Találatok a következő kifejezésre: Ha a szavazáson (19 db)

Egy ujabb szavazás, mi lenne ha a válaszomat át birnám irni?

Láttam azt a szavazást és irtam is, szerintem jó ötlet, és ha már itt vagyunk mi lenne ha módositani birnám a válaszomat???

Legjobb válasz: jó de ha modosítja akkor más pont is kell rá...s senki nem fogja visszanézni h pontozza újra meg egyszer beirod h fekete utána meg hogy fehér?

jó de ha modosítja akkor más pont is kell rá...s senki nem fogja visszanézni h pontozza újra meg egyszer beirod h fekete utána meg hogy fehér?
Igaza van az elõttem szólónak. A helyesírási hibákat meg át kell nézni... újraolvasni, amit írtál.
A kérdező hozzászólása: Értem értem, igazatok van :) kössz erre nem gondoltam...
Esetleg úgy lenne értelme, hogy a megírást követõ kb. fél órában tudsz csak módosítani rajta. Így addig (elvileg) nem pontozzák még le/fel, vagy legalábbis nem sokan.
A kérdező hozzászólása: Na ez jó ötlet, de fél óra ssok, szerintem 5 perc is elég :)
Szerintem meg meg kéne szabni, hogy a tartalmát nem módosíthatod, csak a helyesírást, vagy értelmileg pontosíthatnád. Szóval teszem azt válaszolsz egy kérdésre, hogy: - Mit ajándékozzak a nagyimnak 99. születésnapjára, ha az elõzõekre sem emlékszik, de nem vagyok pofátlan, hogy ugyanazt adjam megint? (érzékeljétek, hogy ez csak egy példa. Bármi egyezés a valósággal csupán a véletlen mûve XD) - szerinte vegyetek neki egy új ágymelegítõt. :D és két hozzászólással lejjebb: *m - "szerintem" - bocs, lemaradt, 20:38-as voltam. és kijavíthatnád, hogy beírja... Na, ennyire nem értek én hozzá, de nehogymár 2009-ben ilyet ne lehessen megoldani :D
Szerintem ez remek ötlet lenne.

Ha most vasárnap lenne a szavazás Ön mely parlamenti pártra szavazna?

Nem kérek magyarázatot indoklást mocskolódást semmilyen indoklást CSAK a politikai párt nevét az alábbiak közül(FIDESZ, MSZP, JOBBIK, LMP , E2014,( nem mennék szavazni)). Ez csak egy rövid felmérés lenne a számomra hogy ezen az oldalon hogyan állnak a pártok. Egyébként indexen volt egy hasonló szavazás ahol más volt a kérdés de szerintem attól még össze fügésben lehet a pártok népszerűségével. Ki a leghasznosabb a védekezésben? 2928 Bajnai Gordon 4812 Gyurcsány Ferenc 5715 Mesterházy Attila 8886 Orbán Viktor 21483 Vona Gábor

Legjobb válasz: Jobbik!

Jobbik!
Jobbik
E2014 nem parlamenti párt, a Jobbik, Mszp, Fidesz és Lmp az csak, a Jobbikra szavaznék.
E2014 Online pollok meg semmit se érnek, ha a GYK-t olvasgatok kb. 80%-s Jobbik-gyõzelmet várhatnál.
Nem mennék el szavazni. Ebben a kutyakomédiában nem veszek részt. Elhitetik veled, hogy te döntesz, az x-eden múlik a jövõ. Pedig nem. Cirkusz bohócoknak.
Most egyikre sem.
Nem mennék szavazni.
E14
Magamra!
Honnan szedted ezeket az adatokat?
Mit is csinált Vona az árvíz alatt?
FIDESZ
MSZP vagy Együtt 2014
"Mit is csinált Vona az árvíz alatt?" Azerbajdzsánban zabált a diktátorokkal. Nagy ész, ha meg nem áll, nagy nemzeti hazafi.
forrás? Az semmi h 10 milliót felajánlottak és hogy a magyar gárda kint küzdött, valamint több a jobbikhoz köthetõ szervezet mint a betyár sereg? Ha balhé van egybõl azonosítjátok, ha segítenek meg meg sincsenek említve
Egyébként tényleg voltak Gárdisták a gáton.Ez igaz. Viszont Vona tényleg Azerbajdzsánban volt.
Szerintem meg Kubába vagy az Antarktiszon... forrás? Követitek merre megy hogy ennyire tudjátok? Végig míg árvíz volt Azerbajdzsánba kajált?
"Mármint kiönek? A kurucnak vagy az indexnek? Vagy azoknak akik Vonára szavaztak?" - A kurucinfó olvasótáborának. (Kerüljük a sima "kuruc" megnevezést, ne azonosítsuk ezt a szót az oldallal) "Egyébként ennek az egész kérdésnek amit feltett az index semmi értelme." - Véleményem szerint egyetlen ilyen internetes szavazás sem reprezentatív.
Nem azért nincs értelme mert nem reprezentativ... Az indexet se imdex.hu-nak hívjuk a kuruc.infot se fogom annak hívni, az index is jelent mást mégis az oldalra gondolsz általa...
Annyira imádnivalóak az ilyen #37-hez hasonló jobberek, ha valaki mond egy halál könnyen leellenõrizhetõ állítást, akkor forrásért meg kamut kiáltanak, miközben kb. 3 másodpercbe kerülne beütni a googlebe, hogy "vona azerbajdzsán" és hozná a linkeket (köztük Vona saját FB-oldalát), de amikor valami nekik "tetszõ" hírt találnak, amin felháborodhatnak, egybõl ugranak rá, mint a véres rongyra. Igaz, hogy általában az ilyen cuccok jó kuruttyinfó módra olyan távol állnak az igazságtól, mint Makó Jeruzsálemtõl, dehát istenem, megesik. Vicces :)
nem fogjátok beismerni hogy megint átvertek titeket/tévedtetek, tudom jól. de ez is reprezentálja az átlag index olvasók értelmi szintjét, hogy mindent elhisznek és azt adnak be nekik, amit csak akarnak, õk meg osztják az észt másoknak. csak nem vették észre, hogy az összes eszüket szétosztották már nekünk.
mindenki hinni akar valakinek vagy valaminek, ami nem baj A baj ott kezdõdik, hogy a média MINDEN résztvevõje hazudik, kivétel nélkül.
Na épp ezért kérdeztem hogy forrás? Vona a gátakon volt és ti ott voltatok? Azerbajdzsánba evett ja mert talán nem egy internetes hírportál szavát kellene tényként kezelni, hanem esetleg azt amit az érintett ír.
Csak a lepontozáshoz értenek, gondolkodáshoz nem.
Jobbik
És? Legalább ebbõl is látszik, hogy a kuruc.info a legolvasottabb hírportál. Ha csak az index olvasók szavaztak volna, akkor jó ha 2.000-et kapott volna Vona Gábor. De azoknak a száma, akik véletlenül pont olvasták ezt a kuruc által közzétett linket, és úgy gondolták, hogy szavaznak, azoknak a 99%-a Vonára voksolt, megjegyzem nem is lehet csak a szimpátiára hivatkozni, mert elég egyértelmû hogy õ segítette a legtöbbet.
Mármint kiönek? A kurucnak vagy az indexnek? Vagy azoknak akik Vonára szavaztak? Egyébként ennek az egész kérdésnek amit feltett az index semmi értelme. Egyértelmû, hogy Orbán tett legtöbbet hisz õ a miniszterelnök, neki ez kötelessége, a többi párt vezetõje is ott volt elvileg bár csak Vonát és Gyurcsányt láttam a többit nem (a hírekben)
Úgy könnyû húszezer szavazatot szerezni, hogy a kurucinfó összes gép elõtt tespedõ birkája kattintgat ezerrel. Merthogy valóságos kampányt indítottak pár napja.
A kérdező hozzászólása: Igazad van :-)
"E2014 nem parlamenti párt" A PM viszont igen, ami gyakorlatilag ugyanaz.
Azért az gyönyörû hogy mindenki a szélsõjobboldali "náci" pártot akarja!Nem hiába nem veszik komolyan MO-t EU-ban!
A kérdező hozzászólása: Igazad van :-) a 10-nek szolt
A PM se és a DK se, a PM és DK tagok jelenleg õgy tjdom függetlenként vannak bent így parlamenti párt kizárólag az amit felsoroltam + a KDNP de ugye õk házasságot kötöttek a fidesszel...
A kérdező hozzászólása: Köszönöm a kijavítást ebben igazad van de megkérnék mindenkit hogy a kérdésre válaszoljon. mocskolódás nem érdekel
Ostobaság. Parlamenti párt, amelyiknek a képviselõi bent ülnek a parlamentben. Az részletkérdés, hogy van-e frakciójuk vagy nincs, az mind csak adminisztráció.
Ugyan arra akire az elõzõ 18750 ugyan ilyen kérdésben. Minek kell feltenni naponta ezt a kérdést???
E2014
Csak a JOBBIK!
Kétfarkú Kutya Párt.
Valószínûleg senkire. Vagy bizakodom, hogy jön egy új, jobboldali, konzervatív párt. Megjegyzés: érdekes a szavazás eredménye (a "védekezés" alatt gondolom az árvízi munkákat értik benne), mert alapvetõen nem a jobbik szavazóihoz szól az Index, mégis igen megugrott arrafelé a szavazatok száma.
Jobbik
Pro patria, azért mert a kuruc.info nak volt egy cikke róla és kirakta linkbe hol lehet szavazni, kurucról meg mentek és nagyrészt gondolom Vonára szavaztak.
Na, ez megmagyarázza a jelenség okát. De hogy miért volt ez nekik olyan fontos...
A kérdező hozzászólása: Nem kérek magyarázatot!! köszönöm


Hogyha béci kihívná alekoszt, és ha a párbaj szavazás ingyenes lenne, akkor kire szavaznátok? Bécire vagy alekoszra?

és nem kell ilyen állszent duma hogy "én nem nézem ezeket a szenny m?sorokat" mert úúúgyis nézed! xD

Legjobb válasz: Bécire

Bécire
Alekoszra, mert õ csinálja a showt. Béci nekem szürke volt elég sokáig, de a végére kinyílt a csípája és nagyon "kemény" lett. Rosszul vagyok az ilyen beképzelt hú[email protected]õl-.-
Bécire, mert hányok attól, ahogy Alekosz viselkedik a nõkkel. Szerintem még szûz, nincs senki olyan hülye, hogy becsábuljon neki.
alekosz
Alekoszra , mert Olivér barátja volt bennt a villába és nagy poénos.Bécire pedig azért nem , mert akarmilyen rendes is ott van benne a nagyon ördög a k**** hugicájával együtt.Amig bennt volt Oli addig nevetett mindenki a Tv elött...most meg ...mindenki tudja mi van...szavazzatok Alekinnyóra .
Hat en kb eddig 6 reszt lattam plusz annyit nrzrm oket a teraszrol amennyit akarok a rendor meg mentoautot is hallottam... Eleinte utaltam az egesz bagazst de tenyleg Alekosz csinalja a shoet akarmennyire idegesito szamomra h hat nem egy IQfighter de nyomja az idegen szavak szotarat xD Amikor az Evat bsztatta az nagyon idegesitett vmi tancnal, de am olyan kiehezett bologatos kutyanak tunik xD ha nem bunkozik akkor maganakvaloan/ egyugyurn aranyos, vicces. Becit hat mivel 6 resz alatt nem ot mutattak fokent hanem Alekoszt, Evat meg a regiekben Szandikat, inkabb szentendreiektol ismertem mrg ot mint a villabol... Es az alapjan Alekoszra szavaznek- ugye arra kell aki bennmarad?!
Bécire

Ha nem lesz elég regisztráció a szavazáshoz, akkor nem lesz 2014-ben választás? Automatikusan marad a jelenlegi?

Legjobb válasz: Nincs olyan, hogy nem elég, nincs határ húzva. Akár 10 fõ is eldöntheti a választást.

Nincs olyan, hogy nem elég, nincs határ húzva. Akár 10 fõ is eldöntheti a választást.
Szerintem egyfordulós választáson nincs részvételi minimum, pedig állítólag egyfordulós lesz
Szerintem a regisztráltak létszámánál fogják meghúzni a határt, ergo azt fogják alapul venni. Ha a regisztráltak 60 százaléka elmegy, akkor érvényes lesz.
ha most van minimum határ, nem baj, majd holnapra megváltoztatják a kõbe vésett alaptörvényt.. minden nap változik rajra úgyis valami, ez is belefér majd.
Nincsen érvényességi küszöb, mivel egyfordulós lesz. Régen volt 25%, most már az is eldönti a választást, hogy csak Orbán megy el szavazni. Egyébként minden ellenérzésem ellenére ezt nem tartom hülyeségnek, felesleges kétszer szavazást tartani, aki meg nem akar az úgysem szavaz. Egy elég, úgyis elege van mindenkinek a kampányokból meg a sok hülye dumából.
Remélem inkább nem választanak meg senkit és anarchia lesz. Úgy járunk a legjobban.
nem neked szólt hanem az Anarchistának...
A kérdező hozzászólása: Nem akarok senkit megbántani, de van részvételi minimum. Az alkotmányban van leírva és nemrég változott.
A kérdező hozzászólása: Ha nekem szólt a felkötés, rossz helyen keresed az igazad. Én csak megneszeltem és feltettem a kérdést. Lehet engem utálni, de felesleges.

Már lassan a 3. évhez közeledünk. Ha most lennének a szavazások, akkor hogyan alakulnának a dolgok?

2010-ben még csomóan a környezetemben is hittek Orbánban, de gondolom mint az ismer?seimnek, úgy másoknak is leesett, hogy csak a hatalom, és a pénz kell neki, mi meg csak rosszabbul élünk, és millió-egy adót fizetünk.

Legjobb válasz: Hát ha addig nem kiáltják ki a Királyságot, akkor szerintem megint Fidesz, erõsebb Jobbik, gyenge LMP és Mszp (vagy DK mostmár?)

Hát ha addig nem kiáltják ki a Királyságot, akkor szerintem megint Fidesz, erõsebb Jobbik, gyenge LMP és Mszp (vagy DK mostmár?)
1. Fidesz: 32% 2. MSZP: 29% 3. Jobbik: 27% 4. LMP: 7% 5. Dk: 3% 6. JESZ: 1% 7. FKGP 0.6% 8-. Egyéb: 0.4%
A közvélemény kutatásokon sem a fiatalok (Jobbik), sem az MSZP-s idõsek nem vesznek részt tehát hülyeség az egész egyebek mellett, a regisztráció megint üt egy egyet az MSZP-n és dob egyet a Jobbikon...
Regisztrációval: Fidesz: 35% Jobbik: 35% MSZP: 15% LMP: 10% DK: 1%
"Akkor meg mi alapján feltételezed, hogy értelmesek?" Abból, hogy nem szavaznának a Jobbikra.
Én még azt is kinézem hogy a sok hívõ miatt a fityisz kap még egy évet. Vagy ha nem akkor megmarkolják egymás zacsiját a jobbikkal és úgy futnak át a célvonalon, de ez a két alja bagázs a legesélyesebb. A többiek harmatgyengék jelenleg. És nem is hiszem hogy ez változik 2 év alatt.
Az értelmesebb volt Fideszesek nem szavaznának a Jobbikra. Inkább nem mennének el szavazni.
"2010-ben még csomóan a környezetemben is hittek Orbánban" Akkor elég sötét, mûveletlen környéken élhetsz.
'Az értelmesebb volt Fideszesek nem szavaznának a Jobbikra.' Akkor meg mi alapján feltételezed, hogy értelmesek?
szonda ipsos, de sorolhatnám még.
Én azt hiszem nem mennék el szavazni.
Független szervezetek nélkül, átrajzolt választási körzetekkel, a hívõknek kedvezõ regisztrációval, érvényességi küszöb nélkül a fidesz fog nyerni. Sajnos annak a rétegnek a kezében az ország, amelyik elõször habzó szájjal kommunistázik, majd államosítást követel, amelyik kikéri magának, hogy rasszista vagy antiszemita lenne, de két sör után kifejti, hogy kit hogyan kéne megölni, és emellé egy lepke memóriájával, és elkötelezettségével bír. Fideszesek bosszantására remekül használható a "mit gondoltál 8 éve az egykulcsos adóról" kérdés.
A Fidesz fog még 4 évet kapni ezt tartom a legvalószínûbbnek.Aztán talán kap a Jobbik is 4 évet merthogy biztosan hatalomra fognak jutni véleményem szerint, ha csak addig be nem jönnek az MSZP-sek, de valószínû hogy a Fidesznek még lesz újabb 4 éve. Aztán kitudja....
""Akkor meg mi alapján feltételezed, hogy értelmesek?" Abból, hogy nem szavaznának a Jobbikra." Akkor mi alapján feltételezed, hogy értelmesek?
néztem statisztikákat, nagyjából ugyan úgy alakulnának a dolgok, azt leszámítva, hogy a fidesz népszerûsége drasztikusan csökkent, amúgy én a jobbikra szavaznék
A kérdező hozzászólása: Bocs úgy írtok mint a motolla XD
A kérdező hozzászólása: Utolsó 2 választ köszönöm!
A felmérések szerint a fidesz nyerne DE MIÉRT???! MIVEL TUD RÁVENNI ENNYI EMBERT HOGY RÁ SZAVAZZANAK? DIKTATÓRIKUS, RABLÓ, HOZZÁ NEMÉRTÕ, VICCKORMÁNY! Minden pártot utálok, de van két párt, amikre szavazni KELL ha nem akarjuk hogy folytatódjon a kétpárti diktatúra. Ezek pedig az LMP meg a Jobbik! Ezekbõl sem nézek ki sok jót, de még mindig többet mint az mszp-bõl vagy a fideszbõl. Én csak ellenszavazóként fogok résztvenni a választáson.

Ha lenne szavazás a halálbüntetés visszaállításáról, hogy szavaznál?

Egyszer?en félek, utálom, hogy félve kell kilépni esténként az utcára, mert állandóan parádéznak, balhéznak, lopnak, rabolnak, gyilkolnak. Féltem a gyerekeimet, nem akarom, hogy ilyen világban kelljen feln?niük, ahol félniük kell. A magyarokat bántják, de miért? Hiszen t?lünk kapják a segélyt, miért nem tesznek ez ellen valamit fels?bb szinten? Meddig fog ez még fajulni? Mindenki homokba dugja a fejét? minek kell még történnie?

Legjobb válasz: Hitler? amugy, igen és a magyar emberekre is ugyanúgy vonatkozna a törvény...

Hitler? amugy, igen és a magyar emberekre is ugyanúgy vonatkozna a törvény...
Szerintem a halálbüntetésnél is van jóval rosszabb: életfogytiglanig kényszermunka :) És csak is a legkeményebb, legmocskosabb, legundorítóbb, legfárasztóbb közmunkára kötelezném az effajta embereket. Ha engem elítélnének valamiért, és választhatnék a két dolog közül, én biztos a halálbüntetést választanám, mert az rövidebb ideig tart :D Pedofiloknak meg külön ki lehetne azt találni, hogy 6-10 év börtön, utána kasztrálni. A halálbüntetéstõl nem riadnak annyira vissza az igazi kemény bûnözõk; sajnos.
Épp kérni akartam hogy köss bele az élõ fába is:) Egy szóval sem mondtam, hogy a fegyver gonosz, csak teljesen fölösleges mindenkinek azzal mászkálnia, azért mert "szabad". Az az évi 1-2 meg inkább heti 1-2:) Eleget olvasok újságot ahhoz, hogy ezt leszûrjem. Cigányokat mondtam, azt is akartam, lévén Borsodban élek, ez a tapasztalatom. Hívhatsz vidéki parasztnak, de itt súlyosabb a probléma, mint a fõvárosban:) A csendõrös véleményeden meg csak nevetek. Minek túlzod el ennyire a kötekedést? Nem kell minden ember mellé külön csendõr, de még településenként 5-6 is több, mint a semmi. És ha meg akarnak késelni, de véletlenül van egy csendõr a környéken, máris megmentették az életem. A kamerarendszer is jó, ha van. Erre is csak azt tudom mondani, hogy a mai helyzeten csak javítani tudna. A cigánytelepek meg egyértelmûen a fertõ központja. Naponta kettõ mellett is elvisz az utam, tudom mirõl beszélek.
Fegyverviselés? Szerinted azzal a cigányok nem élnének vissza?:) Az USA-ban sem vált be, ráadásul ott a gyerekek tonnaszámra hentelik le magukat apuci pisztolyával. Csendõrség kell ide, állandó köztéri megfigyelés, és a cigánytelepek felszámolása.
20:40 nem lenne rossz ötlet
"Aki fegyvert ránt, az célpont lesz..." Ezt a marhaságot meg hol hallottad? Ha az utcán rám támadnak, akkor már alapból célpont vagyok, ebbõl a szempontból mindegy, hogy önvédelembõl fegyvert rántok-e. De a között van különbség, hogy célpont vagyok, és megkéselnek a pénzemért, vagy célpont vagyok de lelövöm a támadóm.
ma 20:29! Aki fegyvert ránt, az célpont lesz...
Ha jól érzékelem, akkor te most a cigányok kiírtásáról kérdezel bennünket?
Igen
Én nem szavaznék, hanem tüntetnék!
Nem, ez nem old meg semmit, mit ér a büntetés, ha a bûneset már megtörtént? Az egyetlen ésszerû megoldás a polgári fegyverviselés liberalizálása!
Én az egyenlõség keretei között (akkor se ússza meg a sorozatgyilkos, ha cigány) simán visszaállítanám.
mármint ahhoz hasonló börtönbe
Én a cigánybûnözõket a Tent city nevû börtönbe zárnám
Visszaállítanám etnikumra való tekintet nélkül.
kérdezõ.. szívszaggató volt a bevezetés.. és talán egy nagyon nagyon nagyon minõsített formályát meg is szavaznám.. de ne gondold hogy kis hazánkban csak a cigányok bûnöznek.. tudom h a cigánybûnözés olyan egyszerûen fogható jelszó, miszerint õk a felelõsek.. de talán nem árt tisztán látni... ezen kívül egy csomó etikai és gyakorlati kérdést felvet.. nem hiába törlik el nagyon sok helyen..

Magyar és magyar között az alapján van különbség, hogy kire szavaz? Vagy mi értelme van megnehezíteni azoknak a szavazást akik érezni fogják az eredményt, ha visszajönnek?

Aki kint dolgozni és van itthoni lakcíme(ezek többsége nem a fideszre szavazna) annak körülményesebb a szavazás, mint azoknak akik határon túl laknak és semmiben nem érinti õket a választás eredménye, azok akik állampolgárságot kapnak. (õk nagyrészben jobboldaliak)

Legjobb válasz: Van értelme. A külhoni magyarok jogosultságát, a leadott szavazatokat csak a Fidesz fogja ellenõrizni. Úgy hamisítják meg, ahogyan akarják. Õk a kettõs állampolgárság, és az azzal járó elõnyök miatt a Fideszre fognak szavazni. Aki viszont a jobb megélhetés miatt ment külföldre, az aligha Fidesz-párti. Õk jobb, ha nem szavaznak, de legalábbis nehezebb lesz nekik.

Van értelme. A külhoni magyarok jogosultságát, a leadott szavazatokat csak a Fidesz fogja ellenõrizni. Úgy hamisítják meg, ahogyan akarják. Õk a kettõs állampolgárság, és az azzal járó elõnyök miatt a Fideszre fognak szavazni. Aki viszont a jobb megélhetés miatt ment külföldre, az aligha Fidesz-párti. Õk jobb, ha nem szavaznak, de legalábbis nehezebb lesz nekik.

Ha a közelgő szavazáson megszavazza a nép, hogy ne legyen vizitdíj, azon nyomban eltörlik?

Legjobb válasz: Nem. Olyan nincs a törvénykezésben, hogy "nyomban". Az ügydöntõ népszavazás eredménye az Országgyûlésre nézve kötelezõ érvényû. Vagyis a népszavazás hivatalos eredményét követõen az Országgyûlés - a népszavazás eredményével egyezõen - határoz és módosít, majd az új rendelkezések jogerõre emelkedésétõl (jelen esetben kihirdetésétõl)számítva válik érvényessé.

Nem. Olyan nincs a törvénykezésben, hogy "nyomban". Az ügydöntõ népszavazás eredménye az Országgyûlésre nézve kötelezõ érvényû. Vagyis a népszavazás hivatalos eredményét követõen az Országgyûlés - a népszavazás eredményével egyezõen - határoz és módosít, majd az új rendelkezések jogerõre emelkedésétõl (jelen esetben kihirdetésétõl)számítva válik érvényessé.
Kicsit pontosabban az elõzõ válasz: A közelgõ népszavazáson az OVB által a 155/2007-es határozat alapján felteendõ kérdés: "Egyetért-e Ön azzal, hogy a háziorvosi ellátásért, fogászati ellátásért és a járóbeteg-szakellátásért a jelen kérdésben megtartott népszavazást követõ év január 1-jétõl ne kelljen vizitdíjat fizetni?" Tehát ha igen a válasz, akkor is legkorábban 2009. január 1-jével szûnik meg a vizitdíj. Azonban fontos megemlíteni, hogy - ki tudja miért - a kérdés a VIZITDÍJ NEVÛ KÖLTSÉGTÉRÍTÉS eltörlésére vonatkozik, nem arra, hogy TÉRÍTÉSMENTESEN LEHESSEN igénybevenni az egészségügyi szolgáltatásokat. Ennek eredményeképpen akár a Kormány határozhat úgy - az eltörlés megszavazása esetén -, hogy a vizitdíjat 2009. január 1-jétõl megszünteti. Majd következõ határozatában pedig 2009. január 1-jétõl esetenként 500 Ft-os pl EGÉSZSÉGÜGY-IGÉNYBEVÉTELI vagy VIZSGÁLATI vagy "HÁLAPÉNZHELYETTI" DÍJAT vezet be. Hiszen az ügydöntõ népszavazás kérdése a VIZITDÍJ megnevezésû jogintézményt szünteti meg - megfelelõ támogatottság esetén. A kérdés nem épp a leghelyesebben megfogalmazott. Arról nem is beszélve, hogy az ügydöntõ népszavazásoknál csak arról rendelkezik a jogszabály, hogy a döntés kötelezõ érvényû az Országgyûlésre nézve. Arról nem rendelkezik, hogy MEDDIG és milyen feltételekkel. Vagyis, amennyiben az Országgyûlés - a kérdés megfelelõ támogatottsága esetén - a vizitdíjat eltörli, eleget tett az ügydöntõ népszavazás eredményének. Azonban, ha a következõ gyûlésükönk a vizitdíj intézményét visszaállítják, akkor igencsak felköthetik a gatyájukat a jogászok, hogy törvénytelenséget találjanak benne, mégha egy ilyen irányú rendelkezés abszolút etikátlan lenne. Itt a válasz "jogi értelemben" van megadva. A harmadik, kórházi napidíjas kérdés (156/2007-es OVB határozat) szintén a KÓRHÁZI NAPIDÍJ megnevezésû költségtérítés eltörlésérõl rendelkezik, nem a fekvõbeteg-ellátás ingyenességérõl... Ha már kiveséztem két kérdést, a "tandíj eltörlésére" vonatkozó kérdésnél is igencsak megjegyzendõ, hogy a kérdés NEM IS EMLÍTI a tandíj intézményét, csupán a fizetendõ képzési hozzájárulás megfizetését kívánja megszüntetni, vagyis a tandíjra vonatkozó rendeletek AKÁR kiterjeszthetõk az állami finanszírozásban tanuló hallgatókra is... Minden dolog azon áll, hogy hogy merjük megkérdezni. Kérdezni tudni kell. Pláne a politikában és pláne egy országos választáson. Itt valakinek érdeke volt, hogy ezek a kérdések ÍGY kerüljenek a választólapokra.
Nem! Csak a köv. évtõl! De addigra majd kitalálnak valamit, mert a vizitdíj bevételeit úgyis be kell valahol hozniuk! Tehát tök mindegy, hogy hogy szavazunk, elõbb vagy utóbb más címen úgyis kifizettetik velünk!
Azért nem mindegy, hogy hogy szavazunk!A kormánynak kutya kötelessége figyelembe venni a szavazás végeredményét.Rajtunk is múlik, hogy ezután valóban fizetõs lesz-e az eü, vagy csináljanak velünk azt amit akarnak.Amit már elfogadunk, onnan már rövid út vezet az áremeléshez, és a többi szolg.megfizetéséhez.Amit elvettek és még elvesznek, a következõ költségvetésben pótolni tudják.Legfeljebb kevesebb jut a zsebekbe.
Akkor talán mégegyszer: "Rajtunk is múlik, hogy ezután valóban fizetõs lesz-e az eü..." "Egyetért-e Ön azzal, hogy a háziorvosi ellátásért, fogászati ellátásért és a járóbeteg-szakellátásért a jelen kérdésben megtartott népszavazást követõ év január 1-jétõl ne kelljen vizitdíjat fizetni?" Ebben a kérdésben még BURKOLTAN sem jelenik meg az, hogy a megvezetett magyar nép arról fog szavazni, hogy térítésmentes legyen az egészségügy. Ez egy nagyon okosan megfogalmazott kérdés... Hiába hangoztatják úgy, hogy arról döntünk, ingyenes lesz-e a doki. Nem. Ezt felejtse el mindenki.
Nem hinném hogy túlzottan változna bármi, láttunk itt már furcsaságokat, ki tudja??
Csak tájékoztatásul:a kérdés másfél éve lett feltéve, és akkor még csak errõl szólt a fáma.Amit viszont szavazunk, 3 évig kötelezi a kormányt annak betartására.


Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!