Találatok a következő kifejezésre: Már 1-hónapja hagytam (15 db)

Már 1-hónapja abba hagytam a fogamzásgátlót és már 5-napja nem jött meg a menszeszem miért? Befolyásolja a gyogyszer abba hagyása a menszesz idejét? Kevesebb, több keveswebb napig tart?

Legjobb válasz: Igen, befolyásolja. Idõ kell a szervezetednek, hogy visszaálljon. Elõfordulhat, hogy rendszertelen lesz a ciklusod és erõsebb a mensid, de persze ez nem törvényszerû.

Igen, befolyásolja. Idõ kell a szervezetednek, hogy visszaálljon. Elõfordulhat, hogy rendszertelen lesz a ciklusod és erõsebb a mensid, de persze ez nem törvényszerû.
Szia!Nekem 3 hónapig tartott mire beállt a ciklusom...Rossz volt, de most óramû pontossággal jön meg.
persze!Sajnos én 1 éve nem szedem és most se jó...minden féle vizsgálatokon voltam....majd beáll...ha nem akkor segítenek!

1 hónapja hagytam abba a gyógyszer szedést (lindynette20), két tesztem is nagyon halvány pozitívat mutatott, elvileg ma kellett volna megjönnie, elképzelhető hogy mivel már nem szedem a gyógyszer így felborult a ciklusom és lehet nem is ma jön meg?

Vagy tényleg babás vagyok? Egyszer már hagytam abba 1 hónapra és akkor normálisan megjött! Nem bánnám ha most nem jönne meg

Legjobb válasz: Bazze! Ne ijesztgess! Most akarom abba hagyni én is.... Nem elég, hogy sok a mellékhatása - legalábbis nekem..., de még ez is...

Bazze! Ne ijesztgess! Most akarom abba hagyni én is.... Nem elég, hogy sok a mellékhatása - legalábbis nekem..., de még ez is...
Lehetséges, hogy "babás" vagy. Amúgy el kellett volna menjél a dokihoz, hogy õ mint mond a két halvány pozitív eredményre. Az elsõnél úgy is azt mondta volna, hogy bizonyos idõ után megint csinálj egyet. De a másodiknál már elküldött volna vérvételre. Az sokkal biztosabb.
Szia! Azért lett halvány pozitív, mert korán csináltad, azt írtad ma kellett volna megjönnie. 2 nap múlva ismételd meg a teszted, akkor már erõs pozitív lesz :) Lehetõleg 10-es tesztet használj :) Gratulálok :)

A barátnőm 1 hónapja hagyta abba a fogamzásgátló tablettát. Azóta spermicides óvszerrel szeretkezünk. A 3. hét környékén az óvszer lecsúszott, azonban észrevettük és cseréltük. A probléma, hogy a menstruációja már 2 napot késik. Van okom aggódni?

Legjobb válasz: Hát az atól függ!Ha idöben észre vetétek talán kevés az esély rá hogy terhes lehetsz.Bár az elöváladékban is lehetnek spermiumok ami közben beléd mehetet.

Hát az atól függ!Ha idöben észre vetétek talán kevés az esély rá hogy terhes lehetsz.Bár az elöváladékban is lehetnek spermiumok ami közben beléd mehetet.
a kérdezõ fiú:) :) amúgy igazad van.

Tisztelt Doktor Úr! 4 hónapja hagytam abba a fogamzásgátló tabletta szedését. Az első 3 hónapban nem volt semmi probléma. Most viszont már több, mint 1 hónapja (3 nap kihagyással) pecsételő vérzésem van. 1 hete nagyon erős hasi fájdalmam volt, több napon

Tisztelt Doktor Úr! 4 hónapja hagytam abba a fogamzásgátló tabletta szedését. Az első 3 hónapban nem volt semmi probléma. Most viszont már több, mint 1 hónapja (3 nap kihagyással) pecsételő vérzésem van. 1 hete nagyon erős hasi fájdalmam volt, több napon keresztül jobb oldalon, ami kisugárzott deréktájon is. Ezek a tünetek lehetnek a gyógyszer elhagyása miatt, vagy esetleg felfázásra gyanakodjak? Ön szerint van okom aggodalomra, vagy várjak amíg elmúlik minden tünet? Válaszát előre is köszönöm!

Legjobb válasz: Tisztelt Hölgyem! Mindenképpen javaslok egy nőgyógyászati vizsgálatot. Üdvözlettel: dr. Langmár Zoltán

Tisztelt Hölgyem! Mindenképpen javaslok egy nőgyógyászati vizsgálatot. Üdvözlettel: dr. Langmár Zoltán

Tisztelt Doktor Úr! 4 hónapja hagytam abba a fogamzásgátló tabletta szedését. Az első 3 hónapban nem volt semmi probléma. Most viszont már több, mint 1 hónapja (3 nap kihagyással) pecsételő vérzésem van. 1 hete nagyon erős hasi fájdalmam volt, több napon

Tisztelt Doktor Úr! 4 hónapja hagytam abba a fogamzásgátló tabletta szedését. Az első 3 hónapban nem volt semmi probléma. Most viszont már több, mint 1 hónapja (3 nap kihagyással) pecsételő vérzésem van. 1 hete nagyon erős hasi fájdalmam volt, több napon keresztül jobb oldalon, ami kisugárzott deréktájon is. Ezek a tünetek lehetnek a gyógyszer elhagyása miatt, vagy esetleg felfázásra gyanakodjak? Ön szerint van okom aggodalomra, vagy várjak amíg elmúlik minden tünet? Válaszát előre is köszönöm!

Legjobb válasz: Tisztelt Hölgyem! Mindenképpen javaslok egy nőgyógyászati vizsgálatot. Üdvözlettel: dr. Langmár Zoltán

Tisztelt Hölgyem! Mindenképpen javaslok egy nőgyógyászati vizsgálatot. Üdvözlettel: dr. Langmár Zoltán
Olvasd el a retkes betegtájékoztatót!
A kérdező hozzászólása: köszi!
semmi dö kell nekem 3 hónap kelett nyugalom és drukkolok
Pearl index szerint, a fogamzásgátlás nélkül szeretkezõ nõk, mindössze 85%-a esik teherbe egy éven belül. Nincs semmi baj. Próbálkozzatok és ne keseredjetek el, ha a a következõ hónap sem hoz eredmény. Vannak nõk akiket már egy fuvallat is teherbe ejt, de vannak olyanok is akiket végül csak az orvosi technika tud megtermékenyíteni.
A kérdező hozzászólása: köszönöm, igyekszem nem elkeseredni!
Csatlakozni tudok a fentiekhez, nekem 1, 5 év kellet, mire helyre jött a szervezetem a 3évnyi fogamzásgátló szedés után! Szóval türelem, de azért a harmadik sikertelen hónap után elmennék egy általános kivizsgálásra a helyedben, csak a biztonság kedvéért! Hormonok, cukor, rákszûrés, ultrahang! Én áldom az eszem, hogy nem vártam túl sokáig, így hamar összejött a babánk, akit most nagy izgalommal várunk!! :) Szorítok, hogy Nektek is összejöjjön!!! :) 39hkm
A kérdező hozzászólása: Köszönöm szépen!És gratulálok nektek a babához!
Ne kenõdj el, 2 hónap elég kevés idõ. Általában legalább 3 hónap türelemre intik a nõket a tabletta utána, addig elég minimális a megtermékenyülés esélye, mert a fogamzásgátló elvékonyítja a nyálkahártyát, így ha már lenne is normális peteérésed, és megtermékenyülnél, akkor se tudna megtapadni. Szóval türelem, nekünk fél év kellett, de 4 hónapig nem is próbálkoztunk a gyógyszer után. Aztán a második hónapban összejött! És ne görcsölj rá, ne szomorkodj, mert úgy még nehezebb...

Fogamzásgátló elhagyása! Katya nevű fogamzásgátlót szedtem mar több mint 2 éve. Kb 1, 5 hónapja hagytam abba, mert úgy éreztem már nem vagyok önmagam! Mi lehet a baj?

Sajnos azóta 2 hetente mestruálok, pedig még a tabi el?tt is pontosan jött meg a mensim (havonta 1x). Állandóan csak olyat olvasok, hogy aki elhagyta a gyógyszert annak több hónapot is késett, de ilyet sehol nem olvastam, hogy valakinek 2x is megjött volna 1 hónapban. December hagytam abba és azóta most menstruálok már 3x. Mi lehet a baj?

Árthat a babának, ha még csak 1, 5 hónapja hagytam abba a fogamzásgátló szedését és már próbálkozunk, hogy bébink legyen?

Az orvos azt tanácsolta, hogy várjunk 3 hónapot, de ezt egy kicsit soknak tartom. Sokan gyógyszer mellett is teherbeesnek és a babájuknak nem lesz baja. el?re is köszönöm a válaszokat.

Legjobb válasz: Szerintem a dokid tudja, hogy milyen készítményt szedtél és ez attól is függ. Régebben fél évet is kellet várni, de mára már sokat finomodtak a fogamzásgátlók. Én várnék, ha a dokim azt mondaná, jobb a nyugalom.

Szerintem a dokid tudja, hogy milyen készítményt szedtél és ez attól is függ. Régebben fél évet is kellet várni, de mára már sokat finomodtak a fogamzásgátlók. Én várnék, ha a dokim azt mondaná, jobb a nyugalom.
A fogamzásgátló néhány nap alatt kiürül a szervezetbõl. Ami gondot okozhat, ha a fogamzásgátló elvére gondolunk, levékonyítja a méhnyálkahártyát, a peteérést is kiiktatja idõvel. Hormonálisan okoz nagy változásokat. Na ebbõl a változásból kell helyreállnia a szervezetnek. Nekem még 3 hónap után is vékony a méhnyálkahártyám, a progeszteron szintem elég alacsony, amit a másfél évnyi fog.gátlónak köszönhetek (?!). Múlt héten volt hüvelyi uh-om. Ebbõl nehéz visszaállni. A babát érintõen inkább a körülmények lehetnek veszélyesek, amiket leírtam - a "táptalaj".
Az orvosok többsége szerint(akik a fiatalabb kategória) nem kell várni, sõt az én dokim azt mondta hogy már egyre több esetben alkalmazzák azt, hogy ha sokáig nem jön a baby szedetnek gyógyszert 3 hónapig a nõvel és utánna hajrá! Állítólag felturbozza a hormonokat !!!
Én ahogy abbahagytam, már neki is álltunk, és a következõ már nem jött meg! :) Nekem azt mondta az orvos tegyek úgy ahogy a szívem diktál, õ is 3 hónapot javasolt, de azt mondta ha én ugy érzem elõbb jön el az ideje, akkor hallgassak magamra! :)

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!