Találatok a következő kifejezésre: Kb. 4 barnás folyásom van, és (7 db)

Kb. 4 napja barnás folyásom van, és nagyon sűrűn kell pisilnem, és fáj is. Terhes lehetek, vagy mi van velem?

Már több mint egy hónapja fogamzásgátlót szedek.Tehát elvileg már véd.De már kb 4 napja barnás folyásom van,aminek utánanéztem,és ez lehet a terhesség jele is.De emellé még párosul egy olyan dolog,hogy nagyon sürven kell pisilnem,és fájdalmas.Ez meg a felfázás jele.Szerintetek mi van velem?

Legjobb válasz: Szia,szívesen megnyugtatnálak,de én pont fogigátló mellett lettem terhes amibõl most már egy 4 éves kislányom van... :) De nekem sohasem volt jó a hormonháztartásom, a dokim szerint ezért sikeredett be. Azt gondolom,hogy a Te esetedben ez most egy enyhe menstruáció és nem terhesség,de vegyél egy tesztet és kiderül. Mikor én elkezdtem tabit szedni 2 hétig volt ilyen barnás folyásom, de az normális, mivel a bogyó befolyásolja a hormonjaidat a védekezés miatt. Tezstelj, vagy ha z nem elég megbízható számodra, keresd fel az orvosodat.

Szia, szívesen megnyugtatnálak, de én pont fogigátló mellett lettem terhes amibõl most már egy 4 éves kislányom van... :) De nekem sohasem volt jó a hormonháztartásom, a dokim szerint ezért sikeredett be. Azt gondolom, hogy a Te esetedben ez most egy enyhe menstruáció és nem terhesség, de vegyél egy tesztet és kiderül. Mikor én elkezdtem tabit szedni 2 hétig volt ilyen barnás folyásom, de az normális, mivel a bogyó befolyásolja a hormonjaidat a védekezés miatt. Tezstelj, vagy ha z nem elég megbízható számodra, keresd fel az orvosodat.
Szerintem a barnázás a mensi, csak a tabi megzavarja, és nem rendes lefolyásu. Igen, beléd élvezhet a párod, ha rendsen szeded, és nem volt kimaradás, hányás, hasmenés 4 órával a tabi után:) Elõfordul hogy emellett is teherbe esnek, hisz 100%-os védelem sajna nincs, csak 99, 99%, de a tabi a legbiztosabb módszer, nekem 12 éve bevált:-) A teszt jó ötlet, meg fog nyugtatni, de megkérdezheted a dokid is. A ciklus 3 hónap alatt be kell álljon, ennyi idõ, mire a szervezeted megszokja a tabit.
Ja és elfeljtettem az elõzõhöz, hogy a sûrû és fájdalmas pisi felfázás vagy baci, minél elõbb menj el urológushoz, hogy kikezeljen!!

Ez minek a jele? Másfél hónapja kb, hetente vagy másfél hetente megjön, közte vagy 1-4 nap szünet van, vérzés és folyás mentesen, ha épp nincs vérzés akkor barnás folyás van, ami nem volt idáig sose.

Dokinál még nem voltam, pedig a héten is el akartam menni kérni akartam időpontot, de megjött megint a vérzésem. És előzőleg is így jártam h akkor kértem és mikor ott volt a nap hogy megyek, megjött. Csináltatnom kellene rákszűrést is, de ahhoz ugye az lenne jó ha nem véreznék. Másik dolog ami zavar hogy egész héten fel voltam, vagyok fújódva, nem eszek, alig eszek puffasztó kajákat. Nem vagyok elhízva, a hasamon kicsi fölösleg van. Úgy nézek ki mintha terhes lennék. Hetente 2x edzek.

Legjobb válasz: Sokmindennek lehet a tünete, ezt doki tudná megmondani. Az, hogy ilyen össze-vissza, ráadásul elég sûrûn jön meg, szerintem elég nyomós ok arra, hogy vérzéssel is felkeresd az orvost. Ráadásul ha túl sokáig vérzel, vérszegénység is felléphet. Szóval inkább menj el orvoshoz így is, mielõtt még nagyon nem viccesre fordul a helyzet.

Sokmindennek lehet a tünete, ezt doki tudná megmondani. Az, hogy ilyen össze-vissza, ráadásul elég sûrûn jön meg, szerintem elég nyomós ok arra, hogy vérzéssel is felkeresd az orvost. Ráadásul ha túl sokáig vérzel, vérszegénység is felléphet. Szóval inkább menj el orvoshoz így is, mielõtt még nagyon nem viccesre fordul a helyzet.
A kérdező hozzászólása: elmentem, nem talált semmit, rendben találta a méhemet és a petefészkeimet. Viszont írt fel norcolut tablettát amit 2 hétig kell szednem és ahogy elmúlik a vérzésem el kell mennem rákszûrésre. ha beszedtem ezt, akkor utána lesz egy ahogy mondta egy jó erõs vérzésem és az ha elmúlik onnan ha megint újra kezdõdnek a panaszaim akkor menjek el újra. A felfújódásra pedig belgyógyászatot ajánlott ahova a napokba el is megyek.
Nem baj. Majd megjön a vérzésed is a szokott idõben. Nyugalom!

Tisztelt Doktor Úr! Cerazette fogamzásgátlót abbahagytam (mert már nem szoptattam), rögtön utána elkezdtem szedni a Premens tablettát. Az orvosom ajánlotta. Azóta eltelt 3 hét és gyakran (kb.4 naponta is) barnás véres enyhe folyásom van. A menzesz még nem

Tisztelt Doktor Úr! Cerazette fogamzásgátlót abbahagytam (mert már nem szoptattam), rögtön utána elkezdtem szedni a Premens tablettát. Az orvosom ajánlotta. Azóta eltelt 3 hét és gyakran (kb.4 naponta is) barnás véres enyhe folyásom van. A menzesz még nem jött meg. Mi lehet ez? Lehet a Premenstől? Meddig javasolt szedni a Premenst? Terhességem előtt: 6 évig folyamatosan szedtem a Gracial-t, miután abbahagytam, rendszertelen lett a vérzésem (3 havonta jött meg) és PCO-m lett, kezelés nem történt, mert spontán megfogant a fiam (2 hónap alatt). Válaszát előre is köszönöm!

Legjobb válasz: Tisztelt Hölgyem! A Premens tablettát legalább 3 hónapig tanácsos szedni ahhoz, hogy a kedvező hatások kifejlődhessenek.A vérzést valószínűleg nem a tabletta szedése okozza. Üdvözlettel: Dr. Langmár Zoltán

Tisztelt Hölgyem! A Premens tablettát legalább 3 hónapig tanácsos szedni ahhoz, hogy a kedvező hatások kifejlődhessenek.A vérzést valószínűleg nem a tabletta szedése okozza. Üdvözlettel: Dr. Langmár Zoltán

Tisztelt Doktor Úr! Cerazette fogamzásgátlót abbahagytam (mert már nem szoptattam), rögtön utána elkezdtem szedni a Premens tablettát. Az orvosom ajánlotta. Azóta eltelt 3 hét és gyakran (kb.4 naponta is) barnás véres enyhe folyásom van. A menzesz még nem

Tisztelt Doktor Úr! Cerazette fogamzásgátlót abbahagytam (mert már nem szoptattam), rögtön utána elkezdtem szedni a Premens tablettát. Az orvosom ajánlotta. Azóta eltelt 3 hét és gyakran (kb.4 naponta is) barnás véres enyhe folyásom van. A menzesz még nem jött meg. Mi lehet ez? Lehet a Premenstől? Meddig javasolt szedni a Premenst? Terhességem előtt: 6 évig folyamatosan szedtem a Gracial-t, miután abbahagytam, rendszertelen lett a vérzésem (3 havonta jött meg) és PCO-m lett, kezelés nem történt, mert spontán megfogant a fiam (2 hónap alatt). Válaszát előre is köszönöm!

Legjobb válasz: Tisztelt Hölgyem! A Premens tablettát legalább 3 hónapig tanácsos szedni ahhoz, hogy a kedvező hatások kifejlődhessenek.A vérzést valószínűleg nem a tabletta szedése okozza. Üdvözlettel: Dr. Langmár Zoltán

Tisztelt Hölgyem! A Premens tablettát legalább 3 hónapig tanácsos szedni ahhoz, hogy a kedvező hatások kifejlődhessenek.A vérzést valószínűleg nem a tabletta szedése okozza. Üdvözlettel: Dr. Langmár Zoltán

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!