Találatok a következő kifejezésre: Ha valaki kombit használ, annak másnap (1 db)

Ha valaki Canesten kombit használ, annak másnap milyen színű "folyadék" folyik ki ott alul?

nekem elég érdekes...

Legjobb válasz: A színe elvileg fehéres (mivel kifolyik kissé elolvadva a hüvelytabletta), esetleg halványsárgás. Várd meg a kúra végét, ha nem javulsz, irány a doki!

A színe elvileg fehéres (mivel kifolyik kissé elolvadva a hüvelytabletta), esetleg halványsárgás. Várd meg a kúra végét, ha nem javulsz, irány a doki!
Szia. én szeptemberben használtam. elég furcsavolt. olyan rózsaszínes. nem tudom, hogy miért. és túrós. de tényleg rendbejöttem. elmúlt pár nap alatt az összes kellemetlen tünet. de fontos, hogy a krémet a párod is használja, ha van. mert neki is lehet van, csak a fiúknak ált nem jelentkeznek a tünetek.
A kérdező hozzászólása: értem. nekem is olyan túrós és olyan narancssárga vagy én nemtom :D és néha-néha egy egy icipici piros folt. az vér lehet? ha igen akkor mitõl? ti is használtátok azt az applikátort hozzá? nem lehet, h az sértett fel?
Nem tudom mitõl lehet véres :S Nekem wc-zés után volt pöttyökben véres a wcpapír, amikor canestent használtam, de a kúra végén teljesen elmúlt minden. Amugy nekem csak simán fehér folyásom volt tõle, gondolom a maradék gyógyszer, ami nem tudott felszívódni.
A kérdező hozzászólása: és az nem lehet, h esetleg marja a nyálkahártyámat?:S
nekem ilyen turos fehéres volt. és ha jol emlékszem lehet volt benne egy két rozsasziones vmi..:S
De igen, nekem akkor volt rózsaszínes amikor a kúp marta a nyhártyát, nem bírtam, abba kellett hagynom, és másikat kaptam.
Igen, sokakat irritál a Canesten. Szerintem ha nem fehér a folyás, menj dokihoz és hagyd a Canestent. Ír neked valami mást, valamit, ami arra való, amilyen bajod van. Mert nem egyféle kúp van, gondolom nem véletlen...

Hasonló válaszok

A kérdés szövege Válaszok száma

T.Doktor Úr! Sajnos makacs hüvelyfolyásom van, amit kezeltettem már, de sikertelenül. Gynoflor, Klion stb. Mit javasolna Ön? Tisztelettel, Lona

1

Tisztelt Főorvos Úr! 46 éves vagyok. Már 2-3 éve vannak alhasi problémáim. Derekam is fáj és minden menstuációkor fejfájás társul hozzá. Tavaly a nőgyógyászati szűrés alkalmával panaszaimat elmondtam, mire a doktor úr LSC-t javasolt. Fél év után visszamen

Tisztelt Főorvos Úr! 46 éves vagyok. Már 2-3 éve vannak alhasi problémáim. Derekam is fáj és minden menstuációkor fejfájás társul hozzá. Tavaly a nőgyógyászati szűrés alkalmával panaszaimat elmondtam, mire a doktor úr LSC-t javasolt. Fél év után visszamentem, már nem javasolta, de meg kellet ismételni a szűrővizsgálatot, mert nem volt neg.Hpv gyan. Mivel már ott voltam, megismételte a vizsgálatot. Ezután már az eredményért szintén visszamentem. Azt mondta, ez már csak gyulladás és vegyek rá lactofeel-t. De nem tudom, mert a tüneteim még fokozódnak. Mit javasol? Nem merek visszamenni, mert azt mondta, majd egy év múlva kell menni. Előre is köszönöm válaszát, Irmus

1

Tisztelt Doktor Úr! Állandó mellfeszülést érzek, a menstruációm alig múlik el, és szinte már a 7-8 napon érzem, hogy kezd erősödni újra a mellfeszülés. Addig tart, amíg újra nem menstruálok. Így a vérzésem előbb jön meg mostanában, már a 20 napon jelentke

Tisztelt Doktor Úr! Állandó mellfeszülést érzek, a menstruációm alig múlik el, és szinte már a 7-8 napon érzem, hogy kezd erősödni újra a mellfeszülés. Addig tart, amíg újra nem menstruálok. Így a vérzésem előbb jön meg mostanában, már a 20 napon jelentkezik. 40 évesen érzek hőhullámot is, fáradtságot sokszor. Változókor tünete lehet ez már? A Mastodynon csepp szedhető erre a problémára? Köszönöm válaszát!

1

Tisztelt Doktor úr! Tíz éve kivették a méhem mióma miatt és most egy éve viszkető és nagyon fájdalmas a szeretkezés kezdete. Ovestin krémet használtam és tablettát is szedtem, de nem segített. Szeretkezés után Betadínnal kenem, hogy ne fájjon. Én pajzsmir

Tisztelt Doktor úr! Tíz éve kivették a méhem mióma miatt és most egy éve viszkető és nagyon fájdalmas a szeretkezés kezdete. Ovestin krémet használtam és tablettát is szedtem, de nem segített. Szeretkezés után Betadínnal kenem, hogy ne fájjon. Én pajzsmirigy gyógyszert és mellékvese zsugorom van. Szeretném ki kérni a tanácsát, hogy mit tehetnék, vagy mit használjak szeretkezéshez, hogy ne fájjon. Párom nagyon türelmes csak félek, hogy megunja az egészet. Maradok tisztelettel, Eliza

1

Tisztelt Doktor Úr! fájdalmas vizelési ingerek gyötörtek, már volt egyszer kaptam rá gyógyszert, de mivel szombat lévén vidéken lakom, volt idehaza Nolicin filmtabletta be vettem 1 db-ot kicsit enyhültek a panaszok. Kérdésem, hogy folytassam-e: Tisztelett

Tisztelt Doktor Úr! fájdalmas vizelési ingerek gyötörtek, már volt egyszer kaptam rá gyógyszert, de mivel szombat lévén vidéken lakom, volt idehaza Nolicin filmtabletta be vettem 1 db-ot kicsit enyhültek a panaszok. Kérdésem, hogy folytassam-e: Tisztelettel, K.Gy.

1

Tisztelt Doktor úr! Tanácsát szeretném ki kérni, 1 hónapja volt panaszom a húgycsövön keresztüli, erős, csípő, maró érzésre, ami csípő, vágó érzést keltett a húgycsőben vizeletközben. A panaszt mai napig nem tudom mi okozhatta, mert a panasz előtt voltam

Tisztelt Doktor úr! Tanácsát szeretném ki kérni, 1 hónapja volt panaszom a húgycsövön keresztüli, erős, csípő, maró érzésre, ami csípő, vágó érzést keltett a húgycsőben vizeletközben. A panaszt mai napig nem tudom mi okozhatta, mert a panasz előtt voltam 3-szor a Széchényi Gyógyfürdőben és a közben hosszú kihagyás után, elkezdtem a nemi életet de, óvszer használata nélkül, eléggé erősen többször éltem át a szexuális együttlétet, vajon köze van a kialakuláshoz? Nőgyógyász 2-szorra kialakult csípő fájdalomérzésnél, hüvelyváladékot vett Escherichia coli tenyésztett ki, amit Augmentin antibiotikummal kezelt. Hogy jöhetett létre mindez, a fürdőnek van köze vagy a nemi életnek? Kérem, Doktor úr tanácsát mivel lehet a panasz megismétlése ellen védekezni tenni. Köszönettel.

1

Tisztelt Főorvos Úr! 40 éves nő vagyok, sajnos már 5 éve kivették a méhemet, petefészkemet, vajon milyen lesz a szex ezután, mikor lép fel hüvelyszárazság? Ettől félek. Köszönettel: Rák

1

Üdvözlöm Doktor Úr! A kérdésem az lenne, hogy természetes-e az, hogy a menopauza alatt és után a libidó szinte a nullára csökken illetve a minimálisra. Gondolom ez sok hozzám hasonló hölgynek okoz problémát. Sok szakorvosnál jártam, de senki nem tudott ki

Üdvözlöm Doktor Úr! A kérdésem az lenne, hogy természetes-e az, hogy a menopauza alatt és után a libidó szinte a nullára csökken illetve a minimálisra. Gondolom ez sok hozzám hasonló hölgynek okoz problémát. Sok szakorvosnál jártam, de senki nem tudott kielégítő megoldást illetve választ adni. Pajzsmirigy alulműködésem van, igy a hormon tabletták szedését nem javasolták. De ez az állapot így már nagyon elkeserítő. 50 éves vagyok. Válaszát megköszönve: Zsuzsi

1

Ösztrogénhianyom van, félek a hormonális terápiától. Mit ajánl a doktor úr?

1

Tisztelt doktor úr! Áprilisban volt egy egészségügyi kaparásom, mert 3 hétig véreztem, ezután 2 hónapig nem volt menzeszem, 15-én megjött és azóta is tart. Ön szerint mit tegyek? Vagy csak azért tart megint sokáig amiért egy hónap kimaradt? Várom válaszát

Tisztelt doktor úr! Áprilisban volt egy egészségügyi kaparásom, mert 3 hétig véreztem, ezután 2 hónapig nem volt menzeszem, 15-én megjött és azóta is tart. Ön szerint mit tegyek? Vagy csak azért tart megint sokáig amiért egy hónap kimaradt? Várom válaszát!Köszönöm!

1

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!