Találatok a következő kifejezésre: Honnan tudhatom Candidám van (1 db)

Honnan tudhatom ha Candidám van? Elkaphatom közös fürdőszoba használattal?

szobatársamnál diagnoszizálták ezt a baktériumot , mennyi az esélye h elkapom ?

Legjobb válasz: Ha fogékony vagy rá akkor elég valószínû.Nagyon ügyeljetek a higiéniára.Onnan tudhatod,hogy viszket,és fehér bõ folyásod van.Már lehet kapni rá vény nélkül is kúpot,de azért jobb ha doki is lát.

Ha fogékony vagy rá akkor elég valószínû.Nagyon ügyeljetek a higiéniára.Onnan tudhatod, hogy viszket, és fehér bõ folyásod van.Már lehet kapni rá vény nélkül is kúpot, de azért jobb ha doki is lát.
A candida nem baktérium, hanem gomba. A gomba minden ember szervezetében benne van és szükség is van rá, hogy a baktériumok ne terjedjenek el. Aki sok antibiotikumot szed, annál nagy a valószínûsége, hogy elszaporodik a gomba, mert a bacik kihalásával felbomlik az egyensúly. A gombás megbetegedésekre a legjobb gyógyszer a Nozoral tabletta, de csak igen indokolt esetben ajánlott. Közös fürdõ használatával nem fogod elkapni a fertõzést, de ahogy az elõttem szóló írta, fontos a higiénia! Jó egészséget!:)
Elnézést, a hozzászólásomban elírtam: Nozoral = Nizoral
Simán el lehet kapni közös fürdõhasználattal.Aki fogékony rá az mindenhogy elkaphatja, mint pl.én.
A kandida egy gombafajta. Ezt semmiképpen nem kaphatod el közös fürdõszobahasználattal. Ez kizárt dolog. Ha a partnered fertõzött, akkor nemi úton tudod elkapni. Másképp semmiképpen sem.Ne félj, nem fogod elkapni. Amúgy elmehetsz egy vértesztre és ott kimutatják. Torokváladékból is kimutatják könnyen. AMúgy ez még aktuális nálad?

Hasonló válaszok

A kérdés szövege Válaszok száma

Tisztelt Doktor Úr! Kérdésem az lenne, hogy a Lándzsás útifű köhögés elleni szirup, befolyásolja-e a fogamzásgátló (Jangee) hatását? Köszönettel!

1

Tisztelt Doktor Úr! A menstruációm előtt vagyok, székletürítés alkalmával a hüvelyemből friss vér távozott, a de menzeszem nem jött meg, a vérzés elmúlt. Nagyon megijedtem. Mi lehet ennek az oka? Kati

1

Tisztelt Doktor Úr! Az a kérdésem lenne, milyen ok állhat a menstruációt megelőző, pár nappal előtte jelentkező enyhe vérzés mögött? Miután ez jelentkezik, pár napig megszűnik, majd jelentkezik a rendes menzesz. Rákszűrési eredményeim negatívak, UH. vizsg

Tisztelt Doktor Úr! Az a kérdésem lenne, milyen ok állhat a menstruációt megelőző, pár nappal előtte jelentkező enyhe vérzés mögött? Miután ez jelentkezik, pár napig megszűnik, majd jelentkezik a rendes menzesz. Rákszűrési eredményeim negatívak, UH. vizsgálaton kisebb miómát találtak, hormonvizsgálati eredményeim nőgyógyászom szerint rendben vannak. Én mégis aggódom. Edina

1

Tisztelt Doktor úr! Már lassan egy éve szenvedek felfázásszerű tünetektől, amik kéthetente-havonta visszatérnek. Nagyjából ennyi ideje szedek fogamzásgátlót. A kérdésem az lenne, hogy lehet-e esetleg a gyógyszer mellékhatása a hólyaghurut, illetve lehetsé

Tisztelt Doktor úr! Már lassan egy éve szenvedek felfázásszerű tünetektől, amik kéthetente-havonta visszatérnek. Nagyjából ennyi ideje szedek fogamzásgátlót. A kérdésem az lenne, hogy lehet-e esetleg a gyógyszer mellékhatása a hólyaghurut, illetve lehetséges-e, hogy nőgyógyászati probléma áll a háttérben, mert legutóbb gombával kezeltek, de a felfázásos tünetek nem szűntek meg. Válaszát előre is köszönöm!

1

Tisztelt Doktor Úr! Második éve küzdök a változókorral járó hőhullámokkal. A megfelelő gyógyszert megtaláltam (Remifemin), nincsenek panaszaim. Viszont a havivérzés újra rendszeres lett, ami azt eredményezte, hogy a mellemben évekkel ezelőtt diagnosztizál

Tisztelt Doktor Úr! Második éve küzdök a változókorral járó hőhullámokkal. A megfelelő gyógyszert megtaláltam (Remifemin), nincsenek panaszaim. Viszont a havivérzés újra rendszeres lett, ami azt eredményezte, hogy a mellemben évekkel ezelőtt diagnosztizált fibroadenomák újra növekedni kezdtek. Lehet-e összefüggés a kettő között? Van-e olyan megoldás, ami jó a hőhullámok ellen, viszont nem burjánzik a jóindulatú daganat, ami lassan olyan méretű, melyet már műteni kellene. Évekkel ezelőtt már volt műtétem, de sajnos visszanőtt. Ez normális? Köszönettel: Dóra

1

Tisztelt Doktor Úr! Márciusban felírt a nőgyógyász Ovestin tablettát, ebből beszedtem 3 dobozzal, de sajnos a tüneteim (hüvelyszárazság) nem múltak, ezért egy másik tablettát, a Kliogest hormontablettát szedem, ebből is a második doboznál tarok! A kérdése

Tisztelt Doktor Úr! Márciusban felírt a nőgyógyász Ovestin tablettát, ebből beszedtem 3 dobozzal, de sajnos a tüneteim (hüvelyszárazság) nem múltak, ezért egy másik tablettát, a Kliogest hormontablettát szedem, ebből is a második doboznál tarok! A kérdésem az lenne, hogy ezektől a tablettáktól nem jön meg a menzeszem? Ugyanis március 10.-én menstruáltam utoljára. Ha a tabletta szedése alatt megjön, mit tegyek? Válaszát nagyon szépen köszönöm! Tisztelettel: V.-né

1

Tisztelt Doktor Úr! Sajnos többször volt egészségügyi kaparásom a rendszertelen vérzések miatt, és azóta visszatérő problémám az égő, viszkető érzés, valamint a folyamatos szárazság érzése, és már több mindent kipróbáltam, de sajnos nem vezetett eredményr

Tisztelt Doktor Úr! Sajnos többször volt egészségügyi kaparásom a rendszertelen vérzések miatt, és azóta visszatérő problémám az égő, viszkető érzés, valamint a folyamatos szárazság érzése, és már több mindent kipróbáltam, de sajnos nem vezetett eredményre. 48 éves vagyok. Esetleg befolyásolja-e a többszöri műtét? Mit tanácsol Doktor úr? Köszönettel Sz.-né

1

Jó napot kívánok, kedves Doktor Úr! A segítségét szeretném kérni, a következő problémám megoldásában! A gát bőre meg van sérülve, és ez a szexuális életemre is nagyon kihat, mert szörnyen fáj. Ön milyen kezelést tanácsolna nekem? A nőgyógyászom a Pimafuco

Jó napot kívánok, kedves Doktor Úr! A segítségét szeretném kérni, a következő problémám megoldásában! A gát bőre meg van sérülve, és ez a szexuális életemre is nagyon kihat, mert szörnyen fáj. Ön milyen kezelést tanácsolna nekem? A nőgyógyászom a Pimafucort krémet tanácsolta nekem, hogy azt használjam! Válaszát és a segítségét nagyon szépen köszönöm! Tisztelettel: V.-né

1

Tisztelt Doktor úr! 55 éves vagyok. Már 5 éve szenvedek a változókorral járó tünetektől.Több mindent kipróbáltam már, de nem használ semmi. Kezdtem a Remifeminnel, Remifemin plus, Szójavit plus, Klimin forte. Próbáltam teákat inni, de semmi, inkább még ro

Tisztelt Doktor úr! 55 éves vagyok. Már 5 éve szenvedek a változókorral járó tünetektől.Több mindent kipróbáltam már, de nem használ semmi. Kezdtem a Remifeminnel, Remifemin plus, Szójavit plus, Klimin forte. Próbáltam teákat inni, de semmi, inkább még rosszabb lett a közérzetem. Egy éve loop-conisatiot végeztek nálam. A napokban voltam Cytologiai vizsgálaton, elmondtam a panaszaimat, és hogy miket szedtem már eddig. Először a Doktor úr is a Remifemin plust ajánlotta, majd a Ladybon szedését javasolta. Szeretném a Doktor úr véleményét is kikérni, mert úgy olvastam, egy hormonpótló kezelésről van szó. Bővebb felvilágosítást nem kaptam róla. A hormonpotló kezelésről sok jót nem hallottam. Válaszát előre is köszönöm! Kata

1

Tisztelt Doktor úr! Mirena spirál mellett többször előfordul barnás, és kellemetlen szagú folyás. Tudna ajánlani rá valamit? Köszönöm!

1

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!