Találatok a következő kifejezésre: Már kb napja miután pisilek (1 db)

Már kb 5 napja miután pisilek utána fáj és kici vér is jön vele. Felfáztam vagy mi lehet ez?

Legjobb válasz: Valószínûleg hólyaghurutod van.Vagy felfázás miatt ,de valószínûbb,hogy valamilyen fertõzés kúszott fel a húgy csövedhez a kivezetõ nyíláson át.Nekem is volt ilyen,ezt mondták.Sokat kell inni,fõleg cickafark teát,az átmossa a húgyhólyagod.Pisilj sokat,úgy tisztul.Tudom,fáj,de muszáj!

Valószínûleg hólyaghurutod van.Vagy felfázás miatt , de valószínûbb, hogy valamilyen fertõzés kúszott fel a húgy csövedhez a kivezetõ nyíláson át.Nekem is volt ilyen, ezt mondták.Sokat kell inni, fõleg cickafark teát, az átmossa a húgyhólyagod.Pisilj sokat, úgy tisztul.Tudom, fáj, de muszáj!
Nekem is volt már ilyen problémám, sajnos nem is egyszer és azt javaslom, fordulj orvoshoz, aki csinál egy gyors vizelettesztet és ír neked rá gyógyszert. Nekem mindig Tarividet írtak és mindig használt is. Jobbulást!!
Tényleg sürgõsen menj orvoshoz, ez nem játék! Meddõvé is válhatsz! Az orvos semmi különös(kínos) vizsgálatot nem fog csinálni, a tüneteid pedig nagyon gyorsan enyhülnek majd. A házi módszerek enyhe tünetekre jók, Te is használhatod õket, de csak az orvos kezelésének kiegészítésére. Jobbulást!
Monural - erõs antibiotum, egyszer kell használni narancs ízû ital. Orvos írja fel. Nagyon hatásos.
nekem az UROGIN tinktúra vállt be recept nélkül kapható régebben sûrûn elõfordült, most megelõzés képpen is használom néha

Hasonló válaszok

A kérdés szövege Válaszok száma

Tisztelt Doktor Úr! Szeretném a véleményét kérni, a remifemint szedheti érrendszeri beteg is? /Agyi(aneorizma)/ Mivel cisták miatt petfészkek eltávolítása volt, gyógyszer szedését az érpróblémák nem engedik, szóba jöhet-e a remifemin? Vagy van-e más? Segí

Tisztelt Doktor Úr! Szeretném a véleményét kérni, a remifemint szedheti érrendszeri beteg is? /Agyi(aneorizma)/ Mivel cisták miatt petfészkek eltávolítása volt, gyógyszer szedését az érpróblémák nem engedik, szóba jöhet-e a remifemin? Vagy van-e más? Segítségét köszönöm.

1

Üdvözlöm! Olyan kérdésem lenne, hogy mit tehetnék kellemetlen szagú folyás ellen? Köszönöm a választ: Móni

1

Tisztelt Doktor Úr! Amikor személyesen Önnél jártam, a Cikatridina és Gynophilus hüvelykúpokat ajánlotta a korom és a nagyműtét okozta hormontalanságom illetve az évekkel ez előtti sugárkezelés okozta problémáim miatt. Ezeket használtam gyakran de szünete

Tisztelt Doktor Úr! Amikor személyesen Önnél jártam, a Cikatridina és Gynophilus hüvelykúpokat ajánlotta a korom és a nagyműtét okozta hormontalanságom illetve az évekkel ez előtti sugárkezelés okozta problémáim miatt. Ezeket használtam gyakran de szünetekkel és jól éreztem magam. Egy rövid ideje a Cikatridina különös kissé csípő érzést okoz. Mi miatt lehet ez Ön szerint? A betegek kérdéseit és az Ön válaszát olvasva, felmerült bennem, kipróbálhatnám-e panaszaimra – melyek időnként hólyaghuruthoz hasonlóak és a hüvelyszárazság kellemetlen érzése miatt – a Vitagyn C gélt ? Ha igen, milyen időközönként szabad használni? Válaszát előre is köszönöm: Magdolna

1

Jó napot! Olyan gondom van, hogy kimaradt a vérzésem 1 hónapja, most kéne megjönni, de még nem jött meg. 50 éves vagyok spirálom van idáig mindig pontosan megjött. Nemrég elvégeztem egy terhességi vizeletvizsgálatot negatív lett. Mit tegyek? Várjak-e még

Jó napot! Olyan gondom van, hogy kimaradt a vérzésem 1 hónapja, most kéne megjönni, de még nem jött meg. 50 éves vagyok spirálom van idáig mindig pontosan megjött. Nemrég elvégeztem egy terhességi vizeletvizsgálatot negatív lett. Mit tegyek? Várjak-e még hátha csak kimaradt. köszönettel: Magdika

1

Tisztelt Doktorúr! Olyan kérdésem lenne, hogy 10 évig szedtem a fogamzásgátlot és idén áprilisban hagytam abba. Még ebben a hónapban nem jött meg a menstruációm. Okozhat-e az eddig jól működött menstruációmban a tabletta elhagyás valamilyen változást? És

Tisztelt Doktorúr! Olyan kérdésem lenne, hogy 10 évig szedtem a fogamzásgátlot és idén áprilisban hagytam abba. Még ebben a hónapban nem jött meg a menstruációm. Okozhat-e az eddig jól működött menstruációmban a tabletta elhagyás valamilyen változást? És ha igen mit? Tisztelettel!

1

Tisztelt Doktor Úr! 14 éves koromban jött meg először a menstruációm (most 24 éves vagyok). Azóta 3 havonta van meg. Voltam orvosnál és mindig fogamzásgátlót kaptam. Jó is volt, kb fél éve hagytam abba mert gyereket szeretnék. Az lenne a kérdésem, hogy mi

Tisztelt Doktor Úr! 14 éves koromban jött meg először a menstruációm (most 24 éves vagyok). Azóta 3 havonta van meg. Voltam orvosnál és mindig fogamzásgátlót kaptam. Jó is volt, kb fél éve hagytam abba mert gyereket szeretnék. Az lenne a kérdésem, hogy mi lehet a bajom, miért csak 3 havonta jön meg? Válaszát előre is Köszönöm.

1

Egy éve küszködöm, kisebb vagyont költöttem nőgyógyászra és javallt gyógyszerekre, krémekre, kúpokra. Hüvelybemenetnél kibírhatatlan fájdalom a közösülés próbálkozásánál, így sikertelen minden. Syncumart szedek, így bármit nem adhatnak. UH vizsgálat szeri

Egy éve küszködöm, kisebb vagyont költöttem nőgyógyászra és javallt gyógyszerekre, krémekre, kúpokra. Hüvelybemenetnél kibírhatatlan fájdalom a közösülés próbálkozásánál, így sikertelen minden. Syncumart szedek, így bármit nem adhatnak. UH vizsgálat szerint semmi nem látható, de elviselhetetlen a fájdalom közösülés kezdésekor. Egyébként nem fáj, nem ég, és nem viszket. Igaz, 60 éves vagyok, fiatalos. Párom sajnál, így inkább lemondunk az örömökről. Vagy van megoldás? Üdv. anyoka

1

Jó napot! Nemrégiben vásároltam a gyógyszertárban pharmatex hüvelytablettát, kipóbáltuk a párommal. Harmadnapra pedig, olyan sárgás-zöldes váladékot vettem észre a fehérneműmön. Kérdésem: Ez még a tegnapelőtti aktusból származhat? Judit

Jó napot! Nemrégiben vásároltam a gyógyszertárban pharmatex hüvelytablettát, kipóbáltuk a párommal. Harmadnapra pedig, olyan sárgás-zöldes váladékot vettem észre a fehérneműmön. Kérdésem: Ez még a tegnapelőtti aktusból származhat? Judit

1

Jó napot! Meg szeretném kérdezni, hogy a Vitagyn C krémet a menstruáció alatt is használni kell-e? Marcsi

1

Tisztelt doktor úr! Április 6-án jött meg utoljára a menstruációm. Tegnap csináltam egy terhességi tesztet, ami pozitív lett. Azóta sajnos sok helyen azt olvasom, hogy ez nem feltétlen jelent babát… A kérdésem az, hogy mikor lenne érdemes nőgyógyászhoz me

Tisztelt doktor úr! Április 6-án jött meg utoljára a menstruációm. Tegnap csináltam egy terhességi tesztet, ami pozitív lett. Azóta sajnos sok helyen azt olvasom, hogy ez nem feltétlen jelent babát… A kérdésem az, hogy mikor lenne érdemes nőgyógyászhoz mennem? Elég ellentmondásos információkat olvasok ezzel kapcsolatban is. Egyébként 39 éves vagyok és még nem szültem. Válaszát köszönöm! Tisztelettel: Ili

1

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!