gond a korkölönbség de most még igen. én márciusban leszek 18 a barátom január végén 33.szeretjük egymást és mûködik a kapcsolatunk, soha nem volt gond a korkülönbség.
Jesszus, dehogy!
Elõre is bocs mindenkitõl, aki nagy korkülönbséggel él párkapcsolatban...lehetnek kivételek. DE! Ennek az esélye nagyon minimális. És most hagyjuk ki a külsõ tényezõket, a családot, a beszólogatásokat. Ebben a korban sok ez a 9 év. Az évek múlásával egyre reálisabb egy hosszútávú kapcsolat kialakítása. Hiába hiszi magáról sok 15-16 éves fiú/lány (ált. lány), hogy õ sokkal érettebb a koránál és sosem fog megváltozni, így fog gondolkozni, mint most. Egy 18 éves sem érett még. Fél-egy év alatt is olyan változásokon mehetnek keresztül, amire nem gondolnak és mikor azt hiszik, hogy most már hú de nagyok, na akkor jön a fekete leves. Ezzel senkit sem akarok megbántani, akár van/volt ilyen kapcsolata, akár nem. De sajnos a tapasztalatok nem éppen rózsásak. Még annyit, hogy örülök, ha látom, hogy az emberek segíteni akarnak egymáson, de a sok fiatal válaszolót elnézve...vak vezet világtalant. Ja, és még egyszer, akinek nem inge...
Bár a korkülönbség nem ugyanaz, de én 16 évesen 22 éves férfival jöttem össze. (azóta is együtt vagyunk) Fontos mindkettõ hozzáállása a kapcsolathoz, lényeg, hogy passzoljanak egymáshoz és akkor minden oké. Az, hogy ki mit szól hozzá, nem érdekes, én is kaptam beszólásokat anno, hogy túl fiatal vagyok, csak "arra" kellek, de én ismertem a barátom, nem õk. Azóta persze mindenki belátta, hogy nekem volt igazam. :) 21/L
Használt Babakocsinál a pont, velem szintén ez volt, 24 évesen 16 éves volt a barátnõm és évekig mûködött a dolog. Nem hagytam, hogy bárki beleszóljon és kész. Senkinek semmi köze hozzá. Másrészt arra készüljön fel a barátod, hogy az ilyen kapcsolatok a legritkább esetben tartanak örökké, általában a fiatalabb fél elkezd érni és változni gyorsan, az idõsebb félnek pedig kialakult már a személyisége. Az ilyen változást nem nagyon bírja a kapcsolat.
Én 25 vagyok és lány, de igazából el sem tudom képzelni, hogy egy 15 évessel egyáltalán bármilyen közös témánk legyen, akkora a korkülönbség. Jó, lehet, hogy akadna egy-két dolog, amirõl tudunk kicsit dumálni, de max valami gyenge haverságot tudnék elképzelni, nemhogy barátságot, kapcsolatról nem is beszélve. Viszont ha szeretik egymást, akkor tökmindegy, más mit szól hozzá.
9:57 épp ezt mondom, ha valaki meg tudja állni, hogy ne teperje a kiscsajt, akkor mûködhet a kapcsolat. Nem kell ám egybõl ajtóstól rontani a házba.
A kérdező hozzászólása: köszi a válaszokat egyébként a csaj nem gyerekes, énis beszélgettem már vele és érett, lehet vele beszélgetni sokmindenrõl.a haverom se egy szexõrült meg nem erõlteti a dolgokat. majd megmutatom haveromnak a válaszokat
Azt mondjuk nem értem, ha ez egy anonim oldal akkor minek kell a rizsa, hogy "Egyébként nem rólam van szó, hanem haveromról, õ kért meg hogy írjak egy ilyen kérdést." Itt nem érdekel senkit, hogy ki vagy, milyen herpeszed, vagy puruttya betegséged van. Ha meg tényleg a barátod van ebben a helyzetben, akkor is...fölösleges a karaktereket pocsékolni, habár én is azt teszem:D 10:57es voltam
Leginkább nem...
mûködhet valameddig de hosszú távon sztem nem. 16 voltam, mikor barátom 23, 3 évig voltunk együtt, de az utolsó másfél év szenvedés volt részemrõl. Fõleg azért, mert olyan fiatalon -egyrészt nem is tudtam mit szeretnék, másrészt éretlen voltam. És ahogy telt az idõ, változtak az igényeim, szerettem volna másfelé menni. Nem konkrétan másik pasihoz, de abban biztos voltam, hogy nagyon fiatal voltam én ahhoz az illetõhöz. Az illetõ kitartott volna mellettem, de nem láttam rá módot. :
A kérdező hozzászólása: Jó akkor ezek szerint semmiképp nem mûködhet a dolog.
Nem müködhet, mert: 1.verzió: a fiú csak megdugni akarja a naiv tinilányt 2. verzió: a fiú agyilag egy tinilàny szintjèn àll, ami viszont komoly mentális problèmát jelent Persze, teljesen mindegy, hogy tapasztalt felnött emberkènt mit mondunk, mert ti úgyis csak mentek a magatok feje után. Ès igen, kb. 20 èvesen nem lenne baj
Kb. ha 20 leszel. Akkor már nem annyira szembetûnõ.
A kérdező hozzászólása: Jó ez igaz én is gondoltam már erre hogy csak egy gyerek vagyok a szemébe és ez teljesen jogos.És mikor nem lesz sok az a nyolc év különbség?
A kérdező hozzászólása: Igen kb. egy szinten van az agyunk:D
" Kedves második válaszoló! Bõvebben is kifejtenéd a véleményed? Mit értsz a , , fuj" alatt?" Mert ilyenkor sok a különbség! Még ha 5 évvel lennétek csak öregebbek.... Te még szinte gyerek vagy hozzá. Nekem 23 évesen eszembe se jutott volna 15 évessel! Attól éppen mûködhet, de általában nem nagyon.
szerintem igen, ha a srác eléggé vicces, vagy komolytalan. ha agyilag egy szinten vagytok nincs gond
Szerintem igen, de ez a két emberen múlik.
A kérdező hozzászólása: Igen én vagyok a lány és 15 éves:)
A kérdező hozzászólása: Kedves második válaszoló! Bõvebben is kifejtenéd a véleményed? Mit értsz a , , fuj" alatt?
igen ha te vagy a lány 15 évesen és megértitek egymást
Fuj!
kérdezõ, mindig minden akkor mûködik, ha hiszel benne. nem akkor ha mások szerint fog/nem fog. több olyan párt is ismerek akik között hasonló a felállás, és nagyon jól megvannak. ha hasonló a gondolkodásotok, akkor mi lehetne a gond? Az hogy más mit gondol, nem kell hogy érdekeljen. Mondjuk felhozom a saját példám...én is 25 körül leszek lassan, de mindig is fiatalabbakkal voltam/érdekeltek, sõt el sem tudom magam képzelni velem egykorú lánnyal, mert annyira gyerek vagyok még, hogy nagyon. :D Velük érzem magam a legjobban. Az én bölcsességem: Ne gondolkodj semmin, és nem leszel beteg, nem lesznek problémáid. Mosolyogj és a világ visszamosolyog :D

Működhet egy kapcsolat egy hivô lány és egy nem hivô fiu között?

az a baj hogy most ebbe vagyok benne. nagyon szeretem de beszèltük hogy az èletünk teljesen màs õ nem fog megváltozni ès èn sem. de nagyon szeretjük egymast en nem tudom hogy elnek nelkule. szoval nem tudomit ttegyek. o azt mondta h keressek egy olyan fiut aki illik hozzam de kozben meg folyton visszaramt a szerelmevel

Legjobb válasz: Hát figyelj, én sem vennék fel egy számomra idegen vallást a párom kedvéért. Egyrészt képmutatás, másrészt az már nem én lennék. Ha õt szereted, akkor próbáld meg elfogadni az õ álláspontját. Attól te még járhatsz templomba, meg imádkozhatsz, neki nem kell ezekben részt venni.

Hát figyelj, én sem vennék fel egy számomra idegen vallást a párom kedvéért. Egyrészt képmutatás, másrészt az már nem én lennék. Ha õt szereted, akkor próbáld meg elfogadni az õ álláspontját. Attól te még járhatsz templomba, meg imádkozhatsz, neki nem kell ezekben részt venni.
Miért nem lehetnek boldogok? Csak kompromisszumok kellenek. De ha nem tudjuk milyen vallású a lány akkor nehéz lesz válaszolni...
A Biblia szerint odafönt nem lesztek együtt mert nincs fent házasság (ezért nõsülhet újra egy özvegy is, nem lesz odaát több felesége). Itt meg lehettek együtt.
Ha erre van kiélezve a dolog, hogy egyikük hívõ (inkább mondjuk vallásosnak mert nem ugyanaz) a másikuk pedig nem akkor nem fog mûködni mert egyik sem fogja feladni a nézetit a másikért, hozzáteszem nem is lenne értelme.
válassz melyik a fontosabb, az igaz szerelem vagy egy bugyuta vallás amit ember talált ki tehát 99%-ban nem igazság csak nagy hazugság, az emberek kihasználása és manipulálásáról szól midnen vallás. Tehát a hívõségedet dobd ki az ablakon és a szerelmet válaszd
Szerintem nem mûködhet. A srácok reális kockázatként értékelik azt, hogy a lány szexualitáshoz való hozzáállása maradibb, komolyan veszi a 6. parancsolatot, tehát felesleges hívõ lányra pénzt, idõt, energiát áldozni. Ha meg komoly kapcsolatról lenne szó, akkor meg egy mai kor ismerete alapján kialakult világképpel rendelkezõ srác nem tud vele azonos szellemi színvonalúnak tekinteni egy hívõt, aki a Föld 2000 évvel ezelõtti egyik eldugott szegletében levõ egyszerû emberek tudása alapján kitalált világképen alapul.
Hát de mi az, hogy kétfelé megy? Nem értem. Gondolom vasárnap vagy a hét egy napján kell menned templomba. Imádkozni meg mondjuk reggel és este. Ez nem hiszem, hogy olyan sok idõt elvesz az életedbõl, hogy ne tudj más dolgokkal foglalkozni. Milyen vallású vagy? Mivel jár ez a te vallásod? A testi örömöket nagyon lekorlátozza?
Ha vagytok olyan okosak, hogy ezt tiszteletben tartjátok, akkor igen.:) De ha a vallásod túlzottan korlátoz a "szabadságban", akkor akadhatnak problémák.
milyen vallású vagy? Mert ha római katolikus, akkor nagy összeütközések nem lehetnek max egyedül mész misére. Viszont ha olyan vallásod, ahol nem ünneplik a karácsonyt, szülinapot az adhat összetûzésre okot. De azt is meg lehet oldani.
Figyelj, én most megmondom neked, ha nem most szakítotok, vagy váltok szét, ha nem vagytok együtt, akkor késõbb fogtok! Tehát semmi értelme.... Amúgy az egész szerintem a szexrõl szól. Nálunk ez alap, de nagyon alap dolog. Nálad meg egyáltalán nem alap. Nem jön össze.
persze h mûködik csak ne erõltesd rá h õ is hívõ legyen..
A kérdező hozzászólása: de igy az életünk is kétfelé megy...
Én nem hívõ emberként tiszteletben tartom hívõ embertársaim meggyõzõdését. Pl. 90 feletti nagyszüleimet nem akarom meggyõzni arról, hogy nincs isten, ebbõl hasznom nem lenne, nekik meg csak fájdalmat okoznék. Hívõ csajjal nem kezdtem ki soha, nem akartam senkitõl sem elvenni a hitét (szegénykének ne kelljen feláldoznia értem lelki üdvét). De vallásos társat egész egyszerûen nem tudnék sehogy sem elviselni a közelemben a mindennapokban.

Működhet egy kapcsolat külön kasszán, ha az egyik fél sokkal többet keres?

Legjobb válasz: Nem. Ha házasok, vagy akár csak együtt élnek, akkor a kasszának is közösnek kellene lenni. A rezsire, háztartásra szánt pénzt hó elején külön tesszük, és mindketten saját zsebpénzünket is kivesszük. A többi marad (mindkettõnké) a bankban. Ha bármelyikünk nagyobb dolgot akar venni, azt csak akkor veszi meg, ha elõtte megbeszéljük. Egy kapcsolatban nincs enyém-tied, és bizalomnak kell lenni.

Nem. Ha házasok, vagy akár csak együtt élnek, akkor a kasszának is közösnek kellene lenni. A rezsire, háztartásra szánt pénzt hó elején külön tesszük, és mindketten saját zsebpénzünket is kivesszük. A többi marad (mindkettõnké) a bankban. Ha bármelyikünk nagyobb dolgot akar venni, azt csak akkor veszi meg, ha elõtte megbeszéljük. Egy kapcsolatban nincs enyém-tied, és bizalomnak kell lenni.
Ezen csak az a gáz van, hogy míg az egyik fel lehet, hogy az egész fizuját elkölti rezsire/kajára ilyenekre és semmire nem marad neki, addig a másiknak marad költõpénze magára.
ma 15:02 1. vagyok És errõl a másik fél tehet? Nyilván nem hagynám hogy leszakadjon róla a ruha, vagy nem mondanám hogy ha elmegyünk vhová, hogy fizess te! Ha kevés pénze lenne, de nem is vásárolgatnék neki össze-vissza......
Rezsit, kaját közösen fizetni, a többit meg önállóan! Az hogy többet keres, az még nem azt jelenti, hogy többet kéne belefizetnie, mint a másik! Nekem volt olyan kapcsolatom, hogy én kerestem a többet, én hülye hagytam is h kihasználjon párom. Folyton én hívtam meg õt, én vásárolgattam neki, majd végül a szememre hányta, hogy fizethetnék többet a rezsibe, mert õ kevesebbet keres, nekem meg több pénzem van, így igazságtalan......
ma 15:10 Ja hogy ruha, smink, parfüm....stb El kéne gondolkodni, hogy most eltartatni akarja magát? Kifizeti jogosan a rezsi felét, ok!kész!El van intézve, az extra dolgokat meg vegye meg a pasi???
És az jobb, ha a nõnek nem marad semmi pénze magára? Ruha, smink stb. Aztán jön a jól keresõ pasi, hogy "elhanyagoltad magad, megcsaltalak"
Nagy különbség esetén talán még jobban is mûködhet így.
Hát pont ezért mûködhet! Nekem ne mondja már egy nõ sem, mert vegyük alapul, hogy a nõ keres kevesebbet, hogy jó kiszolgáltatottnak lenni. A rezsi megosztás meg ne azt jelentse, hogy a hat szobás lakását fizetitek közösen, mert az úgy már nem fer fõleg télen nem. De szerintem egy embernek legyen önérzete, és ne hagyja, hogy egy két vacsora meghíváson kívül mást is a párja fizessen, mert ha meg szakítás lesz belõle rá lesz mondva, vagy a késõbbi kapcsolatában ha ezt nem kapja meg furálni fogja. Én eddig ilyeket tapasztaltam másoknál külsõ szemmel.
hát olyan párt kell választani, ahol egyformák az igények, különben csak egy eltartott here, vagy egy picca marad az ember. Milyen már, hogy verné a mellét, hogy fizette a közös felét, de amúgy meg több száz ezerért elfogad dolgokat. Ez most mi? Szánalmas az ilyen ember.
ma 21:04 -"fizessen többet ha többet keres!" -"fizessen nyaralást, mást Hawaira visz a párja!" -"kényeztessen, megteheti, ha nem így gondolkodik, akkor vmi nincs rendben a fejével!!" Akkor ez mi drágám?...
Szerintem meg ti nem tudtok olvasni.Szó se volt eltartásról, ezt ti hajtogatjátok már vagy 10 oldal óta.
Ma 20:10. Itt a lényeg, amit mondasz: a gyerek közös, az új ruha meg nem. Tudod van az a mondás, hogy addig nyújtózkodj, ameddig a takaród ér. Ne arra alapozva akarj új ruhát, új parfümöt, új bigyót vagy akármit, hogy van egy balek, aki jól keres, és majd megveszi Neked. Nem a közös gyereknek, Neked. Teljesen más, hogy meg akarja neked venni, mert örömet akar okozni, de más az, hogy elvárod, mert te vagy a nõ, aki szült. Egyszer azért annyira megnézném egy ilyen nõ arcát, mikor a sokat keresõ apuka azt mondja, hogy oké szivi, a gyerek 6 hónapos korától én leszek itthon GYEDen, te meg hozzad a pénzt haza. Komolyan érdekelne, hogy mit szólna hozzá egy ilyen nõ :)
ma 20:35 Igen! errõl már írtam! Hogy nem tudsz olvasni, arról nem én tehetek!!!!
75-ös* 65-ös
Igen! Miért nem erre válaszoltok?! Amúgy írta a 75-ös, hogy vesz neki olyat, amire szüksége van, tehát mindent megkap! 75-ös korlátolt egy analfabéta nõ lehetsz!!!!!
Itt egy kérdés van. Aki õszinte magához is az válszol aki ilyen helyzetben van. Szeretnéd e a párod, ha nem keresne ennyit? Válaszoljatok!
dehogy, még egy cérnakesztyût se vesz neki.vagy ha igen, akkor a csaj cserébe meghívja egy sörre.Mert ez csakis így mûködhet.
És legalább egyformán kerestek ugye? És nem kell venned neki semmit?
Számomra az eltartás azt jelenti, hogy a nõ nem dolgozik, nem keres pénzt, csak otthon ül, és várja, hogy a sült galamb a szájába repüljön, miközben egyedül a férfi dolgozik és mindent õ vesz meg a nõnek.Szerintem ezt jelenti az eltartás.Drágám.
csak egy kérdés.Ha te, tegyük fel, 400 ezerbõl élnél havonta, és lenne egy barátnõd, aki 80ezret keres, te komolyan elvárnád, hogy felesbe menjen a rezsi?Csak erre felelj.
Itt nem arról van szó, hogy én nem akarok dolgozni, illetve el akarom magam tartatni, hanem hogy nem bírom elviselni, mikor valaki sóher.Mikor megtehetné, hogy adjon, és inkább ül a pénzén, meg azt nézi, h mikor vágom át.Utálom a kicsinyes embereket, nem tehetek róla.
ma 21:24 Nagyon lemaradtál valamerre drága! Megvitattuk már, hogy a gyerek más téma, õ semmitõl sem tehet! De aranyos vagy, hogy tudatlanul okoskodsz, észt osztasz!!!!
"Nálam is az csapta ki a biztosítékot, hogy míg egyedülállóként érdekes módon nem tepernek azon, hogy hawaii útra is elég pénzük legyen, addig a többet keresõ pasijuktól elvárják, hogy elvigye õket" 136-os!Nem tudom, láttad-e ezt a hozzászólásomat: "Most nem azért, de sztem valamit nagyon félreértettél.Miért lefele kaparásszak, ha felfele is kaparászhatok?Miért kéne összejönnöm egy olyannal, aki kevesebbet keres, mint én??itt nem arról van szó, hogy csak olyan pasikkal állok szóba, akik 400ezret keresnek.Hanem arról, hogy nem kell egy olyan pasi, akinek nincsenek ambíciói.Egyébként az a véleményem, hogy senkinek nem szabadna számítani senkire anyagilag.Magyarul, ha én szeretnék egy jó kocsit pl, vagy szeretnék elmenni nyaralni, akkor küzdjek érte, ha szingli vagyok, ne gazdag pasik után rohangáljak.Viszont, ha van valakim, és tehetõs, akkor igenis legyen velem nagyvonalú, vigyen el nyaralni, hívjon meg ide-oda, illetve, ha a férjem, akkor ne számolgassa, hogy ki mit ad bele a rezsibe.Ez az én elvárásom." Nyilván nem...
Akkor sokak szerint az lenne a fair megoldás, hogy minden közös költség 50-50% beleértve a gyereket is? Ki-ki a maga szükségleteit pedig magának akármennyit keres õ és a párja? Tehát ha az egyik fél gyeden van és a párja akár 10x annyit keres, akkor is a gyerek pelenkáját 50%-ban õ fizesse, ha nem tudja, akkor mi van? Vagy ha megkíván egy csokit amit õ egyedül enne meg és nem tudja kifizetni? Nem mondom, hogy a 100 évvel ezelõtti családmodellhez kell visszatérni, de azért ilyen szintû individualizmus már nem normális. Ha valakik 1 családot alkotnak, akkor miért legyen benne szegényebb fél és gazdagabb fél? Nem kell feltétlenül közös kassza, de garasoskodás se legyen már. Még mindig lehet házassági szerzõdést aláírni, hogy az elején bevitt értékek ne vesszenek el.
ma 21:20! Ezért nem vagyok teljesen elkeseredett, és hiszem azt, hogy vannak normálisan gondolkodású nõk! Nézd csak meg példának okáért a 65%-ost! Az fel sem merül benne, hogy ciki ekkora különbség (80 ezer-400 ezer), egybõl azt kérdezi, hogy elvárnám e hogy adjon belõle a rezsibe!!!! Ez mit árul el????
Nem kell neki keresni, mert már van neki munkája.
Mert ha igen, akkor erre nem tudok mást mondani, hogy egy lúzer vagy, és én tuti szóba sem állnék veled.
ma 21:17 Nem! Nem várnám el! Keresnék neki munkát, segítenék(jönne hozzám a céghez)....mert ez azért elég nagy különbség és NORMÁLIS gondolkodású nõt zavarna ez! A hozzád hasonlóakat tudom nem! Ez lejött kedves 65%-os!!!
Nagyon igazad van 134-es. Nálam is az csapta ki a biztosítékot, hogy míg egyedülállóként érdekes módon nem tepernek azon, hogy hawaii útra is elég pénzük legyen, addig a többet keresõ pasijuktól elvárják, hogy elvigye õket (ez a sarkított példa nyilván) De összességében mégis az derült ki itt sok nõi válaszból, hogy amíg egyedülálló, és keveset keres, addig jó a kínai ruci is, utána igény van a márkás ruhára (mert mit gondolnak a kívülállók...). Meg az is fura, hogy parfüm és smink, csak akkor lesz fontos, ha a pasinak kell megvenni? Talán ezek a nõk addig nem is használnak ilyesmit?? Én ezt nõi aggyal sem tudom felfogni. De megnézném, hogy közülük melyik vesz Armani parfümöt, Gucci öltönyt és Pucci cipõt a szerényebben keresõ férjének... 32N
ma 20:22 Igazán örömömre szolgál a tudat!
Huh akkor jó :) Megnyugodtam :) )))
ma 20:20 nyugi, volt és jelenleg is van! nem küszködök ilyesféle gondokkal, de köszönöm kedvességedet, hogy aggódsz értem!!!!
100-asnak: Ugye nem azt akarod mondani, hogy ha az újgazdag srác szülei dolgoztak meg a pénzért, akkor az már jár az új barátnõnek, feleségnek, szeretõnek a sráctól...? Tudod én is fõiskolát végeztem, de sajna nem sokat kerestem vele otthon, most meg írországban szalagmunkát végzek, kolbászt csomagolok. Szerinted ez olyan marha jó nekem? Ne hidd, hogy az. De valahogy arra sosem gondoltam, hogy összeállok egy gazdagabb (most mindegy, hogy otthonról hozott gazdagság, azért is megdolgozott vki, vagy pedig a párom keres sokat), és akkor nekem is automatikusan járnak azok a dolgok, amit amúgy az otthoni fizetésembõl egyedülállóként soha a büdös életbe nem engedhettem volna meg magamnak. A másik amit mondasz a gyerekkel GYEDen/GYESen levõ anyuka. A pelenka nem a nõ szükséglete, azt a közös részbõl fedezik (ahol nem, ott meg régen nem a közös kassza/külön kassza a probléma). Tehát megint csak ott tartunk, hogy a nõnek akkor is jár minden, mivel õ a nõ a kapcsolatban? A legtöbb esetben amúgy is a nõk kezdeményezik a gyerekvállalást, persze az ideális az, ha mindkét fél egyaránt akarja minden elõnyével és hátrányával együtt. De ha ez arról szó, hogy egy nõnek gyerek kell, és ehhez keresett nemzõt, akinek a továbbiakban annyi dolga van, hogy talicskázza haza a pénzt, akkor nem csodálkozok, hogy sok férfi ettõl egész egyszerûen menekül. Vagy te és a hozzád hasonlók csak úgy tudják elképzelni, hogy úgy adnak meg a gyereküknek mindent, hogy az apját kizsigerelik? Szerintem még annak vállalása elõtt kell végig gondolni, hogy ki mit tud ebbe beletenni, és ha úgy áll hozzá vki, hogy õ szüli, õ neveli, mert neki KELL a gyerek, akkor ahhoz is legyen már elég felnõtt, hogy az anyagiak elõteremtésében is helyt áll, és nem csak apukát húzza le. Tudom most következik majd, hogy de kevés a GYED. De szerintem mindenki hallott már arról, hogy megtakarítás, amit minden nagyobb fontos dolog megkezdése elõtt érdemes elkezdeni letenni. Ne abból rázza már a rongyot valaki, amiért soha semmit nem tett, csak jól ment férjhez. Belátom persze ebben is van egy szûk réteg, ahol azt mondom, hogy a nõnek is kijár a több pénz, annak ellenére, hogy nem õ keres sokat. De van olyan persze, hogy két azonos szintû egzisztenciával rendelkezõ ember összeköti az életét, és a másik csak úgy boldogul (indít be sikeres vállalkozást, ér el magas eredményeket, stb...), hogy ott áll mögötte a másik és nélküle nem ment volna a siker elérése. De ahol nem errõl van szó, ott nehogy azt mondjuk már, hogy jár nekünk, csak mert nõk vagyunk.
"Tudom hogy ez a szöveg a pénzéhes nõknek nem fog bejönni, de az ilyen legyen hivatásos örömszerzõ (prosti), és akkor tényleg azt adja a pasinak, hogy jól néz ki, ki van sminkelve, cserébe zsebre teheti a pénzt!!!!" Fúúú! Gratulálok hogy nõ létedre ennyire jól látod a dolgokat! Igen! Az ilyennek tényleg ez a "munkakör" lenne a legideálisabb!! Csak tudod már ott se fizetnek akárkinek, nem mindenki sikeres ebben a szakmában sem, az nem elég hogy szétteszi a lábát, csak a luxusprostik tudnak igazán megélni, de oda meg tényleg egyedi/kiemelkedõen szép külsõ kell!!!!
"olyan nõ, aki azért jön össze velem, mert sokat keresek, és tudom kényeztetni.... ha észrevenném rajta, hogy próbál ezzel visszaélni, repíteném!és hangsúlyozom, nem azért kapna rep jegyet, mert szegényebb nálam, és ezért lenézem, nem fogom támogatni, azért repülne, MERT visszaél ezzel!" Ebben semmi kivetnivalót, illetve elítélendõt nem látok! Ha pasi lennék és én venném észre, hogy erre megy ki a játék, én is repíteném az illetõt zokszó nélkül! Tudom hogy ez a szöveg a pénzéhes nõknek nem fog bejönni, de az ilyen legyen hivatásos örömszerzõ (prosti), és akkor tényleg azt adja a pasinak, hogy jól néz ki, ki van sminkelve, cserébe zsebre teheti a pénzt!!!!
na jó a max alkalomadtán, max nélkül mielõtt ebbe is bele lenne kötve, de nálam a felsorolt dolgok luxuskategóriák, hiába keresek sokat nem úgy élek hogy szórjam ilyenekre a pénzt, és másra se fogom....nem sajnálok semmit, e nekem nem kell olyan nõ, aki azért jön össze velem, mert sokat keresek, és tudom kényeztetni.... ha észrevenném rajta, hogy próbál ezzel visszaélni, repíteném!és hangsúlyozom, nem azért kapna rep jegyet, mert szegényebb nálam, és ezért lenézem, nem fogom támogatni, azért repülne, MERT visszaél ezzel! pf az ilyen jöjjön össze egy 60 éves milliárdossal akkor!
támogatom, abban kimerül, hogy veszek neki ruhát, elviszem a DM-be, Rossmanba megveszem neki a tisztaságit, illetve közösen mert tisztálkodni én is szoktam +ba kap tõlem egy parfümöt is, de nem 10-et hogy menjen az illata a többihez, ha kikapcsolódásra vágyunk mindketten, elmegyünk, ha épp nincs pénze, fizetek mindkettõnk szórakozásáért. És bár lehet megtehetném, de én nem fogom fizetni a pedikûrõst, a manikûrõst, a kozmetikust, az ékszereket, a táskákat, a cipõket.....ezekre takarékoskodjon, vagy ha tényleg annyira keveset keres, mint hangoztatjátok, keressen egy jobb állást! Tõlem ezeket max alkalomadtán (szülinap, névnap, stb....kapja meg)
102-es. Ez ne szõrszálhasogatás, hanem igen is ennyi féle helyzet létezik. Sajnos.
Istenem, ennyi szõrszálhasogatót egy rakáson...olyan, mintha nem is barátnõkrõl lenne szó, hanem üzlettársról.
Van olyan is, hogy a nõ ilyenkor meg szépen spórolgat egy másik számlára, mert a férje pénze bõven elég. Így könnyû. :P
"Ne abból rázza már a rongyot valaki, amiért soha semmit nem tett, csak jól ment férjhez." Pedig itt az jön le lassan, hogy ennél jobban nem is tehetne egy nõ, és nincs benne semmi kivetnivaló......!!
Szóval a férj jól keres, a felesége szül egy gyereket, már nyilván elõre tudta, hogy kevés gyedet fog kapni, tehát a szintén nem sok fizetésébõl elõre kell takarékoskodnia, hogy ne az apukát húzza le a gyereknevelés miatt/alatt? Remélhetõleg a gyerek cuccaiba azért beszáll az apa, tehát az elõtakarékosság csak arra vonatkozik, hogy ha a nõ gyed alatt akar mondjuk új ruhát, azt meg tudja venni? Tehát egész házasság alatt maradjon az 50-50%, a gyerek is egy újabb tárgya a felezésnek? 50 ezres sítáborra adok 25-öt, többit kérd anyádtól? Nyugdíjasként anyu Concorjába apu akkor sem száll be, ha anyunak nincs rá pénze?
ma 20:10 ez mi, ha nem szõrszálhasogatás?
ma 20:18 Igeeeen? És nem fogja a szemére vetni, h õ tartja el? Kitalálom.....nem! hogyne!
Nyugi 75%os, nincs olyan nõ, aki neked szülne :D
nem, nem normális 65-ös a gyerek nem tehet arról, hogy a szülei/vagy az egyik szülõ keveset keres, ha eljutok odáig, hogy gyereket vállalok(ilyen nõk mellett jelenleg nem nagyon), akkor mindent meg fog kapni!!!!! A gyerek semmirõl sem tehet szerintem!
Akkor a nõ majd a 100ezer ftjából eltartja apucikát.
És ha kirúgják a pasit, akkor a nõnek sem kell megvenni neki semmit, igaz? Nincs kettõs mérce, ugye?
20:120, igen, ezt õk pontosan így képzelik el.akkor is, ha apuci keres mondjuk 500ezret, anyu meg 150-et.Ez a normális szerintük, a nõ ne merjen szólni semmit.
Amúgy ha ne adj Isten a pasi egy tragédia folytán elveszti a jól keresõ állást.....mihez kezd egy ilyen nõ? Ha tényleg mondjuk kirúgják, munkanélküli lesz, egy balesetben lerokkan.....elhagyja mert nem tudja neki biztosítani a luxus életet??
Amúgy megint tök más, hogy ketten élünk, meg hogy van egy közös gyerek, te idióta pffff!! már bocs!
90-es, az, hogy összejön valakivel és mondjuk 2 hónapja járnak az más, mint amikor már összeköltöztek, netán házasok is. Ha valakivel akár fél éve is járok nem fogom kifizetni a nyaralását, maximum az ebédjét. De amiket néha itt olvasni, hogy a kedves férj nem ad a feleségének pénzt aki otthon ül a gyerekkel gyesen, a nõ meg itt sír, hogy nincs pénz pelenkára, az már tényleg zsugoriság és nem mûködõképes. Nem azt mondom, hogy ha a férj keres 800ezret a nõnek meg van 60e gyes akkor milyen szemét, hogy nem mennek Mauritiusra nyaralni, de ekkor már õk egy család, ilyen szintû enyém-tiéd nem mûködõképes. Azt meg hagyjuk már, hogy a gazdag fél azért keres sokat mert okos, tanult, másik meg valami fogyatékos hülye aki lusta volt tanulni és dolgozni is büdös. Egy kezdõ orvos mennyit keres és mennyit melózik? Egy újgazdag gyereke akinek apu a nyakába rakott 3 autókereskedést szakmunkásképzõ után mennyit tett érte? Ilyet mondjuk konkrétan ismerek, õ egy BTK-s plázacica-félével jár évek óta, aki nem tudom mennyire utazik a pénzére, de a gyerek simán elviszi Hawaiira nyaralni. Bár õ csak tesz érte, úgy tudom a boltjában dolgozik, szóval fizetésnek is betudható.
"Miért lefele kaparásszak, ha felfele is kaparászhatok?" Miért egy pasin akarsz felfelé kaparászni? Mi ez, hegy???? Miért nem arra kaparászol fel, hogy legyen egy jól fizetõ állásod, legyen ez egy cél, képezd tovább magad, hogy több lehetõséged legyen, és ne másra kelljen számítanod??? Ja jól keresõ pasihoz könnyebb hozzá csapódni, igaz? :)
simán támogatnék most is lányt...ha úgy adódna.
ma 23:15 Te kérdezted, ki mivel foglalkozik/hol dolgozik!!!! Bántani?Ki? Amúgy én egy üdülésekkel, nyaralásokkal foglalkozó cégnél dolgozom, mint telefonos operátor......te 61%-os?
Bántanak :( most mi lesz? :)
ma 23:15 Nem azért írtam magamról, hanem mert k..rva egyszerû azt mondani, hogy "nincs munka, nincs lehetõség" Nem akarásnak nyögés a vége! De ha neked ennyi jött át belõle!
írj egy könyvet, hogyan lettem fain csávó Pesten címmel :)
ja is a legelsõ számítógépemre 5 évig gyûjtögettem anno :) Karácsony, húsvét.....aztán felkerültem BP-re, és volt hogy annyi pénzem nem volt, hogy élelmet vegyek magamnak, vidéken éltem, de jól akartam élni, és tanulni akartam! elõfordult, hogy üres rizst ettem.....senki ölébe sem pottyant oda a siker....mindenért küzdeni kell!
ma 22:56 Én egy számítástechnika cégnél dolgozom.....maradjon titok hogy hol....
"elveszítem mindenemet, eladom a szép feleségemet, vagy megeszem ha éhezni fogunk......" Nem fogsz eljutni idáig! Mikor bejelented hogy tönkrementél, õ lesz az elsõ aki lelép!!
Õ engem is érdekelne!
Én már írtam, kolbász csomagoló üzemben dolgozok Írországban. Reggel is megyek, és azután is, és azután is. Lehet, hogy nekem is egy pénzes 'kolbászt' kellene inkább keresnem?? :D
Tökre nem számít ki mit dolgozik! Én még a kukás bácsit is tisztelem, mert elvégzi a piszkos munkát......lehet rendes, értelmes egy nem túl vonzó tevékenységet végzõ ember is! De az ilyeneket "tarts el, mert nõ vagyok!" "fizess nekem, adj pénz, mert te többet keresel" a semminél is kevesebbnek tekintem......
ha már engem is megkérdeztél :) személyzeti tanácsadó és nem irigykedek, csak sztem tényleg van olyan h vki nem talál munkát akár huzamosabb ideig
A hotelszakmában dolgozom, és három nyelven beszélek.Ráadásul jól is nézek ki, így szerintem érthetõ, hogy válogatok, és nem adom össze magam akárkivel.Persze, tudom, hogy ez sok férfi számára sértõen hangzik, de ettõl még ez a helyzet.Suba a subához, guba a gubához.
Szerintem annyira elkanyarodtatok már a kérdéstõl. Itt eltartásról és kezdõdõ új kapcsolatokról beszéltek. Egy pár éve mûködõ kapcsolatban, amikor együtt élnek a párok, akkor nem mûködhet a külön kassza, ha az egyik fél többet keres. Erre több példa is van a környezetemben. Mérgezi a kapcsolatot :( A többet keresõ nyilván ad pénzt a kevesebbet keresõnek, amikor hónap végén elfogy a pénze, de megjegyzéseket tesz. Mert nem érti meg, hogy annyi pénzbõl nem lehet kijönni. és hát milyen lealacsonyító, hogy kéregetni kell. Ez azért nem tesz jót a kapcsolatnak. A jó megoldás az és szerintem egy kapcsolatban, ahol szeretik egymást és bíznak egymásban az az, hogy közösbe rakják a pénzüket, kifizetik a rezsit, félreteszik a kajapénzt és a többit a bankszámlán hagyják, ami közös. Mindegyik fél, ha akar valamit, abból a pénzbõl veszi meg. Persze megbeszélik elõtte (vagy nem). ezt döntsék el õk. Egy egészséges normális kapcsolat, ahol szeretik és tisztelik egymást, így mûködik. Szerintem....
Akkor is mondhattad volna neki :D
ma 23:40 az a vicc, hogy még csak nem is jártunk! azért vettem neki, mert szerelmes voltam.....
Akkor remélem azt mondtad neki, "ja, hogy neked arany kell, az nincs babám, de nyugi most már szabad vagy és a következõ névnapodat nem kell velem ünnepelned. szia"
ma 23:37 Nem! Ezzel azt akarom mondni, hogy könnyen észre lehet venni, hogy ki mire játszik....mi a célja.....
181. Ja itt a csaj volt bunkó. DE csak, hogy tudd, nem minden nõ ilyen. Egy köcsög volt veled, akkor már az összes az?
Egyszer amúgy beismerem, hogy fiatalabb koromban volt egy lány, aki nekem nagyon tetszett! Tényleg nem volt gazdag, viszont eléggé beképzeltnek tûnt, én viszont szintén tetszettem neki! Emlékszem hogy pont névnapja volt a lánynak. Gondoltam veszek neki egy nyakláncot, valami szép medállal, mivel szerette a delfineket, úgy gondoltam kap hozzá egy szép delfines medált is.Kevesebb pénzem volt mint most, egy évben volt annyi pénz a kezemben, mint most egy hónap alatt kb.... Na de a lényeg, hogy odaadtam neki az ajándékot, én már elképzeltem hogy a nyakamba borul, meg minden egyéb giccses dolog, erre ez volt a reakció: "szép medál, de nem szeretem az ezüstöt, az aranyat jobban szeretem!"
"Ha majd ne adj isten elveszítem mindenemet, eladom a szép feleségemet, vagy megeszem ha éhezni fogunk......" Ne légy már naiv elõbb válik el, és foszt ki minden vagyonodból, minthogy rosszban is melletted legyen.
166 Az is érdekel, hogy a férfiak mit. DE fõleg a szerelem ellenes válaszadó :)
ma 22:56 Igen! Engem is érdekelne, hogy az ilyen nagy elvárású nõk, mit dolgoznak, illetve mit tudnak nyújtani azon kívül, hogy kicsinosítják magukat, ahogy a 65%-os mondta. Egy szép feleség vár minket otthon...... Értem!Oké! Ha majd ne adj isten elveszítem mindenemet, eladom a szép feleségemet, vagy megeszem ha éhezni fogunk......
"Mikor megtehetné, hogy adjon, és ül a pénzén.." Lehet jövõbeli tervei vannak pl lakás vásárlás.
"Mikor megtehetné, hogy adjon, és ül a pénzén.." De könyörgöm, miért adjon????? Ezt magyarázza már meg nekem valaki. Nekem az változatlanul annak tûnik, hogy a keveset keresõ nõ vérszemet kap és ki akarja használni azt a lehetõséget, amit a pasi teremtett meg magának (vagy a szülei). Nem az eltartásról van szó, nem a szívbõl adott ajándékokról, hanem arról, hogy sok pénze van, tehát adjon ilyenekre. Undorító. De részemrõl sincs több a témában, magam részérõl örülök annak, amit magamtól elõ tudok magamnak teremteni és nem csábítással, hízelkedéssel (magamat megszépítve a pasimtól kapott pénzen...) belül elfojtott titkos elvárásokkal kell ezt kik.rválkodnom. 32N
És ha a nõ vagy a férfi elveszíti a munkáját, akkor mi lenne az elvárás a másikkal szemben? A pluszokról pedig - hogy ha az egyikük annyit keres, hogy mehetnének ide-oda de nem mennek mert a másik nem tudja a felét kifizetni, akkor az nem normális. Nyilván nem egy féléves kapcsolat esetén, hanem mondjuk ha már házastársak. Nemrég volt itt egy kérdés, a pasi nem akarta elvenni a nõt mert az nem tudta állni az esküvõ felét. Ez normális dolog, vagy nem?
még egyszer elismétlem, nem állásról, nem eltartásról volt szó.ezek megvannak a nõnek, nem kell eltartani.Hanem a pluszokról, hogy szórakozzanak, a férfi vigye ide-oda, ha megteheti.Ebben nem értem, hogy mi a kivetnivaló.Egyszerûen nem tudom felfogni.ezt normális pasik meg is teszik.Nyilván, ha 100ezret keres, nem fog búvárkodni vinni, vagy ilyesmi, akkor nem is várom el.De ha megteheti( mégegyszer elismétlem:MEGTEHETI), akkor miért ne tenné meg??szerintme amúgy neked fingfogalmad sincs már az egész dologról, csak a hülyeséget ismételgeted egyfolytában, mert jobb nem jut az eszedbe.Na jó éjszakát.
21:24 vagyok, bocs, nem volt idõm mindent elolvasni, csak még amikor utoljára írtam, ezen ment a pörgés. Akkor a kapcsolat melyik fázisának a pénzügyei vannak jelenleg terítéken? Mert az elején nyilván nem várható el semmi drága dolog, de ha valakik már együtt élnek, akkor azért nem sóherség - amit az elsõ 21:28-as írt - hogy ül a pénzén? Én sem várom el a páromtól, hogy eltartson, ugyanúgy dolgozom, hasonló a végzettségem, mégse keresek annyit. Ráadásul pont õ beszélt le a posztgraduális képzésrõl amivel jobb munkám lett volna, hogy drága, hogy fizetném ki. Talán ha nem kellene a luxuskiadásainak a felét is állnom, akkor kijönne. Nálunk akkora egyenlõség van hogy mindent felezünk, a tamponomba is belefizet, de én is a motorjába, amit csak õ használ. Inkább lenne külön minden.
ma 21:31 Engem már pont nem érdekel! Ez inkább vicces!!!
olvass vissza 86-os!!!!! "nem, nem normális 65-ös a gyerek nem tehet arról, hogy a szülei/vagy az egyik szülõ keveset keres, ha eljutok odáig, hogy gyereket vállalok(ilyen nõk mellett jelenleg nem nagyon), akkor mindent meg fog kapni!!!!! A gyerek semmirõl sem tehet szerintem!"
Ezt is én írtam: "Nekem például nem kell minimálbérbõl élõ pasi.Kinõttem már az ilyen szerelmesdi hülyeségbõl.Én rengeteget dolgozom a pénzért, heti 6 napot, 15 órában.És még így sem keresek 12o, max 130 nettónál többet egy hónapban.Igaz, pályakezdõ vagyok, de innen felfele vezet az út, és azért csinálom, hogy majd egyszer jobb legyen.De biztos nem állnék le egy minimálbért keresõ hapsival...legyen már bennük egy kis ambíció!" Vedd már észre, hogy én nem egy magát eltartató típusú nõ vagyok!esküszöm, olyan mintha a falnak beszélnék, 10 oldalon keresztül próbáltam elmagyarázni, hogy mirõl van szó, de egyszerûen nem vagy képes felfogni.szörnyû egy pasi lehetsz...
"Mikor megtehetné, hogy adjon, és ül a pénzén.." De tényleg! Mire fel adjon????? A bejárónõje vagy, akit ki kell fizetni?
Az eltartás az az, amikor az egyik fél nem dolgozik. Az más, ha keres, de nem talál, vagy csak nagyon kevés pénzért melózik és más aki elvárja, hogy eltartsák!
Ha még nem tart ott a kapcsolat, ne adjon. De egy 5-10-20 éves kapcsolatban is így legyen?
De igen lehet munkanélküli, de az eredeti kérdés nem errõl szól. Lehet nõ férfi is munkanélküli de akkor nem hiszem, hogy a plusz extra kiadások a legfontosabbak.
"Kinõttem már az ilyen szerelmesdi hülyeségbõl." Na nem mondod! Azt hittem pedig az eddigi válaszaid alapján , hogy te nem érdekbõl választanál pasit......
Na látom itt senki nem volt még munkanélküli :) Mert ahogy írták, ha becsületesen tanulsz, akkor százezres fizetésekre számíthatsz. Ti mivel foglalkoztok?
159/161 A nettó 80 ezres fizetés egy kicsivel több mint a minimálbér, annyira a 400 ezres fizetést is be kell jelenteni úgy, hogy ez hülyeség. Meg 400 ezres fizetésbõl csak fizet magának nyugdíj takarékossági számlát, ha nincs bejelentve.
"Az más, ha keres, de nem talál, vagy csak nagyon kevés pénzért melózik" Igen mert azzal be lehet fizetni a számlákat, hogy keresek munkát de nincs.
"Mikor megtehetné, hogy adjon, és ül a pénzén.." Könyörgöm! Ki vagy neki hogy pénzeljen? Most akkor az élettársa, vagy a k...rvája??? Én 15 éve élek házasságban, és még sosem kaptam pénzt, hogy költsem el! Elvinni elvitt ide-oda, vett ezt-azt, de mire fel adjon pénzt????
És ha pasi tök jó melója nem bejelentett (vagy kevesebbre van bejelentve) és alig lesz nyugdíja, míg a nõ kevesebbje be van jelentve (vagy legalább többre, mint a pasi) és így nagyobb nyugdíja lesz, akkor mi van?
Kinõttem már az ilyen szerelmesdi hülyeségbõl. - Jó szar lehet neked :(
ma 21:13 EZEKET TI ÍRTÁTOK! mégis 0-% os lett!!! Tehát saját magatokat pontoztátok le!!!! Vége én kiszálltam, ezt már tényleg gusztustalan!!!
Olyat tényleg el sem tudtok képzelni, hogy a fizetés arányában fizessetek a közösbe?
Maradjunk akkor abban drága hölgy társaim, hogy egy olyan nõre, aki megérdemli költök, költenék! De egy olyannal össze sem jönnék, aki kiköveteli, elvárja mert h nekem úgyis több fizetésem! Hát ne sajnáljam a pénzt! Pontozzatok le most is!!!!
Hol a tökömbe lett írva, hogy õ vegye? A mondat úgy szolt, hogy ha a nõnek nem marad pénze mert elmegy mind rezsire, akkor mibõl szépítkezzen? Amúgy ha meg felsõt vennél a csajodnak, akkor egy szempillaspirálba belehalnál?
És attól, hogy intelligens, meg tanult, még nem biztos, hogy jól is keres.Lásd:tanárnõk...
ma 16:20 ja és hozzátenném, hogy egy ilyen talpra esett, okos, intelligens, mûvelt nõvel én is bárhol megjelennék , de az ilyenek nem is a sült galambot várják, meg hogy az uruk vegye a sminkkészletet.....
én nem plázacicákról beszéltem.És összejöveteleken, rendezvényeken szintén ciki, ha kínai cuccban jelensz meg.Ja, hogy õ villogjon velem, meg tegyek jó benyomást a kollégáira, fõnökeire?Hát akkor öltöztessen fel.
És ha valaki mûkörmös ki mondta, hoyg plázacica, és hüle mint a segg? Ne barbie baba kollekcióra gondolj. Éppen elég, ha, mint egyik havarom huga is, szegénységben nõttek fel, de a gazdag palikat kereste. Ilyen is van, olyan is.
Nem tudom láttad-e, de oda volt írva, hogy nem kell eltartania a nõt.Nem is errõl volt szó, mert a csaj is dolgozik.Csak ne legyen sóher disznó, mert az olyan pasikat nem szeretik a nõk!!és nem azért, mert nem vesz neki ruhát a Gucciban, hanem azért, mert egyszerûen kiábrándítóak!!ilyen hozzáállással nem tudom, neked milyen barátnõd lehet, de mindenesetre sajnálom szegényt(ha van egyáltalán)
ma 16:15 Csak ezek az üzletemberek, akikrõl te beszélsz édes, nem mûkörmös, festett szõke pláza cicusokat vesznek el, hanem intelligens, tanult nõket! Mert igen, összejöveteleken, rendezvényeken írtó ciki ha leégeti a pasit azzal, hogy buta mint a se..
szerintem teljesen természetes, hogyha egy nõ megteheti, hogy válogasson, akkor válogat.Minek élne nyomorban, ha jól is élhet???csak ezt egyes pasik önérzete nem bírja elviselni.Könnyebb itt szidni a nõket, meg utálkozni, mint hajtani azért, hogy jobban menjen...
75%-ös kihasználtak a csúnya, gonosz, pénzéhes nõk, igaz? Bántottak és most azért vagy ilyen megkeseredett?
75%-os, nõi szemmel kiábrándító vagy :( Van egyáltalán barátnõd/feleséged? Ilyen hozzáállással nem hiszem :(
De a közös gyereketek álltal másképpen oszlik meg a költekezés. Itt akkor van bibi, ha mondjuk egy éves a kapcsi, össze akarnak költözni, és hát mert a srác sokat keres, akkor majd õ vásároljon, vegyen mindent, a nõ meg belead a rezsibe, és nyugodtan költse magára, mert hát egy nõnek szépnek is kell lennie. :P
48-as. Persze mert egy férfinak mindig van munkája mi? Láthatod, hogy szûken látják a világot sok nõ meg egyáltalán ember. Egy férfi sem a faxáért kerül be egy helyre dolgozni, hanem ha van felvétel, vagy rá van szükség. ennyi sajnos.
Én is olvastam már ilyet 78-as! Meg olyat is, ahol nem egy nõ írta, hogy minimálbérért dolgozó pasi náluk nem jöhet szóba! Addig keresem, míg meg nem találom, és belinkelem! Szörnyû ami ezen az oldlon folyik, egyesek baromi álszentek tényleg! kiábrándító!!!!
49: most gyes-en vagyok, de ha visszamegyek is több, mint a dupláját fogja keresni a férjem. Szóval adott a kérdés: ne vegyünk nagyobb lakást, nagyobb autót mert én nem tudom fizetni a felét?
Azért lett lehordva, mert a pasik verik a mellüket, hogy ÕK FÉRFIAK, aztán meg vannak ilyen példányok, akik otthon verik inkább. Itt meg nem arról van szó, hogy a nõ nem dolgozna, csak kevesebbet keres!
45-ös gyesen levõ anyuka. Ki beszél a te helyzetedben lévõkrõl? Mond már meg hm? Neked férjed, vagy ha nem, közös gyerekkkel rendelkezõ élettársad van. Közös teher, stb. ez már már tészta lenne, a te sorsodban levõket is kibeszélni ha ki kéne.
Ku...rvára nem értem én sem hogy miért lett lepontozva a 75-ös! Nõ létemre maximálisan igazat adok neki! Hát pontozzatok le engem is! Pont pár napja láttam egy olyan kérdést, hogy a pasi munkanélküli 1 éve, a nõ elég jól keres! Mindennek elhordták a drága nõ társaim, hogy ki kéne dobni, ingyenélõ, és sosem fog dolgozni...... Ez szerintem is kissé álszent kategória....
45-ös: az van, hogy ezt nem mindenki képes felfogni, és mivel átcseszte sok nõ, ezért általánosít és sosem lesz boldog Nektek viszont sok boldogságot! :)
32-esbe amit leírtam elmondanám, hogy éppen ezért van az, hogy már manapság, szende lányok is rászoknak arra, hogy pénzes pasi legyen, mert látják, hogy ha a ribinek lehet ilyen, nekik is, mert õk kedvesek, aranyosak, nekik ez JÁR!!! Nekem mondta már csoporttársam, igaz nem rám, de hogy õ miért akar csak gazdag pasit. Mert neki ez JÁR!!! pffff miért is? Mert nem lóg neki, hanem hasad? ugyen már...... :D
Ja bezzeg ha a férfi keresne kevesebbet, akkor más válasz jönne, nem 75%-os? Ha a nõ keres 100-at, abból mondjuk 70-et ad rezsibe, de ha a pasi meg 400-at akkor õ adhat 130-at is. A lényeg, az ARÁNYOKON lenne!
Na. hát akkor nincs is mirõl beszélni!!!!!! Ha nõ vagy, eltartathatod magad, tök természetes, mert a csávó gavallér. Okés, megértettük hölgyeim.
Nem tehet róla, de akkor ne költsön szemmel láthatóan többet, mint amennyit keres. A külvilágnak feltûnik ám.
ma 15:41 Most komolyan azért lettem lepontozva, mert azt mondtam h nem jönnék össze olyan pasival, aki 4x annyit keres mint én! R.hadjak meg a francba, tényleg jó paraszt vagyok akkor!!!
Az a liba, kedves utolsó, nem biztos, hogy tehet róla, hogy csak töredéket keres!
Házasság és gyereknél nem gond. De házasságnál is bír vergõdni a liba amikor tényleg töredékét keresi, de elvárja a jólétet. Az ilyenek nem is értem miért dolgoznak ha úgyis lényegében sokszorosát elkölti. Csak alibinek? De most komolyan
Véleményem szerint a 15:40_es válaszoló írt teljesen korrekt dolgot. Egy házasságban nagyon megalázó lenne, ha nem lenne közös amit megkeresünk. Nekem a férjem több, mint 10x annyit kap, mint én, sõt most töltötte a kislányom 2évét és Gyest fogok kapni. A gyesem még a rezsi felére sem lenne elég. Utána meg kuncsorognom kellene nála pénzért? Közös kasszán vagyunk, közös bankszámlával. Ez egy percig sem volt kérdés. Akkor most egy h.lye eltartott p...a vagyok a kislányommal együtt?
már ha megengeded :) megengedem, csak az elméleti kérdésedre reagáltam akkor, ha megengeded..... :)
Persze meg szakácsot, meg kertészt, meg medencetisztítót! :D Elméleti szinten gondolkoztam, már ha megengeded :) Egy ismerkedés meg ne úgy induljon, hogy "amúgy mennyit keresel?" Elõléptetés, új munka bármikor jöhet és bármikor kereshet sokkal többet a párod mint te és fordítva!
ma 15:29 Tudod én nem jönnék össze olyan pasival, aki majd' fél millát kap, én meg minimálbért.....pont emiatt! De rólad ez mindent elmond......smink, ruha, meg stb, mi? Gondolom egy bejárónõt se bánnál?
16:05, nem vagy jó paraszt, csak hülyeségeket beszélsz.
Ja ha csak minimálbért keress, akkor gondolom kuss a neve, nem? Meg nehogy szülni merjen, igaz? Szép hozzáállás, tutira férfi vagy
ma 16:05 Tudom h most is le leszek pontozva, de nem érdekel!! pontosan, tehet róla hogy annyit keres! Most már mindenféle szakmára, egyetemre jelentkezhet akárki! A pasi valószínûleg tanult, és küzdött azért hogy egy jól keresõ állása lett, és többet keres! A csaj miért csak minimál bért kap?
Szóval az a helyes nézet akkor is hogy ha a pasi kevesebbet keres, mert elvileg egyenlõségrõl van szó! Drágám vedd meg ezt azt, és ruhák is kellenének, mert te többet keresel! Amúgy a rezsibe is fizethetnél akkor már többet! Menjünk étterembe! De mivel de jobban keresel, te fizetsz! Aha! Hogyne! Egy pasi úgy le lenne szólva, mint a húzat! Hogy mit gondol magáról kitartott f..sz!
Lehet, kedves 75-ös, hogy sokkolni fog, amit mondok, de képzeld, vannak olyan férfiak, akik a szeretett nõnek szívesen vesznek sminkkészletet, sõt még ruhát is.És nem várják el, hogy a 80ezer forintos fizetésükbõl a rezsibe beszálljanak.Mellesleg, egy jól menõ vállalkozóra elég rossz fényt vetne, ha a barátnõje kínais ruhákat hordana...
75%ös remélem olyan nõd van, aki legalább annyit keres mint te! Szerintem a kiadásokat a bevetél arányában illik elosztani! De ez biztos beteg gondolat, nem? :D
Itt keveritek a szezont a fazonnal. Eleve nem ez volt a kérdezõ kérdése. Úgyis kijön ha más nem gondolatilag annál aki a kevesebbet keresi, hogy õ kevesebb ember. Itt az a baj, hogy ha egy idõ után rákap, és egyre többet akar. Gondolok ilyenre, hogy mondjuk mûkörmös a csaj, de a BMW ott van a segge alatt a férje vagy csávója miatt. De gondolhatok itt, kasszás nõre. Azért lássuk be fordított esetben ritka, hogy a nõ eltartja ilyen jól a férjét, max ha kitartja.
"Nem tehet róla, de akkor ne költsön szemmel láthatóan többet, mint amennyit keres. A külvilágnak feltûnik ám." És ki a túrót érdekel a külvilág??? :-)
ma 16:08 nem tudsz olvasni? Meg kéne tanulni, leírtam h ha elmegyünk ide oda, meg leszakad róla a ruha, biztos nem nézem el/meghívom! na de hogy mint az egyik írta h én vegyem neki még a smink készletét is....én is ruházzam, õ csak fizeti a rezsit és kész? ja hogy hülyeségeket beszélek....értem!mostmár teljesen!
Ja, mert ma becsületes tanulással milliókat fizetõ melót lehet találni?! :D
Nektek miért bajotok az, hogyha valakinek jól keres a férje, és ezért õ költekezik?Megteheti, nem?Nyilván nem azért dolgozik, hogy megkeresse a betevõ falatot, hanem azért, hogy elüsse az idõt és csináljon valami értelmeset.Miért kell ennyire utálni azokat, akiknek jobb, mint nektek?
Ja de ha keres 80e-t, a pasi meg 400e-t, és kb 200 a rezsi+kaja, akkor a nõnek mennyi marad magára?
Én akkor nem tartanám mondom fernek a fele felét fizetést, ha a csávó ragaszkodna a nagy házhoz, de nyílván a rezsijének még a fele is sok volna a nõnek. Ekkor azt mondom, hogy jogos ha nem. De amúgy meg miért is ne?
Na de ilyen alapon a nõ se várja el, hogy eltartsák csak azért mert nõ és keveset keres. A hónapvégén meg még több pénze marad a nõnek.
De miért is kéne egy nõnek pénzelni egy férfit?nem értem.És ne gyere nekem azzal, hogy azért, mert egyenjogúság blabla, meg nõk függetlensége, mert van, ami sosem változik.Pl. egy nõ sosem szexelhet kedvére, mert még 100 év múlva is k.rvának fogják bélyegezni.Pont ilyen a férfiak pénzelése nõk részérõl.Ez mindig is gáz volt, és az is lesz.
Igen, és máris itt van a nagy fegyver. Ha a férfi meri ezt mondani, akkor zsugori. Helyben is vagyunk. Ez meg ugye férfinál nem dukál. Akkor ez csak természetes, hogy a nõnre illik költeni. Bocsánat akkor minden férfi szemében. Láttam én már gazdag csávót elhagyva, mert már nem tudta azt nyújtani. Lehet nem adott volna annyit, csak kevesebbet, nem szalad el a ló a nõ alatt.
akkor szerintetek pontosan kell vezetni, hogy ki, mikor mit adott, hány FT értékben, és ezt az utolsó fillérig mindet vissza is kell fizetni a másiknak, mert ha nem akkor...jajjajjj.Érdekes kapcsolatok lehetnek ezek.
Esküszöm, ti nem vagytok normálisak...nem is csoda, hogy a társkeresõ oldalak csak úgy hemzsegnek a sebeiket nyalogató, magányos pasiktól.ti tényleg csak a pénzre tudtok gondolni??minek örülnétek jobban, ha mondjuk a barátnõtök odahaza várna szexi fehérnemûben, vagy, ha odaadna nektek 10ezer ft értékû Erzsébet-utalványt?Lehet, hogy az utóbbinak.
Akkor a nõnek olyat nem kell adnia, ami pénzbe kerül, igaz? Mert fõzni úgyis kell, az nem plusz kiadás. Csinosnak lenni sem, mert alap. Csak a pasi vegyen ajándékot, a nõ meg nem?
Miért, ha te szeretsz valakit, nem örülsz annak, ha ajándékot adsz neki (bármi apróságot) és õ boldog??
Természetesen a nõnek is viszonoznia kell ezt, a maga módján.Legyen gondja a háztartásra, süssön-fõzzön finomakat, mindenekelõtt legyen csinos és kívánatos, szórakoztassa a férjét.Valamit valamiért :-)
Jaj, ebben, az "örülnek, hogy a barátnõjüket boldognak látják" dumával aztán lehet takaródzni. Akkor ti azért engeditek, hogy õ azálltal legyen boldog, hogy nektek boldogságot ad. Aham, értem. :PPPP
egyébként tényleg nem dukál az, hogy egy férfi zsugori legyen.Illetve lehet, csak majd azt is nézze meg, hogy milyen nõt kap magának.
volt szobatársam csávó, akinél furáltam, hogy még pizzázni is meg fagyizni is mindig filléreskedett, nem errõl van szó, van amikor a ló túloldalára esik át a csávó is. De az se legyen már természetes, hogy már az elsõ héten el kell halmozni egy nõt, mert boldognak kell látnia. Ugyan már. Van itt is, ott is ellenér, hogy miért nem jó ez lássuk be.
Ez igen hölgytársaim.... Ilyenkor azért én is csak pislogok, hogy mennyi pénzéhes nõ van :S Vezessük már le. Adott egy nõ, keres nettó 130 ezret, egyedül él. Elkölti a fizetése kétharmadát lakásra, rezsire, stb. Marad neki egy harmad, amit beoszt ruhákra, parfümökre, sminkekre. Meg mondjuk van egy opel corsája. Összejön valakivel, aki havi nettó 600 ezret keres. Innentõl kezdve ezek szerint a nõnek is jár a luxus autó, a legdrágább parfümök, a nyaralás, amit addig nem engedhetett meg magának. Most meg hirtelen "jár" neki... Azért ez nekem nõként is elég meredek. Vagy fordítsuk meg. Most én külföldön élek, keresek kb havi 500 nettót. Összejövök otthon egy sráccal, aki árufeltöltõként dolgozik, keres kb 110 nettót, akkor nekem kell biztosítani számára a nagyobb autót, a nyaralást, a márkás ruhákat, stb.. Ugye? sok válaszoló elvitte a kérdést a másik irányba, hogy ajándékok. Na igen. Szerintem egy férfi igenis szívesen vesz ajándékot a barátnõjének, de az milyen már, hogy ti ezt el is várjátok?? Csak mert a férfi jobban keres. Az eszetekbe sem jut, hogy esetleg tett érte, hogy többet keressen?? Szánalmas komolyan.
Én nem azt mondom, hogy a nõ szórja el a saját pénzét, errõl szó sincs.De ha ennyivel többet keres a férj, akkor ne várja már el, h felesben fizessék a rezsit.Szerintem ezt ti is érzitek, hogy nevetséges.
Nehéz ez amúgy. Én tényleg csak a pénzéhes libákról tudok beszélni amikor azokat írtam. De nyílván nem lehet az, hogy összességében jómódu család, de a kevesebbet keresõ vegyük azt, hogy az a nõ meg sokkal lentebb levõ színvonalon éljen. Csak az a baj, ha már túlzásba viszi.
Akkor nektek mi az elképzelésetek egy olyan kapcsolatról, ahol a nõ mondjuk 100ezret keres, a férfi meg mondjuk 400at.Hogy mûködik a nyaralás, az ajándékozás, a rezsifizetés, stb?Komolyan kíváncsi vagyok mostmár.
Sok, hogy nehogy elveszítse ezt, gyereket szül. Persze a nevelési módszere egyenlõ a semmivel. Nagy karrier. :P
90-es szívembõl szóltál.
"Egyre rosszabb véleményem van a nõkrõl, pedig én is az vagyok." Vigasztaljon a tudat, hogy nem vagy egyedül!! Szánalmas, hogy szerintetek a pasi, az pasi, neki nem jár semmi, csak hogy fizessen, kényeztessen, kedveskedjen, költsön ránk, cserébe kisminkelem magam, felöltözöm, és vonzó leszek! Nesze! Itt az ajándékod!!!
90-es ott a pont. :D
Akkor a nõ ne vegyen semmilyen ajándékot, ami pénzbe kerül..... szerinted 75-ös, bõven elég ha kicsinosítja magát, és jól felöltözik???? értem! akik ezt elvárják, mint TE! Vissza felé is ugyanúgy mûködik????
És te megleped a pasid valamivel? Meglepetés hétvége? Valami a hobbijához? Akármi?
Nem csak a kezdeti stádiumban kell levenni egy nõt a lábáról.Legalábbis engem nem csak akkor.Egyébként pontosan, ha jól keres, és sokat, és megteheti igenis költsön ránk, kényeztessen minket.Nem értem, hogy ebben mi nem tetszik neked.Ez normális pasiknak szerintem magától is eszébe jut, és magától értetõdõnek tartják.Örülnek annak, ha a barátnõjüket boldognak látják.
Aki írta, hogy elvárja, hogy kényeztesse a pasi meg vegyen ezt-azt, az fordítva is megteszi?
62-es Gratula! Fõkeresõ :D Ja a házimunka már büdös neki! Nehogy szülj neki! Vagy az anyatejet majd kifizeti vagy azt hogy akarja majd elfelezni?
16:42, és szerinted ez a helyzet, amiben ti vagytok, ez normális?mert nekem baromira nem lenne az.
60-as van abban valami amit mondasz, de itt az alig keresõ libákról van szó álltalában. nem azokról akikben van ambíció és a tõlük telhetõt megteszik. De azért a magad fajtának sem kell nagyra vágyónak lenni mint amennyit fel tud mutatni majd úgy gondolom ez így korrekt, hogy ezt hozzáírtam.
2 éve lakunk együtt, a párom duplaannyit keres mint én és mindent felezünk, amit külön veszünk magunknak azt is felírjuk. Az elején pl. a munkában vett kávém nem írtam fel, de miután õ kifizettette velem a barátainak vett ajándékok felét, én is fizettettem vele a fagyim. Most nagyjából annyit költünk, hogy a felét ki tudom fizetni, így az én fizetésem mindig teljesen elfogy, valamikor hó végén még tartozom is neki. Talán jobb lenne a teljesen külön kassza csak a rezsi és a fõzött kaják nem felezésével, mert én spórolós vagyok, õ meg megveszi a drága kajákat amik csak elromlanak, mindennap Fornetti, mobilon csevegés amikor neten ingyen lehetne, vagy akár viberrel. Az, hogy neki mennyi megtakarítása van nem tudom és nem is akarok pénzéhesnek meg kitartottnak tûnni, de szerintem ha gyereket is akarunk, akkor nem tudom, hogy gondolja majd ezt a dolgot. Akkor is pelenka felesben, nyilván többet fogunk költeni és akkor folyton tartozom neki? Pláne, ha gyesen leszek? Meg a házimunkában sem hajlandó segíteni mert az egyrészt nõi dolog, másrészt "sokat dolgozik és õ a fõkeresõ, megérdemli a pihenést". Bár szerintem nem dolgozik többet mert én enni nem tudok munkában, míg õ a facebookon játszik és postolgat. És még mielõtt a mert buta vagyok, tanuljak hozzászóló megjelenne - egyetemen végeztem nem büfé szakon, de közalkalmazottként nem keresek sokat. A párom pedig a ismerõse benyomta egy viszonylag jó helyre.
Hölgyek! Ismerjétek már el, hogy vannak ilyen nõk. Az ilyen libák alá felesleges itt is adni a lovat.
Nekem például nem kell minimálbérbõl élõ pasi.Kinõttem már az ilyen szerelmesdi hülyeségbõl.Én rengeteget dolgozom a pénzért, heti 6 napot, 15 órában.És még így sem keresek 12o, max 130 nettónál többet egy hónapban.Igaz, pályakezdõ vagyok, de innen felfele vezet az út, és azért csinálom, hogy majd egyszer jobb legyen.De biztos nem állnék le egy minimálbért keresõ hapsival...legyen már bennük egy kis ambíció!
57-es mondjuk egy nyaralás, aminek a felét a pasi zsebbõl kifizeti, a nõnek meg egész évben spórolni kell rá!
Istenkém, ha annyi kétszázasom lenne amennyi ilyen nõt látok kiszállni a kocsiból. :) Hát akkor lenne pár ezresem. Tökre lejön róla, hogy ügyes kislány az ágyikóban, a férjének meg nem nagy meló alárakni egy kocsit, és hagyni szépítkezni.
A magukat eltartató libákról nekem is megvan a véleményem...de szerintem annyira gáz, amikor egy pasiban nincsen nagyvonalúság....ha én férfi lennék, és megtehetném, én tejben vajban füröszteném a barátnõmet(feltéve, hogy megérdemli), szép ruhákban járatnám, stb.Ez a saját hiúságomat is legyezgetné, hogy én ezt megengedhetem magamnak.Ez a férfiaknak tényleg nem okoz örömet?csak azt nézik, hogy hol vágják át õket a nõk? ezt nem értem.
Az vagyok, aki írtam, hogy gyes-en vagyok. 8 éve a férjem anyukája lebénult, a férjemnek el kellett jönnie fizetés nélküli szabadságra. Nem egészen 1 éve éltünk együtt. Mit kellett volna tenni? Hagynom éhen halni vagy nem fizetni a számlákat mert nem adja oda a felét? Tudom, hogy ez nem divatos manapság, de nekem a házasság, kapcsolat azt jelenti, hogy bízok a másik félben. Ha már átvert (Õ, nem valaki más), akkor onnantól vele bizalmatlan vagyok. De azért nem bízni a páromban, férjemben mert valaki korábban átvert vagy mert a Juliska meg a Marika is hogy járt.... hát, nekem ez furcsa.
ma 16:40 Te jó Isten! De engem lepontoztok mert azt írtam, hogy nem kell minimálbérért dolgozó nõnek összejönnie 400 e forintot keresõ pasival!!!! Köszönöm szépen, legalább tényleg bizonyítjátok mekkora álszentek vagytok! Báránybõrbe bújtatott farkasok, akik széttépik a prédát!
72-es ha valakit le kell venni a lábáról akkor még kezdeti kapcsolat. Most hogy fogadsz el egy olyan embertõl akit még nem is ismersz olyan sok mindent? Szerinted ez normális, mert õ megteheti? Akkor csak számít a pénz nem? :P
Azért van különbség aközött, hogy egy férfi eltart egy nõt, vagy hogy ajándékokat vesz neki.
Egyre rosszabb véleményem van a nõkrõl, pedig én is az vagyok.
De miért, szerinted nem ez a normális?hogy a férfi, aki udvarol egy nõnek, megpróbálja levenni a lábáról, kedveskedik neki?Egyébként ez az én véleményem, én az ilyen nagyvonalú férfiakra tudok felnézni, a sóherokra nem.Még jó, hogy bõven lehet válogatni.
71-es. Mondom én, hogy akár egy csendes, viszahúzódó nõbõl is lehet pénz szeretõ. Már tényleg olyan konzervatívnak kell lenni ahhoz, hogy semit ne fogadjon el. De persze, amikor már saját fizetésének a dupláját is simán elviseli hogy rákölti a csávó, ezt ne mesélje be nekem se senki, hogy õ ezt hagyja, mert hagy legyen gavallér a srác vagy a férfi. Egy esetnél is sok volna, de jópár házasságban, élettársi, vagy járási viszonyban van ilyen?.... És azt hiszi õ ettõl több. Ugyanaz a kevés pénzt keresõ nõ marad. Nagyot lehet huppanni lefelé ám, felfelé meg még senki nem esett.
"hogyha valaki megtehetné, hogy kényeztessen engem, de nem teszi meg, ott szerintem bajok vannak8 az illetõ gondolkodásmódjával)" Azzal van a baj, hogy ezzel konkrétan azt mondod, hogy ha többet keres mint te ELVÁROD, hogy kényeztessen, vegyen ezt-azt! És tök természetesnek veszed ezt az egész helyzetet! Látom jól fel is lettél pontozva...... Nem értitek, ugye? Itt azon van a hangsúly, hogy kijelentitek, hogy ha többet keres, az egyenlõ azzal, hogy költsön rátok!
Itt azon van a hangsúly, hogyha valaki megtehetné, hogy kényeztessen engem, de nem teszi meg, ott szerintem bajok vannak8 az illetõ gondolkodásmódjával).Ha arról van szó, hogy mondjuk van egy pasim, aki nagyjából annyit keres, mint én, és nem vesz nekem gyémánt eljegyzési gyûrût, mert nem teheti meg, az nem gáz.Ha együtt gyûjtünk pl nyaralásra, és én egy picivel többet teszek be a kasszába, mert éppen nekem fut jobban a szekér, az nem gáz.ha évfordulónk van, és egy szerényebb étterembe visz el, mert nem teheti meg, hogy sok pénzt adjon ki mert éppen fontosabb dologra kell a pénz, az sem gáz.De ha felszed engem egy olyan pasi, akinek van pénze (és nem én akaszkodok rá, hanem õ szeretne velem lenni, mert jó csaj vagyok) és elvárja tõlem, hogy ugyanannyit adjak a rezsibe, meg felesben álljunk mindent, ez számomra gáz.Mert õ könnyen megtehetné, hogy adjon, vigyen, költsön, stb. Ha meg nem akar költeni, ne vágyakozzon fiatal, csinos nõre!
Most nem azért, de sztem valamit nagyon félreértettél.Miért lefele kaparásszak, ha felfele is kaparászhatok?Miért kéne összejönnöm egy olyannal, aki kevesebbet keres, mint én??itt nem arról van szó, hogy csak olyan pasikkal állok szóba, akik 400ezret keresnek.Hanem arról, hogy nem kell egy olyan pasi, akinek nincsenek ambíciói.Egyébként az a véleményem, hogy senkinek nem szabadna számítani senkire anyagilag.Magyarul, ha én szeretnék egy jó kocsit pl, vagy szeretnék elmenni nyaralni, akkor küzdjek érte, ha szingli vagyok, ne gazdag pasik után rohangáljak.Viszont, ha van valakim, és tehetõs, akkor igenis legyen velem nagyvonalú, vigyen el nyaralni, hívjon meg ide-oda, illetve, ha a férjem, akkor ne számolgassa, hogy ki mit ad bele a rezsibe.Ez az én elvárásom.
ma 16:36 sárga földig le lettem pontozva, de olyat nem írtam, hogy éheztetném a nõt, vagy nem vennék neki ruhát, annyit mondtam, hogy az extra dolgaira keresse meg! de mi a közös kassza, ha mondtam h a kaja, számlák, és néha a ruházkodás is meg van oldva? van egy olyan kassza hogy "shoppingolásra"?

Eltero elvekkel mukodhet egy kapcsolat/hazassag?

Parommal nehany alapveto dologban mashogy gondolkodunk. Peldaul o elszorja a penzt, amig van, etteremben eszik es nem gondol arra, mi lesz, ha elfogy a penz, vagy felre kellene rakni. En sporolos vagyok, szerintem eloszor megkeresni kell a penzt, utana elkolteni. O nem igenyes a kornyezetere, en hordom a mosogatoba a koszos tanyerjait, a szennyesbe a koszos zoknijait, allandoan pakolok utana. Ha rajta mulna, hetekig hordana a koszos ruhait. Ezek - viszonylag - aprosagok. De nehanyszor felmerult a tema a gyereknevelessel kapcsolatban. Rossz anyagi korulmenyek kozott nott fel, a szulei alkoholistak voltak, o 8 altalanost vegzett, nekem diplomam van. Az apja szijjal verte, mert o ezt megerdemelte es ettol lett ember, es ez igy a jo. Es o hogy tisztelte az apjat. Engem ne azert tiszteljen a gyerekem, mert erosebb vagyok nala... Az en apam sosem emelt ram kezet es sosem emelte fel a hangjat, hanem leultetett es elmagyarazta, mi a jo es a rossz, es ez mindig hatasos volt. Nem azt mondom, hogy nem szolnek ra a gyerekre, nem nevelnem, hanem hogy nem utnem-vernem es nem felemlitenem meg, szerintem a kovetkezetes neveles a lenyeg. Parom neha nem tudja kezelni az indulatait es uvoltozik, ami ellen en meg tudom vedeni magam, de nem akarom, hogy a gyermekem igy nojon fel. Szeretjuk egymast, egyutt elunk, o szeretne eskuvot es gyereket, en felek ettol igy, hogy ennyire mas a nezopontunk ilyen fontos dolgokban. Tudom, hogy az emberek alapvetoen nem valtoznak, es tudom, hogy en nem fogok engedni az en elveimbol, mert szamomra az o hozzaallasa nem elfogadhato. Vajon elfogadja valaha az en nezeteimet es magaenak vallja majd vagy ne is abrandozzak errol? En gyulolom az agresszio minden formajat. Volt valaki hasonlo helyzetben? Nalatok hogy alakultak a dolgok? 27/N

Legjobb válasz: Nekem volt már ilyen kapcsolatom, hát mit ne mondjak, nem mûködött. Sajnos a tietek sem fog hosszú távon szerintem. A gyerek születéséig még lehet meg is lennétek, elpakolsz utána, na bumm. Nem tetszik, de megcsinálod, aztán ez természetessé válik. Neked is hogy õ ilyen trehány, meg neki is, hogy egy fûszálat nem kell arrébb raknia, mert te úgyis megcsinálod. De aztán ha jön a gyerek, és õ szigorú lesz vele, vagy megüti, te meg ezt nem hagyod, jönnek a viták, .... Na ezért mondom, szerintem neis reménykedj hogy megváltozik. Mert elpakolni szinte semmi utána, de úgy élni hogy végig kell nézned ahogyan a gyerekedre ordít vagy megüti, ahelyett hogy türelmesen bánna vele, na onnan tovább nem lesz tolerancia benned szerintem. Ezért már az elején jobb ennek véget vetni, mert sajnos nagyon nem jók a kilátások a jövõre nézve. Kár egy ártatlan gyereket egy ilyen helyzetbe, családi légkörbe belekényszeríteni. Szerintem lépj, még idõben. Túl mások vagytok.

Nekem volt már ilyen kapcsolatom, hát mit ne mondjak, nem mûködött. Sajnos a tietek sem fog hosszú távon szerintem. A gyerek születéséig még lehet meg is lennétek, elpakolsz utána, na bumm. Nem tetszik, de megcsinálod, aztán ez természetessé válik. Neked is hogy õ ilyen trehány, meg neki is, hogy egy fûszálat nem kell arrébb raknia, mert te úgyis megcsinálod. De aztán ha jön a gyerek, és õ szigorú lesz vele, vagy megüti, te meg ezt nem hagyod, jönnek a viták, .... Na ezért mondom, szerintem neis reménykedj hogy megváltozik. Mert elpakolni szinte semmi utána, de úgy élni hogy végig kell nézned ahogyan a gyerekedre ordít vagy megüti, ahelyett hogy türelmesen bánna vele, na onnan tovább nem lesz tolerancia benned szerintem. Ezért már az elején jobb ennek véget vetni, mert sajnos nagyon nem jók a kilátások a jövõre nézve. Kár egy ártatlan gyereket egy ilyen helyzetbe, családi légkörbe belekényszeríteni. Szerintem lépj, még idõben. Túl mások vagytok.
Nem fog változni, hisz most sem mutat semmi olyat, hogy meg akar változni, õ ragaszkodik az elveihez. Én nem szülnék neki, félteném a gyereket.
Szerintem ezzel az emberrel ne tervezz se esküvõt se gyereket. Maga lesz a pokol. Majd ütni-verni fogja hogy tisztelje? Én is utálom az agressziót és az erõszakot, hiszem hogy mindent normálisan is el lehet intézni. Én nem is gondolkodnék a helyedben, mert különben egy elvált, megkeseredett nõ leszel aki utólag fogja fogni a fejét, hogy miért nem lépett idõben. Most még megteheted!
Esélytelen, soha nem fog megváltozni. Gondolj bele mi lenne 10 év múlva? Most csak hanyag, te meg megcsinálod helyette a dolgokat. Késõbb teljesen a házi rabszolgája lennél. Elszórja a pénzt, szóval normálisan tervezni nem lehet vele. Ordítozik, az az elve hogy a gyereket verni kell, szóval biztos, hogy verni fogja mert otthon is ezt látta és fel sem fogja hogy lehetne másképp. Még az is lehet, hogy téged is verne. Szerintem elõbb-utóbb úgyis menekülnél tõle, csak gyerekkel (akiknek okozott már csomó lelki sérülést) nem biztos, hogy olyan könnyû.
En itt latom a legnagyobb problemat: " 8 altalanost vegzett, nekem diplomam van" Felek, soha nem fogod ferfikent tisztelni... (Amugy gondolom, hogy pont ez a Carpe Diem, ami meg tetszik benne. Mert ez meg a jelek szerint benned van kevesebb.)
Bizonyos szintig mûködhet, ha van tolerancia, alkalmazkodó képesség, ha elfogadjuk a másik elveit, viselkedését, világnézetét, nem nézzük le és ha azért vannak közös pontok. Nálatok azért húzós ez a gyerekneveléssel kapcsolatos véleménykülönbség, ezt tisztázni kell. Én alapból agresszív emberhez nem is mentem volna hozzá.
A kérdező hozzászólása: Nekem nem szamitott a vegzettsege, tudom, hogy vannak olyan helyzetek, amikor az embernek nincs lehetosege a tovabbtanulasra. Csak azert tartottam fontosnak leirni, hogy ez a felfogas vajon a rossz otthoni pelda hozadeka, vagy pedig a tovabbtanulas hianya. Csak mert peldaul en evekig tanultam pszichologiat, amibe tobbek kozott beletartozott a gyerekneveles temakor is. Mivel neki ez kimaradt, talan lenne ra esely, hogy megertse, van mas ut.
Nem a végzettségbeli különbség a baj. Nekem is diplomám van, a páromnak érettségije. Ami nekem számít, hogy szeresse a munkáját, legyen vele elégedett, ennyi. Inkább a lelki sérüléseinek a következményei. De sajnos ebben nem tudunk segíteni. Látod a helyzetet, és neked kell mérlegelned. A jó az volna, ha lehetne errõl beszélni vele, és hajlandó volna kezdeni vele valamit...
Jezusom!ne maradj ijen emberrel!te okos tanult no vagy, ne hagyd hogy o iranyitson!nem hogy meg gyereket szulni ilyen embernek!
Nyilván a végzettség mÁsodlagos dolog, no persze lényeges lehet, ha arròl van szò, ha a férfinak kell eltartani a csalàdot, mert mondjuk anya otthon van a gyerekkel. Nagyobb probléma nálatok a gyereknevelési elvek különbözõsége! Ha valaki üti a gyereket, az nem egy mòdszer hanem türelmetlenségre vall! Olyan alapvetõ dolgokban nem vagytok egy hullámhosszon, amelyek ek összhangban kellene lennie egy jõl mûködõ kapcsolatban.
Nem valószínû, de próbáljátok meg. Azon érdemes elgondolkodnod, hogy miért vagy mellette? Pénz? helyes pasi? Jó vele a szex vagy jó vele veszekedni? (vannak ilyen emberek is) Csak spermadononak kell, aztán mehet? (ilyen ember is akad) Vagy nagyon kevés az önbizamad, hogy hozzád hasonló végzettségû, mûveltségû, elvekelt valló emberrel nem sikerült találkoznod? Vagy meg akarod menteni õt? Akit vertek, az általában verni fog - különösen akkor, ha átlagos vagy buta ember. Ugyanis az ilyen embernek nem adatik meg az, hogy ésszel és rációval felülbírálja azt, hogy õt verték és ez nem jó, tehát nem teszi a gyerekével ugyanezt (még így is nehéz a dolog), hanem egy az egyben azonosult az agresszorral. Ezért is isteníti az apját a párod. Rosszul tudod: az emberek alapvonásai nem változnak, de õk maguk igen: vannak, akik sokat és jó irányba (azok nagyon sokat dolgoznak magukon), vannak, akik sokat és rossz irányba. Vannak, akik kicsit ide vagy oda, de mindenki változik. Egy 8 osztályt végzett ember bizony nem való egy diplomás mellé. De majd magad is meglátod. Nem tudom, hogy mit keresel mellette, ez a te dolgod. Egy biztos: én sem tenném rá a lyukas kalapomat sem arra, ha lenne, hogy ez a házasság vagy ez a párkapcsolat hosszútávon mûködni fog.
Minden a két félen múlik.
100-ból 1x igen. 99x nem.
Persze, ha a kislánynak ezt nem kell itt kérdezgetnie, mert elég nagylány ahhoz, hogy egyedül véleményezze a kérdést. Mondjuk egy kis érettség nem árt hozzá. Meg ha nem akarsz szexet akkor el se kezd. Ha meg akarsz, tudd, hogy egy felnõtt férfinek nem tiniigényei vannak.
Ha a 25 éves pasid értelmileg 16 éves szinten van, akkor elképzelhetõ, hogy nem csak szexet akar.:)
Igen. Egy 16 éves pasi már elég fejlett, simán ki tud elégíteni egy 25 éves nõt.
bajos.. a 25 éves már érett férfi, a 16 éves meg még gyerek.. ja, jöhettek az "érettebb vagyok a koromnál"-szöveggel, a 16 az akkor is 16 marad..
Igen mûködhet. Ha 25 éves pasit akar akkor szerintem neki sem tini igényei vannak :) ha meg igen akkor tényleg nem érdemes belekezdeni.
Mûködhet :)

Szerintetek egy 27 éves nő és egy 24 (majdnem 25) éves férfi között működhet egy kapcsolat?

N?k: Ti járnátok fiatalabb pasival? És férfiak: Ti járnátok id?sebb n?vel?

Legjobb válasz: Ismerek látásból pár harmincas nõt,hát khm velük akár még egy mozit is bevállalnék..23/F

Ismerek látásból pár harmincas nõt, hát khm velük akár még egy mozit is bevállalnék..23/F
pont ugyanez a felállás nálunk is.én 27 éves nõ, õ 24 éves férfi.és tökéletesen mûködik.
Én 25 vagyok én is bele zugtam egy 28 éves lányba. Szerintem is müködhet.:)
Én 25 éves nõ vagyok, egy 22-23 éves pasival simán járnék.
Szerintem sem nagy a korkülönbség, és egy nõ mindig legyen rá büszke, hogy fiatalabb pasija van:)
szentem jah
Nem jartam volna soha fiatalabb ferfivel, de semmi gond nincs ezzel. Ez a korkulonbseg semmi. Ha a lany 18 lenne, a fiu 15, az mas teszta lenne. Ezzel igy semmi gond. Persze, hogy mukodhet, ha egyebkent osszeillenek.
Mért ne mûködhetne? 3 haverom van akinek 30-on felüli barátnõik vannak. Mindegyik már több éve együtt vannak.
Szerintem 2-3 év nem sok különbség, fõleg, ha a fiú érettebb a koránál. Engem nem zavarna, ha a fiú fiatalabb nálam, ha nem viselkedik gyerekesen. 22N
Ez nem olyan nagy korkülönbség. Szerintem simán lehetséges, ha mindketten akarják. Szüleim esetében anya idõsebb pl egy évvel. 20L
Nem.Mivel olyan éretlen vagy, hogy a 24et már majdnem 25nek nevezed. Hozzád egy 18 éves való, aki már majdnem 17XDDDD


Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!