Találatok a következő kifejezésre: Lehet hogy fogamzásgátlótól nagyon (3 db)

Lehet hogy a fogamzásgátlótól nagyon kevés lesz a menstruációm (fel mint ami eddig volt) vagy gondoljak rosszra?

Kérlek segitsetek!

Legjobb válasz: Szia! Én hüvelygyûrût használok, ez a 2. ciklusom vele. Elötte 5-6 napig tartott a menstruációm, de amikor kivettem az elsõ gyûrût, sokkal kevesebb volt, és csak 4 nap. A másodikat majd jövõ héten veszem ki, szerintem ne aggódj! Legalábbis nekem ezt mondták :)

Szia! Én hüvelygyûrût használok, ez a 2. ciklusom vele. Elötte 5-6 napig tartott a menstruációm, de amikor kivettem az elsõ gyûrût, sokkal kevesebb volt, és csak 4 nap. A másodikat majd jövõ héten veszem ki, szerintem ne aggódj! Legalábbis nekem ezt mondták :)
Igen, a fogamzásgátló tablettának lehet ilyen hatása.
Nem kell rosszra gondolni, ez a tabi egyik pozitív hatása! :)
Nekem 2 naposra csökkentette, én örülök neki
Egyik ismerõsömnek is hasonló problémája volt. Õ diétával le tudta adni a felesleget. Aztán a fog. gátló szedését is abbahagyta.
A kérdező hozzászólása: elvileg ha abba hagyom akkor tele leszek pattanással, meg egy hónapba 3X is megjöhet, meg lehet hogy dupla annyit hízok(bár nem hiszem mert a gátló szedése óta híztam sokat) ez igaz?
Hízni biztosan nem fogsz az abbahagyása miatt. Az viszont benne van a pakliba, hogy rendszertelen lesz a menstruációd egy ideig (egy másik ismerõsömnek 1 évig nem jött meg miután abbahagyta a tabit szedését). Ha a tabi szedése elõtt pattanásos voltál és a szedése hatására elmúltak, akkor lehet, hogy a fog. gátló abbahagyása után újra visszatérnek. De csak úgy nem leszel pattanásos. De még mindig jobb pár pattanás (amit könnyen lehet kezelni), mint a túlsúly.
A kérdező hozzászólása: nem voltam pattanásos, most lettem tõle az:) de igen, inkább lennék ragyás, mint hogy ilyen testalkatú mint most..1éve szedem..de azért 3hónap alatt +15kg az már nagyon durva...pedig váltottam is fél éve, mert hogy ettõl majd leadom amit felszedtem, de egy deka nem ment le....
Ha a tabi miatt lettél pattanásos az még egy jel arra, hogy a szervezetednek nem tesz jót a fog.gátló. Én azt tanácsolnám, hogy hagyd abba a szedését, állíts össze egy diétás étrendet (ha gondolod, írj privit és segítek). Ha esetleg van idõd, akkor tornázz otthon.
A kérdező hozzászólása: írtam:)
Magától a fogamzásgátlótól nem lehet elhízni... maximum HAJLAMOSABB leszel tõle a hízásra, de a gond az életmódoddal van. Nem azt mondom, hogy koplalj, és járj edzõterembe, de ettõl még lehet egészségesen étkezni és sportolni. Testmozgásra még annak is van lehetõsége, aki magánzárkában él... Csak akarni kell. Olyan nincs, hogy "de nem megy". Igenis megy az, csak határozd el magad.
Nagyon sok embert betegítenek meg a gyógyszerek. 1 megoldás van: egészséges életmód, gyógyszerek nélkül! A hormonháztartásod NEM normális, hogy ha gyógyszert szedsz.. ezért hízhattál meg. Ha nem ezért híztál, akkor csak rosszul eszel.. Akkor meg a kajáktól nem normális a hormonháztartásod. VAGY a 'normális' már a betegségbe hajló állapotot jelenti.
Én is akkoriban kezdtem komolyan hízni, mikor elkezdtem szedni a gyógyszert, mondogatták is, hogy biztos attól van... érdekes módon, azóta is szedem, viszont elkezdtem odafigyelni az étkezésre és rendszeresen sportolok, és lám, lefogytam 25 kilót és remekül érzem magam. Ezek után nekem ne mondja senki, hogy nem lehet a gyógyszer mellett lefogyni...

A fogamzásgátlótól is fájhat úgy a hasam, mintha meg akarna jönni? Az utóbbi napokban nagyon sűrűn van ilyen, pedig még szó sincs arról, hogy meg kéne jönnie. Mitől lehet?

Legjobb válasz: A tabletta mellé az a hosszú papír nem dísznek van... El kell olvasni! Ha nincs ott, h lehetséges, akkor valószínûleg felfáztál..

A tabletta mellé az a hosszú papír nem dísznek van... El kell olvasni! Ha nincs ott, h lehetséges, akkor valószínûleg felfáztál..
Nekem is szokott tõle úgy fájni... :) Mondjuk betegtájékoztatóban ( enyémben, nem tudom te milyet szedsz )mellékhatásként írják.

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!