Találatok a következő kifejezésre: Kadban torteno soran (1 db)

Kadban torteno onkielegites soran felszedhetjuk a huvelygombat?

Legjobb válasz: Kádban történõ 'sima' fürdés során is felszedhetõ a hüvelygomba. Szóval a válasz: igen.

Kádban történõ 'sima' fürdés során is felszedhetõ a hüvelygomba. Szóval a válasz: igen.
Önkielégítés nélkül is lehet fürdés közben hüvelygombát kapni, ahogy ezt az elsõ válaszoló is írta.
miért akarsz hüvelygombát szedni? hüvelygombapörkölt lesz a vacsora?

Hasonló válaszok

A kérdés szövege Válaszok száma

Tisztelt Doktor úr! Kérem segítsen nekem, régota van folyásom és sajnos egyre rosszab lett, mert elkezdett viszketni, és a párom is elkapta a viszketést. Itt Kalocsán nem tudnak segíteni rajtam. Mit tudna ajánlani, hogy elmúljon. Kérem, segítsen. Előre is

Tisztelt Doktor úr! Kérem segítsen nekem, régota van folyásom és sajnos egyre rosszab lett, mert elkezdett viszketni, és a párom is elkapta a viszketést. Itt Kalocsán nem tudnak segíteni rajtam. Mit tudna ajánlani, hogy elmúljon. Kérem, segítsen. Előre is köszönöm doktor úr.

1

Tisztelt Doktor úr! Remifixet szedek de, fáj a gyomrom tőle. Nem tudom, van-e olyan változókori más gyógyszer. 48 éves vagyok de, rosszul viselem a változókort, nem tudom mit tegyek? Üdvözlettel.

1

Tisztelt Doktor Úr! Érdeklődni szeretnék, mit javasolna. Candida gomba kimutatható volt nálam kb. 2-3 hónapja vérvizsgálatból. A vizsgálatot megelőzően már min. fél éve küzdöttem állandóan visszatérő hólyaghurut problémákkal (nemi együttlét után), melyet

Tisztelt Doktor Úr! Érdeklődni szeretnék, mit javasolna. Candida gomba kimutatható volt nálam kb. 2-3 hónapja vérvizsgálatból. A vizsgálatot megelőzően már min. fél éve küzdöttem állandóan visszatérő hólyaghurut problémákkal (nemi együttlét után), melyet szerintem a fogamzásgátló hüvelykúp okozott. Azóta folyamatosan tart ez a dolog, természetgyógyász ajánlásával rengeteg vitamint, ill Nizoral tablettát szedek gombaölésre, + diétázom, de még semmi eredmény, 2,5 hónap óta. Ön szerint mit kéne tennem? A hüvelyváladék tenyésztésem negatív volt még anno. Lehetséges, hogy tényleg a hólyagomban van a gomba? Köszönöm! üdvözlettel

1

Tisztelt Doktor Úr! 23 éves lány vagyok, problémáim 4 éve kezdődtek. Véres vizelet és minden velejárója, elmentem urológushoz, vizeletet tenyésztettek, kaptam rá antibiotikumot. Már 4 éve küzdök vele, már minden irányból megvizsgáltak (hólyagtükrözés, bél

Tisztelt Doktor Úr! 23 éves lány vagyok, problémáim 4 éve kezdődtek. Véres vizelet és minden velejárója, elmentem urológushoz, vizeletet tenyésztettek, kaptam rá antibiotikumot. Már 4 éve küzdök vele, már minden irányból megvizsgáltak (hólyagtükrözés, béltükrözés, gyomortükrözés stb). Mivel közben kiderült hogy fekélyek voltak a vékonybelemben, ezért arra gondoltak, hogy valahogy átjut a baktérium a szervezetemen belül a hólyagomba (mindig Coli és Enterococcus van a vizeletemben). Mindenre odafigyelek, gyógyteákat, Urogint, tőzegáfonya kivonatokat használok a mindennapokban, ellenben a tejet és a cukrot mellőzöm megelőzképp. Azonban 2-3 havonta így is előjön, általában hirtelen, és rettenetes csípő fájdalommal. A legutóbbi urológusom már azt mondta, hogy nem tud rajtam segíteni, antibiotikumot tud csak felírni. Úgy gondolom ez nem megoldás, hogy 23 éves lányként ilyen gyógyszereken éljek. A 2 hólyagtükrözés alkalmával semmilyen “lyukat” nem találtak a hólyagomon, de kétségbe vagyok esve, hogy innentől így kell leélnem az életemet. Kérem adjon tanácsot, milyen irányban indulhatnék még el, Ön mire gondolna, milyen vizsgálat lenne indokolt. Nem hiszek az alternatív gyógymódokban, de már arra is hajlandó lennék. Javasoljon valamit kérem. várom válaszát köszönöm

1

Égő érzésem van a jobb alhasi tájékon és ez kisugárzik a derekamra is, emellett folyásom is van. A vérzésem sosem pontos, van, hogy kimarad, de mindig nagyon erős görcsök kísérik és nagy alvadtvér darabok ürülnek. 2 alkalommal volt már laparoszkópiám, min

Égő érzésem van a jobb alhasi tájékon és ez kisugárzik a derekamra is, emellett folyásom is van. A vérzésem sosem pontos, van, hogy kimarad, de mindig nagyon erős görcsök kísérik és nagy alvadtvér darabok ürülnek. 2 alkalommal volt már laparoszkópiám, mindkétszer vérsavós cystákat szívtak le. Mi lehet a bajom? Az orvosom nem tudja mi okozza ezeket a tüneteket.

1

Tisztelt Doktor Úr! 2-3 napja viszket a nemi szervem, és ma barnás színű hüvelyfolyást vettem észre. Mi lehet a baj? Mit javasolna ez ellen? Válaszát előre is köszönöm.

1

Tisztelt Doktor Úr! Az orvosom parancsára PreMens tablettát kell szednem, és a kérdésem az lenne, hogy tiltott-e a gyógyszer szedése közben az alkoholfogyasztás, és milyen mellékhatásai vannak, ha alkoholt iszom.

1

Tisztelt Doktor úr! 29 éves, egy gyermekes anyuka vagyok. Harmonet fogamzásgátló tablettát szedtem 2003-2005 között, majd szülést követően ismét szedtem (2 évig), de a második évben (hátsó fali hüvelyplasztika utan) jelentkező nagyon gyenge, de a 5.-6.-7.

Tisztelt Doktor úr! 29 éves, egy gyermekes anyuka vagyok. Harmonet fogamzásgátló tablettát szedtem 2003-2005 között, majd szülést követően ismét szedtem (2 évig), de a második évben (hátsó fali hüvelyplasztika utan) jelentkező nagyon gyenge, de a 5.-6.-7. hónapokban már többször is jelentkező, barnás pecsételés miatt orvosom 2 hónapos gyógyszerszünet és hormonvizsgálatot követően Triodéna gyógyszert írt fel. Most szedem a 4. levelet. Az első három hónapban volt nagyon enyhe barna “jel”: az első hónapban 14. napon, a második hónapban nem észleltem, harmadik hónapban a 14. és 16. és 20. napokon, a negyedik hónapban a 19. szem és a 20. szemet követő reggel (este szedem), középidőben nem. (A 20. szemnél reggel és este is tapasztaltam, ez a mai napon történt…) Ez csupán mindig egy barnás esetleg véres kis “pötty”-öt / “csík”-ot jelent a WC papíron, a hüvelyváladékban, nem több, nem egy barnás-véres csepp mint a menstruációnál, ami elcseppen hanem a nyálkás hüvelyváladékben egy kis pontszerű “jel”, általában gombostűfejnyi. Ha nagyon rohanós hétköznapjaim lennének, lehet, hogy észre sem veném, ill. így sem biztos, hogy mindig észlelem, nem ezt figyelem… Azért aggódom, mert ez így jelentkezett, majd vált intenzívebbé a Harmonetes időszak végén, de ebben az esetben ez remélem csak a gyógyszerhozzászokást jelenti, majd elmarad. Lehetséges az első hónapokban, írják., de meddig? Normális a testsúlyom, odafigyelek a helyes táplálkozásra, csak némi stressz van az életemben. Egyetemi évek alatt, vizsgaidőszak, stb. adhatott volna okot ilyenre, de soha nem fordult elő… 1.)Ilyenkor a védelem biztosított? Orvosommal személyes találkozásra-konzultációra, vidéki tartózkodásom miatt, jelenleg nincs mód, telefonon nem elérhető. Lenne még egy kérdésem a betegtájékoztatóval kapcsolatban. Említi, hogy hányás-hasmenés esetén a bevétel megismételendő. 2.)Kérdezem, hogy lehet azt az utat választani, hogy nem terhelném a szervezetemet plusz tablettákkal hanem abban a hónapban inkább “csak” kiegészítő védekezést alkalmaznánk? Függetlenül, hogy a 21 nap közül melyiken történik a megbetegedés. Ha a 3. héten történik ilyen eset, rögtön szünetet javasol, vagy szünet nélkül új levél megkezdését és számomra egyik megoldás sem szimpatikus. Idézem: viszont az első héten történt hányás-hasmenés esetén (esetleges rossz felszívódás), nem zárható ki a terhesség, ha a megelőző héten élt házaséletet (és forduljon azonnal orvoshoz). 3.)Ez hogyan lehetséges? 4.)Vagy ha az első tabletták bevételekor történik egy ilyen “élethelyzet” akkor mégis tanácsosabb a plusz 1 tbl. bevétel (elkerülném), vagy ilyenkor is választhatom a köv. ciklusig tartó kiegészítő védekezést? 5.)A megvonásos vérzés utolsó napjaiban, amikor már csak némi enyhe barnás jel árulkodik, már megengedett a házasélet? Előre is köszönöm válaszát és köszönöm szépen a lehetőséget, hogy kérdezhettem. Üdvözlettel: D.

1

Tisztelt Doktor úr! Az a problémám lenne, hogy visszatérő alhasi görcseim vannak. Olyan, mintha megjönne a menstruáciom, de nem. 10 év után abbahagytam a Femoden szedését. Lehet a mellékhatása a gyogyszer megszüntetésének az alhasi fájdalom vagy valami má

Tisztelt Doktor úr! Az a problémám lenne, hogy visszatérő alhasi görcseim vannak. Olyan, mintha megjönne a menstruáciom, de nem. 10 év után abbahagytam a Femoden szedését. Lehet a mellékhatása a gyogyszer megszüntetésének az alhasi fájdalom vagy valami más gond van. Kicsit talán több a folyásom is mint kéne, de semmi szaga illetve állaga is normális. Mit javasol a Dokto úr? Menjek nőgyógyászhoz vagy valmilyen vény nélküli gyogyszert is tudna ajánlani? Tisztelettel egy aggodo anyuka!

1

Tisztelt Doktor úr ! Rendszertelenül jön meg a vérzésem, egy hónapban kétszer is, mi lehet az oka? Tanácsát kérem, köszönettel.

1

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!