Találatok a következő kifejezésre: Kb. 3 szedem a multi (1 db)

Kb. 3 hete szedem a multi macát. Felboríthatta az eddig teljesen szabályos, 28 napos ciklusomat?

Arról van szó,hogy eddig teljesen szabályos volt a ciklusom/28 nap/A párommal babát szeretnénk,nem védekezünk/eddig óvszerrel tettük/.Már 5 napja késik,de a terhességi tesztek negatívak.Vajon okozhatja a késést a multi maca szedése?

Legjobb válasz: Flp-s terméket fogyasztasz?Ha igen, szerintem nem okozhat késést.Miota szeded?

Flp-s terméket fogyasztasz?Ha igen, szerintem nem okozhat késést.Miota szeded?
Mi az a multi maca?Így elég nehéz megmondani...
A kérdező hozzászólása: Hello! Igen, az flp-s multi macát szedem kb.3 hete. Állítólag segít a teherbeesésnél és immunerõsítõnek is jó.

Hasonló válaszok

A kérdés szövege Válaszok száma

Tisztelt Doktor Úr! Három éve volt egy konizációs műtétem. Azóta változatlanul NA a HPV eredményem. Szűrésre 3 havonta járok. Valóban nem lehet ezzel a betegséggel mit kezdeni? Félek, hogy elrákosodom. Köszönettel: Anikó

1

Tisztelt doktor úr! Nekem az lenne kérdésem azzal fordulok önhöz, hogy nekem össze vissza jön meg a mestruáciom február 9-től meg 9-én megjött és csak egy napig tartot és most meg március 14-én jött meg, de ekkor is egy napig volt meg. Már két hónapja így

Tisztelt doktor úr! Nekem az lenne kérdésem azzal fordulok önhöz, hogy nekem össze vissza jön meg a mestruáciom február 9-től meg 9-én megjött és csak egy napig tartot és most meg március 14-én jött meg, de ekkor is egy napig volt meg. Már két hónapja így tart, hogy csak egy napra jön meg a menstruáciom már egy 3 éves kisfiam van, de szeretnék még mellé gyereket már 2 éve probálkozunk a párommal, de idáig még sajnos nem sikerült mitől van, hogy nem sikerül teherbe esnem. Kérem önt, hogy válaszoljon az üzenetem.

1

Tisztelt Doktor Úr! 2 hónapja teljes méh és petefészek műtéten estem át. 1 hónapja jelentkeztek a klimax tünetei: enyhe hőhullám, verejtékezés. Szedhetek-e már gyógynövény készítményeket? Vagy Ön mit javasolna? Válaszát előre is köszönöm. Üdvözlettel:Anna

Tisztelt Doktor Úr! 2 hónapja teljes méh és petefészek műtéten estem át. 1 hónapja jelentkeztek a klimax tünetei: enyhe hőhullám, verejtékezés. Szedhetek-e már gyógynövény készítményeket? Vagy Ön mit javasolna? Válaszát előre is köszönöm. Üdvözlettel:Anna

1

Tisztelt Főorvos Úr! Nőgyógyászom javaslatára január elején elkezdtem a Premens tabletta szedését, a menstruációt megelőző pecsételő vérzés miatt. Nagyon örültem, mert a panaszaim már az első doboz bevétele után enyhültek. Sajnos nem sokáig örülhettem, me

Tisztelt Főorvos Úr! Nőgyógyászom javaslatára január elején elkezdtem a Premens tabletta szedését, a menstruációt megelőző pecsételő vérzés miatt. Nagyon örültem, mert a panaszaim már az első doboz bevétele után enyhültek. Sajnos nem sokáig örülhettem, mert a következő menstruációt már ismét pecsételés előzte meg, és sajnos a tünetek most is ismétlődtek.(Olvastam, hogy a tünetek erősödhetnek a tabletta szedése elején.) A másik gondom, hogy a menstruációm hossza és mennyisége is jócskán kitolódott, most már 7-8 napnál tartok ami régen nem volt jellemző. Miómám volt, amit egy éve szüléskor eltávolítottak, januárban mindent rendben talált az orvosom. Okozhatja ezt a problémát a Premens szedése vagy ez teljesen független a gyógyszer szedésétől? Már arra gondoltam nem szedem tovább! Szeretném ebben a tanácsát kérni! Köszönettel:Judit

1

Üdvözlöm! Az lenne a kérdésem, hogy használhatom-e a vitagynt akkor is ha fémérzékeny vagyok? Igaz az ezüstre egyáltalán nem de a bizsukra igen. Ugyanaz a kérdésem az ezüst-kolloiddal is, mert arra fel van tüntetve, hogy fémérzékenyek nem használhatják. V

Üdvözlöm! Az lenne a kérdésem, hogy használhatom-e a vitagynt akkor is ha fémérzékeny vagyok? Igaz az ezüstre egyáltalán nem de a bizsukra igen. Ugyanaz a kérdésem az ezüst-kolloiddal is, mert arra fel van tüntetve, hogy fémérzékenyek nem használhatják. Válaszát előre is köszönöm. Tisztelettel:A

1

3 gyermekem van, császárral születtek. 12, 3 és 1, 5 évesek. Elköttettem magam és érdeklődnék, hogy okozhat-e fájdalmat ez okból, ha hasi fájdalmak jelentkeznek néha.

1

Tisztelt Főorvos Úr! Az Ön tanácsára használtam a Cikatridina kúpot, száraz hüvelyre és külső égésre. 2 hétig használtam, minden másnap. Nagyon jól éreztem magam, nem égett, nem volt semmi bajom. Ezután párommal próbálkoztunk, síkosítót is használtunk és

Tisztelt Főorvos Úr! Az Ön tanácsára használtam a Cikatridina kúpot, száraz hüvelyre és külső égésre. 2 hétig használtam, minden másnap. Nagyon jól éreztem magam, nem égett, nem volt semmi bajom. Ezután párommal próbálkoztunk, síkosítót is használtunk és rá egy napra újra ég kívülről. Nagyon el vagyok keseredve. Kérem segítsen, hogy mit tegyek? Próbáltam Ovestin krémmel kenegetni, de nem használ. Köszönöm válaszát. Tisztelettel Judit

1

Tisztelt Főorvos Úr! A 3.doboz Premens tabletta ellenére is erős görccsel jár a menzeszem, többnyire a többedik, 6-7.napon. Érdemes-e ezt tovább szednem, kezdjek e el egy 4.dobozzal is? A fájdalom nehezen elviselhető, mindennapi teendőimben nagymértékben

Tisztelt Főorvos Úr! A 3.doboz Premens tabletta ellenére is erős görccsel jár a menzeszem, többnyire a többedik, 6-7.napon. Érdemes-e ezt tovább szednem, kezdjek e el egy 4.dobozzal is? A fájdalom nehezen elviselhető, mindennapi teendőimben nagymértékben gátol és egyik pillanatról a másikra, hirtelen felerősödik, így képtelenség, hogy időben bevegyem a görcsoldót. Ön szerint mi lehet az oka az erős görcsnek? Nem igazán értek egyet azzal, amit eddig mondtak az orvosok, hogy ez normális? Tisztelettel köszönöm válaszát!

1

Tisztelt doktor úr! Vérnyomáscsökkentő gyógyszert szedek, a klimax elleni gyógyszert szedhetem-e. Köszönettel Ella

1

Tisztelt Főorvos úr! 48 éves vagyok, enyhe klimaxos panaszaim vannak, de úgy érzem sokkal feszültebb lettem, mint általában. Az én Doktor bácsim azt mondta, hogy ne szedjek semmit, másoktól meg pont az ellentettjét hallom. Sok cikket olvastam és nem tudom

Tisztelt Főorvos úr! 48 éves vagyok, enyhe klimaxos panaszaim vannak, de úgy érzem sokkal feszültebb lettem, mint általában. Az én Doktor bácsim azt mondta, hogy ne szedjek semmit, másoktól meg pont az ellentettjét hallom. Sok cikket olvastam és nem tudom, hogy gyógynövény, vagy gyógyszer lenne a megfelelő. Én magam az utóbbira szavaznék a mellékhatások miatt. Ön mit javasolna? Köszönöm válaszát, Tisztelettel Erika

1

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!