Találatok a következő kifejezésre: Lehet, h fogamzásgtló tablettától (1 db)

Lehet, h a fogamzásgtló tablettától kezdett el pár napja fájni a lábam? Valaki tapasztalt már ilyet?

Legjobb válasz: Egyik barátnõmnak volt ilyen panasza atabi miatt, de az egy régebbi típúsú nagy horman tartalmú tabi volt, és ennek már jó pár éve. Szóval volt ilyen de nem hinném hogy a mai bogyók okoznak ilyet.

Egyik barátnõmnak volt ilyen panasza atabi miatt, de az egy régebbi típúsú nagy horman tartalmú tabi volt, és ennek már jó pár éve. Szóval volt ilyen de nem hinném hogy a mai bogyók okoznak ilyet.
Ha új a gyógyszer (mármint neked), akkor kérdezd meg a dokidat, hogy mi a teendõ! A fogamzásgátlók megnövelik a trombózis veszélyét, aminek egyik tünete lehet pl. a lábfájás. (Emellett megduzzadnak a szövetek, és kipirosodik a bõr.) Persze ezen kívül lehet sok más ok miatt is, de szerintem jobb félni, mint megijedni alapon nézesd meg magad.
A kérdező hozzászólása: ez már a második hó ebbõl a gyógyszerbõl, egyéb bajom nincs is vele, de ha nem mulik, tényleg elmegyek megnézetem.
Nem tudom, milyen tabit szedsz? Én amikor magas hormontartalmút szedtem, nálam is elõfordult hetente kétszer háromszor.

Hasonló válaszok

A kérdés szövege Válaszok száma

Amikor komplett vér tesztet csinálnak, hogy szedhetek-e tablettát, az kimutatja az esetleges terhességet is? 10 nap után?

10 napja volt az utolsó együttlét a barátommal, de szerintem minden rendben volt, nem lyukadt ki a gumi és egyéb dolgok. Mégis 3 napja késik a mensim. Holnap megyek vérvételekre. Ha lenne valami akkor azt ott kimutatnák? Elméletileg nem lehetek terhes, sőt...de annyira nyomaszt, hogy pont most nincs rendben a havim.

6

Az esemény utáni tabletta bevételétől számítva mennyi idő múlva lehet mellékhatásokra számítani (ha lesz mellékhatás)?

Pl. hányinger, rosszullét, bármi.

0

1 hónapja hagytam abba a fogamzásgátlót. Ez normális?

Megjött 25 napra, 4 napig megvolt 2 napra elmúlt, majd megint véreztem, 2 napig megint semmi, és ma megint vérzek....:( Nektek is volt ilyen gyógyszer abbahagyása után?

5

Kinek melyik fogamzásgátló módszer vált be?

Jelenleg gumival védekezünk, de a tablettán gondolkodok, mert azért csak megbízhatóbb. Napi többször szexelek, gondolom kényelmesebb is lenne, mint gumizni mindig. Meg ugye több szex, nagyobb kockázat a hibára.. Régebben szedtem (Symicia), libidócsökkenést és random időközönként orgazmus után vérzést tapasztaltam az első 3 hónapban. Az elég ijesztő volt.
Ha újra szednék másfajtát, akkor nem biztos hogy csökkenne a libidóm? Vagy az szinte mindegyiknél mellékhatás?
Még gondolgodtam a spermicides kúpokon is, de azokról semmit nem tudok. Az nem tűnik túl biztonságosnak.

6

A Nuvaring abbahagyása után mennyi idővel ürül ki a hormon?

Abba szeretném hagyni a Nuvaring használatát, mert már jó pár éve használom és a libidóm egyenlő a nullával. :( (Még nem tervezünk babát.) Úgy döntöttem, hogy egy időre felhagyok a hormonális fogamzásgátlók használatával. Esetleg van valakinek tapasztalata arról, hogy mikor leszek újra a régi (azaz mikor lesz megint normális a libidóm)? Nagyon szeretném ha végre visszatérnénk a normális kerékvágásba, mert a heti legjobb esetben 1 szeretkezés nem normális.
Előre is köszönöm a válaszokat!

1

Ha Magyarországon szeretnék használt terhességi tesztet venni, hol tehetném meg?

5

Neked mennyi idő után jön meg, miután kivetted a hüvelygyűrűt?

Most használtam el a második gyűrűt és első alkalommal, 2 nap után megjött. Most meg már a 3. nap se. Nektek mennyi idő?

4

Első szexuális élményektől késhet a menstruációm?

Több mint egy hete voltunk negyedjére együtt a barátommal, de minden alkalommal óvszerrel védekeztünk és nem hiszem, hogy bármi probléma lett volna. Sőt nem is élvezett el, előváladék is csak minimális volt. Viszont alapból a 23-25. napon szokott megjönni és már a 28 nap lesz most. Józan ésszel kizárnám a terhességet, de azért nagyon félek. Lehet a stressztől, vagy esetleg attól, hogy egyik alkalommal kicsit durván csinálta, vagy legalábbis fájt?
Ugye nem valószínű, hogy terhes lennék?

5

Ha magasabb hormontartalmú (Novynette) gyógyszerről alacsonyabbra (Jangee) váltok, akkor nem lehetnek mellékhatásai, mint pl hízás, fogyás stb?

10 éve szedem a Novynette-t, most váltok először az alacsonyabb hormontartalmú Jangee-ra. Okozhat-e hízást vagy fogyást?

1

Terhesség? (bővebben lent)

Az elmúlt hónapban az utolsó 2 tablettát kihagytam, mivel akartam, hogy hamarébb jöjjön meg a menstruációm. Előtte elolvastam a tájékoztatót, és ott úgy volt írva, h ha pl elfelejtem az utolsó előtti szemet, akkor dönthetek h rögtön beveszem, vagy pedig kidobom az egész szelvényt, és akkor más napon mint eddig fogom elkezdeni újra szedni, a lényeg, h 7 napnál több ne legyen tablettamentes. De nem volt írva semmi, hogy ilyenkor elmúlna a hatása, vagy hogy kellene máshogy védekezni. A lényeg, hogy a 7 napot meg is tartottam,addig inkább nem is szeretkeztem, miután a 2.drb tablettát vettem már be, lefeküdtem a barátommal, de nem volt nálunk óvszer. Mivel egy kicsit tartottam tőle, ezért nem is hagytam hogy belém élvezzen, de félek h nem nyújtott a tabletta megfelelő védelmet, és a előváladéktól esetleg terhes maradhattam. Ugye erre nagyon kevés az esély? Vagy lehetséges egyáltalán szerintetek?

5

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!