Találatok a következő kifejezésre: Kb. egy késett a mensim és (1 db)

Kb. egy hetet késett a mensim és mielőtt megjött, az előtti napon együtt voltunk a férjemmel és közvetlenül a szeretkezés után már picikét véreztem. Miért?

Ez csak pár napig tartott, nagyon kevés volt a mennyisége, nem úgy mintha redesen lenne mensim. Valahogy úgy érzem, hogy csak azért volt egy picike vérzés, mert együtt voltunk a férjemmel, egyébként nem is "jött" volna meg. Lehet, hogy valamilyen bels? sérülés a szeretkezés alkalmával? Tesztem 7 napos késés után negatív volt. Lehet valamilyen bels? sérülés a szeretkezés miatt?

Legjobb válasz: Nem hiszem hogy belsõ sérülésed lenne,bár ritkán elõfordul a méhszáj seb. Inkább terhességre gyanakszom,hiszen egy hetet már késett a mensid.Lehet pont akkor volt egy kis vérzés mikor együtt voltatok,ez lehet a véletlen mûve is. A negativ teszt nem jelent semmit. Szerintem késõbb csinálj mégegyet!

Nem hiszem hogy belsõ sérülésed lenne, bár ritkán elõfordul a méhszáj seb. Inkább terhességre gyanakszom, hiszen egy hetet már késett a mensid.Lehet pont akkor volt egy kis vérzés mikor együtt voltatok, ez lehet a véletlen mûve is. A negativ teszt nem jelent semmit. Szerintem késõbb csinálj mégegyet!
Szerintem még egy tesztet kéne csinálni. Okozhatják a hormonok is. Én úgy estem teherbe, hogy aznap szeretkeztünk, amikor meg kellett volna jönnie, vérzett is egy picit, aztán semmi... "csak" a baba...
A közösülés utáni vérezgetésnek leginkább két oka lehet. Egyrészt a méhszájseb, amit már más is írt, a másik ok egy nem teljesen szabályosan érõ nyálkahártya, amelynek egy része az orgazmus következtében lelökõdik. Ez teljesen normális, sok nõnél elõfordul!
Ha nem jön meg, de érzem, hogy hamarosan elindul, gyorsan szeretkezünk egyet a párommal, az általában meg szokta hozni a havimat.

Hasonló válaszok

A kérdés szövege Válaszok száma

Tisztelt Dr. Úr! Olyan kérdésem lenne, hogy 15 éve nem menstruálok, olyan két éve kb. nem a hüvely, hanem körülötte, 2-3 hetente nagyon viszket, és csak a jobb felén. Voltam nőgyógyászaton, és azt mondták, hogy sorvad a hüvely. Kaptam rá kúpot, de nem vet

Tisztelt Dr. Úr! Olyan kérdésem lenne, hogy 15 éve nem menstruálok, olyan két éve kb. nem a hüvely, hanem körülötte, 2-3 hetente nagyon viszket, és csak a jobb felén. Voltam nőgyógyászaton, és azt mondták, hogy sorvad a hüvely. Kaptam rá kúpot, de nem vettem észre javulást. Igen száraz a hüvelyem, és most rátaláltam egy krémre, a neve Vagisan, és hormonmentes. Mivel nekem 1995-ben levették a mellem, azt szeretném kérdezni, hogy használhatom-e, és síkosítónak is jó-e? Köszönöm válaszát.

1

Jó napot kívánok! Már a 4. hónapja, hogy szedem a Yadine fogamzásgátlót, de eddig még nem tapasztaltam azt, hogy mielőtt megjön, előtte 2 nappal nagyon csekély barna folyásom van. Meg kell jönnie vasárnap, és pénteken már volt egy kevés, meg ma is. Az elő

Jó napot kívánok! Már a 4. hónapja, hogy szedem a Yadine fogamzásgátlót, de eddig még nem tapasztaltam azt, hogy mielőtt megjön, előtte 2 nappal nagyon csekély barna folyásom van. Meg kell jönnie vasárnap, és pénteken már volt egy kevés, meg ma is. Az előző gyógyszeremmel sem volt ilyen, meg ezzel sem, és nem tudom, hogy ez mit jelent. A hasam az szokott fájni, meg érzem, hogy meg fog jönni. Ez nem terhesség jele ugye? Vagy fertőzés? Vagy egyszerűen felfáztam? Ezentúl mindig így lesz, hogy így jelzi ha megjön? Barátommal csak hétvégenként vagyunk együtt. Köszönöm a válaszát!

1

Tisztelt Doktor Úr! 47 éves vagyok, elhúzódó (17 napos), darabos vérzés miatt eü. kaparásom volt 3 hete. A szövettan semmi eltérést, kórosat nem mutatott. Orvosom azt mondta, nincs semmi teendő, esetleg gyógyszert kellene szednem. Időpontom van hozzá, de

Tisztelt Doktor Úr! 47 éves vagyok, elhúzódó (17 napos), darabos vérzés miatt eü. kaparásom volt 3 hete. A szövettan semmi eltérést, kórosat nem mutatott. Orvosom azt mondta, nincs semmi teendő, esetleg gyógyszert kellene szednem. Időpontom van hozzá, de a szabadsága miatt csak 2 hét múlva tudok menni. Azóta azon agyalok, hogy miért kell gyógyszer, ha minden rendben. Utánaolvasgattam, valószínű a progeszteron pótlás miatt? Nem lehetne valamilyen természetes dologgal azt pótolni? Pl. barátcserje? Köszönöm válaszát! Tisztelettel: Andy

1

Tisztelt Doktor Úr! 3 hete kezdtem el szedni a Premens tablettát, mivel az utóbbi hónapokban nagyon rosszul viseltem a menstruáció előtti napokat. Pajzsmirigy betegségekből kifolyólag, vérvétel kontrollvizsgálaton voltam a héten, ahol megnézték a vas, és

Tisztelt Doktor Úr! 3 hete kezdtem el szedni a Premens tablettát, mivel az utóbbi hónapokban nagyon rosszul viseltem a menstruáció előtti napokat. Pajzsmirigy betegségekből kifolyólag, vérvétel kontrollvizsgálaton voltam a héten, ahol megnézték a vas, és a GOT szintet is. Azt szeretném kérdezni, hogy lehetséges-e, hogy a tabletta befolyásolja ezen értékeket? ( A GOT szintem nagyon magas lett). Köszönettel: Andrea

1

Tisztelt Doktor Úr! 37 éves vagyok, és sajnos elég magas a prolaktinszintem. 855. Mit jelent ez tulajdonképpen? Mit okoz ez nálam? Felírtak rá Bromocriptin tablettát, amit már egy hónapja szedek, de eléggé megvisel a szedése. Szorongásos állapotok is vann

Tisztelt Doktor Úr! 37 éves vagyok, és sajnos elég magas a prolaktinszintem. 855. Mit jelent ez tulajdonképpen? Mit okoz ez nálam? Felírtak rá Bromocriptin tablettát, amit már egy hónapja szedek, de eléggé megvisel a szedése. Szorongásos állapotok is vannak nálam, gyengeség, a gyomrom is rossz, meg a fejem is fáj. Mi történik tulajdonképpen, és ezek a tünetek normálisak? Mikorra fog visszaállni normális szintre ez a prolaktin? Köszönöm válaszát. Krisztina

1

Jó napot! Elnézést a zavarásért! Azzal a problémával fordulok Önhöz, hogy 2 hete a nőgyógyász talált a hüvelyemben egy lapos szemölcsöt, azt ott rögtön le is ecsetelte, addig naponta viszketett, utána már szinte egyáltalán nem, mondta, hogy használjak Vag

Jó napot! Elnézést a zavarásért! Azzal a problémával fordulok Önhöz, hogy 2 hete a nőgyógyász talált a hüvelyemben egy lapos szemölcsöt, azt ott rögtön le is ecsetelte, addig naponta viszketett, utána már szinte egyáltalán nem, mondta, hogy használjak Vagilact-ot. 5 napja használom, és azóta megint elkezdett viszketni, és valamilyen fehér színű, szó szerint lé jön ki belőlem. Ez normális? Lehetséges, hogy hüvelygyulladást okozott? Azzal nem csinálnék nagyobb gondot ha abbahagynám a Vagilact használatát? Válaszát előre is köszönöm! Aletta

1

Doktor Úr! Azt szeretném megkérdezni, hogy a HPV milyen elváltozást okoz a nyelven, ha okoz? Csak mostanában szoktam figyelni a nyelvem, és észrevettem, hogy a nyelvemen hátul valamilyen kiütések vannak. Ezt esetleg megkérdezhetem a nőgyógyásztól hogy ez

Doktor Úr! Azt szeretném megkérdezni, hogy a HPV milyen elváltozást okoz a nyelven, ha okoz? Csak mostanában szoktam figyelni a nyelvem, és észrevettem, hogy a nyelvemen hátul valamilyen kiütések vannak. Ezt esetleg megkérdezhetem a nőgyógyásztól hogy ez mi, vagy milyen orvosnak célszerű megmutatni? Volt HPV-m!

1

Kedves Doktor úr! Voltam nőgyógyászaton, és azt mondta a doki, hogy durva ectopium van a méhszájamon. Azt szeretném megkérdezni, hogy ez mit jelent, és mennyire lehet ártalmas?

1

Jó napot kívánok! Elkezdtem szedni a PreMenst. Ezzel kapcsolatban kérdezem, hogy a két doboz között kell-e kihagyni valamennyi napot? Vagy ha elfogyott az egyik, másnaptól bontsam a másikat, és szedjem tovább? Egyébként napi 1 szemet szedek reggelenként.

Jó napot kívánok! Elkezdtem szedni a PreMenst. Ezzel kapcsolatban kérdezem, hogy a két doboz között kell-e kihagyni valamennyi napot? Vagy ha elfogyott az egyik, másnaptól bontsam a másikat, és szedjem tovább? Egyébként napi 1 szemet szedek reggelenként. Köszönöm válaszát! Kellemes Húsvéti Ünnepeket kívánok Önnek és családjának! Üdvözlettel: Erika

1

Tisztelt Doktor Úr! 14 éves vagyok, és reggel óta rettenetesen égett, és viszketett a hüvelyem, este fürdés előtt pedig észrevettem, hogy a jobb oldalán a szemérmem a háromszorosára van duzzadva. Eléggé kétségbeestem, és nem tudom, hogy most mit tudnék te

Tisztelt Doktor Úr! 14 éves vagyok, és reggel óta rettenetesen égett, és viszketett a hüvelyem, este fürdés előtt pedig észrevettem, hogy a jobb oldalán a szemérmem a háromszorosára van duzzadva. Eléggé kétségbeestem, és nem tudom, hogy most mit tudnék tenni! Kérem segítsen! Válaszát előre is köszönöm!

1

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!