Találatok a következő kifejezésre: Három hete abba a gyógyszert, (2 db)

Három hete hagytam abba a gyógyszert, viszont az utolsó levélnél elfelejtettem bevenni a 10. és a 18. gyógyszert. Együtt voltam a barátommal ekkor is, és nem pótoltam. A mensim megjött, de kb két napig tartott. Lehetek terhes már most?

És mikor elmúlt a mensim, utána is háromszor együtt voltunk már.. Nem tudom, hogy most mi lehet, egy kicsit izgulok, hogy mi lehet. Szeretnék babát, ha jön, akkor jöjjön, csak nem tudom meddig várjak, míg kiderül hogy most mi van.. köszike.

Legjobb válasz: Szerintem várd meg a mensi idõpontját és ha nem jelentkezik,akkor csinálj egy tesztet.Szerintem amúgy van esélye a babának.

Szerintem várd meg a mensi idõpontját és ha nem jelentkezik, akkor csinálj egy tesztet.Szerintem amúgy van esélye a babának.
Mikor En abbahagytam a gyogyszert mar a kov.honapban osszejott a baba, igaz megjott de sokkal kevesebb es rovidebb ideig volt meg. Ugyhogy siman lehetsz babas, a mai gyogyszerekben annyira keves a hormon mar, h akar 1-2 tabletta kihagyasa miatt is johet a baba. Anyukam baratnoje /20 eve kb/ akkor meg gondolhatod milyen fogamzasgatlok voltak, gyogyszer szedese melett lett terhes, es ikrei lettek.Megtartottak a babakat, es mindket gyerek a mai napig egeszseges.Szoval a regi gyogyszerektol is volt ilyen, szerintem ez mostsem valtozott sokat.

Nagy a baj? Három hete hagytam abba a gyógyszer szedését, előtte öt évig szedtem.

Utolsó menzesz szept.14. Tegnap este óta iszonyatosan fájnak a mellbimbóim. Meg vannak duzzadva, már a legkisebb érintés is fájdalmas. Terhesség kizárva. Vajon mi okozhatja, erre vagyok kíváncsi.

Legjobb válasz: a hormoháztartásod felborulása, valószínûleg.

a hormoháztartásod felborulása, valószínûleg.
A gyógyszer után kezdesz helyrejönni, néhány hónap és beáll minden, nálam ugyanígy volt, ne izgulj. Mostantól érezni fogod, hogy NÕ vagy, minden tekintetben!
Valószínû hogy napokon belül menstruálni fogsz.Beindult a petefészek mûködésed, mert ugye a gyógyszer leállította immár 5 éve és nem volt peteérésed.Hát most újra helyreáll a természet rendje a szervezetedben és lesz igazi menstruációd.Ne ijedj meg ha erõsebb lesz.Ez még egy tisztulási folyamat is.
Szia! Én augusztus 30-án hagytam abba, és most jött csak meg 30-án elõször. Nekem mindig a menzesz elõtti héten szoktak fájni, de valamikor szeptember elején nekem is volt egy ilyen idõszak. Viszont most semmi szokásos tünetem nem volt. Szerintem is az lehet, hogy kezd megindulni a hormontermelésed. Gondolj csak vissza, amikor az ember lányának elkezd nõni a melle, akkor milyen érzékeny. Amúgy nekem azt mondta az orvos, hogy 28 nap +/- 5 nap a normális ciklus (tudom, hogy ez mindenkinél más, és van akinek hosszabb), és ha ennyi idõ után sem jön meg, akkor érdemes felíratni olyan gyógyszert, ami meghozza.
Bocsi, elírtam, szóval augusztus végén hagytam abba a bogyót, aug. 30-án jött meg, és azóta csak most 30-án.
A kérdező hozzászólása: Köszönöm mindenkinek a választ, nagyon megnyugtattatok. Most viszont reggel óta iszonyatosan hasogat a bal petefészkem, már-már szúr. Ez vajon mitõl lehet? A közeledõ menstruáció jele?
El fog mulni ne parazz ..velem ugyanez volt!!

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!