Találatok a következő kifejezésre: Hüvelygombára alkalmaztam ami folyamatosan kifolyik, és (1 db)

Hüvelygombára alkalmaztam hüvelykúpot, ami folyamatosan kifolyik, és a menszeszem is megjött közben. A menszesz megzavarhatja a gyógyulásomat?

Sziasztok! Hüvelygombára alkalmaztam hüvelykúpot amib?l pénteken tettem fel az utolsót és ami szombaton még folyt kifele de mára(vasárnap hajnal) megjött a menzeszem de még látom hogy mindig folyik ki a kúp. Most akkor a menzeszem megzavarhatta a gyógyulásomat? És most nem is szabad kennem még ha fáj akkor sem(kanesten krémmel)??

Legjobb válasz: A hüvelykúp kifolyik,de a fertõzik is távozik ez által. A menszesz alatt szerintem ne alkalmazd, mert akkor anélkül is tisztul. Szerintem ha elmúlik a menszesz akkor folytasd.

A hüvelykúp kifolyik, de a fertõzik is távozik ez által. A menszesz alatt szerintem ne alkalmazd, mert akkor anélkül is tisztul. Szerintem ha elmúlik a menszesz akkor folytasd.
nem hiszem, hogy a gyogyulást meg zavarta, viszont ha fáj, akkor használj tampont, és ugy be tudod kenni!
A hüvelykúp nem tud teljesen felszívódni, egy idõ után ki kell folynia valamennyinek, de a felhelyezést a legjobb este csinálni, amikor lefekszel, akkor kevésbé folyik ki. Azért meg nem kell aggódni, hogy közben megjött a menzeszed, ez egy nagyon jó öntisztító folyamat, ilyenkor a kúpot persze nem tudod használni, mert nem tudna hatni, hamarabb kifolydogálna. De most is szépen tisztul ki a fertõzés. Krémmel kívülrõl nyugodtan kenheted ilyenkor is.

Hasonló válaszok

A kérdés szövege Válaszok száma

Tisztelt Főorvos Úr! Az lenne a kérdésem, hogy alulműködik a pajzsmirigyem, és ez okozhat-e nőgyógyászati problémákat? Nézték a TSH-t, amire az volt a válasz még belefér az értékbe. Sokszor van gyulladásom, van egy kis hüvelyszárazságom, és együttlét után

Tisztelt Főorvos Úr! Az lenne a kérdésem, hogy alulműködik a pajzsmirigyem, és ez okozhat-e nőgyógyászati problémákat? Nézték a TSH-t, amire az volt a válasz még belefér az értékbe. Sokszor van gyulladásom, van egy kis hüvelyszárazságom, és együttlét után pár napig van egy kis fájdalmam.(nem viszket és nem is piros) Már nem tudom, hogy mit csináljak, mert itt nem nagyon foglalkoznak a problémámmal. Két három havonta járok orvoshoz, és mindig kúpokat kapok. Használom a Cikatridina kúpot, de nem nagyon használ. Válaszát nagyon szépen köszönöm:Margó

1

Tisztelt Doktor Úr! Tegnap és tegnapelőtt inszeminációm volt. Az ágyunkon mágneses derékaljon alszunk. 1, Ez a két éjszaka a mágneses derékaljon befolyásolja a teherbeesés esélyét? 2, Mit tanácsol? Alhatok rajta, vagy ez veszélyes? Köszönettel, Anna

Tisztelt Doktor Úr! Tegnap és tegnapelőtt inszeminációm volt. Az ágyunkon mágneses derékaljon alszunk. 1, Ez a két éjszaka a mágneses derékaljon befolyásolja a teherbeesés esélyét? 2, Mit tanácsol? Alhatok rajta, vagy ez veszélyes? Köszönettel, Anna

1

Tisztelt Doktor Úr! A biciklizés milyen hatással van a beágyazódásra? Megakadályozhatja? Mit tanácsol? Válaszát köszönöm, A.

1

Tisztelt Doktor Úr! 35 éves vagyok babát szeretnénk, rendszertelen egy ideje a menstruációm! Most kezdtünk el vizsgálatokra járni, és az lenne a kérdésem, hogy magamtól szedhetem-e a Premens tablettát, mert ahhoz, hogy folytassuk a kivizsgálást meg kellen

Tisztelt Doktor Úr! 35 éves vagyok babát szeretnénk, rendszertelen egy ideje a menstruációm! Most kezdtünk el vizsgálatokra járni, és az lenne a kérdésem, hogy magamtól szedhetem-e a Premens tablettát, mert ahhoz, hogy folytassuk a kivizsgálást meg kellene jönnie? Bárkinek jó ez, hogy kell szedni? Hátha segítene! Válaszát előre is köszönöm :Gyöngyi

1

Tisztelt Doktor Úr! Érdeklődni szeretnék, hogy a Nuvaring hüvelygyűrű mellett alkalmazhazó-e a Vitagyn C krém? Köszönettel, Andrea.

1

Tisztelt Doktor Úr! Négy hónapja a méhemet és a petefészkeimet is eltávolították, műtét után már egy héttel jelentkezett a hőhullám. Azóta beszedtem egy doboz Feemsen kapszulát, egy doboz Remifemin Plusz tablettát, de még semmi javulást nem érzek. Tudna a

Tisztelt Doktor Úr! Négy hónapja a méhemet és a petefészkeimet is eltávolították, műtét után már egy héttel jelentkezett a hőhullám. Azóta beszedtem egy doboz Feemsen kapszulát, egy doboz Remifemin Plusz tablettát, de még semmi javulást nem érzek. Tudna ajánlani valami hatásos módszert? Válaszát előre is köszönöm!

1

Tisztelt Doktor Úr! 43 éves vagyok 1 éve tüdőembóliát kaptam, fogamzásgátlót azonnal abba kellett hagynom syncumart szedek. Szeretném öntől megkérdezni, mivel bő vérzésem van ami rendszertelenül jön meg, befolyásolja-e a gyógyszer amit sajnos szednem kell

Tisztelt Doktor Úr! 43 éves vagyok 1 éve tüdőembóliát kaptam, fogamzásgátlót azonnal abba kellett hagynom syncumart szedek. Szeretném öntől megkérdezni, mivel bő vérzésem van ami rendszertelenül jön meg, befolyásolja-e a gyógyszer amit sajnos szednem kell! Köszönöm a válaszát! Tisztelettel: Krisztina

1

Tisztelt Doktor Úr. Szeretném megkérdezni önt, hogy méhkivétel és hüvelyplasztika után, három héttel lehetséges a hövelykrémek és kúpok használata, viszketést érzek sajnos, mióta hazajöttem a korházból. Köszönettel. Erika

1

Tisztelt Doktor Úr! 24 éves lány vagyok, a menstruációm nagyon rendszertelen! Van, hogy hónapokig kimarad, illetve barnás folyásom van! Azt hittem, hogy a stressz miatt rendszertelen, de ez nagyon aggasztó! A legrosszabbtól tartok! Ajánlatos-e a Duphaston

Tisztelt Doktor Úr! 24 éves lány vagyok, a menstruációm nagyon rendszertelen! Van, hogy hónapokig kimarad, illetve barnás folyásom van! Azt hittem, hogy a stressz miatt rendszertelen, de ez nagyon aggasztó! A legrosszabbtól tartok! Ajánlatos-e a Duphaston szedése? Köszönettel: V.

1

T. Doktor Úr! Hat hónapja kezelnek égető, viszkető hüvelyi és környéki panaszok miatt. Első alkalommal Candidat tenyésztettek ki, de már számtalan gyógyszert (kúpot) kipróbáltunk és semmi nem segít. Sajnos az említett tünetek miatt már aludni sem tudok, m

T. Doktor Úr! Hat hónapja kezelnek égető, viszkető hüvelyi és környéki panaszok miatt. Első alkalommal Candidat tenyésztettek ki, de már számtalan gyógyszert (kúpot) kipróbáltunk és semmi nem segít. Sajnos az említett tünetek miatt már aludni sem tudok, mert elviselhetetlenek. Utóbb hormonkezelést is adtak (52 éves vagyok), de a kúp (Ortho-Gynest) még elviselhetetlenebb panaszokat vált ki. Most már csak álomba tudom sírni magam, és attól tartok, nincs segítség. Nagyon sok pénzt kiadtam, de egyre drágább gyógyszereket adnak, és semmi hatásuk nincs. A Candidatól nem lehet szabadulni?

1

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!