Találatok a következő kifejezésre: Már a napja szedek fogamzásgátlót lindynette (4 db)

Már a 13. napja szedek fogamzásgátlót (lindynette 30) és még mindig állandóan pecsételő vérzésem van. Ez normális? Már egy hete fáj alul a hasam (a méhem környékén). Ez a tabi miatt van?

Legjobb válasz: A pecsételõ vérzés normális, akár a következõ mensidig is eltarthat. A hashájás is valószínû a tabi miatt van. Ha a követketõ levél beszedésénél is fájni fog a hasad, akkor menj vissza a nõdokihoz és írass fel egy másik gyógyszert.

A pecsételõ vérzés normális, akár a következõ mensidig is eltarthat. A hashájás is valószínû a tabi miatt van. Ha a követketõ levél beszedésénél is fájni fog a hasad, akkor menj vissza a nõdokihoz és írass fel egy másik gyógyszert.
Az áttöréses vérzés pedig nem normális. Én Mercilon-t szedtem 21 napig és végig volt gyenge vérzésem, ami ugye mire eltávozott belõlem, megalvadt --> barna. A doki azt mondta, h nem jó nekem ezek szerint a tabi, illetve az én szervezetemnek nem ez a legtökéletesebb... ezért felírt egy magasabb hormontartalmút--> Lindynette 30-at. Javaslom, h menj el gyógyszerkonzultációra a nõgyógyászodhoz!
Én is Lindynette 30-at szedek és nekem a köv. vérzésemig állandóan pecsétlõ vérzésem volt!De a 2. hónapban már nem!!!Ha továbbra is vérzel meg fáj a hasad akkor menj vissza dokihoz!Ja am. nekem is szokott fájni a hasam pedig már az 5. levelet szedem be!!!
"A tájékoztatóban az áll, hogy elvileg már a menstruációm végén védelmet nyújt ha az elsõ napon elkezdem szedni." Van még kérdésed?
Az elsõ levél végigszedése után hat a gyógyszer. Addig veszélyes más védekezés nélkül szeretkezni. Csinálj gyorstesztet.
lehet , hogy védelmet nyujt, de az orvos, mindig azt mondja, hogy az elsö honapban nem nyujt védelmet, és védekezni kell máshogyan is!!!!!!
Én is Lindynette-t szedek, és nekem az orvosom azt mondta, hogy már az elsõ szemtõl véd. Ha a mensturáció elsõ napján kezdem el szedni.
A kérdező hozzászólása: (utolsó válaszoló)Akkor te nem izgulnál a helyemben?bár azt hozzá teszem h a barátom nem ment el bennem bár tudom h igy is megvan az esély ...csak h igy is azért vmilyen szinten csökken nem?köszi:)
Bocs, magamból indulok ki: Nagyon termékenyek vagyunk (ha nem védekezünkk, azonnal sikerül összehozni egy babót), így bizton állítom, igen, védelmet nyújt. Nemrég volt 1 spontánom, és a 4.napon kezdtem el szedni, és eddig babamentes vagyok. És lehet hogy van esély gyógyszer nélkül teherbe esni még ha a pasi idõben ki is veszi, de nekünk ez is jól bevált, amikor nem szedtem fél évig f.gátlót.
Kérdezõ: Ha ennyire parázol, mi a fenéért nem vártad ki az egy hónapot? Nem értem, hogy az emberek miért mindig csak utólag képesek gondolkodni. Vszínûleg nem írtak baromságot a tájékoztatóba, de ha ennyire parás vagy, nem kellett volna kockáztatni és kész. Most már csak rágjad a körmöd, mást nem tehetsz.
Én is ilyet szedek. A fogamzásgátló mellett teljesen nyugodtan élhetsz szexuális életet a barátoddal. Puszi
16:21-es vagyok :) Én nem izgulnék, bár én a menstruációm 2. napján vettem be, így kellett másféle védekezés egy ideig, de ha a menstruációd elsõ napján vetted be, ráadásul a barátod nem ment el benned, akkor nem lesz semmi gond :)

19 éves vagyok, másfél hónapja élek rendszeres szexuális életet. A nőgyógyász a Lindynette 20 fogamzásgátlót írta fel. Még csak 8 napja szedem, de amióta elkezdtem, borzalmasan vagyok, ez átmeneti, vagy már végig ilyen lesz?

Er?s has-és derékfájás, intenzív émelygés, hányinger. Amikor rámtörnek ezek, órákig tartanak. Ez így volt az els? 3-4 napban, aztán 2 napig nyugi volt, nem fájt semmim, jól voltam. De most megint rámtörtek ezek a tünetek. El?z? éjjel semmit nem aludtam. A párom könyörög, hogy álljak le a szedésével, mert ki fog készíteni, de még csak nemrég kezdtem, érdemes abbahagyni, vagy szedjem végig min. ezt a hónapot? Változhat-e ez még? Egyáltalán, tényleg a tabletta okozza ezt az egészet?

Legjobb válasz: Igen, valtozhat. Altalaban a tabletta szedesenek elso 3 honapjaban szokik hozza a szervezet, barmilyen mellekhatas elofordulhat, kulonosen ha nem csinal az orvos vizsgalatot. Azt javaslom, vard meg az elso honapot, ha a masodikra nem mulnak ezek a tunetek, menj vissza az orvoshoz es kerj masikat, mert azert szenvedni nem erdemes. Azert nem ajanlom, hogy most abbahagyd, mert a ciklus kozepen ossze fog kisse zavarodni a szervezeted, verezhetsz egy ideig. Amikor en valtottam, mert hasonlo tuneteim voltak, az orvosom is azt ajanlott, valahogy szenvedjem vegig a honapot es utana valtsak.

Igen, valtozhat. Altalaban a tabletta szedesenek elso 3 honapjaban szokik hozza a szervezet, barmilyen mellekhatas elofordulhat, kulonosen ha nem csinal az orvos vizsgalatot. Azt javaslom, vard meg az elso honapot, ha a masodikra nem mulnak ezek a tunetek, menj vissza az orvoshoz es kerj masikat, mert azert szenvedni nem erdemes. Azert nem ajanlom, hogy most abbahagyd, mert a ciklus kozepen ossze fog kisse zavarodni a szervezeted, verezhetsz egy ideig. Amikor en valtottam, mert hasonlo tuneteim voltak, az orvosom is azt ajanlott, valahogy szenvedjem vegig a honapot es utana valtsak.
Nem akarlak elkeseriteni, de nekem ugyanilyen bajom volt egy másik tablettával. Mellette heti kétszer iszonyatos migrénem volt. 5 hónapig szedtem, a 3. hónap után még az orvosom javasolta, hogy szedjem tovább, majd elmúlnak a mellékhatások. Természetesen, ha lehet mindez csak rosszabb lett:S Szerintem szedd be az elsõ levelet, hogy ne boruljon fel nagyon a hormonháztartásod, aztán állj le vele, vagy kérj egy másik fajtát.
Ha bajod van, nem az orvossal kellene beszélni? Annyival könnyebb lenne a nõk helyzete, ha a megfelelõ emberekhez fordulnának adott helyzetekben.
Na akkor figyelj, elsõ vagyok. Mielõtt okoskodok, én gondolkozom is. Ha már felhívtad, miért nem mondtad el a problémádat 2 mondatban, arra hivatkozva, hogy nagyon szarul vagy, amíg kivizsgál, addig is abba hagyd-e. Gondolkozz.
A kérdező hozzászólása: A második válaszadónak köszönöm, hasznos választ adott. Az elsõnek meg üzenem, hogy mielõtt okoskodni kezdene: a kedves nõgyógyászhoz idõ, mire eljutok. Természetesen felhívtam, hogy idõpontot kérjek hozzá, de hetek kérdése, mire fogadni tud. Amikor mûtenie kellett, akkor is egy hónapot kellett várnom a beavatkozásra, mert nem volt idõpont elõtte. Errõl ennyit.
A kérdező hozzászólása: Mert annyira sem volt hajlandó ráérni, hogy végighallgasson. Elfoglalt, és még kõbunkó is, de ez van...a környéken nincsenek normális nõgyógyászok. :S
szia en is kerdeztem errol a dologrol es nekem sokan ajanlottak a NUVARING huvej gyurut es a PATHENTEX kupot.es ezek meg nem is hizlalnak es allitolag biztonsagos.kerdezz ra egy gyogyszertarban.ha erdekel le irom majd hogy mejiket hogy kell hasznalni. en meg nem vettem mert meg nem jutottam el de biztos fogok venni mind kettobol es ki probalom. sok szerencset es minden jot.
ez egyáltalán nem normális.keresd fel az orvosod.
ez már rég nem egészséges. de azt a tabit valaki felírja, nem szokta kérdezni, h. az utolsó menzeszed mikortól meddig volt? :o tõlem mindig megkérdezik.
A kérdező hozzászólása: Nem kérdez semmit, csak felírja.

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!