Találatok a következő kifejezésre: Másfél hónapja belara fogamzásgátlót - a (2 db)

Másfél hónapja szedek belara fogamzásgátlót - a barátom mégis kihúzza mielőtt elmegy, a nagyobb biztonság kedvéért. Mennyi az esélye a teherbeesésnek?

Tudom, hogy már az el?váladék is számít. 2 hete mestruáltam utóljára, de most érzékenyek a melleim, picit fájnak, és nem csak a mellbimbó. Ugye ez nem a terhesség jele? Lehet csak azért ijedtem meg, mert olvasgattam a kérdéseket a terhesség témánál, és az alhasi és mellfájdalmak esetén azt javasolták néhányan, hogy az illet? vegyen tesztet.

Legjobb válasz: Hát vehetsz tesztet,de ha rendesen szeded a gyógyszert( úgy értem nem hagytál ki napot,nem hánytál,nem volt hasmenésed stb.) már ennyi ideje,akkor nem lehetsz terhes...nézd meg a gyógyszer leirását hogy hányadik naptól véd.

Hát vehetsz tesztet, de ha rendesen szeded a gyógyszert( úgy értem nem hagytál ki napot, nem hánytál, nem volt hasmenésed stb.) már ennyi ideje, akkor nem lehetsz terhes...nézd meg a gyógyszer leirását hogy hányadik naptól véd.
Olvasd el azt is, hogy mik a mellékhatásai esetlegesen a gyógyszernek. Pl. nekem tök megnõttek a melleim, és fájtak is elõször. Ennyire ne ijedj meg, és ha szeded a fogamzásgátlót, nyugodtan bent maradhat a barátod, mert úgy teljes az élmény, nem kell magatoktól megtagadni, azért szeded a gyógyszert.
nem vagy terhes. A belaranal nekem is annyi terhességi tünethez hasonló volt, mellfájdalom, hasi féjdalom stb. Én akkor tesztet csináltam, plusz dokihoz is mentem, de nem volt gond. Ha már naon elviselhetetlenek a tünetek, válts másik tabira.
Biztos, hogy nem vagy terhes, ne aggódj! A barátod pedig simán belédélvezhet, nem lesz baj!
harmadik válaszadó: nagyon megnyugtató, amit írtál. ugyanilyen tüneteim vannak (alhasi fájdalom, mellbimbó-érzékenység) és utánaolvasva egyre inkább félek, hogy terhesség (ebben a hónapban egyszer 12 óránál késõbb pótoltam az elfelejtett tablettát). remélem igazad van, és nincs gond, nálad sem, kérdezõ;)
szia! Én mindössze fél hónapja szedem a belarát. Szinte az összes mellékhatás jelentkezett nálam. Elõször az alhasam fájt és görcsölt 1 hétig, most pedig kb egy 5 napja e mellbimbóm hihetetlenül érzékeny. Ezt még tetõzi, hogy odalent a kisajkaimnál mintha ki lenne száradva a bõr....remélem elmûlnak ezek nemsokára. Lehet, hogy a Te tüneteidet is a tabi okozza...
egy hónap után.
A kérdező hozzászólása: remélem igazad van :D mert most mentem el benne...
7 nap folyamatos szedés után már kialakul a védettség! de ott van a gyógyszer dobozában a tájékoztató, miért nem olvassátok el alaposan, mielõtt alkalmazzátok ezt a védekezési módszert?!

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!