Találatok a következő kifejezésre: Ha hormonzavarom akkor (6 db)

Ha hormonzavarom van, akkor hasonlóak a tünetek, mint ha terhes lennék?

Legjobb válasz: Attól függ milyen hormonzavar. Például nem jön meg a nenzeszed, fokozott szõrnövekedés. Gondolom voltál orvosnál, ha nem menj el!! Nagyon sokan szenvednek hormonproblémák miatt. Viszon van egy olyan pszichés betegség is, ha egy nõ görcsösen szeretne babát, és annyira, hogy beképzeli magyának teljesen. Ez addig fajulhat, hogy terhességi tünetek jelentkeznek, sõt még a pocak is láthatóan növekszik, pedig nem áll fenn terhesség. Azt tanácsolom mindenképpen fordulj orvoshoz!

Attól függ milyen hormonzavar. Például nem jön meg a nenzeszed, fokozott szõrnövekedés. Gondolom voltál orvosnál, ha nem menj el!! Nagyon sokan szenvednek hormonproblémák miatt. Viszon van egy olyan pszichés betegség is, ha egy nõ görcsösen szeretne babát, és annyira, hogy beképzeli magyának teljesen. Ez addig fajulhat, hogy terhességi tünetek jelentkeznek, sõt még a pocak is láthatóan növekszik, pedig nem áll fenn terhesség. Azt tanácsolom mindenképpen fordulj orvoshoz!

Ha hormonzavar miatt van barna folyásom, akkor mikor lesz normális menstruációm?

Márc.ban hagytam abba a diane-t azóta nem túl rendszeresen a mensim.Július óta meg se jött.Szeptember 8án is volt egy egy napos barna folyásom, illetve mostmár 2 napja tart és nem csak pecsétszerü.Terhes nem vagyok.Egy hete voltam orvosnál, azt mondta alig látszik a méhnyálkahártyám, valószin? hormon gondok.2 hónap türelmre intett.Na de mikor lesz normális menstruációm?Mert addig ugye babát se tervezhetek!Tapasztalat valakinek?

Legjobb válasz: Nekem a tabi abbahagyása után még volt egy barnázós hónapom és utána csak 7 hónapra rá jött meg. Mondjuk akkor még nem volt porondon a babatéma, szóval nem aggódtam miatta. De mivel azóta sem normális, kivizsgáltattam magam teljesen és PCOS-t állapítottak meg, amit most kezelünk. Azért szerintem adhatott volna valamit, hogy megvastagodjon a nyálkahártyád...

Nekem a tabi abbahagyása után még volt egy barnázós hónapom és utána csak 7 hónapra rá jött meg. Mondjuk akkor még nem volt porondon a babatéma, szóval nem aggódtam miatta. De mivel azóta sem normális, kivizsgáltattam magam teljesen és PCOS-t állapítottak meg, amit most kezelünk. Azért szerintem adhatott volna valamit, hogy megvastagodjon a nyálkahártyád...
Még egy nõ, aki a hormonális fogamzásgátló utóhatásaitól szenved... :-( Rendszertelen ciklust a barátcserje teszi rendbe, nekem nagyon bevált. Ezenkívül mindenféle nõi, kismedencei bajra jó a cickafarktea, a méhnyálkahártya megvastagodásában meg szolgálatot tehet a palástfûtea és a méhpempõ. Sõt, nekem ugyanerre nagyon jó volt a lépesméz, léppel együtt fogyasztva.
A kérdező hozzászólása: Köszönöm a válaszokat.És mi az a PCOS?Lehet nem jól írom, mert most nem látom amit írtál. És amiket a másik kedves válaszadó írt nagyon érdekelne.Hol kaphatóak ezek?Teák vagy kapszulák?Lehet ezt rendelni vhonnan?Kisfaluban lakunk, itt nincs drogéria:(Most rendeltem és várom a Multi Maca nevü készítményt, tudtok róla valamit?Nagyon szeretném ezt a babát, és úgy bánt, hogy ez a helyzet velem.Persze a doki azért nem írt semmit, mert molett vagyok, és azt mondta, hogy fogyjak le , mert az okozza a hormon gondjaimat.Világ életemben így néztem ki, van már egy kisfiam, és mindig rendben volt a mensim.Én tudom, hogy a kövérség gonddal jár, de nem kéne mindent arra fogni, nem?

Ha a nőgyógyász vérzéscsökkentőt vagy hormonzavar elleni gyógyszert ír fel, akkor az mindenképp vmilyen fog. Gátló, vagy vannak kimondottan a fentiekre való gyógyszerek, fog. Gátló hatás nélkül is?

Legjobb válasz: A fogamzásgátlóknak nincs vérzéscsökkentõ hatása és a hormonrendszernek csak egy kis részére vannak közvetlenül hatással. Tehát ha a nõgyógyász felír egy ilyen gyógyszert akkor nagyobb a valószínûsége, hogy az nem fogamzásgátló lesz. Mivel az egyszerre szedett gyógyszerek befolyásolhatják egymás mûködését, ha felír valamit úgyis meg kell beszélnie veled, hogy milyen gyógyszereket szedsz, és mi az amit felír neked.

A fogamzásgátlóknak nincs vérzéscsökkentõ hatása és a hormonrendszernek csak egy kis részére vannak közvetlenül hatással. Tehát ha a nõgyógyász felír egy ilyen gyógyszert akkor nagyobb a valószínûsége, hogy az nem fogamzásgátló lesz. Mivel az egyszerre szedett gyógyszerek befolyásolhatják egymás mûködését, ha felír valamit úgyis meg kell beszélnie veled, hogy milyen gyógyszereket szedsz, és mi az amit felír neked.

Ha kihagyott a mensim 1 hónapot 2-3 hónapja és most is késik már egy hete (ami valószínűleg hormonzavar miatt van) akkor lehet valami mellékhatása ha tabit iratok fel a dokival és akkor kezdem szedni amikor megjön?

tehát a lényeg hogy hormonzavarra fogamzásgátló... nemtudom hogy lehet e valami bajom

Legjobb válasz: Szerintem majd vitasd meg a nogyogyasszal. Ugyis mesz hozza, ha gyogyszert akarsz iratni, majd o megmondja, hogy jo otlet-e.

Szerintem majd vitasd meg a nogyogyasszal. Ugyis mesz hozza, ha gyogyszert akarsz iratni, majd o megmondja, hogy jo otlet-e.
sztem kaksizz egyet, és minden oksi lesz...
Szerintem nem valami jó ötlet. Az biztos, hogy ha fogamzásgátlót szedsz, akkor rendes lesz a ciklusod, amíg szeded, de ha csak ez a cél, akkor emiatt én nem tenném ki magam mesterséges hormonhatásnak. Egyébként mennyi idõs vagy? Korábban már kialakult jól kiszámítható rendszeres ciklusod, csak most vannak gondok? Egyébként tényleg legjobb, ha nõgyógyászt kérdezel.

Ha januárban elkezdenek kezelni hormonzavar miatt akkor az mennyi időbe telik még helyre áll rendesen? És ha helyre állt akkor mikor lehet próbálkozni a babával?

Gondolom sok n? van akinek hormonzavara van.Szívesen elolvasnám azoknak a n?knek a történetüket.Mit csinált hogy helyre álljon?Milyen vizsgálatokat kellett végezni meg ilyesmit.Ja meg ha esetleg van olyan n? akinek ez a problémája és volt trombózisa azokat hogyan kezelték evvel a problémával?Sajnos trombózisom volt és hormonális gyógyszereket nem szedhetek sajnos.Milyen módszer van erre?

Legjobb válasz: Én x éve abortusz után néhány hónapra megéltem egy nõgyógyászati "problémát", miszerint havonta nagyon darabos mens. volt bõ vérzéssel. Nagyon kínlódtam emiatt. Ügyeletrõl ügyeletre jártam, mindig elküldtek, megmosolyogtak, h mit pánikolok. Mígnem fél év után egy fórumra írtam kétségbeesésem miatt. Ott az elsõ orvos rátapintott a lényegre, a háttérben folyamatosan fennálló stressz volt. Ez okozott hormonális változást. Mint hormon helyreállító kúra, fogamzásgátló gyógyszert kellett szednem. Tüneteim kb. 1 évig fennálltak. Én rendeztem az életem és letettem a fogamzásgátlót. Viszont a trombózis éppen kizárja a fogamzásgátlót is. Talán a természetgyógyászat, teák stb. lehetnek megoldásként.

Én x éve abortusz után néhány hónapra megéltem egy nõgyógyászati "problémát", miszerint havonta nagyon darabos mens. volt bõ vérzéssel. Nagyon kínlódtam emiatt. Ügyeletrõl ügyeletre jártam, mindig elküldtek, megmosolyogtak, h mit pánikolok. Mígnem fél év után egy fórumra írtam kétségbeesésem miatt. Ott az elsõ orvos rátapintott a lényegre, a háttérben folyamatosan fennálló stressz volt. Ez okozott hormonális változást. Mint hormon helyreállító kúra, fogamzásgátló gyógyszert kellett szednem. Tüneteim kb. 1 évig fennálltak. Én rendeztem az életem és letettem a fogamzásgátlót. Viszont a trombózis éppen kizárja a fogamzásgátlót is. Talán a természetgyógyászat, teák stb. lehetnek megoldásként.

Ha úgy érzem valamilyen hormonzavarom van-tünetek etre utalnak-akkor háziorvoshoz forduljak, vagy nőgyógyászhoz h kivizsgáltasson?

Legjobb válasz: A háziorvos nem tud hormonvizsgálatot kérni, max beutalót az illetékes osztályra, de a nõdoki is csak részlegesen, amibõl mondjuk már meg lehet tudni, hogy szükséges-e további kivizsgálás, illetve van-e valami gond tényleg. Belgyógyász tud teljes mindenre kiterjedõ hormonvizsgálatra beutalót adni a laborba.

A háziorvos nem tud hormonvizsgálatot kérni, max beutalót az illetékes osztályra, de a nõdoki is csak részlegesen, amibõl mondjuk már meg lehet tudni, hogy szükséges-e további kivizsgálás, illetve van-e valami gond tényleg. Belgyógyász tud teljes mindenre kiterjedõ hormonvizsgálatra beutalót adni a laborba.
A kérdező hozzászólása: nagyon köszönöm! akkor oda jelentkezem be!
Endokrinológiára menj, ott foglalkoznak hormonproblémákkal.
Jah igen, elnézést, az a pontos válasz.. Csak nálunk a rendelõben nincs kimondott endokrinológia, nálunk ezeket a vizsgálatokat a leírt osztály végzi. Pesten van több helyen is, de a legtöbb az fizetõs... (elsõ voltam)

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!