Találatok a következő kifejezésre: Hogyan kell a grepfruit-mag kivonatot (1 db)

A kérdező hozzászólása: de azt mondták hogy az is jó! kérlek írjatok még!! :)
A kérdező hozzászólása: Hát az az igazság, hogy mivel elég erõs sárgás folyásom volt(ráadásul erõs szagú) elmentem nõgyógyászatra. De még csak 14 leszek szóval tiniambulaciára. Kenetet vett és azt mondta nincs baj, minden negatív..de nemtom h hogy higgyek-e neki, mert a tünetek hüvelygombára utalnak.ezért gondoltam hogy kipróbálok vmi ilyesmi gyógymódot. És másik nõgyógyászhoz meg nem akarok elmenni.:( Am. köszi a kommenteket!
A hüvelygombára a nõgyógyász által felírt gomba elleni szereket kell használni, nem bizonytalan forrásból beszerzett, ismeretlen összetételû löttyöket.
Én a helyedben inkább elmennék egy orvoshoz és az õ tanácsára hallgatnék, nem valami helyi boszorkányra.
A grapefruit mag kivonat, jó megelõzésre, de ha meg van a baj, akkor már csak az orvos segíthet. Menj dokihoz, mert csak rosszabb lesz, és ha nem kezeled ki visszatér. Amúgy a grapefruit sok mindenre jó, és nem lesz tõle semmi bajod. A Google a barátod :P http://egeszsegesen.freeweb.hu/grape.html
hüvelygombára szedj fokhagymakapszulát!!! nekem bevált, szedheted mindennap, ahogy rá vagyon írva. érrendszer tisztítóhatása is van, semmi bajod nem lesz tõle, ez is étrendkiegészítõ , dm-ben vagy rossmannban megtalálod, olyan 1200 ft körül van de tényleg nagyon hatásos
Szerintem inkább menj el nõgyógyászhoz, majd õ megmondja, hogy mi a baj, és ad gyógyszert. Van valami ok, amiért nem szeretnél menni orvoshoz?
hello ha azt mondja h nincs gombát akkor tuti nincs, ne aggódj, viszont a fokhagymakapszula tényleg jó rá, én is azt szedem és sosincs ilyen gondom
Sajnos ebben az esetben el kellene menni egy másik orvoshoz. Ugyanis ma Magyarországon több mikrobiológiai labor létezik, amelyek gyakorlatilag minden ellenõrzés nélkül mûködnek, így attól, hogy egy tenyésztés tök negatív, még akármilyen bajod is lehet. Az orvos mit mondott a tüneteidre? Az ilyen grapefruit-mag kivonatokkal és egyéb szerekkel sajnos az a baj, hogy elég bizonytalan a minõségük. A grapefruit-mag kivonat például olyan vegyületeket tartalmaz, amelyek csak alkoholban oldódnak, vízben nem, így amikor belecseppented vízbe, azonnal megzavarosodik. Elméletileg. A menyasszonyom vett már olyat is, ami ugyanolyan víztiszta maradt vízbe cseppentve is, ott azért elgondolkodtam rajta, hogy vajon mi lehet benne? Azonkívül a komoly fertõzések esetén ezek a gyengébb szerek gyakran csak arra elegendõek, hogy kicsit lenyomják a tüneteket, így megnyugszol, a betegséget okozó mikróbák pedig akadálytalanul rombolhatnak tovább, ráadásul az ilyen alattomos gyulladásoknak komoly szövõdményei is lehetnek. Még egy ötlet: Menj el a nem-ambulanciára, hátha ott alaposabban megvizsgálnak. Vagy elmehetsz a bõr-és nemibeteg gondozóba is, hátha ott kimutatnak olyat is, amire itt nem gondoltak. Én bár pasi vagyok, de évekig kezeltek rejtélyes eredetû gyulladásokkal, van egy kazalnyi negatív leletem van, amíg kiderült, hogy Chlamydia. Célszerû lenne neked is Chlamydia és/vagy Ureaplasma tesztet is végeztetni, hátha valami ilyen bújik meg a háttérben. (A Chlamydiáról mindenütt azt olvasni, hogy nemi úton terjed, de ez nem igaz. Valószínûleg uszodában/vécén is elkapható.)

Hasonló válaszok

A kérdés szövege Válaszok száma

Tisztelt Doktor Úr! 2 éve szedem a Tulita nevű gyógyszert , eddig semmilyen panaszom nem volt, kb. 1 hónapja barna folyásom volt néhány napig, aztán most újra, de most vérzés jelentkezett. Voltam orvosnál, azt mondta, hogy semmilyen nőgyógyászati problémá

Tisztelt Doktor Úr! 2 éve szedem a Tulita nevű gyógyszert , eddig semmilyen panaszom nem volt, kb. 1 hónapja barna folyásom volt néhány napig, aztán most újra, de most vérzés jelentkezett. Voltam orvosnál, azt mondta, hogy semmilyen nőgyógyászati problémát nem lát , amennyiben újra jelentkezik a vérzés, hagyjam abba a tabletta szedését. Azt szeretném tudni, hogy mit javasol Ön ebben az esetben, lehet-e más oka is ennek a vérzésnek? Válaszát előre is köszönöm. Tisztelettel: Zsuzsi

1

Tisztelt Doktor Úr! Szeretnék tanácsot kérni. 3 hete voltam nőgyógyászati vizsgálaton, az orvos mindent rendben talált a méhemmel, és a petefészkekkel is. A problémám az, hogy méhszáj körüli magasságban, nagy fájdalmat (nyilalló érzést) érzek szex közben.

Tisztelt Doktor Úr! Szeretnék tanácsot kérni. 3 hete voltam nőgyógyászati vizsgálaton, az orvos mindent rendben talált a méhemmel, és a petefészkekkel is. A problémám az, hogy méhszáj körüli magasságban, nagy fájdalmat (nyilalló érzést) érzek szex közben. Az orvos azt mondta, hogy a nyálkahártya el van vékonyodva, és attól fáj. Ajánlotta, hogy használjak síkosítót, de ott fent, hogy tudom alkalmazni? Tud-e nekem tanácsot adni, hogy mi a teendő? 62 éves vagyok, gondolom, hogy száraz a nyálkahártya, de így kín a szex. Köszönöm megtisztelő válaszát: Ági

1

Tisztelt Doktor Úr! A következő kérdésekkel fordulok Önhöz: 4 éve, hogy nem menstruálok, de épp ma fedeztem fel, hogy barnás váladék van a bugyimon. Ez normális? Természetes-e, hogy néha előfordulnak kisebb-nagyobb vérzések? Az enyém nagyon minimális, még

Tisztelt Doktor Úr! A következő kérdésekkel fordulok Önhöz: 4 éve, hogy nem menstruálok, de épp ma fedeztem fel, hogy barnás váladék van a bugyimon. Ez normális? Természetes-e, hogy néha előfordulnak kisebb-nagyobb vérzések? Az enyém nagyon minimális, még betét sem kell. A másik kérdésem, hogy a szexuális vágyam viszont nem csökkent, hanem inkább nőtt, már 40 éves koromtól, és azóta is tart. Ez jó vagy nem? Ha a párom tüzesebb volna, minden nap élnék szexuális életet. Köszönettel: Katalin

1

Tisztelt Doktor Úr! Kérem szíveskedjen tanácsot adni, hogy daganatos betegségben szenvedők a daganat eltávolítását követően használhatják-e a Flabélos gépeket? Köszönöm válaszát! Anna

1

Tisztelt Doktor Úr! Magas prolaktin szint miatt szedem a Premens tablettát! Érdeklődnék, hogy terhesen szabad-e szedni? Köszönöm válaszát! Niki

1

Tisztelt Doktor Úr! Azt szeretném megkérdezni, hogy a Minerva tabletta biztonságos-e, mert sok rossz tapasztalatot olvastam róla. Most először szednék fogamzásgátlót, de így félek szedni. Köszönöm válaszát: Bettina

1

Tisztelt Dr. Úr! Másfél hónappal ezelőtt inkontinencia szalagot helyeztek be. Azt szeretném tudni, hogy ezután lehet-e nemi életet élni, és ha igen, mikor? Várom megtisztelő válaszát. Cs.-né

1

Tisztelt Doktor Úr! Hétfőn voltam Önnél Pannonhalmán. Közel 4. hete vérzek. Kaptam vérzéscsökkentőt, de nem használt, sőt inkább erősödött a vérzés. Meddig várjak még a gyógyszer hatására ? Köszönettel

1

Tisztelt Főorvos Úr! 2005-ben melldaganattal műtöttek. A kemoterápiát és sugárkezelést követően 5 évig négyhetente injekciót kaptam és szedtem a gyógyszert. Jelenleg a Letrovena nevű gyógyszert kapom. Egy éve több alkalommal (egy hónapon belül 2-3-szor is

Tisztelt Főorvos Úr! 2005-ben melldaganattal műtöttek. A kemoterápiát és sugárkezelést követően 5 évig négyhetente injekciót kaptam és szedtem a gyógyszert. Jelenleg a Letrovena nevű gyógyszert kapom. Egy éve több alkalommal (egy hónapon belül 2-3-szor is) hólyaghurut jellegű panaszaim vannak. A vizelettenyésztés nem mutatott ki fertőzöttséget. Urológiai és nőgyógyászati rendeléseken voltam, ahol az intimtornát javasolja a vizsgáló főorvos. Két hete ismétlődtek a panaszok, elmentem egy urológus magánrendelésére, aki a leleteket átnézte és azt mondta, hogy hormonpótlásra lenne szükség. Szeretném megkérdezni, hogy ebben az esetben szedhetek-e ösztrogén tartalmú hormonokat, vagy van esetleg más segítség is? A mindennapjaimat nagyon megnehezíti a jelenlegi helyzetem, van, hogy napokig nem merek itthonról elmenni. Köszönettel: Rózsa

1

Trisequens tablettát szedek 4 hónapja. 2 hét múlva jönne meg a menstruációm. Mit tegyek, hogy ne a nyaralásom ideje alatt menstruáljak? 2 napja szedem a fehér színű tablettát. Várom tisztelettel válaszát!

1

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!