Találatok a következő kifejezésre: Lehet betegség pattanás nő (1 db)

Lehet betegség ha pattanás nő " oda "?

Már jó pár hónapja oda " lentre " is n?t pattanás , és amikor törölköztem nagyon fájt.. Másnak is voltmár ilyen , ez természetes netán beteg vagyok??!?( prsze ez pár nap múlva már el is tünt!)

Legjobb válasz: A leírás alapján egy egyszerû pattanás volt.

A leírás alapján egy egyszerû pattanás volt.
ne aggódj. Nekem is gyakran elõfordul, h pont "oda" nõ egy patti:S engem is nagyon szokott zavarni, de ne törõdj vele. próbálj olyankor óvatosabb lenni netán, ha pont olyen helyre nõtt ahol a bugyid zavarhatja akkor vegyél fel kicsit lazábbat. am pár nap alatt elmúlik. annál rosszabb nincs mikor a hátsódra nõ egy bazinagy és a bugyi széle pont hozzáér :SS :D

Hasonló válaszok

A kérdés szövege Válaszok száma

Tisztelt Doktor Úr! Már hét éve küszködöm visszatérő méh és húgyhólyag gyulladásokkal. A méhemet más okok miatt három hónappal ezelőtt eltávolították. Most ismét visszatért a hólyaggyulladás. A tenyésztés az antibiotikum kúra után a vizeletben nem mutatot

Tisztelt Doktor Úr! Már hét éve küszködöm visszatérő méh és húgyhólyag gyulladásokkal. A méhemet más okok miatt három hónappal ezelőtt eltávolították. Most ismét visszatért a hólyaggyulladás. A tenyésztés az antibiotikum kúra után a vizeletben nem mutatott ki semmit, a hüvelyben viszont Enterococcus faecalist találtak. Most is kaptam antibiotikumot, és hüvelykúpokat. Abban kérném a segítségét, hogy én mit tudnék tenni, hogy ne térjen vissza a gyulladás? Az intimhigiéniát nagyon igyekszem betartani, vigyázok a felfázásokra is. Mi az amit megtehetek még?

1

Tisztelt Doktur Úr! A férjemmel élek már 6 éve, 34 éves vagyok, nem esek teherbe. Soha nem szedtem semmit rengeteg vizsgálaton voltam, tágítót is kaptam. Injekciós beavatkozáson is voltam, de nem lettem terhes. Alkoholt nem fogyasztunk, én dohányzok. Reng

Tisztelt Doktur Úr! A férjemmel élek már 6 éve, 34 éves vagyok, nem esek teherbe. Soha nem szedtem semmit rengeteg vizsgálaton voltam, tágítót is kaptam. Injekciós beavatkozáson is voltam, de nem lettem terhes. Alkoholt nem fogyasztunk, én dohányzok. Rengeteg orvosnál jártam, a professzor azt mondta, ilyet még nem látott, makk egészséges vagyok. Még műtéten is voltam Laporoskopia és hysteroskopia a méhemmel, de semmit nem találtak. Hormonvizsgálat eredménye is jó. Stimulációs kezelésen is voltam 2009-ben, azóta nem voltam az orvosnál. Sajnos a műtéti beavatkozás nagyon sok pénzbe kerül, ami nekem nincs. Mert 1 injekciós beavatkozás 60000ft-ba kerül. Ovitrell injekcióval se sikerült sajnos. Ön szerint mondjak le a gyerekről?

1

Tisztelt Doktor Úr! 50 éves leszek ebben az évben. A vérzésem néha késik, más klimaxos tüneteim nincsenek. Az elmúlt évben csináltam egy 6 hónapos PreMens kúrát a PMS tünetek csökkentése miatt. Használt a készítmény. Minden évben rendszeresen járok nőgyóg

Tisztelt Doktor Úr! 50 éves leszek ebben az évben. A vérzésem néha késik, más klimaxos tüneteim nincsenek. Az elmúlt évben csináltam egy 6 hónapos PreMens kúrát a PMS tünetek csökkentése miatt. Használt a készítmény. Minden évben rendszeresen járok nőgyógyászati rákszűrésre, most is voltam egy pár napja. Megállapították, hogy van egy cca. diónyi miómám, ami még tavaly nem volt. Ha nem okoz panaszt, egy év múlva kell mennem. Két kérdésem lenne ezzel kapcsolatban: 1. Megint tartanék egy PreMens kúrát. A miómám miatt lehet? 2. Nem lehet, hogy a tavalyi kúra hozzásegített a mióma kialakulásához? Köszönettel: Katalin

1

Tisztelt Doktor Úr! Lassanként állandósulni látszik állapotom: nagyon gyakran visszatérő problémám erős viszkető érzés a kisajkak tájékán, emellett sokszor észlelek valamiféle váladékozást is a hüvelyből (fehéret vagy sárgásat). Ha egy-két hétre el is múl

Tisztelt Doktor Úr! Lassanként állandósulni látszik állapotom: nagyon gyakran visszatérő problémám erős viszkető érzés a kisajkak tájékán, emellett sokszor észlelek valamiféle váladékozást is a hüvelyből (fehéret vagy sárgásat). Ha egy-két hétre el is múlnak ezek a tünetek, utána újra jelentkeznek. Egy időben nőgyógyászom azt mondta, ne egyek olyan sok cukrot. Többször gombát mutat ki a szűrés. Később orvosom azt mondta, küldjem el férjem is kivizsgálásra a pingpong effektus miatt. Nagy unszolásra férjem elment, és egyfajta baktériumot találtak akkor ondójában. Erre szedtünk antibiotikumot. Tüneteim egy idő után persze megint jelentkeztek. Azóta a fogamzásgátlót is abbahagytam már (más okból), most spirálom van. A tünetek így is visszatérnek és esetenként igen kínzóak. Néha nem is viszketést érzek, hanem inkább valamiféle gyulladt állapotnak gondolom. Férjem eközben nem érez semmi saját tünetet (szerencsére). Kezdem azt gondolni, hogy szervezetem állapotával van kapcsolatban az egész helyzet, pl. savasság, de igazán nagyon tanácstalan vagyok. Néha már sírni lenne kedvem az egész miatt. Elnézést a hosszú beszámoló miatt. Doktor Úr, adjon tanácsot, hogy lábaljak ki ebből a szörnyű állapotból. Köszönettel.

1

Tisztelt Főorvos Úr! 34 éves vagyok, hormonvizsgálatokat végeztek nálam, mivel korai klimax tünetei jelentkeztek, az eredmények teljesen normálisak voltak, de Liviál kezelést kezdtek nálam, melytől a panaszaim még felerősödtek. Azt szeretném kérdezni, hog

Tisztelt Főorvos Úr! 34 éves vagyok, hormonvizsgálatokat végeztek nálam, mivel korai klimax tünetei jelentkeztek, az eredmények teljesen normálisak voltak, de Liviál kezelést kezdtek nálam, melytől a panaszaim még felerősödtek. Azt szeretném kérdezni, hogy használjam a gyógynövényes Remifemin plus-t mert ezt a gyógyszert nem tudom szedni. Válaszát tisztelettel megköszönöm.

1

Tisztelt Doktor Úr! 4 évvel ezelőtt ismerkedtem meg a jelenlegi párommal és kezdet kezdetétől együtt létünk után nekem a bekerülő ondójától minden esetben fájó, csípő, szúró elviselhetetlen érzés van a hüvelyemben a hasamnál, így óvszert használunk. Eddig

Tisztelt Doktor Úr! 4 évvel ezelőtt ismerkedtem meg a jelenlegi párommal és kezdet kezdetétől együtt létünk után nekem a bekerülő ondójától minden esetben fájó, csípő, szúró elviselhetetlen érzés van a hüvelyemben a hasamnál, így óvszert használunk. Eddig antibiotikumot, kúpot kaptam, de ezek nem használtak és az okát nagyon nem vizsgálták stb. Kapcsolatom férfival csak a volt férjemmel volt, de vele semmi ilyen probléma nem volt. Kérem szíves válaszát, hogy mi okozhatja ezt ill. kihez lehetne fordulni ennek kivizsgálása érdekében. Köszönettel

1

Tisztelt Doktor Úr! Internetes utánaolvasásaim alapján bakteriális fertőzésem – és nem hüvelygombám lehet, de kérném a segítségét: Korábban a belső combjaimon jelent meg két nagy folt, melyre a háziorvos canesten krémet írt, és használt is az erős viszked

Tisztelt Doktor Úr! Internetes utánaolvasásaim alapján bakteriális fertőzésem – és nem hüvelygombám lehet, de kérném a segítségét: Korábban a belső combjaimon jelent meg két nagy folt, melyre a háziorvos canesten krémet írt, és használt is az erős viszkedő érzés ellen, teljesen rendbe jött a bőröm. Ezzel egy időben viszont kezdett erős sárgás-zöldes folyásom is kialakulni, amit a szeméremajkakban található kis -erősen viszkető- duzzanatok kísértek. Canesten combi-val próbálkoztam, amitől ez elmúlt. Akkori páromat is kezeltük. Aztán időnként vissza-visszatértek a tünetek. A párommal véget ért a kapcsolat; lassan 3 éve nem élek nemi életet, de a tünetek időről időre újra jelentkeznek. Orvosnál azért sem voltam, mert egy-két napig tart a dolog. Mire a nőgyógyászhoz időpontot kapok, már nem érhető “tetten” a dolog. Meg eddig mindig elmúlt. De most már 4. napja tart. Talán attól is kialakulhat-kiújulhat, ha sűrűn használom a nyilvános wc-t (nem ülök rá). Nem tudom, mi ez, mit tehetnék. A hüvelybemenet, és a hüvely egyáltalán nem viszket, csak a szeméremajkak legszéle, ezek is inkább előrébb, nem a hüvely felől. Előre is köszönöm válaszát.

1

Tisztelt Doktor Úr! Szeretnék érdeklődni hogy a terhességem alatt volt egy trombózisom és adom a vérhígítót magamnak de állandóan vérzek és most már fogyok és gyenge vagyok szeretném tudni, hogy mitől van? Illetve a vérhígítótól lehet-e? Előre is köszönöm

Tisztelt Doktor Úr! Szeretnék érdeklődni hogy a terhességem alatt volt egy trombózisom és adom a vérhígítót magamnak de állandóan vérzek és most már fogyok és gyenge vagyok szeretném tudni, hogy mitől van? Illetve a vérhígítótól lehet-e? Előre is köszönöm a válaszát. Hajnalka

1

Üdvözlöm! Lenne 1 kérdésem önhöz, ami a következő. Gombás fertőzesem lehet, ha véres, nyálkás folyásom van? Az utolsó menszeszem május 10-én jött meg. Köszönöm a válaszát! Üdvözlettel Zsuzsa.

1

Tisztelt Doktor úr! Remifemin plus-t szedem már 6 hónapja és nem múlnak a hőhullámaim. Mit tegyek?

1

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!