Találatok a következő kifejezésre: Másfél éve a fogamzásgátlót és most (8 db)

Kedves Doktor úr! Másfél éve szedek fogamzásgátlót és eddig általában minden rendben volt, de most egyik napról a másikra hányingerem volt meg émelyegtem és szédültem is egyszerre, emellett a melleim is megduzzadtak. Erre másnapra elkezdtem menstruálni, p

Kedves Doktor úr! Másfél éve szedek fogamzásgátlót és eddig általában minden rendben volt, de most egyik napról a másikra hányingerem volt meg émelyegtem és szédültem is egyszerre, emellett a melleim is megduzzadtak. Erre másnapra elkezdtem menstruálni, pedig rendesen szedem a fogamzásgátlót és még egy hétig kitartana a fogamzásgátlóm. Most mit tegyek? Előre is köszönöm: Alexa

Legjobb válasz: Tisztelt Hölgyem! Köztivérzés előfordulhat a fogamzásgátló szedése mellett, de mindenképpen személyes konzultációt javaslok nőgyógyászával. Üdvözlettel: dr. Langmár Zoltán

Tisztelt Hölgyem! Köztivérzés előfordulhat a fogamzásgátló szedése mellett, de mindenképpen személyes konzultációt javaslok nőgyógyászával. Üdvözlettel: dr. Langmár Zoltán

Kedves Doktor úr! Másfél éve szedek fogamzásgátlót és eddig általában minden rendben volt, de most egyik napról a másikra hányingerem volt meg émelyegtem és szédültem is egyszerre, emellett a melleim is megduzzadtak. Erre másnapra elkezdtem menstruálni, p

Kedves Doktor úr! Másfél éve szedek fogamzásgátlót és eddig általában minden rendben volt, de most egyik napról a másikra hányingerem volt meg émelyegtem és szédültem is egyszerre, emellett a melleim is megduzzadtak. Erre másnapra elkezdtem menstruálni, pedig rendesen szedem a fogamzásgátlót és még egy hétig kitartana a fogamzásgátlóm. Most mit tegyek? Előre is köszönöm: Alexa

Legjobb válasz: Tisztelt Hölgyem! Köztivérzés előfordulhat a fogamzásgátló szedése mellett, de mindenképpen személyes konzultációt javaslok nőgyógyászával. Üdvözlettel: dr. Langmár Zoltán

Tisztelt Hölgyem! Köztivérzés előfordulhat a fogamzásgátló szedése mellett, de mindenképpen személyes konzultációt javaslok nőgyógyászával. Üdvözlettel: dr. Langmár Zoltán

Másfél éve szedem a fogamzásgátlót és most kiderült terhes vagyok! Hogyan lehetséges?

Minden szemet bevettem, bár az utóbbi id?ben többször volt hasmenésem, lehetséges hogy amiatt? A kezdeti döbbenet után már örülök a babának, csak eddig nem hittem, hogy tényleg teherbe lehet esni bogyó mellett...

Legjobb válasz: Koztudott, hogy a hanyas, hasmenes, antibiotikum ,antidepresszans, illetve egyeb gyogyszerek csokkentik a hatasat , hiaba szeded rendesen! Szoval en nem lepodtem volna meg.... Egyebkent nalam majdnem ez volt, csak nekem peteeresem volt es rendesen szedtem. A kulonbseg, hogy nalam nem volt sem hanyinger, sem hanyas/hasmenes, sem pedig gyogyszerszedes (semmi antibiotikum vagy egyeb, sot meg fajdalomcsillapito sem). En ezert hagytam abba tavaly, mert ha nem ved, akkor minek mergezzem magam vele?

Koztudott, hogy a hanyas, hasmenes, antibiotikum , antidepresszans, illetve egyeb gyogyszerek csokkentik a hatasat , hiaba szeded rendesen! Szoval en nem lepodtem volna meg.... Egyebkent nalam majdnem ez volt, csak nekem peteeresem volt es rendesen szedtem. A kulonbseg, hogy nalam nem volt sem hanyinger, sem hanyas/hasmenes, sem pedig gyogyszerszedes (semmi antibiotikum vagy egyeb, sot meg fajdalomcsillapito sem). En ezert hagytam abba tavaly, mert ha nem ved, akkor minek mergezzem magam vele?
mással is megesett már. azt mondják hogy a bogyó védettsége 98%-os. te meg én a maradék 2%-hoz tartozunk. hasmenésnél hányásnál, antibiotikumos kezelésnél javasolt más védekezés is. azért gratulálok a babához!
Ja, az kimaradt, hogy eloszor a doki azt hitte meg UH alapjan is hogy terhes vagyok, azert mentem el mert kimaradt a tavaly juliusi mensi, juniusi csak 2nap barnazas volt a 7napos szunetben. UH kontrollon egy hettel kesobb kiderult vegulis nem terhesseg, hanem egy meg nem repedt tuszo. Csak a szerencsen mulott, hogy nem lettem terhes.

Szedek fogamzásgátlót kb egy éve, de most, van még másfél hetem a gyógyszerszünetig és hetek óta pecsételő vérzés jelentkezik. Ez mire utalhat?

Majd megyek dokihoz, csak tudni szeretném a várható opciókat.

Legjobb válasz: lehet nemjó neked a tabletta, és így jelez.

lehet nemjó neked a tabletta, és így jelez.

Kb masfel eve irt fel az orvosom fogamzasgatlot, mert nem volt rendszeres a menstruaciom. A gyogyszer szedese alatt rendesen megjott, de most abbahagytam a gyogyszert es mar 1 hetet kesik a mensim. Mitol lehet?

Most megint ossze vissza fog megjonn,akar tobb havi kimaradassal

Legjobb válasz: 1. A gyógyszer nem teszi rendszeresség a menstruációt, mert valójában nem is igazi menstruáció ami a szünetek között van. Szóval nem azt kellett volna, hogy elnyomjátok a tüneteket, hanem megkeresitek az okát. 2. Gyógyszer abbahagyása után a legtöbb embernek nem lesz rögtön a régi a menstruációja, ha 3 hónapig semmi javulás orvos. És akkor ne a fogamzásgátlóhoz nyúlj.

1. A gyógyszer nem teszi rendszeresség a menstruációt, mert valójában nem is igazi menstruáció ami a szünetek között van. Szóval nem azt kellett volna, hogy elnyomjátok a tüneteket, hanem megkeresitek az okát. 2. Gyógyszer abbahagyása után a legtöbb embernek nem lesz rögtön a régi a menstruációja, ha 3 hónapig semmi javulás orvos. És akkor ne a fogamzásgátlóhoz nyúlj.
1. mert abbahagytad a gyógyszert és ilyenkor a hormonok megzavarodnak. 2.mert elõtte sem volt rendszeres. Illetve a fogamzásgátló szedése alatt nem mensid volt hanem megvonásos vérzésed! 3. Menj el nõgyógyászhoz (egy normálishoz), aki nemcsak elkendõzni akarja a problémát hanem normálisan megvizsgál. Én elhiszem, hogy az ember örül, amikor a fogamzásgátló miatt egy csomó problémája megoldódik, mint pl: rendszertelenség, csak ha majd babát szeretnél, nagyon nehéz lesz belõni, hogy mikor is kell próbálkozni stb.
A kérdező hozzászólása: Koszonom szepen.De ez nem jelentheti azt, hogy meddo vagyok, , es nem lehet babam? Tunet lehet a hanyinger, melegsegerzet, hohullamok, szedulesek?
Természetesen nem jelenti, hogy meddõ vagy.Egy alapos kivizsgálás azért nem árt, lehet valami nagyon egyszerû ok miatt rendszertelen a menstruációd. Egyébként a tünetek utalhatnak babára, tesztelj, ha már egy hete meg kellett volna jönnie, akkor már bõven kimutatja! Ha engem kérdezel inkább a fogamzásgátló hatása, de te tudod, hogy védekeztetek e vagy sem illetve, hogy mikor voltatok együtt!
Sajnos ez a fogamzásgátló szedése miatt van.. Nem old meg semmit, elkendõzi a problémát, (már ha egyáltalán volt probléma). és sajnos okozhat sok más gondot, pl hormonháztartásod felborul, stb... várjál nyugodtan 3-4 hónapot, nagy valószínûséggel meg fog jönni.
A kérdező hozzászólása: Koszonom szepen a valaszokat!Nem vedekezunk, amiota abbahagytam a gyogyszert!Kb 2 hete teszteltem , az negativ lett!
Nekem sem volt sosem rendszeres a havim.Én is szedtem fogamzásgátlót, de már nem szedek.És megint össze vissza jön meg a havim.Meddõségtõl nem tartok, mert úgysem akarok gyereket.De ha te szeretnél, akkor érdemes elmenned egy "normális" orvoshoz.

Másfél éve szedek symicia fogamzásgátlót. Mindig rendes volt a megvonásos vérzésem. Most nagyon kevés és barnás, mint a végén szokott. Szerintetek ez nem gond?

Legjobb válasz: Köszönöm a választ! :) Épp most akarom abbahagyni a gyógyszert szóval jókor jelez a szervezetem...

A kérdező hozzászólása: Köszönöm a választ! :) Épp most akarom abbahagyni a gyógyszert szóval jókor jelez a szervezetem...
A biztonság kedvéért csinálj tesztet... ha negatív, akkor ne figyelj rá, de ha legközelebb is ilyen lesz, akkor menj orvoshoz. Valószínûleg akkor teljesen elvékonyította a méhnyálkahártyádat, és nincs minek lelökõdnie a szünetben. Én szedtem olyan tablettát, aminél 3 hónapig meg sem jött, nagyon fura volt.
Tisztelt Hölgyem! Javaslok egy hormonális kivizsgálást. Üdvözlettel: dr. Langmár Zoltán
Tisztelt Hölgyem! Javaslok egy hormonális kivizsgálást. Üdvözlettel: dr. Langmár Zoltán

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!