Találatok a következő kifejezésre: Már 1-hónapja hagytam a fogamzásgátlót (9 db)

Már 1-hónapja abba hagytam a fogamzásgátlót és már 5-napja nem jött meg a menszeszem miért? Befolyásolja a gyogyszer abba hagyása a menszesz idejét? Kevesebb, több keveswebb napig tart?

Legjobb válasz: Igen, befolyásolja. Idõ kell a szervezetednek, hogy visszaálljon. Elõfordulhat, hogy rendszertelen lesz a ciklusod és erõsebb a mensid, de persze ez nem törvényszerû.

Igen, befolyásolja. Idõ kell a szervezetednek, hogy visszaálljon. Elõfordulhat, hogy rendszertelen lesz a ciklusod és erõsebb a mensid, de persze ez nem törvényszerû.
Szia!Nekem 3 hónapig tartott mire beállt a ciklusom...Rossz volt, de most óramû pontossággal jön meg.
persze!Sajnos én 1 éve nem szedem és most se jó...minden féle vizsgálatokon voltam....majd beáll...ha nem akkor segítenek!

A barátnőm 1 hónapja hagyta abba a fogamzásgátló tablettát. Azóta spermicides óvszerrel szeretkezünk. A 3. hét környékén az óvszer lecsúszott, azonban észrevettük és cseréltük. A probléma, hogy a menstruációja már 2 napot késik. Van okom aggódni?

Legjobb válasz: Hát az atól függ!Ha idöben észre vetétek talán kevés az esély rá hogy terhes lehetsz.Bár az elöváladékban is lehetnek spermiumok ami közben beléd mehetet.

Hát az atól függ!Ha idöben észre vetétek talán kevés az esély rá hogy terhes lehetsz.Bár az elöváladékban is lehetnek spermiumok ami közben beléd mehetet.
a kérdezõ fiú:) :) amúgy igazad van.

Tisztelt Doktor Úr! 4 hónapja hagytam abba a fogamzásgátló tabletta szedését. Az első 3 hónapban nem volt semmi probléma. Most viszont már több, mint 1 hónapja (3 nap kihagyással) pecsételő vérzésem van. 1 hete nagyon erős hasi fájdalmam volt, több napon

Tisztelt Doktor Úr! 4 hónapja hagytam abba a fogamzásgátló tabletta szedését. Az első 3 hónapban nem volt semmi probléma. Most viszont már több, mint 1 hónapja (3 nap kihagyással) pecsételő vérzésem van. 1 hete nagyon erős hasi fájdalmam volt, több napon keresztül jobb oldalon, ami kisugárzott deréktájon is. Ezek a tünetek lehetnek a gyógyszer elhagyása miatt, vagy esetleg felfázásra gyanakodjak? Ön szerint van okom aggodalomra, vagy várjak amíg elmúlik minden tünet? Válaszát előre is köszönöm!

Legjobb válasz: Tisztelt Hölgyem! Mindenképpen javaslok egy nőgyógyászati vizsgálatot. Üdvözlettel: dr. Langmár Zoltán

Tisztelt Hölgyem! Mindenképpen javaslok egy nőgyógyászati vizsgálatot. Üdvözlettel: dr. Langmár Zoltán

Tisztelt Doktor Úr! 4 hónapja hagytam abba a fogamzásgátló tabletta szedését. Az első 3 hónapban nem volt semmi probléma. Most viszont már több, mint 1 hónapja (3 nap kihagyással) pecsételő vérzésem van. 1 hete nagyon erős hasi fájdalmam volt, több napon

Tisztelt Doktor Úr! 4 hónapja hagytam abba a fogamzásgátló tabletta szedését. Az első 3 hónapban nem volt semmi probléma. Most viszont már több, mint 1 hónapja (3 nap kihagyással) pecsételő vérzésem van. 1 hete nagyon erős hasi fájdalmam volt, több napon keresztül jobb oldalon, ami kisugárzott deréktájon is. Ezek a tünetek lehetnek a gyógyszer elhagyása miatt, vagy esetleg felfázásra gyanakodjak? Ön szerint van okom aggodalomra, vagy várjak amíg elmúlik minden tünet? Válaszát előre is köszönöm!

Legjobb válasz: Tisztelt Hölgyem! Mindenképpen javaslok egy nőgyógyászati vizsgálatot. Üdvözlettel: dr. Langmár Zoltán

Tisztelt Hölgyem! Mindenképpen javaslok egy nőgyógyászati vizsgálatot. Üdvözlettel: dr. Langmár Zoltán

Fogamzásgátló elhagyása! Katya nevű fogamzásgátlót szedtem mar több mint 2 éve. Kb 1, 5 hónapja hagytam abba, mert úgy éreztem már nem vagyok önmagam! Mi lehet a baj?

Sajnos azóta 2 hetente mestruálok, pedig még a tabi el?tt is pontosan jött meg a mensim (havonta 1x). Állandóan csak olyat olvasok, hogy aki elhagyta a gyógyszert annak több hónapot is késett, de ilyet sehol nem olvastam, hogy valakinek 2x is megjött volna 1 hónapban. December hagytam abba és azóta most menstruálok már 3x. Mi lehet a baj?

Árthat a babának, ha még csak 1, 5 hónapja hagytam abba a fogamzásgátló szedését és már próbálkozunk, hogy bébink legyen?

Az orvos azt tanácsolta, hogy várjunk 3 hónapot, de ezt egy kicsit soknak tartom. Sokan gyógyszer mellett is teherbeesnek és a babájuknak nem lesz baja. el?re is köszönöm a válaszokat.

Legjobb válasz: Szerintem a dokid tudja, hogy milyen készítményt szedtél és ez attól is függ. Régebben fél évet is kellet várni, de mára már sokat finomodtak a fogamzásgátlók. Én várnék, ha a dokim azt mondaná, jobb a nyugalom.

Szerintem a dokid tudja, hogy milyen készítményt szedtél és ez attól is függ. Régebben fél évet is kellet várni, de mára már sokat finomodtak a fogamzásgátlók. Én várnék, ha a dokim azt mondaná, jobb a nyugalom.
A fogamzásgátló néhány nap alatt kiürül a szervezetbõl. Ami gondot okozhat, ha a fogamzásgátló elvére gondolunk, levékonyítja a méhnyálkahártyát, a peteérést is kiiktatja idõvel. Hormonálisan okoz nagy változásokat. Na ebbõl a változásból kell helyreállnia a szervezetnek. Nekem még 3 hónap után is vékony a méhnyálkahártyám, a progeszteron szintem elég alacsony, amit a másfél évnyi fog.gátlónak köszönhetek (?!). Múlt héten volt hüvelyi uh-om. Ebbõl nehéz visszaállni. A babát érintõen inkább a körülmények lehetnek veszélyesek, amiket leírtam - a "táptalaj".
Az orvosok többsége szerint(akik a fiatalabb kategória) nem kell várni, sõt az én dokim azt mondta hogy már egyre több esetben alkalmazzák azt, hogy ha sokáig nem jön a baby szedetnek gyógyszert 3 hónapig a nõvel és utánna hajrá! Állítólag felturbozza a hormonokat !!!
Én ahogy abbahagytam, már neki is álltunk, és a következõ már nem jött meg! :) Nekem azt mondta az orvos tegyek úgy ahogy a szívem diktál, õ is 3 hónapot javasolt, de azt mondta ha én ugy érzem elõbb jön el az ideje, akkor hallgassak magamra! :)

Már nagyon szeretnénk babát. Max 2 és fél évet szedtem fogamzásgátlót több mint egy hónapja abba hagytam. Azóta minden nap élesbe szeretkezünk. Kb 1 hete fáj a pisilés enyhén érzem a mellem a derekam és a fejem is fájt. Lehetséges hogy babánk lesz?

Legjobb válasz: Teljesen mindegy meddig szedted a tablettát nem mindig függ össze vele. Én sose szedtem mégis váratott 3 hónapot mire sikerült. De persze ez csak az én példám :) Lehet baba miatt de a menzid maradt már ki? Addig ne keresd a tüneteket mert lehet csak beképzeled mert annyira szeretnéd. SOkan esnek ebbe a hibába ilyenkor próbáld elterelni a figyelmedet :) Csinálj tesztet de ha még a menzid nem maradt ki és negatívat mutat még nincs veszve akkor se semmi :) SOk sikert! 25hkm

Teljesen mindegy meddig szedted a tablettát nem mindig függ össze vele. Én sose szedtem mégis váratott 3 hónapot mire sikerült. De persze ez csak az én példám :) Lehet baba miatt de a menzid maradt már ki? Addig ne keresd a tüneteket mert lehet csak beképzeled mert annyira szeretnéd. SOkan esnek ebbe a hibába ilyenkor próbáld elterelni a figyelmedet :) Csinálj tesztet de ha még a menzid nem maradt ki és negatívat mutat még nincs veszve akkor se semmi :) SOk sikert! 25hkm
Az elsõ teljesen jól írja. Amíg nincs késés a vérzésedben, addig ne pörögj rá a dologra. Az elsõ babánkra 5 hónapot, a másodikra 3 hónapot kellett várnunk, pedig fiatalok és egészségesek vagyunk. Azért szurkolok, hogy elsõre összejöjjön!
Én 8 évig szedtem megszakítás nélkül a fogamzásgátlót. Tavaly augusztus végén tettem le, és 3-4 havonta volt vérzésem. A doki azt mondta egy év után helyreáll, mert annyira hozzászokott a gyógyszerhez a szervezetem. Végül orvost váltottam, aki Norcolut-tal helyre rakta a vérzésemet, és Clostilbegy-el (5x1) lett peteérésem. A ciklus 15. napján megnézte, hogy lett-e peteérés, és még aznap este terhes lettem!! :D Nekem a fogantatás után már kb. a 4.-5. napon iszonyatosan elkezdet fájni a mellem... Holnap megyünk bejelenteni a jó hírt a dokinak, és holnap leszek 7 hetes. Sok sikert nektek is!!
A kérdező hozzászólása: Tegnap este csináltam tesztet nem mutatott semmit.Ma délután meg meg is jött.Sok sok egészséget mindenkinek a babához.Köszönöm a válaszokat.

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!