Találatok a következő kifejezésre: Igaz az, a c-vitamin segít (1 db)

Igaz az, hogy a c-vitamin segít abban, hogy megjöjjön a menzim?

Nem vagyok terhes, de szeretnénk babát, mióta abba hagytam a gyógyszert csak 1-szer volt meg. (ápr.18)

Legjobb válasz: szia én az E vitaminról olvastam ezt!

szia én az E vitaminról olvastam ezt!
A kérdező hozzászólása: Nekem azt mondta valaki, hogy a c-tõl megjön az E-tõl teherbe lehet esni. Nem tudom :(
Természetesen lehet, hogy segíti (bár én még nem olvastam róla), de ez nem lehet túl jelentõs. Igaz ugyan, hogy egyesek minden baromságot összehordanak róla, meg csodavitamin, de ezeket az állításokat szkeptikusan kell fogadni. Elég csak belegondolni, hogy a napi táplálkozásunk során mennyi C vitamint viszünk be, és ennek mennyire nicns látványos hatása, mitöbb azok sem egézségesebbek akik tonnaszám szedik a vitamint. Összefoglalva segítheti, de ne várj tõle különösebb változást!
A kérdező hozzászólása: Köszi a válaszokat!! Nem tud valaki segítei ebben, hogy esetleg gyógyszer nélkül megjöjjön? (tea vagy valamilyen más nem káros gyógyszer vagy akármi) Nagyon el vagyok már keseredve :( Ha nem lehetséges ilyesmi akkor szólok az orvosnak, hogy írjon fel valamit. (nem akart)
Szia ! Én ezt hallottam hogy a c - vitamintól késöbb jön még meg ugyanis vérzés csillapító.Szóval szerintem inkább vagy próbálkozz e- vitaminnal vagy menj orvoshoz..
A kérdező hozzászólása: Köszi. Voltam dokinál nem írt fel gyógyszert (2x voltam már) Abba hagytam a fogamzás gátlót és azért nem ír fel mondván felborult a hormon háztartásom és nem akar még 1 lapáttal rátenni. Majd kiderül mi lesz :(
Mensi elötti pár napon melegfürdõ az hamarabb meghozza vagy ha nehezet emelsz.Én még nem próbáltam de egy próbát megér!

Hasonló válaszok

A kérdés szövege Válaszok száma

Tisztelt Doktor úr! Május 4-én menstruáltam, 6 napig tartott, a mai napon, 15-én ismét megjött rendesen. Nem ez az első eset. Voltam nőgyógyásznál is, aki adott gyógyszert, utána egy hónapig rendben volt minden. Volt egy hüvelyi gyulladásom. Okozhat-e a h

Tisztelt Doktor úr! Május 4-én menstruáltam, 6 napig tartott, a mai napon, 15-én ismét megjött rendesen. Nem ez az első eset. Voltam nőgyógyásznál is, aki adott gyógyszert, utána egy hónapig rendben volt minden. Volt egy hüvelyi gyulladásom. Okozhat-e a hüvelygyulladás ilyen problémát, vagy más van a dolog hátterében? Az orvoshoz feltétlenül vissza fogok menni. 39 éves vagyok, 12 éves korom óta menstruálok.

1

Tisztelt Főorvos úr! Az én problémám sajnos nagyon összetett. Méhdaganat miatt kaptam sugarat, ennek már 2 éve. A leletek azt mutatják, hogy egészséges vagyok. Sajnos azonban a sugaras kezelésnek sok mellékhatása lett, amik azóta is kínoznak. A bélproblém

Tisztelt Főorvos úr! Az én problémám sajnos nagyon összetett. Méhdaganat miatt kaptam sugarat, ennek már 2 éve. A leletek azt mutatják, hogy egészséges vagyok. Sajnos azonban a sugaras kezelésnek sok mellékhatása lett, amik azóta is kínoznak. A bélproblémák szerencsére rendeződtek, de folyamatos égésem van a lenti területen. A nagyajkak területe már régebben is problémás volt, innen egy kinövést is eltávolítottak, ami ugyan jóindulatú volt, de sorvadás és leukoplakia miatt kontroll alatt vagyok fél évente. A hüvely nagyon beszűkült a kezelések miatt, így a nemi élet sajnos már lehetetlen. Párom megértő, de az én hangulatomat nagyon befolyásolja az állandó hüvelyi érzékenység. Néha viszket is. Próbálom a területet tisztán tartani kamillás lemosással, ülőfürdővel, zsíros krémmel, fertőtlenítőkkel. Csak organikus készítményeket használok, igyekszem egészségesen élni. Van-e esetleg valamilyen tanácsa nekem onkológus-nőgyógyászként?

1

Tisztelt Doktor úr! Azt szeretném megkérdezni Öntől, hogy ha az Ovestin tabletta szedése mellet megjön a menzeszem, folytassam-e a tabletta szedését? Válaszát nagyon szépen köszönöm! Tisztelettel: S.

1

Tisztelt Langmár Doktor úr! Aranyeres panaszokra mit ajánl, amiben ön megbízik? Inkább krémet szeretnék, ha lehet, a kúpokat nem szívesen használom. A sebész szerint kis repedés is van, ami hol jobb, hol rosszabb. Sokat ülök autóban, állok a boltban eladó

Tisztelt Langmár Doktor úr! Aranyeres panaszokra mit ajánl, amiben ön megbízik? Inkább krémet szeretnék, ha lehet, a kúpokat nem szívesen használom. A sebész szerint kis repedés is van, ami hol jobb, hol rosszabb. Sokat ülök autóban, állok a boltban eladóként, állítólag ez is okozhatja az ilyen végbélbajokat. Sajnos sok a visszerem is, ez is összefügghet az orvosok szerint. Lassan elszánom magam a műtétre. Lézeres beavatkozást Ön ajánlana erre? A kisebb tágulatokat már injekciózták, de minden kiújult sajnos, rémesen néznek ki a lábaim.

1

Tisztelt Doktor Úr! 55 éves vagyok, és a hőhullám, verejtékezés, több éve kíséri az életem napjait. A magas vérnyomásomra Coviogalt, a lelki problémáimra pedig Frontint, és Citagent szedek. Kérdésem az lenne, hogy az előbb felsoroltak mellé szedhetek-e ol

Tisztelt Doktor Úr! 55 éves vagyok, és a hőhullám, verejtékezés, több éve kíséri az életem napjait. A magas vérnyomásomra Coviogalt, a lelki problémáimra pedig Frontint, és Citagent szedek. Kérdésem az lenne, hogy az előbb felsoroltak mellé szedhetek-e olyan gyógyszert, ami segít elviselni a hőhullám okozta verejtékezést, és enyhíti a rosszullétet? Két és fél éve nincs menzeszem, szeretném tudni, hogy visszajöhet-e még újra, kell-e vigyázni a párommal, hogy ne essek teherbe? Mély tisztelettel várom válaszát! Marika

1

Tisztelt Doktor úr! A hüvelyhám sérülésére Ön milyen hüvelykrémet vagy hüvelytablettát javasolna nekem? Válaszát és segítségét köszönöm! Üdvözlettel: V.-né

1

Tisztelt Doktor úr! A segítségét szeretném kérni! A hüvelyhám elvékonyodását mivel lehet kezelni? Olyan elviselhetetlen hüvelyszárazságban szenvedek, hogy nem tudom mit tegyek! Segítségét és a válaszát köszönöm szépen! Zsuzsa

1

Tisztelt Doktor Úr! Már második éve küzdök, de a nőgyógyászati rendelésen kapott szerek nem használnak. A kis- és nagyajkak között bereped a bőröm, és hullámokban viszkető érzés jön. Ez annyira erős, hogy a viszketés megszüntetésétől még nagyobb lesz a re

Tisztelt Doktor Úr! Már második éve küzdök, de a nőgyógyászati rendelésen kapott szerek nem használnak. A kis- és nagyajkak között bereped a bőröm, és hullámokban viszkető érzés jön. Ez annyira erős, hogy a viszketés megszüntetésétől még nagyobb lesz a repedés. Ezt tükörrel tudtam megállapítani. Váladékozik, de nem hüvelyi váladék. Pimafucort krémet kaptam, ami nem használ. Hüvelyi visszereim is vannak, amik miatt vékony, és érzékeny a bőröm a szeméremtesten is. Mit tehetek? Tisztelettel várom válaszát: Valéria

1

Tisztelt Dr. Langmár Zoltán Úr! Elkeseredésemben fordulok Önhöz, melynek oka a következő: közel 1 évvel ezelőtt fordultam először bőrgyógyászhoz, a hasamon, hátamon jelentkező kellemetlen, viszkető, allergiára utaló kiütések miatt. A doktornőnek nem sok f

Tisztelt Dr. Langmár Zoltán Úr! Elkeseredésemben fordulok Önhöz, melynek oka a következő: közel 1 évvel ezelőtt fordultam először bőrgyógyászhoz, a hasamon, hátamon jelentkező kellemetlen, viszkető, allergiára utaló kiütések miatt. A doktornőnek nem sok fogalma volt arról, ez vajon mi lehet, ezért kezelést kaptam gombás fertőzésre, de rühre is. Sajnálatos vagy nem, ezek a kenőcsök semmilyen hatással nem voltak a bőrömre. Ezt követően egy másik bőrgyógyászt kerestem fel, aki bevallotta, fogalma sincs mi ez, de felírt egy elkészítendő kenőcsöt és egy igen erős gyógyszert. Ezzel egyidejűleg jeleztem, hogy a lábamon szemölcsök jelentek meg, és ez a mai napig terjed. A gyógyszernek köszönhetően a kiütések halványultak, a viszkető érzés megszűnt mintegy 2 hétre. Aztán újra kezdődött. Ekkor a kevert krém hatóanyagát tartalmazó tömény kenőcsöt kaptam meg, ezt a mai napig használom szükség esetén. A történet véget is érhetne, de a nemi szerven indult be erős, égő, viszkető fájdalom, mely sokszor külső nyomoktól mentes, néha göbszerű kiütéssel párosul. A hüvelyi folyás, gombás fertőzés, az általam felkeresett nőgyógyász szerint a bőrgyógyásztól kapott gyógyszer következménye, melyre kúpot, kenőcsöt kaptam. A folyás megszűnt, a doktor candida fertőzést állapított meg, melyen a kúp, gyógyszer segített. A külső nemi szerven azonban az égő, viszkető érzés továbbra sem múlik, s ez már a végbél környékén is irritáló, igen kellemetlen érzést kelt. Megérintve meleg, szinte forró érzést tapasztalok. Voltam allergiavizsgálaton, ahol azt mondták nincs allergiám, sem candidám. Én azonban “kitartóan” vakarom magam, néha véresre. Nem tudom már mit tegyek, szinte önkínzó módon egy mentolos krémmel kenem be magam, hogy hűtse, persze anélkül, hogy tudnám, mit okozok a szervezetemnek ezzel. Kérem amennyiben módjában áll, segítsen nekem! 40 éves vagyok, kétlem, hogy ezzel együtt kellene élnem. Köszönettel és tisztelettel: Sz.

1

Unokám 15 éves múlt. 11 éves korától menstruál szabályosan. Most, kb. 3 hónapja nem jött meg a menzesze. Ezalatt fogyókúrázott, és sokat fogyott is. Mellette lelki problémái is voltak, ill. vannak jelenleg is, mely barátnőkkel kapcsolatos. Fiúval még nem

Unokám 15 éves múlt. 11 éves korától menstruál szabályosan. Most, kb. 3 hónapja nem jött meg a menzesze. Ezalatt fogyókúrázott, és sokat fogyott is. Mellette lelki problémái is voltak, ill. vannak jelenleg is, mely barátnőkkel kapcsolatos. Fiúval még nem volt kapcsolata. Kérdésem az, hogy a fogyózás okozhat-e ilyen problémát, ill. mi a teendő? Nőgyógyászhoz nem akar menni.

1

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!