Találatok a következő kifejezésre: Hogyan kell a hüvelyöblítést Ez (1 db)

Hogyan kell végezni a hüvelyöblítést? Ez fájdalmas vagy inkább kellemetlen? És folyás az mindig van, vagy csak nekem, mert nekem minden egyes áldott nap van és fehér, ugye ez nem baj?

Legjobb válasz: Ha csak Fehér Folyásod van és nincs szaga, akkor semmi probléma. A hüvely öblítésre meg vannak kifejezetten ezt a célt szolgáló intim zuhany eszközök. Ezt úgy kell elképzelni, h van egy hosszabb, vékony csõ ami a hüvelybe megy be, ehhez pedig egy pumpálható/összenyomható/ tartály tartozik, amibe az öblítõ folyadék van. Érzésre max kicsit kellemetlen lehet. Itt nézhetsz utána: www.dolhay.hu

Ha csak Fehér Folyásod van és nincs szaga, akkor semmi probléma. A hüvely öblítésre meg vannak kifejezetten ezt a célt szolgáló intim zuhany eszközök. Ezt úgy kell elképzelni, h van egy hosszabb, vékony csõ ami a hüvelybe megy be, ehhez pedig egy pumpálható/összenyomható/ tartály tartozik, amibe az öblítõ folyadék van. Érzésre max kicsit kellemetlen lehet. Itt nézhetsz utána: http://www.dolhay.hu
A kérdező hozzászólása: Köszi a választ, de vanegy kis szaga is, a bugyimon meg valamikor sárga foltot hagy.És öblítést intimzuhany nélkül nem lehet végezni?
használj tisztasági betétet.egyénenként változó hogy van e folyás, sok e, meg ilyenek. ha zavar menj el orvoshoz, nem tudom hány éves vagy, de lehet hogy valami más van a háttérben - gyulladás, fertõzés ilyesmi. intimzuhanyt lehet vásárolni patikában drogériában, hipermarketben. de nem szabad sûrûn használni, mert tönkreteheti a hüvely természetes baktériumflóráját, és akkor még könnyebben kapsz el betegségeket. én ezt használtam: http://www.hazipatika.com/store/product?pid=510 üdv
Én teljesen az elõzõ válaszadóhoz csatlakoznék. Nekem is így volt, sok volt a folyásom. Kell hogy legyen, általábana legtöbb mikor peteérésed van, kb ciklus közepe, de az nem normális ha minden áldott nap annyi a folyásod hogy kell tisztasági betét minden nap. Ezzel mentem elõször nõdokihoz, vettek kenetet és bizony valami gomba volt, s én is meg a párom is kapott gyógyszert, mert hogy oda-vissza adhattuk egymásnak. S segített. Pedig addig nem éltem még túl sok nemi életet, oka annak elkezdése is lehetett...
A kérdező hozzászólása: Hajlamos vagyok a hüvelygombára, de most nem érzek égõ, viszketõ érzést , és nem akarok dokihoz menni, mert mindig ugyanazt írja fel és már unom.Most akkor nem keel rendesen , mert mindig van folyásom, vagy nem hat rám?
A barátnõm is szenvedettõl. Õ volt dokinál, de semmit nem talált nála. Együtt kell élnie vele. :(
Hát akkor másik doki
Nálam is hasonló a helyzet, lehet hogy tényleg gombád van.Én canestent használok, az szokott mûködni, de nekem is újra elõ szokott jönni.én is voltam vele dokinál, de ugyan azt mondta mindig, és hiába adott hüvelytabit, nemigazán vált be.

Hasonló válaszok

A kérdés szövege Válaszok száma

Tisztelt Doktor Úr! 35 éves vagyok babát szeretnénk, rendszertelen egy ideje a menstruációm! Most kezdtünk el vizsgálatokra járni, és az lenne a kérdésem, hogy magamtól szedhetem-e a Premens tablettát, mert ahhoz, hogy folytassuk a kivizsgálást meg kellen

Tisztelt Doktor Úr! 35 éves vagyok babát szeretnénk, rendszertelen egy ideje a menstruációm! Most kezdtünk el vizsgálatokra járni, és az lenne a kérdésem, hogy magamtól szedhetem-e a Premens tablettát, mert ahhoz, hogy folytassuk a kivizsgálást meg kellene jönnie? Bárkinek jó ez, hogy kell szedni? Hátha segítene! Válaszát előre is köszönöm :Gyöngyi

1

Tisztelt Doktor Úr! Érdeklődni szeretnék, hogy a Nuvaring hüvelygyűrű mellett alkalmazhazó-e a Vitagyn C krém? Köszönettel, Andrea.

1

Tisztelt Doktor Úr! Négy hónapja a méhemet és a petefészkeimet is eltávolították, műtét után már egy héttel jelentkezett a hőhullám. Azóta beszedtem egy doboz Feemsen kapszulát, egy doboz Remifemin Plusz tablettát, de még semmi javulást nem érzek. Tudna a

Tisztelt Doktor Úr! Négy hónapja a méhemet és a petefészkeimet is eltávolították, műtét után már egy héttel jelentkezett a hőhullám. Azóta beszedtem egy doboz Feemsen kapszulát, egy doboz Remifemin Plusz tablettát, de még semmi javulást nem érzek. Tudna ajánlani valami hatásos módszert? Válaszát előre is köszönöm!

1

Tisztelt Doktor Úr! 43 éves vagyok 1 éve tüdőembóliát kaptam, fogamzásgátlót azonnal abba kellett hagynom syncumart szedek. Szeretném öntől megkérdezni, mivel bő vérzésem van ami rendszertelenül jön meg, befolyásolja-e a gyógyszer amit sajnos szednem kell

Tisztelt Doktor Úr! 43 éves vagyok 1 éve tüdőembóliát kaptam, fogamzásgátlót azonnal abba kellett hagynom syncumart szedek. Szeretném öntől megkérdezni, mivel bő vérzésem van ami rendszertelenül jön meg, befolyásolja-e a gyógyszer amit sajnos szednem kell! Köszönöm a válaszát! Tisztelettel: Krisztina

1

Tisztelt Doktor Úr. Szeretném megkérdezni önt, hogy méhkivétel és hüvelyplasztika után, három héttel lehetséges a hövelykrémek és kúpok használata, viszketést érzek sajnos, mióta hazajöttem a korházból. Köszönettel. Erika

1

Tisztelt Doktor Úr! 24 éves lány vagyok, a menstruációm nagyon rendszertelen! Van, hogy hónapokig kimarad, illetve barnás folyásom van! Azt hittem, hogy a stressz miatt rendszertelen, de ez nagyon aggasztó! A legrosszabbtól tartok! Ajánlatos-e a Duphaston

Tisztelt Doktor Úr! 24 éves lány vagyok, a menstruációm nagyon rendszertelen! Van, hogy hónapokig kimarad, illetve barnás folyásom van! Azt hittem, hogy a stressz miatt rendszertelen, de ez nagyon aggasztó! A legrosszabbtól tartok! Ajánlatos-e a Duphaston szedése? Köszönettel: V.

1

T. Doktor Úr! Hat hónapja kezelnek égető, viszkető hüvelyi és környéki panaszok miatt. Első alkalommal Candidat tenyésztettek ki, de már számtalan gyógyszert (kúpot) kipróbáltunk és semmi nem segít. Sajnos az említett tünetek miatt már aludni sem tudok, m

T. Doktor Úr! Hat hónapja kezelnek égető, viszkető hüvelyi és környéki panaszok miatt. Első alkalommal Candidat tenyésztettek ki, de már számtalan gyógyszert (kúpot) kipróbáltunk és semmi nem segít. Sajnos az említett tünetek miatt már aludni sem tudok, mert elviselhetetlenek. Utóbb hormonkezelést is adtak (52 éves vagyok), de a kúp (Ortho-Gynest) még elviselhetetlenebb panaszokat vált ki. Most már csak álomba tudom sírni magam, és attól tartok, nincs segítség. Nagyon sok pénzt kiadtam, de egyre drágább gyógyszereket adnak, és semmi hatásuk nincs. A Candidatól nem lehet szabadulni?

1

Tisztelt Doktor Úr! A fehérfolyással kapcsolatban szeretnék kérdezni. Nálam menstruáció előtt jelentkezik körülbelül 1-2 héttel előtte. Gyakran darabos és sárgás színű /más észrevétel nincs/. Mit tanácsol, mi okozhatja ezt vagy ez normális? /együttlétkor

Tisztelt Doktor Úr! A fehérfolyással kapcsolatban szeretnék kérdezni. Nálam menstruáció előtt jelentkezik körülbelül 1-2 héttel előtte. Gyakran darabos és sárgás színű /más észrevétel nincs/. Mit tanácsol, mi okozhatja ezt vagy ez normális? /együttlétkor is tapasztaltam már/ Köszönettel, Klaudia

1

Tisztelt doktor úr! 46 éves vagyok, tavaly nyáron átestem egy enyhébb strokon és azóta nem tudok saját magamra találni, a sztrókból egész jól kijöttem, rendbe jött a mozgásom csak a beszéddel küzdök még. A próblémám az, hogy állandóan álmos és fáradt vagy

Tisztelt doktor úr! 46 éves vagyok, tavaly nyáron átestem egy enyhébb strokon és azóta nem tudok saját magamra találni, a sztrókból egész jól kijöttem, rendbe jött a mozgásom csak a beszéddel küzdök még. A próblémám az, hogy állandóan álmos és fáradt vagyok, jártam alváslaborba is, a kivizsgálás folyamatban van. A vérzésem pontos és rendszeres, kisebb alhasi fájdalmakat leszámítva, ami az elején van. Néha rám törnek a szörnyű hőhullámok még télen is, néha lever a víz a – fokokban is. Ami eléggé kellemetlen, szedem a remifeminpluszt de a tüneteimet ez sem csökkenti. Van egy kisebbfajta pánik betegségem amire gyógyszert szedek, köszönöm a válaszát és a segítségét. Cs.F. Köszönöm segítségét

1

Tisztelt Főorvos Úr! Lassan egy éve elkaptam a barátomtól egy hüvelyi fertőzést, elmentem orvoshoz, kaptam rá gyógyszert én is és a párom is. (tinidazol-t) Szedek fogamzásgátlót, de már egy fél éve nem merünk gumi nélkül érintkezni mert nekem erős darabos

Tisztelt Főorvos Úr! Lassan egy éve elkaptam a barátomtól egy hüvelyi fertőzést, elmentem orvoshoz, kaptam rá gyógyszert én is és a párom is. (tinidazol-t) Szedek fogamzásgátlót, de már egy fél éve nem merünk gumi nélkül érintkezni mert nekem erős darabos folyásom van, és ha hanem használunk óvszert akkor a páromnak kiütései lesznek és erős, nyílaló fájdalmat érez vizelésnél. Mi lehet ennek az oka? És a darabos folyásnak? Már mindent kipróbáltam a vitagyn c-t is már második dobozzal, egy héten kétszer alkalmazom de nincsen változás. 20éves vagyok, nem túlsúlyos, gondolkoztam már hogy étrendet kellene váltanom de egészségesen táplálkozom.

1

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!