Találatok a következő kifejezésre: Lehetek terhes gyógyszer abbahagyása után (4 db)

Gyógyszer abbahagyása után csak a következő menstruáció után lehetek terhes? Márcis 15-én hagytam abba, Ha nem jön meg jövő héten (amikor kellene) lehetek terhes? Tünet nincs, csak kiváncsi vagyok.

Legjobb válasz: Szia! Igen, lehetsz, persze. Kívánom, hogy az legyél, de nekem így derült ki a pco-m. Abbahagytam a bogyót, és 3.hónapban már nem jött meg. A doki szerint addig tartott a mesterséges hormonhatás. Magától lecsökkent és látszottak a pco-s tünetek. Remélem nálad baba lesz! Sok szerencsét!

Szia! Igen, lehetsz, persze. Kívánom, hogy az legyél, de nekem így derült ki a pco-m. Abbahagytam a bogyót, és 3.hónapban már nem jött meg. A doki szerint addig tartott a mesterséges hormonhatás. Magától lecsökkent és látszottak a pco-s tünetek. Remélem nálad baba lesz! Sok szerencsét!
Nekünk az elsõ hónapban összejött mindkét gyerkõc:) )39+6hkm
Amint abbahagyod a gyógyszer szedését, terhes lehetsz (ezért is gond, ha szedés közben akár 1-et is elfelejtesz bevenni).

7 éve szedek Tri-regolt. Párommal babát szeretnénk. A gyógyszer abbahagyása után mennyi idővel lehetek terhes?

Legjobb válasz: Én 4 év Tri-regol után azonnal terhes lettem az elsõ hónapban. Végig izgultam a terhességet de semmi baja nem lett a babának, sõt egészséges nagy baba lett!:)

Én 4 év Tri-regol után azonnal terhes lettem az elsõ hónapban. Végig izgultam a terhességet de semmi baja nem lett a babának, sõt egészséges nagy baba lett!:)
Én azt olvastam a neten, hogy a 3 hónapos szünetet azért javasolják, mert általában ennyi idõ kell, hogy a szervezeted visszaálljon a "rendes" mûködésbe, és nem azért, mert a gyógyszernek ki kell ürülnie, mert az azonnal kiürül. De van akinek 3 hónap is kevés. Tehát lehetsz terhes egybõl is akár, és babádnak se lesz baja emiatt.
Az orvosom pont azt vallja, hogy a gyógyszer abba hagyása után közvetlenül nagyobb az esélye a teherbe esésnek-sõt konkrétan az iker terhességnek-valószínûleg a hormonok miatt..Én mindenképp várnék addig még a szervezeted vissza nem áll a normális mûködésbe-rendszeres mensi stb.nekem kb.fél év kellett ehhez a tri-regol után(5.5évig szedtem)
Hát vigyázz mert terhes lehetsz már a következõ hónapban is!A dokim montam, hogy ilyenkor még vigyázni kell mert bizony most is lehetsz terhes, de a biztonság kedvéért várjatok még legalább 3 hónapot aztán mindent bele!Addig valmi mással probáljatok védekezni!!!SOK SIKERT!

Lehetek terhes a gyógyszer abbahagyása után egy hónappal, ha csak egyszer nem védekeztünk?

Március 10-e óta nem szedem a fogamzásgálót. Elvileg ápr.11-én, pénteken kellett volna megjönnie. Azóta egy kis barnázás van. 9-én együtt voltunk a párommal. Lehetek terhes, vagy csak a szervezetem zavara a gyógyszer abbahagyása után? Érdemes tesztelni?

Legjobb válasz: Még annyit, hogy tüneteim nem nagyon vannak, csak 3 napja állandóan aludnék. Pedig nem nagyon vagyok nagy alvó.

A kérdező hozzászólása: Még annyit, hogy tüneteim nem nagyon vannak, csak 3 napja állandóan aludnék. Pedig nem nagyon vagyok nagy alvó.
Lehet, hogy csak hormális zavar, de az aluszékonyság a terhesség jele és a gyógyszer abbahagyása utáni elsõ hónapban is lehetsz terhes. Szerintem csinálj egy tesztet, veszteni nem veszthetsz vele semmit.
Szerintem lehetsz az.Nálunk nem pont így de hasonlóan volt. Most 2éves a lányom.
ha ápr.9.-én voltatok együtt a menszi elõtt 2 nappal akkor nem baba van a dologban.
Szia Nekem azt mondta az orvosom, h a gyogyszer abbahagyasa utan meg konnyebb teherbe esni, es tenyleg ugy is volt, abbahagytam a gyogyszert es mar a kov.honapban nem jott meg, vagyis megjott, de kevesebb es mas allagu volt, ekkor meg nem is gondoltam babara, de babas voltam. Szerintem meg varj egy par napot, es ha semmi valtozas nincs akkor tesztelj. Drukkolok, h babas legyel

Lehetek terhes, ha hat éve szedem a Milligest gyógyszert és abbahagyása után három nappal szeretkeztem és másnap megjött ahogy szokott?

Most szüneteltetem, de a következ? hónapban nem jött meg, ahogy kellett volna!

Legjobb válasz: Hát ha ennyi ideig szedted a fogamzásgátlót, akkor szerintem még akkor bõven nem ürült ki a szervezetedbõl. Ha pedig másnap megjött, akkor szerintem nem lehetsz az!De keress fel egy orvost vagy csinál egy tesztet!Az a biztos!

Hát ha ennyi ideig szedted a fogamzásgátlót, akkor szerintem még akkor bõven nem ürült ki a szervezetedbõl. Ha pedig másnap megjött, akkor szerintem nem lehetsz az!De keress fel egy orvost vagy csinál egy tesztet!Az a biztos!
Ha megjött nem valószínû a terhesség! De a következõket írom ami biztos (most beszéltem én is a dokimmal): Ha abbahagyod a gyógyszert szinte azonnal kiürül a szervezetedbõl ezért fennálhat a terhesség, ha nem vigyáztok!!!!!!Várni 3-6 hónapot csak azért kell hogy beálljon a rendszeres menstruációs ciklusod!De ha abbahagyod a gyógyszert.....a következõ hónapban már teherbeeshetsz!!!!Ezt jó ha tudod!!!

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!