Találatok a következő kifejezésre: Ha bevettem órás (6 db)

Ha bevettem 72 órás fogamzásgátlót, de rá 4 napra megint megtörtént a baj, akkor mi tévő legyek? Hat addig még az előző tabletta? Felirnak esetleg egy másikat?

Legjobb válasz: Ah nézem rendszeresen éltek nemi életet.Akkor miért nem szedsz tabit?Nem viccbõl mondja ezt mindenki,h ha rendszeresen élsz nemi éltet akkor tessék fogamzásgátlót szedni!Ha meg megszakítással védekeztek meg is érdemlitek!

Na ezt jól megkaptad!Nem kívánom neked hogy terhes légy, de ha a szexre van eszetek, a rendes védekezésre miért nincs? Hosszútávon könnyebb és biztonságosabb lenne mindenkinek.A rendes fogamzásgátlóval ráadásul olyan könnyû minden, beáll az addig rendszertelen ciklus is.A saját érdekedben legyen neked több eszed, mint a fiúnak! Menj orvoshoz, és beszéld meg vele mi legyen., sûrgõsen!
elhiszem h fiatal vagy meg h sexelni akarsz de az ilyen felelõtlen embereknek nem valo a szex akkor szülj gyereket és megtanulod mellette h mi az élet
Ah nézem rendszeresen éltek nemi életet.Akkor miért nem szedsz tabit?Nem viccbõl mondja ezt mindenki, h ha rendszeresen élsz nemi éltet akkor tessék fogamzásgátlót szedni!Ha meg megszakítással védekeztek meg is érdemlitek!
Lehet, hogy nem fog tetszeni amit írok, de ez van! Szóval, szerintem nem fog felírni ilyen tabit ennyi nap elteltével, mert hát azért elég kevés idõ telt el a gyógyi bevételével! Nagy hormonadagú gyógyszer, és ez sem biztos, hogy már jót tett neked! Lehet, hogy nagy a szerelem kettõtök közt, de azért ne az legyen, hogy te mindent bevállalasz a pasidért, õ meg nagy ívben sz*rik bele! Tessák állandó gyógyit szedni és nem a 72 órásra támaszkodni, mint ahogy már elõzõ kérdésekben felmerült ilyen! Ott le is írta egy lány, hogy neki az elsõ adagtól állandó gonjai voltak! MIért nem gondolkodnak mostanság fiatalok? Állandóan a szexen jár az eszük, ami nem lenne baj, ha tisztában lennének azzal, hogy mi, merre, meddig?
Biztos, hogy nem fogja felírni! Meg is érdemled, ha netán terhes lettél!! TESSÉK MÁR VÉDEKEZNI!!!
Dehogy írnak!Felejtesd el!Mit értesz a megtörtént a baj alatt?Óvszer nélkül védekeztetek?kiszakadt a gumi?Vagy mit????A véglet végül is ugyanaz!Állandó tabi a megoldás!!!
kérj tanácsot a nõgyógyásztól, mivel õ szakember
Itt nem arról van szó, h nem védekeztünk.A barátomról lecsúszott az óvszer. Sosem voltam felelõtlen, ilyen téren meg fõleg nem.Tisztában vagyok vele, h tabit kéne szednem, de annak megint más oka van h mért nem szedtem idáig.Köszönöm a segitséget, meg a le*aszást is.Bár nem érzem ugy h én ebbe hibás lennék.Mert bennem mindig is megvolt a felelõsségteljesség.Mégegyszer köszönöm a jótanácsokat!:)
Hosszutavon irass fel magadnak fogamzasgatlot ha mar elmesz a dokihoz es beszelj eleted szerelmevel, hogy te is ott vagy es letezel es ha nem vigyaz elobb utobb tobben lesztek... Ne haragudj, tudom, hogy nincs jogom itelni de nagyon felhaborit, hogy te szeded a lodozis hormonokat azert, mert a parod nem tud magan uralkodni!
Ha idegenkedsz a tablettától (bár nem hiszem, hiszen a 72 órásat 4-5 naponta is bevennéd), akkor tessék a fiúnak óvszert használni. Mert utána aztán nagy a szájuk! Nekem volt párom aki azért hagyott el, mert a késésben lévõ mensim miatt bepánikoltam és elmondtam neki, ha ez baba, megszülöm. Gyorsan rájött arra, hogy õ nem is akar apa lenni. A sors kegyes volt hozzám, mert 5 nap után megjött. De azóta csak gumival jöhet pasi az ágyamba, vagy szedem a tablettát nmint egy jókislány. Kemény 5 nap volt az. Szívbõl kívánom, hogy te is szerencsésen kerülj ki ebbõl. De legyen neked is jó lecke. Figyelmeztetés ez, hogy jobban vigyázz magadra.

Ha bevettem a 72 órás tablettát honnan tudhatom hogy hatott és nem vagyok terhes?

Legjobb válasz: Onnan, hogy két hét múlva csinálsz egy tesztet. De ha megjön a vérzésed, akkor nagy vszínûséggel nem vagy terhes. Persze vannak kivételek. A teszt biztosabb.

Onnan, hogy két hét múlva csinálsz egy tesztet. De ha megjön a vérzésed, akkor nagy vszínûséggel nem vagy terhes. Persze vannak kivételek. A teszt biztosabb.
Ne aggódj! Én is szedtem már be ilyet és vagy 2-3 hetet késett utána a mensesem a teszt meg negatív volt. Küldött az orvos ultrahangra is, hogy nem-e vagyok terhes, de nem voltam. Aztán adott egy gyógyszert ami másnapra meghozta. De ne idegeskedj! A végén még azért nem jön meg idõben. Remélem segíteni tudtam kicsit.
Milyen segítõkészek vagytok... Nekem egy hétre rá megjött, pedig még egyáltalán nem lett volna idõszerû. Természetesen ez még nem zárja ki a terhességet, és persze emberfüggõ. Amúgy, elvileg a rendes idõben kéne megjönnie, 1-2 nap csúszással, de ennek a valószínûsége elég kevés ekkora hormonadag után. Valahogy bírd ki azt a 2 hetet (célszerûbb lenne többet várni..), és ahogy elõttem írták, csináld meg a tesztet.
Igen, és ha úgy tetted volna fel a kérdést hogy honnan tudhatod hogy terhes maradtál- e, ezt válaszoltam volna: ha kinézel az ablakon és azt látod hogy ellepik a légteret a gólyák a házad körûl, akkor nincs kecmec, terhes lettél... :D
A kérdező hozzászólása: Óóóóó tényleg??? :D hahahaha
Ha nem nõ 10 szeresére a pocakod röpke 9 hónapon bellûl, akkor nem lettél terhes és hatott a csodaszer! :D
Ezért írtam a tesztet.
2 het mulva teszt.. ennyi..
A kérdező hozzászólása: De lehet hogy most a tabletta össze fogja zavarni a ciklusom és ki tudja h mikor kell hogy megjöjjön a menstruációm....
A kérdező hozzászólása: Köszönöm a RENDES válaszokat, hát remélem minden rendben lesz, nagyon nem kell nekem most ez az orvoshoz járkálás mert nem jött meg, stb, stb....

Ha bevettem a 72 órás tabit és a második tabletta bevétele után 5 órával hasmenésem volt, attól ugye nem lesz baj? Szóval hat a tabletta? Köszi a válszokat előre is

Legjobb válasz: nézd meg a leírásban, az pontosan írja hogy hány óráig kell hogy benned legyen, ha ezen belül esik az öt, fordulj orvoshoz, de a tájékoztató tényleg kitér erre:)

nézd meg a leírásban, az pontosan írja hogy hány óráig kell hogy benned legyen, ha ezen belül esik az öt, fordulj orvoshoz, de a tájékoztató tényleg kitér erre:)
A tájékoztatóban az áll, hogy ha a tabletta bevétele után hánysz akkor kell újat bevenni de szerintem hasmenés után is kéne mert fogamzásgátlóknál általában hasmenés után megszûnik a szer hatása.
Tanulj meg védekezni...-.-"
Elég nagy a baj, nem kellene szexuális életet élned.
Ha jól emlékszem fél évente 1x lehetne bevenni, bár ebbe nem vagyok biztos az viszont tuti hogy nem jó ha ilyen adag hormonnal bombázod a szervezeted. Mi a j farncért nem lehet rendesen védekezni!?
... többet ne legyen rá szükséged! Ha most muszáj, akkor muszáj, de ezután már figyelj oda rendesen! Akkora lórúgás ez a szervezetnek, hogy jobb nem rendszeresíteni!

Ha esemény utána tablettát bevettem (72 órásat), akkor menni idő után kell megjönnie? Mindenféle képpen megjön? Ha terhes lettem akkor is?

Legjobb válasz: Szerintem akkor csinálj egy tesztet. Bár nem ismerem a gyógyszer tulajdonságait, de lehet bekavart a ciklusba kicsit. És te is megnyugszol, ha lesz egy negatív teszted.

Szerintem akkor csinálj egy tesztet. Bár nem ismerem a gyógyszer tulajdonságait, de lehet bekavart a ciklusba kicsit. És te is megnyugszol, ha lesz egy negatív teszted.
Mindenki máshogy reagál a gyógyszerre. Az én esetemben nem jött meg, csak akkor amikorra egyébként is vártam. A gyógyszer bevétele után kicsit barnáztam, de ennyi.
Elvileg a tabletta nem befolyásolja a mensi idõpontját, majd valószínû akkorjön meg, amikor egyébként is kell.. ha bevetted idõben, akkor aggódni nem kell .
A kérdező hozzászólása: Csak az a baj, hogy akkor sem jött meg amikor megkellett volna...
Mikor kellett volna megjöjjön?
A kérdező hozzászólása: 1hete

Milyen következménye lehet annak, ha valaki 72 órás tablettát vesz be, de előtte mondjuk egy vagy két héttel már teherbe esett? Tehát már nem fér bele a 72 órába, de a tablettát bevette?

nem személyes tapasztalat,csak kiváncsi vagyok

Legjobb válasz: Hogyne születhetne betegen a baba. Gondolj csak bele, egy várandós nõnek még antibiotikumot se nagyon írnak fel, nemhogy bõdületesen nagy hormontartalmú gyógyszert. De lehet belõle vetélés és más, az anyára is káros mellékhatás.

Hogyne születhetne betegen a baba. Gondolj csak bele, egy várandós nõnek még antibiotikumot se nagyon írnak fel, nemhogy bõdületesen nagy hormontartalmú gyógyszert. De lehet belõle vetélés és más, az anyára is káros mellékhatás.
Akkor már bszhatod :D terhes maradsz :D
Semmi. Akkor már nem hat. Azt nem tudom, a baba születhet-e betegen egy ilyen akciótól, de talán nem.
A kérdező hozzászólása: mondom h nem személyes tapasztalat...na jo ez egyértelmû, de arra lennék kiváncsi h valami baja ezen kivül a nõnek vagy a gyereknek nem e lehet tõle?vetélés vagy iesmikre gondoltam
A kérdező hozzászólása: köszi a választ
vetélés és beteg gyerek is lehet a következménye.nyilván azért 72 órás és nem 2 hetes tabletta. és amúgy is nagyon kockázatos bevenni, hátha még már tuti, hogy baba van:S

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!