Találatok a következő kifejezésre: Lassan már éve nem szedek fogamzásgátlót, (7 db)

Tisztelt Főorvos úr! Én egy 28 éves nő vagyok, és olyan problémám van, hogy még soha nem menstruáltam csak fogamzásgátló gyógyszer szedésével! Akkor viszont minden hónapban napra pontosan megjött. Már lassan egy éve nem szedek fogamzásgátlót mert szeretné

Tisztelt Főorvos úr! Én egy 28 éves nő vagyok, és olyan problémám van, hogy még soha nem menstruáltam csak fogamzásgátló gyógyszer szedésével! Akkor viszont minden hónapban napra pontosan megjött. Már lassan egy éve nem szedek fogamzásgátlót mert szeretnék gyermeket, nagyon sok vizsgálaton túlestem már és az eddigi eredményeim mind jók lettek! Eddig még egy orvos sem tudta megmondani hogy mi bajom van! Természetesen mivel hogy nem menstruálok ezért peteérésem sincs! Írtak már fel olyan gyógyszert amelytől volt peteérésem, de sajnos nem estem teherbe! Esetleg ön tudna-e ajánlani valamit? Köszönettel

Legjobb válasz: Tisztelt Hölgyem! Ilyen esetben mindenképpen keressen fel egy meddőségi szakrendelést, ahol a további teendőket meghatározzák. Üdvözlettel: Dr. Langmár Zoltán

Tisztelt Hölgyem! Ilyen esetben mindenképpen keressen fel egy meddőségi szakrendelést, ahol a további teendőket meghatározzák. Üdvözlettel: Dr. Langmár Zoltán

Tisztelt Főorvos úr! Én egy 28 éves nő vagyok, és olyan problémám van, hogy még soha nem menstruáltam csak fogamzásgátló gyógyszer szedésével! Akkor viszont minden hónapban napra pontosan megjött. Már lassan egy éve nem szedek fogamzásgátlót mert szeretné

Tisztelt Főorvos úr! Én egy 28 éves nő vagyok, és olyan problémám van, hogy még soha nem menstruáltam csak fogamzásgátló gyógyszer szedésével! Akkor viszont minden hónapban napra pontosan megjött. Már lassan egy éve nem szedek fogamzásgátlót mert szeretnék gyermeket, nagyon sok vizsgálaton túlestem már és az eddigi eredményeim mind jók lettek! Eddig még egy orvos sem tudta megmondani hogy mi bajom van! Természetesen mivel hogy nem menstruálok ezért peteérésem sincs! Írtak már fel olyan gyógyszert amelytől volt peteérésem, de sajnos nem estem teherbe! Esetleg ön tudna-e ajánlani valamit? Köszönettel

Legjobb válasz: Tisztelt Hölgyem! Ilyen esetben mindenképpen keressen fel egy meddőségi szakrendelést, ahol a további teendőket meghatározzák. Üdvözlettel: Dr. Langmár Zoltán

Tisztelt Hölgyem! Ilyen esetben mindenképpen keressen fel egy meddőségi szakrendelést, ahol a további teendőket meghatározzák. Üdvözlettel: Dr. Langmár Zoltán

Lassan már egy éve nem szedek fogamzásgátlót, és aktív szexuális életet élünk. Mi oka lehet hogy nem esek teherbe?

Mi lehet a baj? Majd lassan orvoshoz is lemegyek, de mit csinál a doki? És tényleg, milyen okai lehetnek? Egészségesek vagyunk, én 24 a párom 27, rendszeres és normális a menstruációm... :(

Legjobb válasz: Egy év még nem a világ vége.Nyugodjál meg,biztos minden oké,csak lehetséges,hogy nagyon akarjátok már.Mi is így voltunk.Több mint egy év után sikerült.Most 22 hetes pocakos vagyok.Én minden hónapba elõtte sírva szembesültem a ténnyel,hogy megint nem sikrült.Eldöntöttem,hogy változtatok az életemen.Másik munkakörbe kerültem,nyugodtabb környezetbe,és sikerült.:-) kitartás.Sikerülni fog.

Egy év még nem a világ vége.Nyugodjál meg, biztos minden oké, csak lehetséges, hogy nagyon akarjátok már.Mi is így voltunk.Több mint egy év után sikerült.Most 22 hetes pocakos vagyok.Én minden hónapba elõtte sírva szembesültem a ténnyel, hogy megint nem sikrült.Eldöntöttem, hogy változtatok az életemen.Másik munkakörbe kerültem, nyugodtabb környezetbe, és sikerült.:-) kitartás.Sikerülni fog.
szerintem menj el nögyoygászhoz mert nekem is ez volt a baj én is azt hittem hogy csak nagyon be vagyok sozva azért nem jön össze és végül kiderült hogy nem volt pete érésem!és gyogyszert irtak fel!pete érésem van elöre haladott terhességem lett de lett egy be vérzésem és sajnos nem biztos hogy meg marad a baba!azért neked szurkolok!:-)
csatlakozom az elöttem szólóhoz.Mi 9 hónapot próbálkoztunk, és án már kivizsgálásra is elmentem, ahol minden rendben volt.türelemre intett a doki.amikor a 9 hó után is megjött, bepipultam, és azt mondtam, na most picit mással foglakozom, aztán majd késöbb visszatérünk a babatémára.Lakásfelujjitásba kezdtünk, totál tele voltunk melóval, tervezéssel.a szabadidõmet meg intenziv tornával töltöttem, mindent csináltam amit állítólag nemszabad.aztán azt vettem észre, h már 3 napja meg kellett volna jönnie.másnap vettem tesztet, ami igazolta h terhes vagyok.aztán másnap mégegy teszt is.ma 13 hetes vagyok, és tuti bizti vagyok benne h a sok görcsölés tényleg nem hoz jót.orvoshoz menni persze mehetsz, de próbálj változtatni az életeden.nem közhely, tényleg segít.sok sikert, és fel a fejjel.

Tisztelt Főorvos Úr! Lassan egy éve elkaptam a barátomtól egy hüvelyi fertőzést, elmentem orvoshoz, kaptam rá gyógyszert én is és a párom is. (tinidazol-t) Szedek fogamzásgátlót, de már egy fél éve nem merünk gumi nélkül érintkezni mert nekem erős darabos

Tisztelt Főorvos Úr! Lassan egy éve elkaptam a barátomtól egy hüvelyi fertőzést, elmentem orvoshoz, kaptam rá gyógyszert én is és a párom is. (tinidazol-t) Szedek fogamzásgátlót, de már egy fél éve nem merünk gumi nélkül érintkezni mert nekem erős darabos folyásom van, és ha hanem használunk óvszert akkor a páromnak kiütései lesznek és erős, nyílaló fájdalmat érez vizelésnél. Mi lehet ennek az oka? És a darabos folyásnak? Már mindent kipróbáltam a vitagyn c-t is már második dobozzal, egy héten kétszer alkalmazom de nincsen változás. 20éves vagyok, nem túlsúlyos, gondolkoztam már hogy étrendet kellene váltanom de egészségesen táplálkozom.

Legjobb válasz: Tisztelt Hölgyem! Sajnos így, vizsgálat nélkül magam sem tudok semmit mondani. Üdvözlettel: Dr. Langmár Zoltán

Tisztelt Hölgyem! Sajnos így, vizsgálat nélkül magam sem tudok semmit mondani. Üdvözlettel: Dr. Langmár Zoltán

Tisztelt Főorvos Úr! Lassan egy éve elkaptam a barátomtól egy hüvelyi fertőzést, elmentem orvoshoz, kaptam rá gyógyszert én is és a párom is. (tinidazol-t) Szedek fogamzásgátlót, de már egy fél éve nem merünk gumi nélkül érintkezni mert nekem erős darabos

Tisztelt Főorvos Úr! Lassan egy éve elkaptam a barátomtól egy hüvelyi fertőzést, elmentem orvoshoz, kaptam rá gyógyszert én is és a párom is. (tinidazol-t) Szedek fogamzásgátlót, de már egy fél éve nem merünk gumi nélkül érintkezni mert nekem erős darabos folyásom van, és ha hanem használunk óvszert akkor a páromnak kiütései lesznek és erős, nyílaló fájdalmat érez vizelésnél. Mi lehet ennek az oka? És a darabos folyásnak? Már mindent kipróbáltam a vitagyn c-t is már második dobozzal, egy héten kétszer alkalmazom de nincsen változás. 20éves vagyok, nem túlsúlyos, gondolkoztam már hogy étrendet kellene váltanom de egészségesen táplálkozom.

Legjobb válasz: Tisztelt Hölgyem! Sajnos így, vizsgálat nélkül magam sem tudok semmit mondani. Üdvözlettel: Dr. Langmár Zoltán

Tisztelt Hölgyem! Sajnos így, vizsgálat nélkül magam sem tudok semmit mondani. Üdvözlettel: Dr. Langmár Zoltán
Igen, utalnak. Miért nem vettél még tesztet?
Igen, baromira terhességre utal!!
Lehet te vagy azaz 1% aki gyógyszer mellett is megbabásodott... Vegyél egy tesztet ÉS (nem "vagy"...) menj el nõdokihoz, hogy tájékozódj a lehetõségeidrõl, esetlegesen ha teherbe estél akkor a mellette szedett gyógyszernek milyen hatásai lehetnek... Ez nem móka.
Igen.
A kérdező hozzászólása: Venni fogok tesztet csak kíváncsi voltam hogy lehetek-e terhes nagyon köszönöm a válaszokat :)
ezek csak gyanú jelek, el kell menni orvoshoz és majd ö megmondja mivan, de a te fenti tüneteid gyanújelek, de ezek a tünetek igazak akkor is ha felfázol, és elözõ nap a gagyibb melltartót vetted fel.
Igen, lehet.
Hogy érted hogy a tested nem akarja?
A kérdező hozzászólása: Nem izgulok fel, úgy értem:) És tudom ez így nem lesz jó hosszú távon.
Ha 2 éve szeded és eddig nem volt baj akkor nemhiszem
A kérdező hozzászólása: Pár hónapja van így. Nem tudom mi okból.
Én ugyanígy voltam, mint Te! Most abbahagytam egy hónapja a gyógyszer szedését és azóta minden a régi :) Szóval nálam a gyógyszer csinálta.
Egy emberrel szeretkeztél ez idõ alatt, vagy volt más is? mert ha eggyel, akkor lehet hogy meguntad.
A kérdező hozzászólása: Eggyel, de nem untam meg. A gyógyszert viszont nem szeretném abba hagyni, mert nem szeretjük a gumit. Nincs valami megoldás?
Menj el a nõgyógyászodhoz és mond el neki a problémád.. hogy írjon fel másik gyógyszert. Állítólag ilyenkor a gyógyszer váltástól is változhat. Legalábbis nekem változott, mert én is így voltam ahogy te.. de aztán írt fel a dokim másikat és azóta nincs gondom ilyen téren.

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!