Találatok a következő kifejezésre: Hízni szeretnék, ezért a polybé (1 db)

Hízni szeretnék, és ezért a polybé tablettát szedem, ez alkalmas lehet arra hogy az anyagcserémet lelassítsa?

Legjobb válasz: Minek gyógyszer? Ne mozogj. Felse kelj a tv elõl egyél chipset, 5 tábla csokit egy nap tuti meghízol. Kólát egész nap. stb

Minek gyógyszer? Ne mozogj. Felse kelj a tv elõl egyél chipset, 5 tábla csokit egy nap tuti meghízol. Kólát egész nap. stb
Gratulálok az elõzõ válaszadónak! Ha fogalmad sincs a témáról, minek szólsz hozzá? Szerintem nem az anyagcserédet kell lassítani, de a polybé jó, azt szedd, meg ajánlom a Béres cseppet is. Ezen kívül egyél rendszeresen, naponta ötször, és mozogj is mellette. A hangsúly a rendszerességen van.
Szia! Nekem is ez volt a gondom 1 éve. nekem azt tanácsolták. hogy egyek sokszor sokat ésutána 1-2 NAGY pohár NEM szénsavas és agyoncukrozott üdítõt vagy vizet igyak meg. ert táítja a beleket. és igy több fér beléd. a jóidõn is legyél sokat. mert ugy joban ívánod majd az ételt. nekem bevált:D (d most nem tok emondani a sok fincsi kajáról:D:D)
Én a polibérõl azt hallottam, hogy jó étvágyat csinál, tehát többet fogsz tõle enni. Szerintem egészségesen egyél. Az elsõ hozzászólót ne vedd figyelembe. Az õ módszerétõl biztosan hízol (KIMONDOTTAN KÖVÉR LESZEL) és gondolom ezt azért nem akarod!
Szia! Mennyire vagy sovány és miért? Ha alkati kérdés, szerintem hiába eszel. Ha nincs étvágyad, azt meg ki kéne vizsgáltatni. Lehet pajzsmirigy gond is, vagy I-es típusú cukorbetegség - akkor hiába van nagy étvágyad mégse hízol. Nekem az étvágyammal volt gond, mert nulla volt, és már olyan sovány voltam, hogy kezdett életveszélyes lenni, muszáj volt dokihoz mennem, mert egy falatot se bírtam lenyelni és a vitaminok nem segítettek! Részletesen kivizsgáltak, nem találtak semmit szerencsére. A Peritol nevû gyógyszert kellett szednem, amitõl 15 kilót híztam és még így sem vagyok duci. Szóval szerintem bízd a dokira magad, ha nagyon sovány lettél.

Hasonló válaszok

A kérdés szövege Válaszok száma

Tisztelt Doktor Úr! 24 éves nő vagyok. Szeretném megkérdezni, hogy azok a tünetek alapján amik vannak, lehet-e méhnyakrákom? A tünetek: hüvelyi folyás, hüvelyfájdalom (lehet, hogy kismedencei fájdalom), és korábban voltak nemi szervi szemölcseim. Köszönöm

Tisztelt Doktor Úr! 24 éves nő vagyok. Szeretném megkérdezni, hogy azok a tünetek alapján amik vannak, lehet-e méhnyakrákom? A tünetek: hüvelyi folyás, hüvelyfájdalom (lehet, hogy kismedencei fájdalom), és korábban voltak nemi szervi szemölcseim. Köszönöm szépen!

1

Tisztelt Doktor Úr! Válaszát köszönöm! Kissé megrémültem tőle. Ha a tenyésztés nem mutatott ki semmit, akkor milyen fertőzés állhat még a háttérben? Egyáltalán meg fogok gyógyulni? 42 évesen korainak tartom, hogy elzárkózzak a férjemtől. Újbóli válaszát k

Tisztelt Doktor Úr! Válaszát köszönöm! Kissé megrémültem tőle. Ha a tenyésztés nem mutatott ki semmit, akkor milyen fertőzés állhat még a háttérben? Egyáltalán meg fogok gyógyulni? 42 évesen korainak tartom, hogy elzárkózzak a férjemtől. Újbóli válaszát köszönöm!

1

Üdvözlöm Doktor úr! A segítségét szeretném kérni. Ma kaptam meg a rákszűrésem eredményét, és negatív lett szerencsére, de kimutatta, hogy gyulladásos tünetek vannak bennem, ezért hüvelyváladék tenyésztést végeztek nálam. 52 éves vagyok, a menzeszem 2-3 hó

Üdvözlöm Doktor úr! A segítségét szeretném kérni. Ma kaptam meg a rákszűrésem eredményét, és negatív lett szerencsére, de kimutatta, hogy gyulladásos tünetek vannak bennem, ezért hüvelyváladék tenyésztést végeztek nálam. 52 éves vagyok, a menzeszem 2-3 hónaponként jelentkezik, és pisilés után elviselhetetlenül fáj, ég, csíp és már a hüvelyem is nagyon száraz. A szárazságot még betudom a változókornak, de ezeket a fájdalmakat valahogy nem igazán. A nőgyógyász azt mondja, hogy a legutóbbi probléma urológiai jellegű. Most Gynoflor hüvelykrémet, és Tarivid nevű antibiotikumot kaptam. Szükséges az antibiotikum mellé probiotikumot vennem? Olyan szinten elviselhetetlenek ezek a tünetek, hogy borzasztó! Válaszát nagyon szépen köszönöm! Tisztelettel: S.-né

1

Tisztelt Doktor Úr! Curam Duo 1000 mg antibiotikumot szedtem torokgyulladásra, mellette Lactofeel géllel egészítettem ki. Ennek ellenére hüvelygombám lett, amire orvosom egyszeri Gynazol kúpot adott. Most a 3. napon a viszketés mellett a fájdalom, és az é

Tisztelt Doktor Úr! Curam Duo 1000 mg antibiotikumot szedtem torokgyulladásra, mellette Lactofeel géllel egészítettem ki. Ennek ellenére hüvelygombám lett, amire orvosom egyszeri Gynazol kúpot adott. Most a 3. napon a viszketés mellett a fájdalom, és az érzékenység tünetek jelentkeztek. Kérdésem, hogy ez normális-e a kúptól, meddig várjak, mikor forduljak újra orvoshoz? Segítségét előre is köszönöm!

1

Tisztelt Doktor úr! A külső intim zóna szárazságára – pl. nagyajkak, hüvelybemenet -, alkalmas-e a Cikatridina kenőcs? Köszönettel: Judit

1

Tisztelt Doktor Úr! A problémám hónapok óta tart, bővebb, nyálkás hüvelyfolyás, égő, csípő, szúró érzet. Mikroszkópos kenetvizsgálat eredménye: aerob baktérium, fehérvérsejtek. Kaptam Zinnatot, majd Vitagin C flórahelyreállítót. Nem használt semmit, a pan

Tisztelt Doktor Úr! A problémám hónapok óta tart, bővebb, nyálkás hüvelyfolyás, égő, csípő, szúró érzet. Mikroszkópos kenetvizsgálat eredménye: aerob baktérium, fehérvérsejtek. Kaptam Zinnatot, majd Vitagin C flórahelyreállítót. Nem használt semmit, a panaszok ugyanúgy megmaradtak. Ismét orvos, történt tenyésztés, enterococcus faecalis és enterobacter cloacae tenyészett ki, újabb antibiotikum Amoxicillin, majd Floragyn következett. A panaszaim mégsem akarnak elmúlni, ismét elmentem a nőgyógyászatra, most már méhszájsebem is van, az orvos tejsavas irrigálást javasolt, mert a pH 6,5. Nagyon meg vagyok ijedve, mit tehetnék még, hogy ez a fájdalom elmúljon? Válaszát köszönöm.

1

Kedves Doktor Úr! Orvosom a Remifemin Plus-t javasolta, de úgy tudom, májfoltokat okozhat az orbáncfűtartalom miatt. Lehet-e napozni az alkalmazása mellett? Köszönettel: Valéria

1

Tisztelt Doktor Úr! Antibiotikum utáni gombás fertőzés kezelésére Gynazol krémet kaptam. Panaszaim nem múltak, sőt egyre rosszabbak, és érintésre fájdalmaim vannak. Az egynapos kezelés után 4 nappal, a menstruációm is elkezdődött. Ezzel félbeszakadt a kez

Tisztelt Doktor Úr! Antibiotikum utáni gombás fertőzés kezelésére Gynazol krémet kaptam. Panaszaim nem múltak, sőt egyre rosszabbak, és érintésre fájdalmaim vannak. Az egynapos kezelés után 4 nappal, a menstruációm is elkezdődött. Ezzel félbeszakadt a kezelés. A menstruáció után tovább kell ezt kezelni? Mi lehet a probléma, hogy rosszabbodott a helyzetem? Az Ellen probiotikus tampont használhatom most, segítene? Mindenképpen felkeresem orvosomat, 1 hét múlva kaptam időpontot. Köszönöm a segitséget előre is.

1

Kedves Doktor Úr! A fiatalkori mensturáció elmaradásának mi lehet az oka? Talán az előző fogamzásgátlás, vagy a fogyókúrás diéta? Másra nem tudok gondolni. Ezek kiválthatják?

1

Tisztelt Doktor Úr! Egy hónapja szenvedek heveny hüvelygyulladásban. A nőgyógyászom írt fel nekem antibiotikumot, Zitrocin 500-as filmtablettát, de sajnos nem használt. A rákszűrésem negatív lett, csak nem adták ki, mert a nőgyógyásznak látni kell: “Vegye

Tisztelt Doktor Úr! Egy hónapja szenvedek heveny hüvelygyulladásban. A nőgyógyászom írt fel nekem antibiotikumot, Zitrocin 500-as filmtablettát, de sajnos nem használt. A rákszűrésem negatív lett, csak nem adták ki, mert a nőgyógyásznak látni kell: “Vegyes bkt., gyulladás, metaplasia, kezelés után ism.!” Csak május 27.-re kaptam időpontot! Vizeleti üledékvizsgálat pozitív lett. Bal oldali kismedencénél fáj lent. Azt szeretném kérdezni, hogy hüvelygyulladásra mit ajánlana nekem, hogy ne szenvedjek addig? Nagyon szépen köszönöm! Erika

1

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!