Találatok a következő kifejezésre: Ha kimarad menstuáció és terhesség nem (1 db)

Ha kimarad a menstuáció és terhesség nem áll a háttérben mi lehet az oka?

Legjobb válasz: Megfeszitett munkatempo, idegesseg, fizikai megterheles, drasztikus fogyokura, nyaron tul nagy meleg ... Ilyesmi. gondold at, hogy van-e miostanaban olyan az eletedben, ami elter a mindennapoktol.

Megfeszitett munkatempo, idegesseg, fizikai megterheles, drasztikus fogyokura, nyaron tul nagy meleg ... Ilyesmi. gondold at, hogy van-e miostanaban olyan az eletedben, ami elter a mindennapoktol.
elõzöeket kiegészíteném annyiban, hogy lehet még kis cysta is, de erre doki tudna választ adni, egyébként ez sok nõnél elõfordul, és nem azt mondom hogy neked tutira az van, igen ahogy írták elõttem sok oka lehet.
A kérdező hozzászólása: köszönöm a válaszokat, igen átgondolandó minden.sziasztok

Hasonló válaszok

A kérdés szövege Válaszok száma

Tisztelt Doktor Úr! Azt szeretném megkérdezni, hogy a Minerva tabletta biztonságos-e, mert sok rossz tapasztalatot olvastam róla. Most először szednék fogamzásgátlót, de így félek szedni. Köszönöm válaszát: Bettina

1

Tisztelt Dr. Úr! Másfél hónappal ezelőtt inkontinencia szalagot helyeztek be. Azt szeretném tudni, hogy ezután lehet-e nemi életet élni, és ha igen, mikor? Várom megtisztelő válaszát. Cs.-né

1

Tisztelt Doktor Úr! Hétfőn voltam Önnél Pannonhalmán. Közel 4. hete vérzek. Kaptam vérzéscsökkentőt, de nem használt, sőt inkább erősödött a vérzés. Meddig várjak még a gyógyszer hatására ? Köszönettel

1

Tisztelt Főorvos Úr! 2005-ben melldaganattal műtöttek. A kemoterápiát és sugárkezelést követően 5 évig négyhetente injekciót kaptam és szedtem a gyógyszert. Jelenleg a Letrovena nevű gyógyszert kapom. Egy éve több alkalommal (egy hónapon belül 2-3-szor is

Tisztelt Főorvos Úr! 2005-ben melldaganattal műtöttek. A kemoterápiát és sugárkezelést követően 5 évig négyhetente injekciót kaptam és szedtem a gyógyszert. Jelenleg a Letrovena nevű gyógyszert kapom. Egy éve több alkalommal (egy hónapon belül 2-3-szor is) hólyaghurut jellegű panaszaim vannak. A vizelettenyésztés nem mutatott ki fertőzöttséget. Urológiai és nőgyógyászati rendeléseken voltam, ahol az intimtornát javasolja a vizsgáló főorvos. Két hete ismétlődtek a panaszok, elmentem egy urológus magánrendelésére, aki a leleteket átnézte és azt mondta, hogy hormonpótlásra lenne szükség. Szeretném megkérdezni, hogy ebben az esetben szedhetek-e ösztrogén tartalmú hormonokat, vagy van esetleg más segítség is? A mindennapjaimat nagyon megnehezíti a jelenlegi helyzetem, van, hogy napokig nem merek itthonról elmenni. Köszönettel: Rózsa

1

Trisequens tablettát szedek 4 hónapja. 2 hét múlva jönne meg a menstruációm. Mit tegyek, hogy ne a nyaralásom ideje alatt menstruáljak? 2 napja szedem a fehér színű tablettát. Várom tisztelettel válaszát!

1

Jó napot kívánok! Kb. 1, 5 éve gyakori vizelési ingerem van, még akkor is ha nem iszom, kellemetlen szaggal. Ha iszom, 2 percenként pisilek. Napi 1, 5 liter folyadékot iszom naponta. Már 2x voltam urológusnál. Az egyik antibiotikumot írt fel, az jó is volt.

Jó napot kívánok! Kb. 1,5 éve gyakori vizelési ingerem van, még akkor is ha nem iszom, kellemetlen szaggal. Ha iszom, 2 percenként pisilek. Napi 1,5 liter folyadékot iszom naponta. Már 2x voltam urológusnál. Az egyik antibiotikumot írt fel, az jó is volt. A másik másfajta gyógyszert, ami nem használt semmit. Laborban is voltam és semmilyen fertőzésem nincs! Hová forduljak? Kérem segítsen! Angéla

1

Sajnos nálam most is jelentkezett a hólyaghurut, pedig nyár van. Ez évente kétszer biztosan visszatér kb. 4 éve. Eddig csak tavasszal, vagy ősszel. A bal vesémben van egy növekvő ciszta, hólyagsérv és egy kisebb miomagöb is diagnosztizálva lett nálam a mú

Sajnos nálam most is jelentkezett a hólyaghurut, pedig nyár van. Ez évente kétszer biztosan visszatér kb. 4 éve. Eddig csak tavasszal, vagy ősszel. A bal vesémben van egy növekvő ciszta, hólyagsérv és egy kisebb miomagöb is diagnosztizálva lett nálam a múlt héten. Azt kérdezem, hogy mit tudok tenni a gyógyulásért? Köszönettel K.-né

1

Tisztelt Doktor Úr! 3 napja kezdődött az általam felfázásnak titulált kellemetlen érzés! Tüneteim: gyakori vizelési inger, vizeletürítés utáni ismételt inger, alhasi fájdalom, puffadtság érzés. Lázam nincs, viszont az alhasam továbbra is fáj. Már ittam ci

Tisztelt Doktor Úr! 3 napja kezdődött az általam felfázásnak titulált kellemetlen érzés! Tüneteim: gyakori vizelési inger, vizeletürítés utáni ismételt inger, alhasi fájdalom, puffadtság érzés. Lázam nincs, viszont az alhasam továbbra is fáj. Már ittam cickafarkfű teát, szedem a tőzegáfonya tablettát, gyulladáscsökkentőt is szedek, sokat iszom, ülőfürdőt és borogatást is alkalmaztam. Ez egy sima megfázás? Próbáljam ki az Urzinol tablettát? Segíthet az alhasi fájdalom elmúlásában?

1

Kedves Doktor úr! A kérdésem az lenne, hogy ha elfogyasztom a leforrázott barátcserje őrleményt, úgy hatásos lesz? Sajnos teát vettem és most tudtam meg, hogy vízben nem is oldódnak a hatóanyagai. Válaszát előre is köszönöm. Timi

1

Tisztelt Doktor Úr! Már 3 éve szenvedek a klimax tüneteitől, egyre jobban belefáradok, sokszor érzem rosszul magam. Javasolná a hormontartalmú gyógyszer szedését? Válaszát előre is köszönöm, tisztelettel: Anna

1

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!