Találatok a következő kifejezésre: Működhet egy ha (60 db)

Apakomplexus, kihasználás, nem azonos értékrend.
Hogy miért van annyi magányos és normális hapsi a te korosztályodban? Azért, mert ti nõk, mindig a 15-20 évvel idõsebbekre vágytok. A 30-as éveiben járó hölgyek meg miattatok nem találnak a korosztályukban párt, mert ti lenyúljátok. Most ezek után rohanjak a nõk után, miközben egyet legyintenek és elküldenek azzal a címszóval, hogy bocs fiúka, de hozzám képes kis maki vagy. Hiába vagyok tisztelet tudó, hiába vagyok normális a nõkkel szemben és hiába várok az igazira, mert a 85%-a olyan, amilyen te. Legyen 15 évvel idõsebb a pasi... Persze hagynom kellene a saját korosztályomat, mert az ilyen hölgyek szemében biztos éretlen kis gyümölcs vagyok...
A kérdező hozzászólása: Köszönöm a válaszokat és a biztatást is! :-)
Szia! Szerintem igen, mûködhet és az a két féltõl függ hogy meddig.. én 18 éves vagyok és a párom 36, már együtt élünk és minden tökéletes! Remélem nektek is összejön! :-)
Fújj! 18-36?! Hozzá nem tudnék nyúlni egy apám korú férfihoz. :/ Hogy hova süllyedtek, jézusom. Mellesleg én is 18 éves vagyok, de csak megjegyzem, hogy az elkövetkezendõ 5-6 évben nem szeretnék összeköltözni senkivel. Egy ilyen korú férfi pedig már igényli. Úristen, nem is tudom leírni mit gondolok pontosan, olyan mélységesen fel vagyok háborodva. Persze, oké, hogy ne ítéljünk el másokat, de mit gondolna az anyám, ha egy korban pont hozzáillõ férfivel össze akarnék költözni? ÁÁÁ.
A válasz írója 86%-ban hasznos válaszokat ad. A válasz megírásának idõpontja: ma 12:43 Hát épp az ilyen nõk miatt nincs sok esélyem. Hiába vagyok tisztelettudó és rendes. De hát az ilyen kislányok, mint te nekik szükségük van egy tapasztalt férfire és hogy eltartsa. 21 évesek nagy része nem dolgozik és nem szerzett annyi tapasztalatot, de ezek után már értem miért is van ez... Nem a korkülönbség zavar, hanem az, hogy egy gyerek jár egy olyan korú férfival, akinek az apja lehetne. Ha mondjuk 28 lennél és õ 40 akkor ok. De így... Az utolsóval egyetértek részben, mindenki keressen a saját korosztályában. Persze tudom jönnek az okos nõk: de hát oly annyira éretlen és pénztelen kis tökösök... Ezt úgy utálom, amikor így kezelnek minket...
12:56 Ne haragudj de ki vagy te nekem hogy ítélkezel? Semmit nem tudsz az életünkrõl.. Az eltartáson meg a pénztelenségen jót nevettem mivel jelenleg én tartom el õt és nem fordítva, mivel jelenleg megvan halva az építõipar. És mielõtt jönnél azzal hogy kihasznál, megspórolom neked az idõd mert volt h õ tartott el amíg nekem nem volt munkám. Egy ideje együtt vagyunk már és szerintem ritka az ilyen kapcsolat mint a miénk. Tudjuk hogy nem normális a korkülönbség, de a nagybetûs szerelem nem ettõl függ..én tényleg kívánom neked és az elõzõ válaszolónak is hogy egyszer az életben megtalálja a párját aki lehet x évvel idõsebb vagy fiatalabb nála, de tudni fogja h õ a nagy Õ.
NEM!!! Fujj, ez egy beteg dolog, aki ilyet tesz fejbe lõném. Na jó, a férfinek levágnám a farkát, a nõnek meg a melleit:D (vagy a haját) Viccet félretéve, jelenleg én is egy ilyen kapcsolatban élek fél éve, ha nem fog már mûködni az nem a korkülönbség miatt lesz.
Szerintem meg, teljesen nemnormális az Apa lánya kapcsolatok.. Most õszintén egy 18 éves csajtól mit tud megkapni egy 30on túli férfi??? Sex? igen, "talán", komoly érett beszélgetõtárs? soha, családalapítás gyerek?? hát elég halott... én azt mondom 10 év korkülönbség 20on túl OK, a többivel valamivel nincs rendbe... a pasi gyerekes, hülye, esetleg perverz... a jellemfejlõdésében valami gixer van. Lehet összepasszolnak, de nem egy 18 éves csajra lenne szüksége hanem elmeorvosra..
sztem mûködhet. Életem szerelme 13 évvel volt idõsebb nálam. 27/N
Hát figyuzz én ismerek olyan lányt/18/ akinek 48éves pasija van.... és már ahhoz képest elég sok ideje együtt vannak.. szal sok sikert:)
Mind esetre remélem összejön.
Egyébként meg ilyen jellegû kérdést felesleges feltenni nemde? Azért írom, mert végsõ soron te döntesz. Ha szerelmes vagy belé, eszed ágában nem lett volna feltenni ezt a kérdést. Szerintem. Ha szereted akkor nyomulj. Ha meg a válaszok elbizonytalanítanak, akkor azt tudom mondani, nem vagy érett egy ilyen kapcsolathoz, mert nem tudod a következményeivel elszámolni, legyen jó vagy rossz. Csak tudod bosszant az, hogy a mai nõk ennyire lebecsmérlik a a saját fiú korosztályukat. Sokan vannak normálisak és fordítva. És rengetegen nem azok. Ti nõknek van a legegyszerûbb dolgotok: kifestitek magatokat és kész. Fordítva már nem igaz.
A válasz írója 69%-ban hasznos válaszokat ad. A válasz megírásának idõpontja: ma 10:50 Én vagyok ez, még annyit hogy 21 éves vagyok. Nekem körülbelül a 18-23 (24) éves korosztály lenne jó, de ha mindenkinek apakomplexusa van, mit tegyek akkor??
A kérdező hozzászólása: Második válaszoló! A kérdés nem ez volt.. és a 30 éves nõk nem azért nem találnak maguknak párt! Ki ne találd már...!
A kérdező hozzászólása: Ez tévedés, természetesen nincs mindenkinek apakomplexusa! Keress kitartóbban és ne add fel ilyen hamar! Nézz jobban szét csak ezt tudom tanácsolni!
Ez egyáltalán nem apakomplexus.Szerintem mûködhet, ha kölcsönösen szeretitek egymást. Második válaszoló: atóól még, mert te nem találsz magadnak barátnõt, nem kell az összes lányt szidni..
A kérdező hozzászólása: Ennek örülök! :-) Mert õszintén megmondom még soha nem volt ilyen (mármint mindig is jobban tetszettek a tapasztaltabb, nálam idõsebb férfiak) és már annyit csalódtam az én korosztályombeli fiúkban, hogy egyszerûen az ismerkedéstõl is elment a kedvem. És most van rá lehetõségem, hogy összejöjjek egy nálam jóval idõsebb férfival. Szóval csak ezért kérdem.
A válasz írója 80%-ban hasznos válaszokat ad. A válasz megírásának idõpontja: ma 11:05 Miért szidnám õket??? Azzal hogy leírom a saját érvemet és semmi bántót nem mondok. A kérdezõ is általánosít, mert tény sok a hüly*e fiatal, de egy fától nem látja az erdõt. Vannak a te korosztályodban is normálisak.
apakomplexus
Lehet hogy apakomplexus, lehet, hogy nem, de ez nem fontos. Hogyha két ember összeillik, és boldogok, akkor együtt kell lenniük. Nehogy már azért ne legyenek együtt, mert "hátha apakomplexus". Más esetben is volt nagy korkülönbség. Ha ez gond, akkor majd kiderül, és akkor elválnak, de addig minek válnának el, ha megvannak jól?
A kérdező hozzászólása: Köszönöm a válaszokat!!!!! Végül eldõlt minden.. a pasinak csak egy éjszakára kellenék, és azt írta, hogy túl nagy köztünk a korkülönbség (ami persze igaz, ezért nem is szomorkodom annyira, bár azért én akkor is benne lettem volna). Egyébként nem értem a buliba bezzeg jó voltam neki.. ott még nem zavarta a korkülönbség...

Működhet egy kapcsolat külön kasszán, ha az egyik fél sokkal többet keres?

Legjobb válasz: Nem. Ha házasok, vagy akár csak együtt élnek, akkor a kasszának is közösnek kellene lenni. A rezsire, háztartásra szánt pénzt hó elején külön tesszük, és mindketten saját zsebpénzünket is kivesszük. A többi marad (mindkettõnké) a bankban. Ha bármelyikünk nagyobb dolgot akar venni, azt csak akkor veszi meg, ha elõtte megbeszéljük. Egy kapcsolatban nincs enyém-tied, és bizalomnak kell lenni.

Nem. Ha házasok, vagy akár csak együtt élnek, akkor a kasszának is közösnek kellene lenni. A rezsire, háztartásra szánt pénzt hó elején külön tesszük, és mindketten saját zsebpénzünket is kivesszük. A többi marad (mindkettõnké) a bankban. Ha bármelyikünk nagyobb dolgot akar venni, azt csak akkor veszi meg, ha elõtte megbeszéljük. Egy kapcsolatban nincs enyém-tied, és bizalomnak kell lenni.
Ezen csak az a gáz van, hogy míg az egyik fel lehet, hogy az egész fizuját elkölti rezsire/kajára ilyenekre és semmire nem marad neki, addig a másiknak marad költõpénze magára.
ma 15:02 1. vagyok És errõl a másik fél tehet? Nyilván nem hagynám hogy leszakadjon róla a ruha, vagy nem mondanám hogy ha elmegyünk vhová, hogy fizess te! Ha kevés pénze lenne, de nem is vásárolgatnék neki össze-vissza......
Rezsit, kaját közösen fizetni, a többit meg önállóan! Az hogy többet keres, az még nem azt jelenti, hogy többet kéne belefizetnie, mint a másik! Nekem volt olyan kapcsolatom, hogy én kerestem a többet, én hülye hagytam is h kihasználjon párom. Folyton én hívtam meg õt, én vásárolgattam neki, majd végül a szememre hányta, hogy fizethetnék többet a rezsibe, mert õ kevesebbet keres, nekem meg több pénzem van, így igazságtalan......
ma 15:10 Ja hogy ruha, smink, parfüm....stb El kéne gondolkodni, hogy most eltartatni akarja magát? Kifizeti jogosan a rezsi felét, ok!kész!El van intézve, az extra dolgokat meg vegye meg a pasi???
És az jobb, ha a nõnek nem marad semmi pénze magára? Ruha, smink stb. Aztán jön a jól keresõ pasi, hogy "elhanyagoltad magad, megcsaltalak"
Nagy különbség esetén talán még jobban is mûködhet így.
Hát pont ezért mûködhet! Nekem ne mondja már egy nõ sem, mert vegyük alapul, hogy a nõ keres kevesebbet, hogy jó kiszolgáltatottnak lenni. A rezsi megosztás meg ne azt jelentse, hogy a hat szobás lakását fizetitek közösen, mert az úgy már nem fer fõleg télen nem. De szerintem egy embernek legyen önérzete, és ne hagyja, hogy egy két vacsora meghíváson kívül mást is a párja fizessen, mert ha meg szakítás lesz belõle rá lesz mondva, vagy a késõbbi kapcsolatában ha ezt nem kapja meg furálni fogja. Én eddig ilyeket tapasztaltam másoknál külsõ szemmel.
hát olyan párt kell választani, ahol egyformák az igények, különben csak egy eltartott here, vagy egy picca marad az ember. Milyen már, hogy verné a mellét, hogy fizette a közös felét, de amúgy meg több száz ezerért elfogad dolgokat. Ez most mi? Szánalmas az ilyen ember.
ma 21:04 -"fizessen többet ha többet keres!" -"fizessen nyaralást, mást Hawaira visz a párja!" -"kényeztessen, megteheti, ha nem így gondolkodik, akkor vmi nincs rendben a fejével!!" Akkor ez mi drágám?...
Szerintem meg ti nem tudtok olvasni.Szó se volt eltartásról, ezt ti hajtogatjátok már vagy 10 oldal óta.
Ma 20:10. Itt a lényeg, amit mondasz: a gyerek közös, az új ruha meg nem. Tudod van az a mondás, hogy addig nyújtózkodj, ameddig a takaród ér. Ne arra alapozva akarj új ruhát, új parfümöt, új bigyót vagy akármit, hogy van egy balek, aki jól keres, és majd megveszi Neked. Nem a közös gyereknek, Neked. Teljesen más, hogy meg akarja neked venni, mert örömet akar okozni, de más az, hogy elvárod, mert te vagy a nõ, aki szült. Egyszer azért annyira megnézném egy ilyen nõ arcát, mikor a sokat keresõ apuka azt mondja, hogy oké szivi, a gyerek 6 hónapos korától én leszek itthon GYEDen, te meg hozzad a pénzt haza. Komolyan érdekelne, hogy mit szólna hozzá egy ilyen nõ :)
ma 20:35 Igen! errõl már írtam! Hogy nem tudsz olvasni, arról nem én tehetek!!!!
75-ös* 65-ös
Igen! Miért nem erre válaszoltok?! Amúgy írta a 75-ös, hogy vesz neki olyat, amire szüksége van, tehát mindent megkap! 75-ös korlátolt egy analfabéta nõ lehetsz!!!!!
Itt egy kérdés van. Aki õszinte magához is az válszol aki ilyen helyzetben van. Szeretnéd e a párod, ha nem keresne ennyit? Válaszoljatok!
dehogy, még egy cérnakesztyût se vesz neki.vagy ha igen, akkor a csaj cserébe meghívja egy sörre.Mert ez csakis így mûködhet.
És legalább egyformán kerestek ugye? És nem kell venned neki semmit?
Számomra az eltartás azt jelenti, hogy a nõ nem dolgozik, nem keres pénzt, csak otthon ül, és várja, hogy a sült galamb a szájába repüljön, miközben egyedül a férfi dolgozik és mindent õ vesz meg a nõnek.Szerintem ezt jelenti az eltartás.Drágám.
csak egy kérdés.Ha te, tegyük fel, 400 ezerbõl élnél havonta, és lenne egy barátnõd, aki 80ezret keres, te komolyan elvárnád, hogy felesbe menjen a rezsi?Csak erre felelj.
Itt nem arról van szó, hogy én nem akarok dolgozni, illetve el akarom magam tartatni, hanem hogy nem bírom elviselni, mikor valaki sóher.Mikor megtehetné, hogy adjon, és inkább ül a pénzén, meg azt nézi, h mikor vágom át.Utálom a kicsinyes embereket, nem tehetek róla.
ma 21:24 Nagyon lemaradtál valamerre drága! Megvitattuk már, hogy a gyerek más téma, õ semmitõl sem tehet! De aranyos vagy, hogy tudatlanul okoskodsz, észt osztasz!!!!
"Nálam is az csapta ki a biztosítékot, hogy míg egyedülállóként érdekes módon nem tepernek azon, hogy hawaii útra is elég pénzük legyen, addig a többet keresõ pasijuktól elvárják, hogy elvigye õket" 136-os!Nem tudom, láttad-e ezt a hozzászólásomat: "Most nem azért, de sztem valamit nagyon félreértettél.Miért lefele kaparásszak, ha felfele is kaparászhatok?Miért kéne összejönnöm egy olyannal, aki kevesebbet keres, mint én??itt nem arról van szó, hogy csak olyan pasikkal állok szóba, akik 400ezret keresnek.Hanem arról, hogy nem kell egy olyan pasi, akinek nincsenek ambíciói.Egyébként az a véleményem, hogy senkinek nem szabadna számítani senkire anyagilag.Magyarul, ha én szeretnék egy jó kocsit pl, vagy szeretnék elmenni nyaralni, akkor küzdjek érte, ha szingli vagyok, ne gazdag pasik után rohangáljak.Viszont, ha van valakim, és tehetõs, akkor igenis legyen velem nagyvonalú, vigyen el nyaralni, hívjon meg ide-oda, illetve, ha a férjem, akkor ne számolgassa, hogy ki mit ad bele a rezsibe.Ez az én elvárásom." Nyilván nem...
Akkor sokak szerint az lenne a fair megoldás, hogy minden közös költség 50-50% beleértve a gyereket is? Ki-ki a maga szükségleteit pedig magának akármennyit keres õ és a párja? Tehát ha az egyik fél gyeden van és a párja akár 10x annyit keres, akkor is a gyerek pelenkáját 50%-ban õ fizesse, ha nem tudja, akkor mi van? Vagy ha megkíván egy csokit amit õ egyedül enne meg és nem tudja kifizetni? Nem mondom, hogy a 100 évvel ezelõtti családmodellhez kell visszatérni, de azért ilyen szintû individualizmus már nem normális. Ha valakik 1 családot alkotnak, akkor miért legyen benne szegényebb fél és gazdagabb fél? Nem kell feltétlenül közös kassza, de garasoskodás se legyen már. Még mindig lehet házassági szerzõdést aláírni, hogy az elején bevitt értékek ne vesszenek el.
ma 21:20! Ezért nem vagyok teljesen elkeseredett, és hiszem azt, hogy vannak normálisan gondolkodású nõk! Nézd csak meg példának okáért a 65%-ost! Az fel sem merül benne, hogy ciki ekkora különbség (80 ezer-400 ezer), egybõl azt kérdezi, hogy elvárnám e hogy adjon belõle a rezsibe!!!! Ez mit árul el????
Nem kell neki keresni, mert már van neki munkája.
Mert ha igen, akkor erre nem tudok mást mondani, hogy egy lúzer vagy, és én tuti szóba sem állnék veled.
ma 21:17 Nem! Nem várnám el! Keresnék neki munkát, segítenék(jönne hozzám a céghez)....mert ez azért elég nagy különbség és NORMÁLIS gondolkodású nõt zavarna ez! A hozzád hasonlóakat tudom nem! Ez lejött kedves 65%-os!!!
Nagyon igazad van 134-es. Nálam is az csapta ki a biztosítékot, hogy míg egyedülállóként érdekes módon nem tepernek azon, hogy hawaii útra is elég pénzük legyen, addig a többet keresõ pasijuktól elvárják, hogy elvigye õket (ez a sarkított példa nyilván) De összességében mégis az derült ki itt sok nõi válaszból, hogy amíg egyedülálló, és keveset keres, addig jó a kínai ruci is, utána igény van a márkás ruhára (mert mit gondolnak a kívülállók...). Meg az is fura, hogy parfüm és smink, csak akkor lesz fontos, ha a pasinak kell megvenni? Talán ezek a nõk addig nem is használnak ilyesmit?? Én ezt nõi aggyal sem tudom felfogni. De megnézném, hogy közülük melyik vesz Armani parfümöt, Gucci öltönyt és Pucci cipõt a szerényebben keresõ férjének... 32N
ma 20:22 Igazán örömömre szolgál a tudat!
Huh akkor jó :) Megnyugodtam :) )))
ma 20:20 nyugi, volt és jelenleg is van! nem küszködök ilyesféle gondokkal, de köszönöm kedvességedet, hogy aggódsz értem!!!!
100-asnak: Ugye nem azt akarod mondani, hogy ha az újgazdag srác szülei dolgoztak meg a pénzért, akkor az már jár az új barátnõnek, feleségnek, szeretõnek a sráctól...? Tudod én is fõiskolát végeztem, de sajna nem sokat kerestem vele otthon, most meg írországban szalagmunkát végzek, kolbászt csomagolok. Szerinted ez olyan marha jó nekem? Ne hidd, hogy az. De valahogy arra sosem gondoltam, hogy összeállok egy gazdagabb (most mindegy, hogy otthonról hozott gazdagság, azért is megdolgozott vki, vagy pedig a párom keres sokat), és akkor nekem is automatikusan járnak azok a dolgok, amit amúgy az otthoni fizetésembõl egyedülállóként soha a büdös életbe nem engedhettem volna meg magamnak. A másik amit mondasz a gyerekkel GYEDen/GYESen levõ anyuka. A pelenka nem a nõ szükséglete, azt a közös részbõl fedezik (ahol nem, ott meg régen nem a közös kassza/külön kassza a probléma). Tehát megint csak ott tartunk, hogy a nõnek akkor is jár minden, mivel õ a nõ a kapcsolatban? A legtöbb esetben amúgy is a nõk kezdeményezik a gyerekvállalást, persze az ideális az, ha mindkét fél egyaránt akarja minden elõnyével és hátrányával együtt. De ha ez arról szó, hogy egy nõnek gyerek kell, és ehhez keresett nemzõt, akinek a továbbiakban annyi dolga van, hogy talicskázza haza a pénzt, akkor nem csodálkozok, hogy sok férfi ettõl egész egyszerûen menekül. Vagy te és a hozzád hasonlók csak úgy tudják elképzelni, hogy úgy adnak meg a gyereküknek mindent, hogy az apját kizsigerelik? Szerintem még annak vállalása elõtt kell végig gondolni, hogy ki mit tud ebbe beletenni, és ha úgy áll hozzá vki, hogy õ szüli, õ neveli, mert neki KELL a gyerek, akkor ahhoz is legyen már elég felnõtt, hogy az anyagiak elõteremtésében is helyt áll, és nem csak apukát húzza le. Tudom most következik majd, hogy de kevés a GYED. De szerintem mindenki hallott már arról, hogy megtakarítás, amit minden nagyobb fontos dolog megkezdése elõtt érdemes elkezdeni letenni. Ne abból rázza már a rongyot valaki, amiért soha semmit nem tett, csak jól ment férjhez. Belátom persze ebben is van egy szûk réteg, ahol azt mondom, hogy a nõnek is kijár a több pénz, annak ellenére, hogy nem õ keres sokat. De van olyan persze, hogy két azonos szintû egzisztenciával rendelkezõ ember összeköti az életét, és a másik csak úgy boldogul (indít be sikeres vállalkozást, ér el magas eredményeket, stb...), hogy ott áll mögötte a másik és nélküle nem ment volna a siker elérése. De ahol nem errõl van szó, ott nehogy azt mondjuk már, hogy jár nekünk, csak mert nõk vagyunk.
"Tudom hogy ez a szöveg a pénzéhes nõknek nem fog bejönni, de az ilyen legyen hivatásos örömszerzõ (prosti), és akkor tényleg azt adja a pasinak, hogy jól néz ki, ki van sminkelve, cserébe zsebre teheti a pénzt!!!!" Fúúú! Gratulálok hogy nõ létedre ennyire jól látod a dolgokat! Igen! Az ilyennek tényleg ez a "munkakör" lenne a legideálisabb!! Csak tudod már ott se fizetnek akárkinek, nem mindenki sikeres ebben a szakmában sem, az nem elég hogy szétteszi a lábát, csak a luxusprostik tudnak igazán megélni, de oda meg tényleg egyedi/kiemelkedõen szép külsõ kell!!!!
"olyan nõ, aki azért jön össze velem, mert sokat keresek, és tudom kényeztetni.... ha észrevenném rajta, hogy próbál ezzel visszaélni, repíteném!és hangsúlyozom, nem azért kapna rep jegyet, mert szegényebb nálam, és ezért lenézem, nem fogom támogatni, azért repülne, MERT visszaél ezzel!" Ebben semmi kivetnivalót, illetve elítélendõt nem látok! Ha pasi lennék és én venném észre, hogy erre megy ki a játék, én is repíteném az illetõt zokszó nélkül! Tudom hogy ez a szöveg a pénzéhes nõknek nem fog bejönni, de az ilyen legyen hivatásos örömszerzõ (prosti), és akkor tényleg azt adja a pasinak, hogy jól néz ki, ki van sminkelve, cserébe zsebre teheti a pénzt!!!!
na jó a max alkalomadtán, max nélkül mielõtt ebbe is bele lenne kötve, de nálam a felsorolt dolgok luxuskategóriák, hiába keresek sokat nem úgy élek hogy szórjam ilyenekre a pénzt, és másra se fogom....nem sajnálok semmit, e nekem nem kell olyan nõ, aki azért jön össze velem, mert sokat keresek, és tudom kényeztetni.... ha észrevenném rajta, hogy próbál ezzel visszaélni, repíteném!és hangsúlyozom, nem azért kapna rep jegyet, mert szegényebb nálam, és ezért lenézem, nem fogom támogatni, azért repülne, MERT visszaél ezzel! pf az ilyen jöjjön össze egy 60 éves milliárdossal akkor!
támogatom, abban kimerül, hogy veszek neki ruhát, elviszem a DM-be, Rossmanba megveszem neki a tisztaságit, illetve közösen mert tisztálkodni én is szoktam +ba kap tõlem egy parfümöt is, de nem 10-et hogy menjen az illata a többihez, ha kikapcsolódásra vágyunk mindketten, elmegyünk, ha épp nincs pénze, fizetek mindkettõnk szórakozásáért. És bár lehet megtehetném, de én nem fogom fizetni a pedikûrõst, a manikûrõst, a kozmetikust, az ékszereket, a táskákat, a cipõket.....ezekre takarékoskodjon, vagy ha tényleg annyira keveset keres, mint hangoztatjátok, keressen egy jobb állást! Tõlem ezeket max alkalomadtán (szülinap, névnap, stb....kapja meg)
102-es. Ez ne szõrszálhasogatás, hanem igen is ennyi féle helyzet létezik. Sajnos.
Istenem, ennyi szõrszálhasogatót egy rakáson...olyan, mintha nem is barátnõkrõl lenne szó, hanem üzlettársról.
Van olyan is, hogy a nõ ilyenkor meg szépen spórolgat egy másik számlára, mert a férje pénze bõven elég. Így könnyû. :P
"Ne abból rázza már a rongyot valaki, amiért soha semmit nem tett, csak jól ment férjhez." Pedig itt az jön le lassan, hogy ennél jobban nem is tehetne egy nõ, és nincs benne semmi kivetnivaló......!!
Szóval a férj jól keres, a felesége szül egy gyereket, már nyilván elõre tudta, hogy kevés gyedet fog kapni, tehát a szintén nem sok fizetésébõl elõre kell takarékoskodnia, hogy ne az apukát húzza le a gyereknevelés miatt/alatt? Remélhetõleg a gyerek cuccaiba azért beszáll az apa, tehát az elõtakarékosság csak arra vonatkozik, hogy ha a nõ gyed alatt akar mondjuk új ruhát, azt meg tudja venni? Tehát egész házasság alatt maradjon az 50-50%, a gyerek is egy újabb tárgya a felezésnek? 50 ezres sítáborra adok 25-öt, többit kérd anyádtól? Nyugdíjasként anyu Concorjába apu akkor sem száll be, ha anyunak nincs rá pénze?
ma 20:10 ez mi, ha nem szõrszálhasogatás?
ma 20:18 Igeeeen? És nem fogja a szemére vetni, h õ tartja el? Kitalálom.....nem! hogyne!
Nyugi 75%os, nincs olyan nõ, aki neked szülne :D
nem, nem normális 65-ös a gyerek nem tehet arról, hogy a szülei/vagy az egyik szülõ keveset keres, ha eljutok odáig, hogy gyereket vállalok(ilyen nõk mellett jelenleg nem nagyon), akkor mindent meg fog kapni!!!!! A gyerek semmirõl sem tehet szerintem!
Akkor a nõ majd a 100ezer ftjából eltartja apucikát.
És ha kirúgják a pasit, akkor a nõnek sem kell megvenni neki semmit, igaz? Nincs kettõs mérce, ugye?
20:120, igen, ezt õk pontosan így képzelik el.akkor is, ha apuci keres mondjuk 500ezret, anyu meg 150-et.Ez a normális szerintük, a nõ ne merjen szólni semmit.
Amúgy ha ne adj Isten a pasi egy tragédia folytán elveszti a jól keresõ állást.....mihez kezd egy ilyen nõ? Ha tényleg mondjuk kirúgják, munkanélküli lesz, egy balesetben lerokkan.....elhagyja mert nem tudja neki biztosítani a luxus életet??
Amúgy megint tök más, hogy ketten élünk, meg hogy van egy közös gyerek, te idióta pffff!! már bocs!
90-es, az, hogy összejön valakivel és mondjuk 2 hónapja járnak az más, mint amikor már összeköltöztek, netán házasok is. Ha valakivel akár fél éve is járok nem fogom kifizetni a nyaralását, maximum az ebédjét. De amiket néha itt olvasni, hogy a kedves férj nem ad a feleségének pénzt aki otthon ül a gyerekkel gyesen, a nõ meg itt sír, hogy nincs pénz pelenkára, az már tényleg zsugoriság és nem mûködõképes. Nem azt mondom, hogy ha a férj keres 800ezret a nõnek meg van 60e gyes akkor milyen szemét, hogy nem mennek Mauritiusra nyaralni, de ekkor már õk egy család, ilyen szintû enyém-tiéd nem mûködõképes. Azt meg hagyjuk már, hogy a gazdag fél azért keres sokat mert okos, tanult, másik meg valami fogyatékos hülye aki lusta volt tanulni és dolgozni is büdös. Egy kezdõ orvos mennyit keres és mennyit melózik? Egy újgazdag gyereke akinek apu a nyakába rakott 3 autókereskedést szakmunkásképzõ után mennyit tett érte? Ilyet mondjuk konkrétan ismerek, õ egy BTK-s plázacica-félével jár évek óta, aki nem tudom mennyire utazik a pénzére, de a gyerek simán elviszi Hawaiira nyaralni. Bár õ csak tesz érte, úgy tudom a boltjában dolgozik, szóval fizetésnek is betudható.
"Miért lefele kaparásszak, ha felfele is kaparászhatok?" Miért egy pasin akarsz felfelé kaparászni? Mi ez, hegy???? Miért nem arra kaparászol fel, hogy legyen egy jól fizetõ állásod, legyen ez egy cél, képezd tovább magad, hogy több lehetõséged legyen, és ne másra kelljen számítanod??? Ja jól keresõ pasihoz könnyebb hozzá csapódni, igaz? :)
simán támogatnék most is lányt...ha úgy adódna.
ma 23:15 Te kérdezted, ki mivel foglalkozik/hol dolgozik!!!! Bántani?Ki? Amúgy én egy üdülésekkel, nyaralásokkal foglalkozó cégnél dolgozom, mint telefonos operátor......te 61%-os?
Bántanak :( most mi lesz? :)
ma 23:15 Nem azért írtam magamról, hanem mert k..rva egyszerû azt mondani, hogy "nincs munka, nincs lehetõség" Nem akarásnak nyögés a vége! De ha neked ennyi jött át belõle!
írj egy könyvet, hogyan lettem fain csávó Pesten címmel :)
ja is a legelsõ számítógépemre 5 évig gyûjtögettem anno :) Karácsony, húsvét.....aztán felkerültem BP-re, és volt hogy annyi pénzem nem volt, hogy élelmet vegyek magamnak, vidéken éltem, de jól akartam élni, és tanulni akartam! elõfordult, hogy üres rizst ettem.....senki ölébe sem pottyant oda a siker....mindenért küzdeni kell!
ma 22:56 Én egy számítástechnika cégnél dolgozom.....maradjon titok hogy hol....
"elveszítem mindenemet, eladom a szép feleségemet, vagy megeszem ha éhezni fogunk......" Nem fogsz eljutni idáig! Mikor bejelented hogy tönkrementél, õ lesz az elsõ aki lelép!!
Õ engem is érdekelne!
Én már írtam, kolbász csomagoló üzemben dolgozok Írországban. Reggel is megyek, és azután is, és azután is. Lehet, hogy nekem is egy pénzes 'kolbászt' kellene inkább keresnem?? :D
Tökre nem számít ki mit dolgozik! Én még a kukás bácsit is tisztelem, mert elvégzi a piszkos munkát......lehet rendes, értelmes egy nem túl vonzó tevékenységet végzõ ember is! De az ilyeneket "tarts el, mert nõ vagyok!" "fizess nekem, adj pénz, mert te többet keresel" a semminél is kevesebbnek tekintem......
ha már engem is megkérdeztél :) személyzeti tanácsadó és nem irigykedek, csak sztem tényleg van olyan h vki nem talál munkát akár huzamosabb ideig
A hotelszakmában dolgozom, és három nyelven beszélek.Ráadásul jól is nézek ki, így szerintem érthetõ, hogy válogatok, és nem adom össze magam akárkivel.Persze, tudom, hogy ez sok férfi számára sértõen hangzik, de ettõl még ez a helyzet.Suba a subához, guba a gubához.
Szerintem annyira elkanyarodtatok már a kérdéstõl. Itt eltartásról és kezdõdõ új kapcsolatokról beszéltek. Egy pár éve mûködõ kapcsolatban, amikor együtt élnek a párok, akkor nem mûködhet a külön kassza, ha az egyik fél többet keres. Erre több példa is van a környezetemben. Mérgezi a kapcsolatot :( A többet keresõ nyilván ad pénzt a kevesebbet keresõnek, amikor hónap végén elfogy a pénze, de megjegyzéseket tesz. Mert nem érti meg, hogy annyi pénzbõl nem lehet kijönni. és hát milyen lealacsonyító, hogy kéregetni kell. Ez azért nem tesz jót a kapcsolatnak. A jó megoldás az és szerintem egy kapcsolatban, ahol szeretik egymást és bíznak egymásban az az, hogy közösbe rakják a pénzüket, kifizetik a rezsit, félreteszik a kajapénzt és a többit a bankszámlán hagyják, ami közös. Mindegyik fél, ha akar valamit, abból a pénzbõl veszi meg. Persze megbeszélik elõtte (vagy nem). ezt döntsék el õk. Egy egészséges normális kapcsolat, ahol szeretik és tisztelik egymást, így mûködik. Szerintem....
Akkor is mondhattad volna neki :D
ma 23:40 az a vicc, hogy még csak nem is jártunk! azért vettem neki, mert szerelmes voltam.....
Akkor remélem azt mondtad neki, "ja, hogy neked arany kell, az nincs babám, de nyugi most már szabad vagy és a következõ névnapodat nem kell velem ünnepelned. szia"
ma 23:37 Nem! Ezzel azt akarom mondni, hogy könnyen észre lehet venni, hogy ki mire játszik....mi a célja.....
181. Ja itt a csaj volt bunkó. DE csak, hogy tudd, nem minden nõ ilyen. Egy köcsög volt veled, akkor már az összes az?
Egyszer amúgy beismerem, hogy fiatalabb koromban volt egy lány, aki nekem nagyon tetszett! Tényleg nem volt gazdag, viszont eléggé beképzeltnek tûnt, én viszont szintén tetszettem neki! Emlékszem hogy pont névnapja volt a lánynak. Gondoltam veszek neki egy nyakláncot, valami szép medállal, mivel szerette a delfineket, úgy gondoltam kap hozzá egy szép delfines medált is.Kevesebb pénzem volt mint most, egy évben volt annyi pénz a kezemben, mint most egy hónap alatt kb.... Na de a lényeg, hogy odaadtam neki az ajándékot, én már elképzeltem hogy a nyakamba borul, meg minden egyéb giccses dolog, erre ez volt a reakció: "szép medál, de nem szeretem az ezüstöt, az aranyat jobban szeretem!"
"Ha majd ne adj isten elveszítem mindenemet, eladom a szép feleségemet, vagy megeszem ha éhezni fogunk......" Ne légy már naiv elõbb válik el, és foszt ki minden vagyonodból, minthogy rosszban is melletted legyen.
166 Az is érdekel, hogy a férfiak mit. DE fõleg a szerelem ellenes válaszadó :)
ma 22:56 Igen! Engem is érdekelne, hogy az ilyen nagy elvárású nõk, mit dolgoznak, illetve mit tudnak nyújtani azon kívül, hogy kicsinosítják magukat, ahogy a 65%-os mondta. Egy szép feleség vár minket otthon...... Értem!Oké! Ha majd ne adj isten elveszítem mindenemet, eladom a szép feleségemet, vagy megeszem ha éhezni fogunk......
"Mikor megtehetné, hogy adjon, és ül a pénzén.." Lehet jövõbeli tervei vannak pl lakás vásárlás.
"Mikor megtehetné, hogy adjon, és ül a pénzén.." De könyörgöm, miért adjon????? Ezt magyarázza már meg nekem valaki. Nekem az változatlanul annak tûnik, hogy a keveset keresõ nõ vérszemet kap és ki akarja használni azt a lehetõséget, amit a pasi teremtett meg magának (vagy a szülei). Nem az eltartásról van szó, nem a szívbõl adott ajándékokról, hanem arról, hogy sok pénze van, tehát adjon ilyenekre. Undorító. De részemrõl sincs több a témában, magam részérõl örülök annak, amit magamtól elõ tudok magamnak teremteni és nem csábítással, hízelkedéssel (magamat megszépítve a pasimtól kapott pénzen...) belül elfojtott titkos elvárásokkal kell ezt kik.rválkodnom. 32N
És ha a nõ vagy a férfi elveszíti a munkáját, akkor mi lenne az elvárás a másikkal szemben? A pluszokról pedig - hogy ha az egyikük annyit keres, hogy mehetnének ide-oda de nem mennek mert a másik nem tudja a felét kifizetni, akkor az nem normális. Nyilván nem egy féléves kapcsolat esetén, hanem mondjuk ha már házastársak. Nemrég volt itt egy kérdés, a pasi nem akarta elvenni a nõt mert az nem tudta állni az esküvõ felét. Ez normális dolog, vagy nem?
még egyszer elismétlem, nem állásról, nem eltartásról volt szó.ezek megvannak a nõnek, nem kell eltartani.Hanem a pluszokról, hogy szórakozzanak, a férfi vigye ide-oda, ha megteheti.Ebben nem értem, hogy mi a kivetnivaló.Egyszerûen nem tudom felfogni.ezt normális pasik meg is teszik.Nyilván, ha 100ezret keres, nem fog búvárkodni vinni, vagy ilyesmi, akkor nem is várom el.De ha megteheti( mégegyszer elismétlem:MEGTEHETI), akkor miért ne tenné meg??szerintme amúgy neked fingfogalmad sincs már az egész dologról, csak a hülyeséget ismételgeted egyfolytában, mert jobb nem jut az eszedbe.Na jó éjszakát.
21:24 vagyok, bocs, nem volt idõm mindent elolvasni, csak még amikor utoljára írtam, ezen ment a pörgés. Akkor a kapcsolat melyik fázisának a pénzügyei vannak jelenleg terítéken? Mert az elején nyilván nem várható el semmi drága dolog, de ha valakik már együtt élnek, akkor azért nem sóherség - amit az elsõ 21:28-as írt - hogy ül a pénzén? Én sem várom el a páromtól, hogy eltartson, ugyanúgy dolgozom, hasonló a végzettségem, mégse keresek annyit. Ráadásul pont õ beszélt le a posztgraduális képzésrõl amivel jobb munkám lett volna, hogy drága, hogy fizetném ki. Talán ha nem kellene a luxuskiadásainak a felét is állnom, akkor kijönne. Nálunk akkora egyenlõség van hogy mindent felezünk, a tamponomba is belefizet, de én is a motorjába, amit csak õ használ. Inkább lenne külön minden.
ma 21:31 Engem már pont nem érdekel! Ez inkább vicces!!!
olvass vissza 86-os!!!!! "nem, nem normális 65-ös a gyerek nem tehet arról, hogy a szülei/vagy az egyik szülõ keveset keres, ha eljutok odáig, hogy gyereket vállalok(ilyen nõk mellett jelenleg nem nagyon), akkor mindent meg fog kapni!!!!! A gyerek semmirõl sem tehet szerintem!"
Ezt is én írtam: "Nekem például nem kell minimálbérbõl élõ pasi.Kinõttem már az ilyen szerelmesdi hülyeségbõl.Én rengeteget dolgozom a pénzért, heti 6 napot, 15 órában.És még így sem keresek 12o, max 130 nettónál többet egy hónapban.Igaz, pályakezdõ vagyok, de innen felfele vezet az út, és azért csinálom, hogy majd egyszer jobb legyen.De biztos nem állnék le egy minimálbért keresõ hapsival...legyen már bennük egy kis ambíció!" Vedd már észre, hogy én nem egy magát eltartató típusú nõ vagyok!esküszöm, olyan mintha a falnak beszélnék, 10 oldalon keresztül próbáltam elmagyarázni, hogy mirõl van szó, de egyszerûen nem vagy képes felfogni.szörnyû egy pasi lehetsz...
"Mikor megtehetné, hogy adjon, és ül a pénzén.." De tényleg! Mire fel adjon????? A bejárónõje vagy, akit ki kell fizetni?
Az eltartás az az, amikor az egyik fél nem dolgozik. Az más, ha keres, de nem talál, vagy csak nagyon kevés pénzért melózik és más aki elvárja, hogy eltartsák!
Ha még nem tart ott a kapcsolat, ne adjon. De egy 5-10-20 éves kapcsolatban is így legyen?
De igen lehet munkanélküli, de az eredeti kérdés nem errõl szól. Lehet nõ férfi is munkanélküli de akkor nem hiszem, hogy a plusz extra kiadások a legfontosabbak.
"Kinõttem már az ilyen szerelmesdi hülyeségbõl." Na nem mondod! Azt hittem pedig az eddigi válaszaid alapján , hogy te nem érdekbõl választanál pasit......
Na látom itt senki nem volt még munkanélküli :) Mert ahogy írták, ha becsületesen tanulsz, akkor százezres fizetésekre számíthatsz. Ti mivel foglalkoztok?
159/161 A nettó 80 ezres fizetés egy kicsivel több mint a minimálbér, annyira a 400 ezres fizetést is be kell jelenteni úgy, hogy ez hülyeség. Meg 400 ezres fizetésbõl csak fizet magának nyugdíj takarékossági számlát, ha nincs bejelentve.
"Az más, ha keres, de nem talál, vagy csak nagyon kevés pénzért melózik" Igen mert azzal be lehet fizetni a számlákat, hogy keresek munkát de nincs.
"Mikor megtehetné, hogy adjon, és ül a pénzén.." Könyörgöm! Ki vagy neki hogy pénzeljen? Most akkor az élettársa, vagy a k...rvája??? Én 15 éve élek házasságban, és még sosem kaptam pénzt, hogy költsem el! Elvinni elvitt ide-oda, vett ezt-azt, de mire fel adjon pénzt????
És ha pasi tök jó melója nem bejelentett (vagy kevesebbre van bejelentve) és alig lesz nyugdíja, míg a nõ kevesebbje be van jelentve (vagy legalább többre, mint a pasi) és így nagyobb nyugdíja lesz, akkor mi van?
Kinõttem már az ilyen szerelmesdi hülyeségbõl. - Jó szar lehet neked :(
ma 21:13 EZEKET TI ÍRTÁTOK! mégis 0-% os lett!!! Tehát saját magatokat pontoztátok le!!!! Vége én kiszálltam, ezt már tényleg gusztustalan!!!
Olyat tényleg el sem tudtok képzelni, hogy a fizetés arányában fizessetek a közösbe?
Maradjunk akkor abban drága hölgy társaim, hogy egy olyan nõre, aki megérdemli költök, költenék! De egy olyannal össze sem jönnék, aki kiköveteli, elvárja mert h nekem úgyis több fizetésem! Hát ne sajnáljam a pénzt! Pontozzatok le most is!!!!
Hol a tökömbe lett írva, hogy õ vegye? A mondat úgy szolt, hogy ha a nõnek nem marad pénze mert elmegy mind rezsire, akkor mibõl szépítkezzen? Amúgy ha meg felsõt vennél a csajodnak, akkor egy szempillaspirálba belehalnál?
És attól, hogy intelligens, meg tanult, még nem biztos, hogy jól is keres.Lásd:tanárnõk...
ma 16:20 ja és hozzátenném, hogy egy ilyen talpra esett, okos, intelligens, mûvelt nõvel én is bárhol megjelennék , de az ilyenek nem is a sült galambot várják, meg hogy az uruk vegye a sminkkészletet.....
én nem plázacicákról beszéltem.És összejöveteleken, rendezvényeken szintén ciki, ha kínai cuccban jelensz meg.Ja, hogy õ villogjon velem, meg tegyek jó benyomást a kollégáira, fõnökeire?Hát akkor öltöztessen fel.
És ha valaki mûkörmös ki mondta, hoyg plázacica, és hüle mint a segg? Ne barbie baba kollekcióra gondolj. Éppen elég, ha, mint egyik havarom huga is, szegénységben nõttek fel, de a gazdag palikat kereste. Ilyen is van, olyan is.
Nem tudom láttad-e, de oda volt írva, hogy nem kell eltartania a nõt.Nem is errõl volt szó, mert a csaj is dolgozik.Csak ne legyen sóher disznó, mert az olyan pasikat nem szeretik a nõk!!és nem azért, mert nem vesz neki ruhát a Gucciban, hanem azért, mert egyszerûen kiábrándítóak!!ilyen hozzáállással nem tudom, neked milyen barátnõd lehet, de mindenesetre sajnálom szegényt(ha van egyáltalán)
ma 16:15 Csak ezek az üzletemberek, akikrõl te beszélsz édes, nem mûkörmös, festett szõke pláza cicusokat vesznek el, hanem intelligens, tanult nõket! Mert igen, összejöveteleken, rendezvényeken írtó ciki ha leégeti a pasit azzal, hogy buta mint a se..
szerintem teljesen természetes, hogyha egy nõ megteheti, hogy válogasson, akkor válogat.Minek élne nyomorban, ha jól is élhet???csak ezt egyes pasik önérzete nem bírja elviselni.Könnyebb itt szidni a nõket, meg utálkozni, mint hajtani azért, hogy jobban menjen...
75%-ös kihasználtak a csúnya, gonosz, pénzéhes nõk, igaz? Bántottak és most azért vagy ilyen megkeseredett?
75%-os, nõi szemmel kiábrándító vagy :( Van egyáltalán barátnõd/feleséged? Ilyen hozzáállással nem hiszem :(
De a közös gyereketek álltal másképpen oszlik meg a költekezés. Itt akkor van bibi, ha mondjuk egy éves a kapcsi, össze akarnak költözni, és hát mert a srác sokat keres, akkor majd õ vásároljon, vegyen mindent, a nõ meg belead a rezsibe, és nyugodtan költse magára, mert hát egy nõnek szépnek is kell lennie. :P
48-as. Persze mert egy férfinak mindig van munkája mi? Láthatod, hogy szûken látják a világot sok nõ meg egyáltalán ember. Egy férfi sem a faxáért kerül be egy helyre dolgozni, hanem ha van felvétel, vagy rá van szükség. ennyi sajnos.
Én is olvastam már ilyet 78-as! Meg olyat is, ahol nem egy nõ írta, hogy minimálbérért dolgozó pasi náluk nem jöhet szóba! Addig keresem, míg meg nem találom, és belinkelem! Szörnyû ami ezen az oldlon folyik, egyesek baromi álszentek tényleg! kiábrándító!!!!
49: most gyes-en vagyok, de ha visszamegyek is több, mint a dupláját fogja keresni a férjem. Szóval adott a kérdés: ne vegyünk nagyobb lakást, nagyobb autót mert én nem tudom fizetni a felét?
Azért lett lehordva, mert a pasik verik a mellüket, hogy ÕK FÉRFIAK, aztán meg vannak ilyen példányok, akik otthon verik inkább. Itt meg nem arról van szó, hogy a nõ nem dolgozna, csak kevesebbet keres!
45-ös gyesen levõ anyuka. Ki beszél a te helyzetedben lévõkrõl? Mond már meg hm? Neked férjed, vagy ha nem, közös gyerekkkel rendelkezõ élettársad van. Közös teher, stb. ez már már tészta lenne, a te sorsodban levõket is kibeszélni ha ki kéne.
Ku...rvára nem értem én sem hogy miért lett lepontozva a 75-ös! Nõ létemre maximálisan igazat adok neki! Hát pontozzatok le engem is! Pont pár napja láttam egy olyan kérdést, hogy a pasi munkanélküli 1 éve, a nõ elég jól keres! Mindennek elhordták a drága nõ társaim, hogy ki kéne dobni, ingyenélõ, és sosem fog dolgozni...... Ez szerintem is kissé álszent kategória....
45-ös: az van, hogy ezt nem mindenki képes felfogni, és mivel átcseszte sok nõ, ezért általánosít és sosem lesz boldog Nektek viszont sok boldogságot! :)
32-esbe amit leírtam elmondanám, hogy éppen ezért van az, hogy már manapság, szende lányok is rászoknak arra, hogy pénzes pasi legyen, mert látják, hogy ha a ribinek lehet ilyen, nekik is, mert õk kedvesek, aranyosak, nekik ez JÁR!!! Nekem mondta már csoporttársam, igaz nem rám, de hogy õ miért akar csak gazdag pasit. Mert neki ez JÁR!!! pffff miért is? Mert nem lóg neki, hanem hasad? ugyen már...... :D
Ja bezzeg ha a férfi keresne kevesebbet, akkor más válasz jönne, nem 75%-os? Ha a nõ keres 100-at, abból mondjuk 70-et ad rezsibe, de ha a pasi meg 400-at akkor õ adhat 130-at is. A lényeg, az ARÁNYOKON lenne!
Na. hát akkor nincs is mirõl beszélni!!!!!! Ha nõ vagy, eltartathatod magad, tök természetes, mert a csávó gavallér. Okés, megértettük hölgyeim.
Nem tehet róla, de akkor ne költsön szemmel láthatóan többet, mint amennyit keres. A külvilágnak feltûnik ám.
ma 15:41 Most komolyan azért lettem lepontozva, mert azt mondtam h nem jönnék össze olyan pasival, aki 4x annyit keres mint én! R.hadjak meg a francba, tényleg jó paraszt vagyok akkor!!!
Az a liba, kedves utolsó, nem biztos, hogy tehet róla, hogy csak töredéket keres!
Házasság és gyereknél nem gond. De házasságnál is bír vergõdni a liba amikor tényleg töredékét keresi, de elvárja a jólétet. Az ilyenek nem is értem miért dolgoznak ha úgyis lényegében sokszorosát elkölti. Csak alibinek? De most komolyan
Véleményem szerint a 15:40_es válaszoló írt teljesen korrekt dolgot. Egy házasságban nagyon megalázó lenne, ha nem lenne közös amit megkeresünk. Nekem a férjem több, mint 10x annyit kap, mint én, sõt most töltötte a kislányom 2évét és Gyest fogok kapni. A gyesem még a rezsi felére sem lenne elég. Utána meg kuncsorognom kellene nála pénzért? Közös kasszán vagyunk, közös bankszámlával. Ez egy percig sem volt kérdés. Akkor most egy h.lye eltartott p...a vagyok a kislányommal együtt?
már ha megengeded :) megengedem, csak az elméleti kérdésedre reagáltam akkor, ha megengeded..... :)
Persze meg szakácsot, meg kertészt, meg medencetisztítót! :D Elméleti szinten gondolkoztam, már ha megengeded :) Egy ismerkedés meg ne úgy induljon, hogy "amúgy mennyit keresel?" Elõléptetés, új munka bármikor jöhet és bármikor kereshet sokkal többet a párod mint te és fordítva!
ma 15:29 Tudod én nem jönnék össze olyan pasival, aki majd' fél millát kap, én meg minimálbért.....pont emiatt! De rólad ez mindent elmond......smink, ruha, meg stb, mi? Gondolom egy bejárónõt se bánnál?
16:05, nem vagy jó paraszt, csak hülyeségeket beszélsz.
Ja ha csak minimálbért keress, akkor gondolom kuss a neve, nem? Meg nehogy szülni merjen, igaz? Szép hozzáállás, tutira férfi vagy
ma 16:05 Tudom h most is le leszek pontozva, de nem érdekel!! pontosan, tehet róla hogy annyit keres! Most már mindenféle szakmára, egyetemre jelentkezhet akárki! A pasi valószínûleg tanult, és küzdött azért hogy egy jól keresõ állása lett, és többet keres! A csaj miért csak minimál bért kap?
Szóval az a helyes nézet akkor is hogy ha a pasi kevesebbet keres, mert elvileg egyenlõségrõl van szó! Drágám vedd meg ezt azt, és ruhák is kellenének, mert te többet keresel! Amúgy a rezsibe is fizethetnél akkor már többet! Menjünk étterembe! De mivel de jobban keresel, te fizetsz! Aha! Hogyne! Egy pasi úgy le lenne szólva, mint a húzat! Hogy mit gondol magáról kitartott f..sz!
Lehet, kedves 75-ös, hogy sokkolni fog, amit mondok, de képzeld, vannak olyan férfiak, akik a szeretett nõnek szívesen vesznek sminkkészletet, sõt még ruhát is.És nem várják el, hogy a 80ezer forintos fizetésükbõl a rezsibe beszálljanak.Mellesleg, egy jól menõ vállalkozóra elég rossz fényt vetne, ha a barátnõje kínais ruhákat hordana...
75%ös remélem olyan nõd van, aki legalább annyit keres mint te! Szerintem a kiadásokat a bevetél arányában illik elosztani! De ez biztos beteg gondolat, nem? :D
Itt keveritek a szezont a fazonnal. Eleve nem ez volt a kérdezõ kérdése. Úgyis kijön ha más nem gondolatilag annál aki a kevesebbet keresi, hogy õ kevesebb ember. Itt az a baj, hogy ha egy idõ után rákap, és egyre többet akar. Gondolok ilyenre, hogy mondjuk mûkörmös a csaj, de a BMW ott van a segge alatt a férje vagy csávója miatt. De gondolhatok itt, kasszás nõre. Azért lássuk be fordított esetben ritka, hogy a nõ eltartja ilyen jól a férjét, max ha kitartja.
"Nem tehet róla, de akkor ne költsön szemmel láthatóan többet, mint amennyit keres. A külvilágnak feltûnik ám." És ki a túrót érdekel a külvilág??? :-)
ma 16:08 nem tudsz olvasni? Meg kéne tanulni, leírtam h ha elmegyünk ide oda, meg leszakad róla a ruha, biztos nem nézem el/meghívom! na de hogy mint az egyik írta h én vegyem neki még a smink készletét is....én is ruházzam, õ csak fizeti a rezsit és kész? ja hogy hülyeségeket beszélek....értem!mostmár teljesen!
Ja, mert ma becsületes tanulással milliókat fizetõ melót lehet találni?! :D
Nektek miért bajotok az, hogyha valakinek jól keres a férje, és ezért õ költekezik?Megteheti, nem?Nyilván nem azért dolgozik, hogy megkeresse a betevõ falatot, hanem azért, hogy elüsse az idõt és csináljon valami értelmeset.Miért kell ennyire utálni azokat, akiknek jobb, mint nektek?
Ja de ha keres 80e-t, a pasi meg 400e-t, és kb 200 a rezsi+kaja, akkor a nõnek mennyi marad magára?
Én akkor nem tartanám mondom fernek a fele felét fizetést, ha a csávó ragaszkodna a nagy házhoz, de nyílván a rezsijének még a fele is sok volna a nõnek. Ekkor azt mondom, hogy jogos ha nem. De amúgy meg miért is ne?
Na de ilyen alapon a nõ se várja el, hogy eltartsák csak azért mert nõ és keveset keres. A hónapvégén meg még több pénze marad a nõnek.
De miért is kéne egy nõnek pénzelni egy férfit?nem értem.És ne gyere nekem azzal, hogy azért, mert egyenjogúság blabla, meg nõk függetlensége, mert van, ami sosem változik.Pl. egy nõ sosem szexelhet kedvére, mert még 100 év múlva is k.rvának fogják bélyegezni.Pont ilyen a férfiak pénzelése nõk részérõl.Ez mindig is gáz volt, és az is lesz.
Igen, és máris itt van a nagy fegyver. Ha a férfi meri ezt mondani, akkor zsugori. Helyben is vagyunk. Ez meg ugye férfinál nem dukál. Akkor ez csak természetes, hogy a nõnre illik költeni. Bocsánat akkor minden férfi szemében. Láttam én már gazdag csávót elhagyva, mert már nem tudta azt nyújtani. Lehet nem adott volna annyit, csak kevesebbet, nem szalad el a ló a nõ alatt.
akkor szerintetek pontosan kell vezetni, hogy ki, mikor mit adott, hány FT értékben, és ezt az utolsó fillérig mindet vissza is kell fizetni a másiknak, mert ha nem akkor...jajjajjj.Érdekes kapcsolatok lehetnek ezek.
Esküszöm, ti nem vagytok normálisak...nem is csoda, hogy a társkeresõ oldalak csak úgy hemzsegnek a sebeiket nyalogató, magányos pasiktól.ti tényleg csak a pénzre tudtok gondolni??minek örülnétek jobban, ha mondjuk a barátnõtök odahaza várna szexi fehérnemûben, vagy, ha odaadna nektek 10ezer ft értékû Erzsébet-utalványt?Lehet, hogy az utóbbinak.
Akkor a nõnek olyat nem kell adnia, ami pénzbe kerül, igaz? Mert fõzni úgyis kell, az nem plusz kiadás. Csinosnak lenni sem, mert alap. Csak a pasi vegyen ajándékot, a nõ meg nem?
Miért, ha te szeretsz valakit, nem örülsz annak, ha ajándékot adsz neki (bármi apróságot) és õ boldog??
Természetesen a nõnek is viszonoznia kell ezt, a maga módján.Legyen gondja a háztartásra, süssön-fõzzön finomakat, mindenekelõtt legyen csinos és kívánatos, szórakoztassa a férjét.Valamit valamiért :-)
Jaj, ebben, az "örülnek, hogy a barátnõjüket boldognak látják" dumával aztán lehet takaródzni. Akkor ti azért engeditek, hogy õ azálltal legyen boldog, hogy nektek boldogságot ad. Aham, értem. :PPPP
egyébként tényleg nem dukál az, hogy egy férfi zsugori legyen.Illetve lehet, csak majd azt is nézze meg, hogy milyen nõt kap magának.
volt szobatársam csávó, akinél furáltam, hogy még pizzázni is meg fagyizni is mindig filléreskedett, nem errõl van szó, van amikor a ló túloldalára esik át a csávó is. De az se legyen már természetes, hogy már az elsõ héten el kell halmozni egy nõt, mert boldognak kell látnia. Ugyan már. Van itt is, ott is ellenér, hogy miért nem jó ez lássuk be.
Ez igen hölgytársaim.... Ilyenkor azért én is csak pislogok, hogy mennyi pénzéhes nõ van :S Vezessük már le. Adott egy nõ, keres nettó 130 ezret, egyedül él. Elkölti a fizetése kétharmadát lakásra, rezsire, stb. Marad neki egy harmad, amit beoszt ruhákra, parfümökre, sminkekre. Meg mondjuk van egy opel corsája. Összejön valakivel, aki havi nettó 600 ezret keres. Innentõl kezdve ezek szerint a nõnek is jár a luxus autó, a legdrágább parfümök, a nyaralás, amit addig nem engedhetett meg magának. Most meg hirtelen "jár" neki... Azért ez nekem nõként is elég meredek. Vagy fordítsuk meg. Most én külföldön élek, keresek kb havi 500 nettót. Összejövök otthon egy sráccal, aki árufeltöltõként dolgozik, keres kb 110 nettót, akkor nekem kell biztosítani számára a nagyobb autót, a nyaralást, a márkás ruhákat, stb.. Ugye? sok válaszoló elvitte a kérdést a másik irányba, hogy ajándékok. Na igen. Szerintem egy férfi igenis szívesen vesz ajándékot a barátnõjének, de az milyen már, hogy ti ezt el is várjátok?? Csak mert a férfi jobban keres. Az eszetekbe sem jut, hogy esetleg tett érte, hogy többet keressen?? Szánalmas komolyan.
Én nem azt mondom, hogy a nõ szórja el a saját pénzét, errõl szó sincs.De ha ennyivel többet keres a férj, akkor ne várja már el, h felesben fizessék a rezsit.Szerintem ezt ti is érzitek, hogy nevetséges.
Nehéz ez amúgy. Én tényleg csak a pénzéhes libákról tudok beszélni amikor azokat írtam. De nyílván nem lehet az, hogy összességében jómódu család, de a kevesebbet keresõ vegyük azt, hogy az a nõ meg sokkal lentebb levõ színvonalon éljen. Csak az a baj, ha már túlzásba viszi.
Akkor nektek mi az elképzelésetek egy olyan kapcsolatról, ahol a nõ mondjuk 100ezret keres, a férfi meg mondjuk 400at.Hogy mûködik a nyaralás, az ajándékozás, a rezsifizetés, stb?Komolyan kíváncsi vagyok mostmár.
Sok, hogy nehogy elveszítse ezt, gyereket szül. Persze a nevelési módszere egyenlõ a semmivel. Nagy karrier. :P
90-es szívembõl szóltál.
"Egyre rosszabb véleményem van a nõkrõl, pedig én is az vagyok." Vigasztaljon a tudat, hogy nem vagy egyedül!! Szánalmas, hogy szerintetek a pasi, az pasi, neki nem jár semmi, csak hogy fizessen, kényeztessen, kedveskedjen, költsön ránk, cserébe kisminkelem magam, felöltözöm, és vonzó leszek! Nesze! Itt az ajándékod!!!
90-es ott a pont. :D
Akkor a nõ ne vegyen semmilyen ajándékot, ami pénzbe kerül..... szerinted 75-ös, bõven elég ha kicsinosítja magát, és jól felöltözik???? értem! akik ezt elvárják, mint TE! Vissza felé is ugyanúgy mûködik????
És te megleped a pasid valamivel? Meglepetés hétvége? Valami a hobbijához? Akármi?
Nem csak a kezdeti stádiumban kell levenni egy nõt a lábáról.Legalábbis engem nem csak akkor.Egyébként pontosan, ha jól keres, és sokat, és megteheti igenis költsön ránk, kényeztessen minket.Nem értem, hogy ebben mi nem tetszik neked.Ez normális pasiknak szerintem magától is eszébe jut, és magától értetõdõnek tartják.Örülnek annak, ha a barátnõjüket boldognak látják.
Aki írta, hogy elvárja, hogy kényeztesse a pasi meg vegyen ezt-azt, az fordítva is megteszi?
62-es Gratula! Fõkeresõ :D Ja a házimunka már büdös neki! Nehogy szülj neki! Vagy az anyatejet majd kifizeti vagy azt hogy akarja majd elfelezni?
16:42, és szerinted ez a helyzet, amiben ti vagytok, ez normális?mert nekem baromira nem lenne az.
60-as van abban valami amit mondasz, de itt az alig keresõ libákról van szó álltalában. nem azokról akikben van ambíció és a tõlük telhetõt megteszik. De azért a magad fajtának sem kell nagyra vágyónak lenni mint amennyit fel tud mutatni majd úgy gondolom ez így korrekt, hogy ezt hozzáírtam.
2 éve lakunk együtt, a párom duplaannyit keres mint én és mindent felezünk, amit külön veszünk magunknak azt is felírjuk. Az elején pl. a munkában vett kávém nem írtam fel, de miután õ kifizettette velem a barátainak vett ajándékok felét, én is fizettettem vele a fagyim. Most nagyjából annyit költünk, hogy a felét ki tudom fizetni, így az én fizetésem mindig teljesen elfogy, valamikor hó végén még tartozom is neki. Talán jobb lenne a teljesen külön kassza csak a rezsi és a fõzött kaják nem felezésével, mert én spórolós vagyok, õ meg megveszi a drága kajákat amik csak elromlanak, mindennap Fornetti, mobilon csevegés amikor neten ingyen lehetne, vagy akár viberrel. Az, hogy neki mennyi megtakarítása van nem tudom és nem is akarok pénzéhesnek meg kitartottnak tûnni, de szerintem ha gyereket is akarunk, akkor nem tudom, hogy gondolja majd ezt a dolgot. Akkor is pelenka felesben, nyilván többet fogunk költeni és akkor folyton tartozom neki? Pláne, ha gyesen leszek? Meg a házimunkában sem hajlandó segíteni mert az egyrészt nõi dolog, másrészt "sokat dolgozik és õ a fõkeresõ, megérdemli a pihenést". Bár szerintem nem dolgozik többet mert én enni nem tudok munkában, míg õ a facebookon játszik és postolgat. És még mielõtt a mert buta vagyok, tanuljak hozzászóló megjelenne - egyetemen végeztem nem büfé szakon, de közalkalmazottként nem keresek sokat. A párom pedig a ismerõse benyomta egy viszonylag jó helyre.
Hölgyek! Ismerjétek már el, hogy vannak ilyen nõk. Az ilyen libák alá felesleges itt is adni a lovat.
Nekem például nem kell minimálbérbõl élõ pasi.Kinõttem már az ilyen szerelmesdi hülyeségbõl.Én rengeteget dolgozom a pénzért, heti 6 napot, 15 órában.És még így sem keresek 12o, max 130 nettónál többet egy hónapban.Igaz, pályakezdõ vagyok, de innen felfele vezet az út, és azért csinálom, hogy majd egyszer jobb legyen.De biztos nem állnék le egy minimálbért keresõ hapsival...legyen már bennük egy kis ambíció!
57-es mondjuk egy nyaralás, aminek a felét a pasi zsebbõl kifizeti, a nõnek meg egész évben spórolni kell rá!
Istenkém, ha annyi kétszázasom lenne amennyi ilyen nõt látok kiszállni a kocsiból. :) Hát akkor lenne pár ezresem. Tökre lejön róla, hogy ügyes kislány az ágyikóban, a férjének meg nem nagy meló alárakni egy kocsit, és hagyni szépítkezni.
A magukat eltartató libákról nekem is megvan a véleményem...de szerintem annyira gáz, amikor egy pasiban nincsen nagyvonalúság....ha én férfi lennék, és megtehetném, én tejben vajban füröszteném a barátnõmet(feltéve, hogy megérdemli), szép ruhákban járatnám, stb.Ez a saját hiúságomat is legyezgetné, hogy én ezt megengedhetem magamnak.Ez a férfiaknak tényleg nem okoz örömet?csak azt nézik, hogy hol vágják át õket a nõk? ezt nem értem.
Az vagyok, aki írtam, hogy gyes-en vagyok. 8 éve a férjem anyukája lebénult, a férjemnek el kellett jönnie fizetés nélküli szabadságra. Nem egészen 1 éve éltünk együtt. Mit kellett volna tenni? Hagynom éhen halni vagy nem fizetni a számlákat mert nem adja oda a felét? Tudom, hogy ez nem divatos manapság, de nekem a házasság, kapcsolat azt jelenti, hogy bízok a másik félben. Ha már átvert (Õ, nem valaki más), akkor onnantól vele bizalmatlan vagyok. De azért nem bízni a páromban, férjemben mert valaki korábban átvert vagy mert a Juliska meg a Marika is hogy járt.... hát, nekem ez furcsa.
ma 16:40 Te jó Isten! De engem lepontoztok mert azt írtam, hogy nem kell minimálbérért dolgozó nõnek összejönnie 400 e forintot keresõ pasival!!!! Köszönöm szépen, legalább tényleg bizonyítjátok mekkora álszentek vagytok! Báránybõrbe bújtatott farkasok, akik széttépik a prédát!
72-es ha valakit le kell venni a lábáról akkor még kezdeti kapcsolat. Most hogy fogadsz el egy olyan embertõl akit még nem is ismersz olyan sok mindent? Szerinted ez normális, mert õ megteheti? Akkor csak számít a pénz nem? :P
Azért van különbség aközött, hogy egy férfi eltart egy nõt, vagy hogy ajándékokat vesz neki.
Egyre rosszabb véleményem van a nõkrõl, pedig én is az vagyok.
De miért, szerinted nem ez a normális?hogy a férfi, aki udvarol egy nõnek, megpróbálja levenni a lábáról, kedveskedik neki?Egyébként ez az én véleményem, én az ilyen nagyvonalú férfiakra tudok felnézni, a sóherokra nem.Még jó, hogy bõven lehet válogatni.
71-es. Mondom én, hogy akár egy csendes, viszahúzódó nõbõl is lehet pénz szeretõ. Már tényleg olyan konzervatívnak kell lenni ahhoz, hogy semit ne fogadjon el. De persze, amikor már saját fizetésének a dupláját is simán elviseli hogy rákölti a csávó, ezt ne mesélje be nekem se senki, hogy õ ezt hagyja, mert hagy legyen gavallér a srác vagy a férfi. Egy esetnél is sok volna, de jópár házasságban, élettársi, vagy járási viszonyban van ilyen?.... És azt hiszi õ ettõl több. Ugyanaz a kevés pénzt keresõ nõ marad. Nagyot lehet huppanni lefelé ám, felfelé meg még senki nem esett.
"hogyha valaki megtehetné, hogy kényeztessen engem, de nem teszi meg, ott szerintem bajok vannak8 az illetõ gondolkodásmódjával)" Azzal van a baj, hogy ezzel konkrétan azt mondod, hogy ha többet keres mint te ELVÁROD, hogy kényeztessen, vegyen ezt-azt! És tök természetesnek veszed ezt az egész helyzetet! Látom jól fel is lettél pontozva...... Nem értitek, ugye? Itt azon van a hangsúly, hogy kijelentitek, hogy ha többet keres, az egyenlõ azzal, hogy költsön rátok!
Itt azon van a hangsúly, hogyha valaki megtehetné, hogy kényeztessen engem, de nem teszi meg, ott szerintem bajok vannak8 az illetõ gondolkodásmódjával).Ha arról van szó, hogy mondjuk van egy pasim, aki nagyjából annyit keres, mint én, és nem vesz nekem gyémánt eljegyzési gyûrût, mert nem teheti meg, az nem gáz.Ha együtt gyûjtünk pl nyaralásra, és én egy picivel többet teszek be a kasszába, mert éppen nekem fut jobban a szekér, az nem gáz.ha évfordulónk van, és egy szerényebb étterembe visz el, mert nem teheti meg, hogy sok pénzt adjon ki mert éppen fontosabb dologra kell a pénz, az sem gáz.De ha felszed engem egy olyan pasi, akinek van pénze (és nem én akaszkodok rá, hanem õ szeretne velem lenni, mert jó csaj vagyok) és elvárja tõlem, hogy ugyanannyit adjak a rezsibe, meg felesben álljunk mindent, ez számomra gáz.Mert õ könnyen megtehetné, hogy adjon, vigyen, költsön, stb. Ha meg nem akar költeni, ne vágyakozzon fiatal, csinos nõre!
Most nem azért, de sztem valamit nagyon félreértettél.Miért lefele kaparásszak, ha felfele is kaparászhatok?Miért kéne összejönnöm egy olyannal, aki kevesebbet keres, mint én??itt nem arról van szó, hogy csak olyan pasikkal állok szóba, akik 400ezret keresnek.Hanem arról, hogy nem kell egy olyan pasi, akinek nincsenek ambíciói.Egyébként az a véleményem, hogy senkinek nem szabadna számítani senkire anyagilag.Magyarul, ha én szeretnék egy jó kocsit pl, vagy szeretnék elmenni nyaralni, akkor küzdjek érte, ha szingli vagyok, ne gazdag pasik után rohangáljak.Viszont, ha van valakim, és tehetõs, akkor igenis legyen velem nagyvonalú, vigyen el nyaralni, hívjon meg ide-oda, illetve, ha a férjem, akkor ne számolgassa, hogy ki mit ad bele a rezsibe.Ez az én elvárásom.
ma 16:36 sárga földig le lettem pontozva, de olyat nem írtam, hogy éheztetném a nõt, vagy nem vennék neki ruhát, annyit mondtam, hogy az extra dolgaira keresse meg! de mi a közös kassza, ha mondtam h a kaja, számlák, és néha a ruházkodás is meg van oldva? van egy olyan kassza hogy "shoppingolásra"?

1. Egy számítógép átlagosan mennyit működhet (EGY NAP? , és ha többet megy a kelleténél akkor mi történhet a számítógéppel? 2. Kérdés: A gép alvó állapotban is SEED-el?

Köszönöm segítségeteket.

Legjobb válasz: nekem kb 10 órát megy 1 nap, semmi baja :D semmi nem fog vele történni, ha nem játszol vele napi 6-7 órát ultrán(mert ez igencsak hõtermelõ) a gép meg nem seedel alvó módban, mert ilyenkor a seed is alszik :DD

nekem kb 10 órát megy 1 nap, semmi baja :D semmi nem fog vele történni, ha nem játszol vele napi 6-7 órát ultrán(mert ez igencsak hõtermelõ) a gép meg nem seedel alvó módban, mert ilyenkor a seed is alszik :DD
Alvó állapotban nem seed-el. Amúgy egy gép több napot is mehet egyhuzamban, néha én is járatom az enyémet 3-4 napig is illetve a munkahelyemen vannak állandóan járó gépek is. Baja nem lesz, max hamarabb kopnak az alkatrészek (ventilátorok), hamarabb porosodik és több lesz a villanyszámla.
A kérdező hozzászólása: Ömm tényleg nagyon szépen köszönöm a segítségeteket. Még egy kérdés. A torrent nagyon terheli a gépem, mert tegnap vettem és nem akarom h elszaródjon.. Mert nekem már tegnap óta megy egyhuzamban, és én 15-20-GB-os torrenteket szoktam letölteni. Bocsi 2 kérdés :) 2.Mivel a legérdemesebb seedelni? Ezt a kérdést úgy értem, hogy játékkal, filmel, mien méretû fájl legyen szal h mitõl megy a seed, arányoz a leggyorsabban? Elõre is köszönöm.
A torrent nem terheli le a gépet, ez csak régebbi gépeknel lehet gond (pl haver töltött le egy filmet (kb. 4 GB) és már akadt neki a 240p-s youtube videó) Álatalában olyan torrentet kell letölteni, amit sokan seedelnek, így hamar lejön és te is viszonylag sokat tudsz visszatölteni. Remélem segítettem, ha van még kérdésed írj! :D
Az csak egy gép, ha nem egy kókány [email protected], akkor nem melegszik, ebbõl kifolyólag mehet akármennyit.


Egy olyan biszexnek, aki javarésztt a lányokat szereti, a fiúk csak hetente 1x izgatják, vagyis 1x veri rájuk hetente, működhet egy fiúval ha abba a fiúba beleszeret?

tehát lányokkal van csak kapcsolata, de a fiúk hetente 1x legalább kitesznek benne valamit, mármint, kívánja ?ket, és akkor arra végez önkielégítést, hogy fiúkról ábrándozik. azonban lelkileg ugyan annyi egy fiú is neki mint egy lány, csak a testi vágy kisebb a fiúknál, de ha beleszeret egy fiúba akkor az m?ködhet? mármint a kapcsolat. nem fog bele?rülni abba hogy most egy fiúval van, és nem lehet lánnyal, holott a lányok jobban izgatják, azonban szerelmes a fiúba?

Legjobb válasz: Tényleg ennyire unatkozol? Ha nem te vagy akkor miért nem szarsz rá magasról?

Tényleg ennyire unatkozol? Ha nem te vagy akkor miért nem szarsz rá magasról?
A kérdező hozzászólása: 23
megspórolhattál volna 10 üzit, ha bevallod hogy langyi vagy, nem másra kened, pff. hány éves vagy?
A kérdező hozzászólása: adtam egy zöld kezet, így jó?:) sajna csak máshonnan tudtam adni, errõl nem megy.... de adtam:) nos, segítesz is akkor? szted mi lenne a megoldás?
na látod?tudtam én, de már tényleg adhatnád a zöld kezet!!!!:D
A kérdező hozzászólása: jó, én vagyok az aki ilyen biszex. így jobb?
jaj, ne kamuzzál ha nyomnád a zöld kezet mutatná, nincs olyan hogy nem látszik:D ha jól értem te vagy az akihez megy a kérdésben lévõ fõszereplõnk és te akarnád hogy legyen valami, mármint a verésen kivül.jól mondom?:)
A kérdező hozzászólása: nyomom a zõld kezet, de nem mutat semmit:D amúgy akkor jön amikor épen, jó van hogy hetente 2x is a fiúké egy nap nah, de ez idejét válogatja nah.
nem mindegy mert ha hétvége felé fantáziál fiúkról akkor lehet hogy csak azért mert már elege van a csajokból a héten. viszont ha hét elején álmodozik a fiúkról akkor nagyom az esélye a ratyi hajlamra és úgy viszont mûködhet egy fiúval:D és ne mondd hogy nem próbálok segiteni!!!!! jöhet a zöld kéz!:D
A kérdező hozzászólása: az nem mind egy?
gondolom, hogy nem te vagy az:D na mindegy...:D és ez hogy megy?a hét melyik napja a fiúké?:D
A kérdező hozzászólása: megvan az okom rá miért nem, de az az én dolgom. nem tudsz válaszolni? csak kötözködni?
A kérdés már ott megválaszolódott, hogy leírtad, hogy biszex vagy. Egy biszex azért bi, mert mindkét nem iránt képes mély érzelmeket kiépíteni, ergo szerelmes lenni. Ha nem tudnál szerelmes lenni egy férfiba, akkor nem lennél bi. (csak egy ferde hajlamú hetero)

Működhet egy kapcsolat ha eltérő értelmi szinten vagytok a pároddal?

Eléggé kényes téma és nem szeretném lealacsonyítani páromat. Nem feltétlen kötöm az intelligenciát az iskolai végzettséghez, de kérdés szempontjából fontosnak tartom megemlíteni, hogy párom szakmunkást végzett én egyetemet. Bár évek óta együtt vagyunk, minimális a kommunikáció köztünk. Soha nem értettem miért, és a mai napig nem értem. Mert úgy gondolom, velem lehet beszélgetni és igényelném is. Neki vannak nagyon is alpári és közönséges megnyilvánulásai, amitől van hogy elborzadok, van hogy zavarba jövők. Neki egy kapcsolatban a legfontosabb a szex, olyan mintha egy ösztönlény lenne és én tanítom neki hogy hogy kellene élni egy kapcsolatban. Hogy egy kapcsolatban fontos a bizalom, a kommunikáció és a tisztelet. Barátnőim minden egyes konfliktusunkról tudnak párommal és mindenről az a véleményük, hogy párom nem fogja fel, hogy mi az amivel megbánt engem. És minden norma ellen megy, azzal sincs tisztában, hogy mi fér bele egy párkapcsoltba és mi nem. Azt se veszi észre, ha megaláz valamivel vagy ha fájdalmat okoz, csak akkor ha már számon kérem rajta. Szerintük önző és buta! (Bár én ezt erősen cáfolom, egyáltalán nem tartom butának páromat) Lehet, hogy a leírásom alapján azt gondoljátok hogy párom jobban jár, ha keres egy másik nőt, de próbáltam rendkívül tárgyilagos lenni a leírásomban. És én tényleg szeretem őt, de ezek a kérdések nem hagynak nyugodni. Mindenki azt sulykolja belém, hogy mellém egy intelligens férfi való nem pedig párom. És minden súrlódásunk veszekedésünk az eltérő értelmi szint következménye. Mit gondoltok erről?

Legjobb válasz: Én inkább azt gondolom, hogy te jársz jobban, ha keresel egy másik férfit. Nem tudom szerelmes vagy-e (?), de érzõdik az írásodból a bizonytalanság, és hogy a szíved mélyén te is tudod mit kéne tenned...

Én inkább azt gondolom, hogy te jársz jobban, ha keresel egy másik férfit. Nem tudom szerelmes vagy-e (?), de érzõdik az írásodból a bizonytalanság, és hogy a szíved mélyén te is tudod mit kéne tenned...
A szerelem elmúlik idõvel, és akkor mi lesz? Együtt élsz valakivel, akivel semmi közös nincs bennetek. És rájössz, hogy elvesztegettél egy csomó évet valakire, aki nem érdemelte meg. Meg tudod fogalmazni pontosan, hogy mit szeretsz benne? Hiszen még felnézni sem tudsz rá.
Ugyan ilyen helyzetben vagyok én is, mint te. 20/L vagyok és a párom 24/F, de még is az az érzésem, hogy gyerekként viselkedik még mindig. És próbálom elfogadni, de néha kitör belõlem az idegesség, hogy nem bírja felfogni vagy megérteni a helyzetem vagy a dolgokat.. Nem vagyok koros, de többnek érzem magam, mint amennyit mutat az anyakönyvem. Adni kell neki egy pofont hátha jobb lesz tõle :D Az a gond, hogy én is próbálok rájönni már évek óta, hogy mit tehetnék (mert szeretem), de sajnos nem sikerül. Mondjuk mióta együtt vagyunk kicsit szedett magára, de örömömre vehetne többet is :) Én drukkolok nektek, hogy pároddal jobban alakuljon a helyzet és benõjön a feje lágya :) Sok sikert!
Nálunk a férjem diplomás, Én szakmunkást végeztem. 15 éve együtt vagyunk, a férjem összes barátját, kollégáját ismerem, és soha nem dugdosott el elõlük, mindig büszkén vitt a társaságukba. Az viszont igaz, hogy amikor rákérdeznek hogy milyen végzettségem van, akkor majd elájultak, hogy "nem is gondolták volna, nem is látszik Rajtam". Miért, aki szakmunkásképzõbe járt, az csak buta, alpári, primitív ember lehet??? Velem is el lehet beszélgetni bármirõl, tudok viselkedni, írni, olvasni is....
Az azért vicces hogy bár nem akarod õt minõsíteni de mégis azt teszed. Jól érzed magadat vele? Ha igen akkor maradj vele ha nem akkor ne. De szomorú amikor a másikat nem magáért szeretik.
Kevered az értelmi szintet meg az iskolai végzettséget.Minek ismerkedtél meg vele? Ha primitív az nem az iskolázottság hiánya, hanem egyéni kvalitás.
Bocs, de az intelligancia szint nem azzal egyenlõ, hogy milyen fokú sulit végeztél.Kifogtál egy primitív lényt, akinek csak a szexen jár az agya.Az élettapasztalat sokkal fontosabb holmi sulinál, utálom amikor valaki ilyen hülyeséggel jön.Szakmunkást végeztem, de többre vittem, mint az összes többi, ja, és csaj vagyok.Ha ennyire nem tetszik benne sok dolog, szakíts.
"Utána egyetemet végzett ember lett a párjuk, akivel a mai napig boldogan élnek." Aztán meg számtalan egyetemet végzett pár van akik egyáltalán nem élnek boldogan.
2 fogorvosnõt ismerek, akik a nagy szerelembõl kifolyólag szakmunkáshoz mentek feleségül. 5-6 év múlva rádöbbentek az értelmi különbségre, és válás lett a dologból. Mind a kettõnél már volt gyerek is. Utána egyetemet végzett ember lett a párjuk, akivel a mai napig boldogan élnek. Jól gondold meg, hogy vele maradsz e?
Fú én már írtam korábban, egy dolog, hogy az érzelmi részek miatt nem fogod érteni a dolgot, de hidd el, viszonylag rövid idõ alatt oda is el fogsz jutni, hogy társaságban kellemetlen lesz, hogy miket mond, hogy hogy lehet olyan buta ÉS hogy mi a fenéért nem veszi a lapot, mikor már rugdosod az asztal alatt, meg úgy szorítod a kezét, hogy majd eltörik neki, hogy abba kellene hagyni amiket pofázik, mert ez nem a sörözõs asztaltársaság, vagy egyszerûen csak fogalma sincs arról, amirõl beszél, de azért nyomja...
Aúúú egy elõttm szólónak. A kérdésre már válaszoltam, most erre a válaszra: Jó, ha kibeszéled magadból a problémát, fõleg, ha egyedül nem tudsz dönteni, vagy azt látod, befolyásolt vagy és nem látsz reálisan, igenis kérd ki mások véleményét! Segít a JÓ döntésben, és megment attól, hogy rosszul dönts, amikor nem vagy reális döntésre képes állapotban! Ráadásul bizonyos problémák esetén akár segítséget is kaphatsz...
Párod érzelmi intelligencia hiányában "szenved". Ez nem iskolai végzettség függõ. Másik ember van szükséged. Neki meg olyanra, akinek azt tetszik amit õ nyújt.
A kérdező hozzászólása: 09.47 Sajnos én is érzem, azokat amiket leírtál a párommal kapcsolatban. Nála is megfigyelhetõk a családi háttér hordaléka. 10:04 Egyáltalán nem értek egyet az írásoddal. Ha csak a környezetem gondolná ezt páromról, de én meglennék gyõzõdve arról hogy õ a tökéletes féri a számomra SENKI véleménye nem érdekelne. És szerintem nem az jelenti, hogy felnõttem, hogy már nem pletykálom ki a párkapcsolatomat. Erre valók a barátok és igénylem ezeket a beszélgetéseket. 10:38 Én is valahogy így látom a dolgokat, ahogy leírtad. 10:43 Sajnos már a leírtakat kezdem tapasztalni vele kapcsoltban. És nagyon ingerült és idegs leszek és nem értem hogy, hogy hogy nem képes viselkedni. Mindentõl elmegy a kedvem és már alig várom, hogy haza érjünk. (Így leírva elég siralmas képet festek a kapcsolatunkról ) 11:52 Úgy érzem összefoglaltad a problémánk lényegét. Nem illünk össze! Õ is jobban jár, ha talál valakit aki nem próbálja „megvelevelni” (mivel nem is lehet) és ugy szereti, ahogy van. És én is, ha találok olyat akire fel tudok nézni és nem érzem magam kellemetlenül, ha társaságba megyünk. Köszönöm a hozzászólásokat mindenkinek!
A kérdező hozzászólása: 01.07 és 07:37 Én is így látom a közös jövõnket, és tartok tõle hogy ha vele maradnék beigazolódnának a félelmeim. Köszönöm a válaszokat!
ma 10:04 Ma 10: 04-nek teljesen igaza van. Mért jársz vele évek óta, ha annyira kellemetlen neked? Mért kell a szeretett párodat a háta mögött mindenféle szemétnek elhordani? Mert ebben az írásban mást se csinálsz, csak alázod. Mitõl olyan értelmiségi dolog vadidegenekkel kibeszélni a párkapcsolatodat egy tiniknek készült internetes oldalon?
Ha ennyire mint ti akkor szerintem nem. Nem a diploma megléte vagy nem léte a baj, hanem ahogy te is fogalmaztál az értelmi szint. És bármekkora a szerelem, az nem fogja pótolni 30 évig a meg nem beszélt, meg nem értett dolgokat. Konkrét példám is van. A páromnak volt már két felesége, mindketten diplomások. A páromnak is van két diplomája, a szerelem is megvolt. De ez édeskevésnek bizonyult mindkét esetben. Nekem csak érettségim van meg szakmám, de mindenrõl tudunk beszélgetni, soha nem éreztette hogy nem lennék vele egyenrangú, és soha nem is éreztem ilyet. A két volt feleség viszont a mai napig bizonyítja, hogy életvezetésben nem sokat számít, hogy a zsebében lapul egy diploma. Nem akarlak elkeseríteni, de szerintem nem fog sokáig menni a kapcsolatod. Ilyen alapvetõ eltérõ igényekkel, stílussal szerintem nem lehet hosszú távon kiegyensúlyozottan élni. Ha viszont fejlõdõképes akkor lehet remény, de ehhez viszont sok türelem kell. Másrészrõl kérdezd meg magadtól, hogy te fejlõdsz e ebben a kapcsolatban. Mert az az igazi, ha mindkettõtökre jó, fejlesztõ hatással van az együttlétetek. Én nagyon sokat tanultam már a párom mellett, nem lexikon tudást, és õ is sokat fejlõdött mellettem. Ez mindkettõnknek felemelõ érzés.
Testvéreméknél is ez van, csak ott a pasi a tenyerén hordozza. DE hiába. A szerelem egyszer elmúlik és ha nem tudsz beszélgetni vele, nem azonos az érdeklödési körötök, nem lesz ami kompenzálja annak hiányát. Meg fogod csalni és/vagy boldogtalan leszel vele. Ha elég buta, nem vesz észre belöle semmit, de mindketten jobban jártok hosszútávon ha magatokhoz való párt kerestek. Rossz lesz 40évesen rádöbbenni két gyerek mellett, ha most hagyod magad becsapni. Tudom, könnyü idegenként más életéröl dönteni, de értelmetlen egy olyan kapcsolatot fenntartani, ahol idöröl idöre megkérdöjelezödik annak létjogosultsága.
Szerintem egy férfi sohasem engedhetné meg magának meg hogy a felesége okosabb legyen nála. A másik meg az hogy az alpári stílus nem jelenti az intelligencia hiányát.
20:09 egy nõ általában mindig okosabb a nõnél. Csak egy okos nõ ezt úgy csinálja, hogy férfi ne vegye észre. Ez nem vonatkozik a kérdés feltevõjére, ott más a probléma.
Nagyon sok ilyen nõt látok, aki beleszeret valakibe és emiatt évekig elviseli, hogy egy olyan emberrel él, aki érzelmi/intellektuális szempontból nem hozzá illik. Naivitás azt gondolni, hogy majd melletted megváltozik egy ember alapvetõ személyisége. A végzettségrõl annyit, hogy ma már annyira elüzletiesedett a felsõoktatás, hogy a fejkvóta miatt szinte bárkit felvesznek, egy diploma sem inteligencia sem érzelmi érettség szempontjából nem garancia semmire. Az én baráti körömben érdekesmód pont a szakközepet+szakmát végzett srácok olvasnak a legtöbb komoly szépirodalmat, nem az egyetemisták akiket lefoglal a tanulás utána meg a munkahelyi robot és emiatt szinte nincs is más témájuk.
Elõbb utóbb tényleg szégyelleni fogod társaságban.
Jártam úgy, mint te fiúval. Azért beszélsz másnak a konfliktusokról, mert egy kommunikatív lény vagy, aki nem leplezi el a problémáit. Ez nagyon-nagyon jó (mármint, hogy nem színészkedsz vagy elhallgatsz dolgokat, amitõl beteggé teszed magad), de az igaz, hogy mások nem fognak helyetted dönteni, csak megérteni képesek. Ezért barátok. Sajnos a szerelem, a lángolás viszont hosszú távon elég kevés. Tudom, hogy milyen idegestépõ, amikor a másikat egyszerûen butának látod, és nem egyszerûen "idegesítõnek". Mindenkinek vannak hibái, de ha a másikat nem tartod elég okosnak, akkor megette a fene a dolgot. Én a férjemmel ugyan gyakran vitázom, tudom is a "hibáit", de az az igazság, hogy sokkal kevésbé idegesítõ dolgok ezek, mint amikor úgy éreztem, hogy a (volt párom) egyszerûen nem elég okos. Bármikor szívesen segítek, akár más, akár a magam tapasztalataimon keresztül, ugyanis párkapcsolati segítségnyújtással foglalkozom. Dorothy
Vívódásod alapja az, hogy te érzel és gondolsz valamit, a környezeted pedig elég kritikus és õk is mondanak valamit, de az ellentéte. Megoldás lene, ha felnõnél értelmileg és leszoknál arról, hogy kibeszéld a párkapcsolatod. Ez nem helyénvaló. Másik ehhez hasonló megoldás, remélem ezen is meglepõdsz, hogy a felnõttség egyik legfontosabb jegye, hogy nem a környezeted fogja megmondani, mit hogyan gondolj, mit tegyél, sõt nem is érdekel, mert van saját, önálló életed, gondolatod. Itt egy pasi, aki szeret és te is szereted. Nem tökéletes a kapcsolat? Vannak súrlódások? Újra megleplek: lesznek is, és minden kapcsolatban vannak. Jó reggelt kívánok! Ideje lenne ráébredned, mekkora kincset kaptál az élettõl és leszokni a pletykálásról.Te vagy a hibás, ha folytatod a párod kibeszélését, akkor ez lesz örökké. Ha új kapcsolatba mennél bele, az sem lenne tökéletes, fõleg mert azt is kibeszélnéd másoknak. Magadat okold emiatt, és változtatni is csak te tudsz... ha akarsz. Komolyan ez kell neked, hogy barátnõkkel kipletykálj mindent? Ne haragudj, de ez siralmas! Sürgõsen nem hagyod abba, soha nem lesz normális kapcsolatod senkivel. Ha hibát akarsz találni, bárkiben fogsz, de ez nem a normális hozzáállás. Te döntesz!
A kérdező hozzászólása: Utolsó: köszönöm, de párom már 29 éves. (Ennél jobban nem hiszem, hogy "benõ a feje") :) Igazából nem értem magam, mert mindig is fontos volt számomra, hogy fel tudjak nézni a partneremre és sajnos ez most nincs meg. Soha senki iránt nem éreztem ekkora szerelmet. Korábbi kapcsolataimban minden más stimmelt, csak épp nem éreztem azt, amit kellene. Most éreztem/érzem (különben már rég nem lennék vele), de kezdem belátni, hogy ez sem az igazi!
00.47-nek Ezzel, hogy egyetemet végzetthez mentek feleségül, csak azt akartam mondani, hogy egy szintre kerültek az új párjaikkal, hogy egyforma az érdeklõdési körük, hogy tudnak beszélgetni.
„Azt se veszi észre, ha megaláz valamivel vagy ha fájdalmat okoz, csak akkor ha már számon kérem rajta” Te is tudod hogy ez azért van mert nem szeret nem az iskolai végzettség miatt vagy mert önzõ…. Az õ részérõl ez egy kényelmes szex kapcsolat ezért nincs kommunikáció bizalom. Érzelmileg te nem akarsz szembenézni ezzel túl szerelmes vagy ezért vezetsz minden vissza az értelmi különbségekre.
A párod ostoba és ezen az sem segítene, ha egyetemet végzett volna. Nulla érzelmi intelligenciával hiába tanulja meg mondjuk a programozás rejtelmeit egy egyetemen, akkor is egy taj paraszt marad. Pár év múlva csak ülsz majd, nézel magad elé, és nem fogod érteni, hogy mit keresel egy ilyen bunkó mellett.
Az egyik legfontosabb, hogy azonos értelmi szinten legyetek. Ha ez így lenne, nem lennének alpári megnyilvánulásai, tudná a viselkedés, együttélés szabályait. Ezek a különbségek áthidalhatatlanok. Ez így óriási nagy különbség, hogy neked egyetemi végzettséged van. Hozzád min. egy fõiskolai végzettségû férfi illene. Normális gondolkodással, hozzáállással.
A kérdező hozzászólása: Õ nagyon szeret. És látom rajta a törekvést. Ha egyszer megbánt valamivel (amit én elvártam volna tõle, hogy ne csináljon) megkérem rá, soha többet nem csinálja. Csak úgy érzem ennek soha nem lesz vége. Soha nem lesz egyértelmû számára az, ami számomra egyértelmû. (És itt nem elvárásokról beszélek, hanem egy kapcsolat szempontjából egyértelmû dolgokról) "Nem feltétlen kötöm az intelligenciát az iskolai végzettséghez, de kérdés szempontjából fontosnak tartom megemlíteni, hogy párom szakmunkást végzett én egyetemet." Ebbõl számomra egyértelmû, hogy nem gondolom hogy az intelligencia az iskolai végzettség függvénye, de úgy látszik ez egyesek számára nem az. Csupán azért írtam le ezt is, mert próbáltam minden olyan információt összegyûjteni, ami a kérdés szempontjából lényeges lehet. Mindenesetre köszönöm a válaszokat mindenkinek!
"Ha egyszer megbánt valamivel (amit én elvártam volna tõle, hogy ne csináljon) megkérem rá, soha többet nem csinálja. " Erre mondanál pár példát, mire gondoljunk kb?
A ferjem szakmunkast vegzett en meg egyetemet.Kettonk kozul en vagyok az erzelmi analfabeta.Butasag volt megemlitened, nem altalanos.
Itt nem biztos, hogy az IQ-val (is) baj van, bár tényleg gyakoribbak ezek a személyiségjegyek gyenge képességû embereknél.Ez adódik a környezetükbõl, társaságukból is. DE: nekem a dr. férjemre (volt, elváltunk) pontosan ráillik a leírás. Késõbb nem csak engem, de a gyerekeit is nagy kalappal lesz.rta, a legnagyobb bajban elhagyott minket. Most sem érdekli csöppet sem, hogy mit eszünk a hó végén. Neki új élet kell, és kész. Ez egyfajta fogyatékosság, de nem értelmi, nyilván dr címet azzal nem szerezne...Én csak azt tanácsolom, családalapításra ne tervezz vele, de amíg neked jó ebben a kapcsolatban, miért ne lehetnél vele? (bár hogymi jó, azt nem tudom)
Még mielõtt jönnének ide nem való hozzászólások, természetesen nem úgy érti a kérdezõ, hogy ha már fõsulira jár, járt vagy egyetemre, akkor már nem bunkó, de azért fel szoktak venni bizonyos pozitív tulajdonságokat az emberek egy felsõoktatási intézményben, persze itt is vannak bunkók, ez egyéni lehet, nem biztos, hogy anélkül is ne lenne ez. A hasonló emberek amíg érzik, hogy egy nõnek is bejön, és régebben is bejött ez a stílus, addig azt a jelzést kapják, hogy ez nagyon frankó dolog.
Az, hogy az iskolai végzettségben van különbség ugyan nem annyira LENNE fontos, ha a kérdezö barátja nem lenne minden téren tök buta, értelmileg is, meg érzelmileg is. (De azért aki ennyire sötét, az soha nem fog elvégezni normális felsöfokot... NEm az a baj, hogy "csak" szakközepet végzett, hanem az, hogy ennél többre nem is lenne képes, mert nincs meg hozzá az esze.) A kérdezö helyében nem sok idöt vesztegetnék erre a kapcsolatra, mert ugyan lehet, hogy 10 év múlva már elfogadható ember lesz belöle a szexcntrikus ösztönlény helyett, de nem biztos. Viszont az idöbel egész biztosan be fog következni, hogy a barátja megunja az állandó nevelést, és otthagyja, föként ha a haverjai is elkezdik emiatt piszkálni. Ebböl a kapcsolatból a kérdezö csak veszteséggel jöhet ki, minél elöbb túl lép ezen, annál kevesebbet veszit el az életéböl.
Jártam hasonló cipõben, a végzettségeket tekintve ugyanez volt a helyzet. Nálunk mondjuk a "kulturális" szakadék nem okozott gondot, mert olyan nem volt, az iskolázottság ellenére rengeteg közös témánk volt, tudtunk beszélgetni. Engem az a félelmetes nyers erõ zavart ami benne volt, sosem bántott, de volt benne valami ijesztõ, akaratos volt, konok és erõszakos, persze mint mondom nem fizikailag. Olykor persze kenyérre lehetett kenni. De mégis féltem ettõl. Persze a munkájában ez hasznára vált. Az oka nem a végzettségben keresendõ, hanem egyéb szociális és családi okokban (igazából tudom is mi, de nem részletezném), az pedig, hogy a végzettsége miatt kisebbségi komplexusa volt másokkal szemben, az csak hozzájárult a probléma kialakulásához, de nem okozta azt. Amit leírtál az nem végzettség függõ. Egy diplomás ember is lehetne ilyen, mert ez inkább az érzelmi intelligencián múlik, amit szerintem legkevésbé az iskola, leginkább a szülõk és a kisgyermekkori környezet befolyásol. Sajnos az ilyen számodra zavaró dolgokon hiába próbálsz Te változtatni, ha õ nem akar változni, akkor egy idõ után meg fogod unni az erõlködést. Neki így jó és kész, nyilván ha mindez õt is zavarná, már igyekezett volna odafigyelni a viselkedésére. De õ ilyen és így érzi jól magát, ne akarj belõle új embert csinálni, mert a konfliktus alapvetõen ebbõl van. Ha igazán szereted, akkor így szereted, ha nem akkor csak azt szereted aki szerinted lehetne, vagy lennie kéne. Az pedig csak illúzió. Tapasztalatból mondom. A döntés a tied. A lehetõsége neki is megvan. Többet nem tehetsz minthogy elmondod a problémádat, a lehetséges megoldásokat. Ha nem "kér" belõle, akkor neked kell eldöntened, hogy elfogadod ezt az állapotot, vagy kilépsz és keresel egy másik, számodra ideálisabb kapcsolatot.
14:39-nek. Már megbocsáss, de ez pont egy olyan oldal ahol tanácsot kérhet bárki névtelenül, ha épp megrekedt valahol és nem tudja mi tévõ legyen, vagy csak kíváncsi rá, hogy kívülrõl másképp látszanak e a dolgok mint belülrõl. Te minek vagy ezen az oldalon, ha szerinted nem szép dolog magánügyeket kibeszélni? Olvasni szép dolog? Gondolkozz már egy kicsit!

Működhet egy kapcsolat, ha eltérőek a szexuális igények?

Páromnak elöttem csak laza/szex kapcsolatai voltak. Számára annyiból állt egy párkapcsolat, hogy napi 4-5 szex, ettek és aludtak. Ugy érzem, hogy én tanítgatom neki, hogy milyen egy "normális" párkapcsolat. ..Hogy nem csak a szexről szól minden. (persze fontos, de én nem igénylem napi 4-5ször), fontos a kommunikáció, a közös programok..minél jobban megismerni a másikat stb.stb. Számomra ez nagyon furcsa, hogy egy 27 éves férfinek fogalma sincs arról, hogy hogy működik egy párkapcsolat. Szerintetek sikerül összecsiszolódnunk? Vagy ő továbbra is csak a szexre megy és ha nem kapja meg, amit akar lelép vagy megcsal?!?

Legjobb válasz: Mûködhet egy kapcsolat, ha eltérõek a szexuális igények? Szerintem nem mûködhet. Neked kell tudnod mennyit viselsz el,mennyire érzed tehernek a dolgokat.

Mûködhet egy kapcsolat, ha eltérõek a szexuális igények? Szerintem nem mûködhet. Neked kell tudnod mennyit viselsz el, mennyire érzed tehernek a dolgokat.
Jézusom! Az elõttem szólónak írnám, aki azt mondja, hogy heti 4-5 is sok, hogy biztosan nem a megfelelõ partnert választotta magának, ha ennyire szexellenes. A szex egy nagyon jó dolog, élvezet, akár férfinak, akár nõnek! Nõ létemre szégyellem magam, mikor más nõk ennyire prûdek. Ilyenkor nem is csodálom, hogy sok férfi félrekacsintgat... 30/N
Úristen! Még a heti 4-5 is sok! Én nem járnék ilyen pasival. Ez fehérmájú. Túl értelmes nem lehet ha csak b*szik eszik és alszik...mint a Buksikutya :P
A kérdező hozzászólása: Halvérû? Közelebb állok a "házisárkányhoz", mint a "halvérûhöz"! Ráadásnak mellettem nem lehet unatkozni! A gyakori szexxel sincs bajom, csak azzal van ha az az egyetlen fontos tényezõje egy párkapcsolatnak. Párom szerint amióta megismert felforgattam az életét. Már nem vágyik a régi züllött, felszínes életére. És õ biztos benne, hogy idõvel összecsiszolódunk. Csak adjak neki lehetõséget, hogy bebizonyítsa. Én viszont azt gondolom, amit már leírtam. Köszönöm a válaszokat.
Mûködhet csak ki ne derüljenek a stiklik! :D Az írásodból ítélve inkább vagy halvérû mint izgalmas. Elõítélet de ezt gondolom. Egy ilyen csaj nekem nem kéne. :)
nem, mert én is egy szexmániás vagyok, aki legszívesebben minden nap dugna legalább 2-3-szor
Ne aggódj, te még mindig jobb helyzetben vagy, mint én, mert nálunk is hasonló a helyzet, annyi különbséggel, hogy az én párom már 30 éves. Elõttem csak pár hetes vagy hónapos kapcsolatai voltak, egyik sem volt még távolról sem komoly. Eleinte nagyon nehezen viseltem, hogy alapvetõ dolgokat kellett neki elmagyarázni, megértetni vele. Mára nagyon sokat változott, egyre ragaszkodóbb és egyre inkább beenged az életébe, ami nagyon jól esik. Viszont nekem abszolút nem lenne ellenemre napi 4-5 szex :-) Úgyhogy nálunk ebben nincs probléma. Azt javaslom neked, hogy próbáld meg változatosabbá tenni a szexuális életeteket és talán te is többet fogod kívánni õt. Ha igaz érzelmekkel vagytok egymás iránt, akkor meg tudtok oldani minden problémát. Sok sikert kívánok! 30/N
Óóóóóóó te majd megváltoztatod milyen kis tündéri vagy. (Szarkazmus naív vagy)
benne is van a kérdésedbe a válasz....lelép vagy megcsal ez lesz a vége..mert nem lehet tanítani ezt érezni kell..ennyi
Jomagam is ilyen vagyok, a leghosszabb kapcsolatom 3 honapos volt es a szex mindig is nagyon fontos volt. Viszont idovel kezdett benoni a fejem lagya, es annak ellenere, hogy soha nem eltem egyutt senkivel, tudom, milyennek kell lenni egy kapcsolatnak. Plane, ha szeretitek egymast, a kapcsolatotok szuksegszeruen fejlodni fog.

Csak úgy működhet egy kapcsolat ha sok szex, van benne? Csak úgy lehet kapcsolatot kezdeni ha erre készen állok? 17 L

Csak kiváncsi vagyok köszi.:-)

Legjobb válasz: nem nagyon komoly kapcsolatnál kell csak ez. de akkor is csak, ha már jól ismeritek egymást barátilag is, és nagyon meg tudtok nyílni egymás elõtt. különben hülyeség.

nem nagyon komoly kapcsolatnál kell csak ez. de akkor is csak, ha már jól ismeritek egymást barátilag is, és nagyon meg tudtok nyílni egymás elõtt. különben hülyeség.
mai napig sok olyan pár van akik házasságig nem szeretkeztek (ismerõseim közt konkrétan 4 pár), és mégis együtt maradtak és most boldog házasok. ez attól függ neked mik az igényeid és a párodnak. Én ugy hiszem hogyha tartalmasak az együttlétek sex nélkül is nem kötelezõ a dolog, de mindenképpen nyilvánits ki a párod iránt hogy szereted , és kívánod is csak még nem állsz készen rá , vagy csak ritkán szeretnéd, nehogy azt higgye hogy nem szereted vagy kívánod eléggé
igen.
Nem.
Nem ! De nem árt ha van szex ;))
Nem. Akkor tud mûködni, ha van értelme együtt lennetek, és élvezitek az együtt töltött idõt is. Nem feltétlenül csak a szexrõl szól egy jó kapcsolat. :)
Nem, legalábbis nálam nem így mûködik a dolog.
Várasd meg a srácot egy kicsit, mondjuk 2-3 hónap ha szûz vagy még, ha komolyan gondolja megvárja míg felkészülsz! :)
a korodbeli pasiknak a szex a legfontosabb egy kapcsolatban.és igen akkor menj bele ha erre felkészültél. mert kellemetlen mikor mindenáron szexelni akar a pasi de te azt már kényszerbõl csinálnád.hidd el tapasztalat. 21/L

Nincs bennünk semmi közös? Hogy működhet egy kapcsolat, ha ezt mondta a párom?

Sajnos igaza van, így belegondolva, de meddig tart így ki egy kapcsolat??

Legjobb válasz: ez nem gond mert ha szeretitk egymást akkor pont ig tudjátok a legjobban kiegésziteni egymás életét

ez nem gond mert ha szeretitk egymást akkor pont ig tudjátok a legjobban kiegésziteni egymás életét
Nem hiszem, hogy ne lenne SEMMI közös bennetek. Valahogyan csak összejöttetek.. egymásra találtatok. Szóval valamilyen érdeklõdési körötök egyezhetett, nem? HA még sincs semmi közös bennetek, akkor is mûködhet. Feltéve, ha megfelelõ empátiával rendelkeztek, és tiszteletben tudjátok tartani egymás elveit, nézeteit, stb. Amúgy ne gondold, hogy az a kapcsolat is évezredekig tart, ahol a két fél teljesen ugyanolyan. Nem véletlen a mondás sem: "Két dudás egy csárdában...."
Ha nincs bennetek semmi közös, akkor csak addig lesztek együtt, amíg még él a szenvedély a kapcsolatotokban! Hosszú távon jobban mûködik ha a két ember hasonló érdeklõdésû!
Csak addig, amíg vágytok egymásra, tombolnak a hormonok, megvan köztetek a kémia.
Biztosan van azért pár közös dolog bennetek.Nem jó nagyon egyformának sem lenni, mert akkor jobban kiütközik egymás személyisége, és az sok vitához vezet, gondolok itt arra például, ha mindketten makacsok vagytok.
Ha jol megvagytok akkor nincs semmi baj, csakhogy ha ezt vagja a fejedhez akkor lehet nem is szeret... Az en verziomban mindig azt hajtotta, hogy "Nem ismerjuk egymast". Eleg sokat jartunk. Most meg ha feljon, hogy az az en baratnom volt, akkor fogom a fejem meg grimaszolok. Remelem tudtam segiteni.

Tényleg nem működhet egy kapcsolat, ha nincs bizalom?

Midnenhol ezt írják, mi már 4 éve vagyunk együtt, de nem mondhatnám, hogy bízom benne. Ha elmegy valahova simán el tudom képzelni, hogy megcsal, bár nem kaptam rajta soha.

Legjobb válasz: Van egy par jo eloadasa dr.Csernus Imrenek a youtube-on, kattints oda es megkapod a valaszt!

Van egy par jo eloadasa dr.Csernus Imrenek a youtube-on, kattints oda es megkapod a valaszt!
tudod=tudok
Bizalom nélkül nincs kapcsolat. Bizonytalanságban egy ideig lehet élni, de hosszútávon felõrli a kapcsolatot. 13 éve vagyok együtt a párommal és teljesen megbízom benne.
Lehet, de kimerítõ lesz.
Mi csak két éve vagyunk együtt, de a helyzet dettó ugyanez. Szerintem mûködhet a dolog, csak egy kicsit jobban figyelek. Nem nagyon volt még belõle problémánk. Kértem, hogy próbálja azt elfogadni, hogy én bízok ugyan benne, de azért mindíg bennem lesz, hogy az ördög nem alszik. Szerencsésre családom és barátaim is mellettem álltak, mert õk is bizonygatták neki, hogy én csak saját magamban bízok. Lassan pedig õ is elfogadta.
Ha nem költözöl össze vele, akkor sosem fogod igazán megismerni... és nem is fogsz bízni benne. Anélkül meg értelmetlen.
Mi még ugyan 3 hónapja vagyunk együtt, de kb 2hét után hazudott egy elég nagyot, és azóta én se nagyon tudok benne megbízni.Próbál tenni hogy újra megbízzak benne.
Én jó pár hónapja vagyok együtt valakivel, és kiderült nem rég, hogy hazudott, nem is kevés dologban. Sajnos az elején még nem vette komolyan a dolgot, felvágós volt, emiatt hazudozott, aztán utána hazugságot hazugságra épített. És most rájött, hogy ez komolyabb dolog, mindent kitálalt magától, mert tiszta lappal akarja velem kezdeni. Hogy mûködhet-e egy ilyen nem tudom, nem bízok benne, lassan azt sem hiszem el, amit kérdez, de nem akarok nélküle lenni sem. Idõvel majd alakul, most inkább ilyen majd meglátjuk, csak vegetálunk idõszak jön. De hogy ez meddig tud mûködni, azt nem tudom sajna :-(( De szerintem egy próbát megér, csak legyél óvatos és figyelj jobban oda.
itt az a gond, hogy késõbb, visszagondolva már tuti, hogy meg fogod bánni , hogy voltál olyan i diota, hogy ot választottad.. de akkor majd kinek rinyálsz????
A kérdező hozzászólása: Nem arról van szó, hogy nincs önbizalmam, meg ilyesmi, de teljesen el tudom képelni, ha mondjuk elmegy nélkülem egy szórakozóhelyre, iszik, rámaszik egy jó csaj, hogy nem utasítja vissza, fõleg ha tudja, hogy nem tudhatom meg. Mert pasi. Én szerintem a pasik többsége nem utasít vissza egy ilyen alkalmat. Rendgeteg fiú barátom van, akik közül mind csalta már meg a baratnõjét, csak így ok nélkül, mert adódott alkalom. Nehezen tudom elképzelni, hogy pont az én barátom a hûség mintaképe.
Szerintem nem mûködhet. Hosszú kapcsolat után költözött el a párom, egy harmadik megjelenése miatt. Amikor lefutott részérõl a hú de jó az új szerelem, próbált visszafelé helyezkedni. De én annyira nem bíztam benne, hogy teljesen passzívvá váltam, gyakorlatilag semmit az égvilágon nem tettem azért, hogy kipróbáljuk, rendbe tudnánk-e tenni a közös életünket. Nem is lett a próbálkozásból heppiend. Szerintem nem mûködhet sokáig bizalom nélkül egy kapcsoalt, és ilyen ingatag alapokra helyezni egy házasság alapjait pedig egyenesen öngyilkosság.

Meddig működhet egy kapcsolat, ha pocsék a szex, állandóan problémák vannak vele?

A pasi kezd?, valahogy nem igazán megy neki a dolog (merevedési problémák, korai magömlés, nem ért a n?k testének nyelvén, nem tud igazán felizgatni). Egy pasi mennyi id? alatt érez rá a dologra? Amúgy huszonéves.

Legjobb válasz: Elõbb-utóbb biztosan ráérez. Ha a barátnõje vagy akkor te vezesd rá!;)

Elõbb-utóbb biztosan ráérez. Ha a barátnõje vagy akkor te vezesd rá!;)
Szia! Bele fog jönni, nem lesz baj, a fontos, hogy ne lássa a csalódottságot, önbizalom kell neki semmi egyéb. Idõvel belejön, hidd el. Próbáld tanítani, azt remélhetõleg mindketten élvezni fogjátok. Szerintem 1 évig mindenképp adj idõt neki, ez nem egyik napról a másikra mûködik, de akár az is elõfordulhat. Sok sikert!
Sztem beszélj vele, mond el neki, hogy szereted, hogyan nyúljon hozzád. Megfogja érteni! Gondolj csak bele, fõleg h kezdõ akk úgy "formálhatod" ahogy akarod:P
Szerintem nincs önbizalma, adj még neki idõt és dicsérd, hogy fejlõdött, még ha nem is igaz. Biztos nagyobb kedvvel áll neki a tanulásnak és még gyorsabb lesz a tényleges javulás :)
A kérdező hozzászólása: Próbálkoztam már nyugtató zenével, gyertyafénnyel, masszázzsal, izgató szavakkal...Semmi...Akkor is uúgy rátört a para.
Indítsatok masszázsal attól ellazul. Aztán lovagold meg. :)
Mond neki, hogy milyen isteni vele a szex, ha elhiszi akkor beindul és tényleg jobban fogja csinálni. Vezesd oda a kezét, vagy mond hogy csinálja, de ne túl sokszor csak a kezdõ lökést add meg neki. Teperd le te az jól fogja növelni az önbizalmát.
jó szex nélkül lehettek ti akár a legigazibb lélektársak, akkor is halálra van ítélve a kapcsolat. jobb, ha belehúz.
A kérdező hozzászólása: Felizgulással semmi gond. Minden nap szinte végig álló farokkal kerget :) Akkor van a bibi, amikor akció van. akkor jön a lankadás, ha meg nem, akkor hamarabb elsül, mielõtt én elélvezhetnék. Retteg már tõle, hogy megint csõdöt mond és be is következik, mert bemeséli magának, hogy biztos megint elcseszi.
A kérdező hozzászólása: Nem fukarkodok a dícsérettel, ha vmit jól csinál. Az azonban tény, hogy önbizalma 0 és meg is jegyezte, hogy úgy érzi le van maradva, nem teljesít kellõen.
Lehet csak hangulatilag nincs eléggé felizgulva. Gyakorolni kell, majd csak belejön. :) Idõ kell, hogy összehangolódjatok. Légy türelmes. Ha meg dobni akarod emiatt akkor meg ne szórakozz vele és tedd meg gyorsan. Ha szereted akkor inkább beszéld meg vele és ne csinálj belõle problémát. Mond meg neki mire vágysz, hogy hogy érjen hozzád stb.
A kérdező hozzászólása: Jövõ hónapban leszünk fél évesek. Én vettem el a szüzességét amúgy. Próbálom tanítgatni, de vhogy nem érez rá. A csiklómmal pl. egyáltalán nem tud bánni. Orális szexben pocsék, nem tud a csúcsra juttatni. Nem tudom, hogyan tudnám megtanítani.Folyamatosan kap visszajelzést, mi jó, mi nem, mit hogyan csináljon, ennek ellenére sem megy. Nézettem vele már csomó "oktató dvd-t" is. Megmutattam neki pár hasznos oldalt a neten, ahol olvasgathat.
A kérdező hozzászólása: 1, 3 év és eljutottunk oda, hogy no sex...Nincs libidóm, egyáltalán nem kívánom. Továbbra sem tudom igazán élvezni vele.


Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!