Találatok a következő kifejezésre: Hízni szeretnék, ezért a polybé tablettát (1 db)

Hízni szeretnék, és ezért a polybé tablettát szedem, ez alkalmas lehet arra hogy az anyagcserémet lelassítsa?

Legjobb válasz: Minek gyógyszer? Ne mozogj. Felse kelj a tv elõl egyél chipset, 5 tábla csokit egy nap tuti meghízol. Kólát egész nap. stb

Minek gyógyszer? Ne mozogj. Felse kelj a tv elõl egyél chipset, 5 tábla csokit egy nap tuti meghízol. Kólát egész nap. stb
Gratulálok az elõzõ válaszadónak! Ha fogalmad sincs a témáról, minek szólsz hozzá? Szerintem nem az anyagcserédet kell lassítani, de a polybé jó, azt szedd, meg ajánlom a Béres cseppet is. Ezen kívül egyél rendszeresen, naponta ötször, és mozogj is mellette. A hangsúly a rendszerességen van.
Szia! Nekem is ez volt a gondom 1 éve. nekem azt tanácsolták. hogy egyek sokszor sokat ésutána 1-2 NAGY pohár NEM szénsavas és agyoncukrozott üdítõt vagy vizet igyak meg. ert táítja a beleket. és igy több fér beléd. a jóidõn is legyél sokat. mert ugy joban ívánod majd az ételt. nekem bevált:D (d most nem tok emondani a sok fincsi kajáról:D:D)
Én a polibérõl azt hallottam, hogy jó étvágyat csinál, tehát többet fogsz tõle enni. Szerintem egészségesen egyél. Az elsõ hozzászólót ne vedd figyelembe. Az õ módszerétõl biztosan hízol (KIMONDOTTAN KÖVÉR LESZEL) és gondolom ezt azért nem akarod!
Szia! Mennyire vagy sovány és miért? Ha alkati kérdés, szerintem hiába eszel. Ha nincs étvágyad, azt meg ki kéne vizsgáltatni. Lehet pajzsmirigy gond is, vagy I-es típusú cukorbetegség - akkor hiába van nagy étvágyad mégse hízol. Nekem az étvágyammal volt gond, mert nulla volt, és már olyan sovány voltam, hogy kezdett életveszélyes lenni, muszáj volt dokihoz mennem, mert egy falatot se bírtam lenyelni és a vitaminok nem segítettek! Részletesen kivizsgáltak, nem találtak semmit szerencsére. A Peritol nevû gyógyszert kellett szednem, amitõl 15 kilót híztam és még így sem vagyok duci. Szóval szerintem bízd a dokira magad, ha nagyon sovány lettél.

Hasonló válaszok

A kérdés szövege Válaszok száma

Tisztelt Főorvos Úr! Ebben az évben leszek 44 éves. Nem jött meg a menstruációm ezért vettem egy terhességi tesztet ami negatív lett, egy-két hónapja néha nagyon melegem lett a víz is folyt rólam. A terhesség tüneteit nem igazán veszem észre magamon. Tava

Tisztelt Főorvos Úr! Ebben az évben leszek 44 éves. Nem jött meg a menstruációm ezért vettem egy terhességi tesztet ami negatív lett, egy-két hónapja néha nagyon melegem lett a víz is folyt rólam. A terhesség tüneteit nem igazán veszem észre magamon. Tavaly szeptemberben voltam rákszűrésen. Olyan kellemetlen elmenni az orvoshoz csak azért mert még a változó kort sem tudom észre venni de inkább attól félek, hogy terhes vagyok. Tudna valami jó tanácsot adni? Előre is köszönöm. Marika

1

Tisztelt Főorvos Úr! Nem olyan régen átestem egy szerencsére enyhe lefolyású infarktuson. A kórházban azt javasolták, hogy a menopauzára szedett gyógyszert ne szedjem. Igen korán elkezdtem szedni (38 évesen) a tünetek kezelésére gyógyszert, az első gyógys

Tisztelt Főorvos Úr! Nem olyan régen átestem egy szerencsére enyhe lefolyású infarktuson. A kórházban azt javasolták, hogy a menopauzára szedett gyógyszert ne szedjem. Igen korán elkezdtem szedni (38 évesen) a tünetek kezelésére gyógyszert, az első gyógyszer a Trisequens volt, azt kb 10 évig szedtem, majd kb 5 éve magas vérnyomásom lett. Ekkor azt javasolták változtassunk gyógyszert, amely meg is történt. Ez pedig az Estrimax nevű gyógyszer amit jelen ideig szedtem. Most 58 éves vagyok azt szeretném kérdezni, hogy milyen nem gyógyszernek minősülő gyógyszert szedhetnék a hőhullámok és az alvászavarok enyhítésére. Nem szeretnék ismételten kapni egy újabb infarktust. Sajnos ami egy magamkorabeli nőnek gondot okoz a szekszuális életben az nekem is probléma.(pl: szárazság) Segítségét előre is köszönöm. Tisztelettel: B.I.

1

Tisztelt Főorvos Úr! 2012. február 23-án hüvelyi úton eltávolítoták a méhemet! A műtétre azért került sor, mert nagyon véreztem, két ciklus között is, próbálkoztunk a mirenával, gyógyszerrel de a szervezetem nem reagált sajnos rá, ezért a műtét maradt! A

Tisztelt Főorvos Úr! 2012. február 23-án hüvelyi úton eltávolítoták a méhemet! A műtétre azért került sor, mert nagyon véreztem, két ciklus között is, próbálkoztunk a mirenával, gyógyszerrel de a szervezetem nem reagált sajnos rá, ezért a műtét maradt! A kérdésem az volna, hogy normális-e még az, hogy alig két hét után még fájdogál a hasam alja, és fáj két oldalt a hasfalam, és a pisilés is néha fájdalmas! Várom mielőbbi válaszát! Tisztelettel:Gabriella

1

Tisztelt Doktor Úr! 21 éves nő vagyok, körülbelül 1 hónapja áll fenn a panaszom, ami egy hete erősebb és állandó: a hüvelyem jobb oldala tompán fáj, ill. jobb oldalon a szeméremdombom, csontom. Közösüléskor pedig még erősebb. Mi lehet az oka? (3 hete volt

Tisztelt Doktor Úr! 21 éves nő vagyok, körülbelül 1 hónapja áll fenn a panaszom, ami egy hete erősebb és állandó: a hüvelyem jobb oldala tompán fáj, ill. jobb oldalon a szeméremdombom, csontom. Közösüléskor pedig még erősebb. Mi lehet az oka? (3 hete voltam nőgyógyásznál, akkor nem láttak semmit) Köszönöm

1

Tisztelt Főorvos Úr! Tavaly áprilisban volt egy vetélésem, kb. egy hónap múlva meg egy petevezeték átfúvásom, mert alhasi problémáim voltak már hosszú idő óta. Szeretnénk a férjemel harmadik babát is, de sajnos azóta hiába próbálkozunk nem esek teherbe. A

Tisztelt Főorvos Úr! Tavaly áprilisban volt egy vetélésem, kb. egy hónap múlva meg egy petevezeték átfúvásom, mert alhasi problémáim voltak már hosszú idő óta. Szeretnénk a férjemel harmadik babát is, de sajnos azóta hiába próbálkozunk nem esek teherbe. A menstruációm rendszertelen, általában 30 és 40 naponként menstruálok. Segítségét előre is köszönöm. Tisztelettel Bibi

1

Tisztelt Doktor Úr! Kérem tájékoztasson, hogy a húgyúti fertőzés kezelésére megfelelő lesz-e az Urzinol nevű tabletta. A vizeléskor égő, csípő érzést tapsztalok tegnap óta, más probléma nincsen. Mária

1

Üdvözlöm! 26 éves nő vagyok. Nem mindig volt szabályos a menstruációm, volt, hogy pár napot késett, volt, hogy beállt és normálisan megjött. Most az utóbbi pár hónapban megvolt végig. Aztán most január 13-án volt menstruációm, azóta semmi. Most március 6.

Üdvözlöm! 26 éves nő vagyok. Nem mindig volt szabályos a menstruációm, volt, hogy pár napot késett, volt, hogy beállt és normálisan megjött. Most az utóbbi pár hónapban megvolt végig. Aztán most január 13-án volt menstruációm, azóta semmi. Most március 6. van és a tüneteim megvannak, de mégsem történik semmi. Nagyon félek, hogy valami baj lehet. Lehet hipohonder vagyok? Januárban voltam nőgyógyásznál rákszűrésen, akkor mindent rendben talált. Lehetek terhes annak ellenére, hogy feszül a mellem, fáj a hasam? Vagy itt más probléma áll fent? Köszönöm válaszát, Honey

1

Tisztel Főorvos úr! Nagyon el vagyok keseredve, én egy 54 éves nő vagyok. Méheltávolító műtétem volt 2005-ben, mivel hogy akkor még mensesem volt így a két petefészkemet nem távolították el, mondván akkor nem fognak jelentkezni a menopauza tünetek. Ez így

Tisztel Főorvos úr! Nagyon el vagyok keseredve, én egy 54 éves nő vagyok. Méheltávolító műtétem volt 2005-ben, mivel hogy akkor még mensesem volt így a két petefészkemet nem távolították el, mondván akkor nem fognak jelentkezni a menopauza tünetek. Ez így is volt, teljesen jó voltam, semmilyen panaszom nem volt, csak mostanában, észleltem hüvelyszárasságot. Minden a legnagyobb rendben volt egészen, 12.02.03-ig ugyanis a panaszaim ekkor kezdődtek. Nehezen vizeltem, pedig bőségesen ittam folyadékot, vizeléskor nem fájt, viszont a vesém egy kicsit igen. A vizeletem volt hogy, ép csak csordogált és alhas tájékon kétoldalt nagyon fájt. Felkerestem az urológia szakrendelést. Elmondtam a panaszomat, ahol nem végeztek ultrahang vizsgálatot, csak vizeletmintát nézetek, ++ volt az eredmény. Egy doboz Nitrofurantoin tabl. 3×1 szedtem. Majd laborvizsgálat következett. Az eredmény ami csillagot kapott, fehérvérsejt 28 baktérium 1145 volt. Ekkor ismét felírt egy gyógyszert Ciprinol 500mg, ebből 2×1 vettem be. Akkor a tüneteim kezdek elmúlni, de valahogy éreztem nincs minden rendben. Most ismét fájdalmas a vizelés, és sötét színű a vizelet és fehér pici darabok láthatóak benne. Nagyon el vagyok keseredve. Nem értem miért nem jött helyre, és azt sem értem miért nem csináltak ultrahang vizsgálatot. Most muszáj lesz megint elmenni az urológiára. Lehet hogy más probléma is lehet a háttérben, mert az alhas tájékon nagyon fájdalmas, és érzékeny a tapintásra?!! Tisztelt főorvos úr! Szeretném ha tanácsot adna, hogy most hogyan tovább, a munkából nem szeretnék “kiesni” ez miatt! Előre is köszönöm, válaszát. Tisztelettel: Julianna

1

Tisztelt orvos úr! Az lenne a kérdésem, hogy a lactacyd femina intim mosakodógél használható minden nap. Köszönöm válaszát

1

Tisztelt Doktor úr! A változókor tüneteit észleltem három hónapja. Izzadság, hőhullám, oknélküli idegesség, az utóbbi 3 évben, rendszeres 21 naponkénti menstruációm volt, az elmúlt 3 hónapban hol jött, hol nem, az ultrahang vizsgálat alapján kevés petesej

Tisztelt Doktor úr! A változókor tüneteit észleltem három hónapja. Izzadság, hőhullám, oknélküli idegesség, az utóbbi 3 évben, rendszeres 21 naponkénti menstruációm volt, az elmúlt 3 hónapban hol jött, hol nem, az ultrahang vizsgálat alapján kevés petesejt látható. Nőgyógyászom a Remifemint ajánlotta. Ön szerint mennyi ideig kell használjam (44 éves vagyok)? Tisztelettel, b.i.

1

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!