Találatok a következő kifejezésre: Hova érdemes babával nyaralni Magyarországon (3 db)

5-6 hós babával hova érdemes menni "nyaralni" Magyarországon, október-november tájékán?

Tényleg pici lesz még a baba, de ha mindenképp szeretnétek kikapcsolódni, én valami erdõ melletti vendégházra gondolnék, ahol csend van és nyugalom, lehet sétálni a színes erdõben (akkor nagyon szép!), na nem babakocsival, hanem kenguruval (4 hónapost mi már vittük), vagy ki lehet ülni vele az udvarra levegõzni. Azért ne a világ végére menjetek, alapvetõ szolgáltatások legyenek a közelben! Szállodába én se vinném még. Könnyû szülést!
A kérdező hozzászólása: Köszi szépen a válaszokat! Kaptunk üdülési csekket nem kis összegben, de csak dec. 1-ig használhatjuk fel. Úgy néz ki, találtunk egy kedves kis helyet Visegrádon, van hotel és apartman része is, talán októberben még tudunk sétákat is tenni. Április végére várjuk amúgy a babát.:)
Hévízen van egy jó kis apartmanház (napfény apartman hévíz) Megéri rákukkantani a neten... Családszeretõ az üzemeltetõ, van 2 féle szauna, szoli, játszószoba....sokan nem is gondolnák mennyi mindent lehet csinálni a környéken õsszel is! Szép az õszi Balaton...Keszthelyi part kb 7 km-re....tök jó....nyáron is...
A kérdező hozzászólása: Köszönöm, nagyon hasznosakat írtatok! Úgy néz ki, Visegrád lesz a választottunk, árban is nagyon jó és nincs is olyan messze Pesttõl. Persze, majd elsõ körben meglátjuk, hogyan viseli a baba a kisebb kimozdulásokat, nem fogunk erõltetni semmit.
Ha nagyon nem jön össze a dolog, akkor viszont az üdülési csekket meg lehet hosszabbítani még egy évvel. A hosszabbítást viszont még érvényességi idõn belül kell elvégezni és 10%+ÁFA a költsége. (a semmitõl azért jobb)

Hova érdemes menni babával nyaralni? (Magyarországon vagy külföldön, mindegy)

http://www.goszolagyongye.hu. Mi évek óta oda járunk gyeremekbarát, csodás környzet, közelben strand, stb...
Alsópáhok, Kolping hotel Ódákat zengenek róla a babások.
Mi a hegyekbe mentünk, amikor 6 hetes volt a lány.Jövõ nyárra tervezzük a Balatont.

Hova érdemes menni 11 hónapos babával nyaralni, tudtok jól bevál helyet ajánlani? Elsősorban Észak-, Észak-Kelet-Magyarország jöhet szóba.

Én Hajdúszoboszlót ajánlom. Igaz az már inkább kelet, de egyszerûen szuper hely.Mi imádjuk.Szuper strandkomplexum és aquapark van ott.Csendes hangulatos kisváros.Rengeteg jobbnál jobb szálloda.Bár utóbbiban nem tudok segíteni, mert mi apartmanozni szoktunk.Mi ezt szeretjük.:)
Hát ez inkább dél-kelet, de csak ajánlani tudom:Gyula. Mi november elején voltunk a 15hónapos lányunkkal.
A kérdező hozzászólása: Köszönöm szépen a válaszokat. Jó ötleteket adtatok. Gyerek nélkül Egerszalók kivételével voltunk már mindenhol, bár Hajdúszoboszlón nagyon régen. Valószínûleg Eger, Egerszalók, vagy Hajdúszoboszló lesz a befutó. Gyulán is nagyon jól éreztük magunkat és ott a szálloda is szuper volt, de az most nekünk egy kicsit messze van. Lillafüred meg közel. Miskolciak vagyunk és idén kisbabával olyan helyre szeretnénk menni, ami jó, de nem kell sokat utazni. Szilvásváradot is szeretjük, de oda 1 napos kirándulásra szoktunk menni. Ha esetleg tudnátok konkrét szállást ajánlani az is jó lenne. Szállodába mennénk, ami valamennyire bababarát, van kis medencéje. Az most nem baj, ha nem hiper-szuper a wellness részleg, mert ez a nyaralás nem rólunk fog szólni.
1-es vagyok.mi ide szoktunk menni csak úgy pancsizni: http://www.demjengyogytermal.hu/ esetleg ez: http://www.shiraz.hu/ ez pedig a csúcs: http://www.bambara.hu/ hirtelen ezek jutottak eszembe, de van még a hotel eger, a hotel flóra, villa völgy.
A kérdező hozzászólása: Nem tudom olvassa-e majd valaki, de megírom, hogy végülis a Bambarában (Felsõtárkány) voltunk. Nagyon jó volt, a kislányunk is nagyon jól érezte magát. Még egyszer köszönöm az ötleteket. Késõbb a többi helyre is el fogunk menni.

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!