Találatok a következő kifejezésre: Három hete a hasam, menstruálok (1 db)

Három hete megy a hasam, menstruálok miközben félidönél járok. Ez mind egy szakitás és családi okok miatt. Mit tegyek?

2 év után otthagyott életem szerelme. Azota görcsben a gyomrom,ha valamit magamba eröltetek megy a hasam. Régebben hánytam is. Tudom a stressztöl van,de ez ellen nem tudom h miz tegyek.

Legjobb válasz: Nehéz ilyenkor bármit is mondani,tanácsolni.De jo lenne ha megnyugodnál.Annyira könnyü mondani,ha elment hagy menjen.A vicces az,hogy egy kis idõ mulva nevetni fogsz az egészen és ezerszer megkérdezed magadtol,hogy tudtad szeretni.Az idö gyogyít.Vegyél eröt magadon és rohanj egy kicsit elöre.Ne pazarold az idöt bánkodással.Kapcsolodj ki.Menj moziba,szorakozni,csinositsd magad és MOSOLYOGJ.A családi okokat nem tudom,remélem nincs nagy baj és hamar megoldodig.És ne feledd MOSOLYOGJ.

Nehéz ilyenkor bármit is mondani, tanácsolni.De jo lenne ha megnyugodnál.Annyira könnyü mondani, ha elment hagy menjen.A vicces az, hogy egy kis idõ mulva nevetni fogsz az egészen és ezerszer megkérdezed magadtol, hogy tudtad szeretni.Az idö gyogyít.Vegyél eröt magadon és rohanj egy kicsit elöre.Ne pazarold az idöt bánkodással.Kapcsolodj ki.Menj moziba, szorakozni, csinositsd magad és MOSOLYOGJ.A családi okokat nem tudom, remélem nincs nagy baj és hamar megoldodig.És ne feledd MOSOLYOGJ.
Én a helyedben felkeresném a háziorvosom aki a panaszokra lehet hogy adna valamilyen stresszoldót vagy egyéb gyógyszert - ami persze csak átmeneti és nem megoldás - csak a testi tünetekre, de legalább a szervezeted megnyugodna. Együtt érzek veled hiszen átéltem én is ugyanezt (csak 9 évet kellett magam mögött hagyni)
A kérdező hozzászólása: köszönöm a válaszokat:) a mosolygás addig válik be amég vmiröl eszembe nem jut ö.. de probálkozok:) ennél csak jobb lehet:)

Hasonló válaszok

A kérdés szövege Válaszok száma

Tisztelt Doktor Úr! 27 éves leszek, 16 éves korom óta szedtem a Yadine nevezetű fogamzásgátló gyógyszert szüneteltetés nélkül. Több mint 1 hónapja orvosi javallatra abbahagytam a szedését. Múlt hét csütörtökön kellett volna a menzeszemnek megjönnie, viszo

Tisztelt Doktor Úr! 27 éves leszek, 16 éves korom óta szedtem a Yadine nevezetű fogamzásgátló gyógyszert szüneteltetés nélkül. Több mint 1 hónapja orvosi javallatra abbahagytam a szedését. Múlt hét csütörtökön kellett volna a menzeszemnek megjönnie, viszont azóta késik. A tüneteit tapasztaltam magamon, fájt a hasam és a melleim is. Természetesen a párommal óvszerrel védekezünk. Az lenne a kérdésem, hogy ez a kimaradás attól lehet, hogy abbahagytam a gyógyszert, vagy érdemes tesztet csináltatnom? Válaszát előre is köszönöm! Üdvözlettel: Anita

1

Tisztelt Doktor Úr! Nem olyan régen volt antibiotikumos kezelésem (megfázás miatt), és amióta abbahagytam, ég, viszket a hüvelyem, és olvastam a neten, hogy az antibiotikum felborítja a hüvely pH értékét, és erre jó a Vitagyn C hüvelykrém, mert helyreállí

Tisztelt Doktor Úr! Nem olyan régen volt antibiotikumos kezelésem (megfázás miatt), és amióta abbahagytam, ég, viszket a hüvelyem, és olvastam a neten, hogy az antibiotikum felborítja a hüvely pH értékét, és erre jó a Vitagyn C hüvelykrém, mert helyreállítja. Azt szeretném megkérdezni, hogy még szűz vagyok, így is használhatom az applikátort? Válaszát előre is köszönöm!

1

Tisztelt Doktor úr! 68 éves nő vagyok, és 2 hónapja használok hüvelysorvadásra Cikatridina kúpot, nemi életet nem élek. A tüneteim (fájdalom, feszülő érzés) már elmúltak, így most már csak másnaponként használom a gyógyszert. A kérdésem az, hogy ha abbaha

Tisztelt Doktor úr! 68 éves nő vagyok, és 2 hónapja használok hüvelysorvadásra Cikatridina kúpot, nemi életet nem élek. A tüneteim (fájdalom, feszülő érzés) már elmúltak, így most már csak másnaponként használom a gyógyszert. A kérdésem az, hogy ha abbahagyom a használatát, visszajönnek-e a panaszaim? Ezt most életem végéig kell használnom? Előre is köszönöm válaszát! Üdvözlettel: E.J.

1

Tisztelt Doktor Úr! 47 éves vagyok, elhúzódó (17 napos), darabos vérzés miatt eü. kaparásom volt 3 hete. A szövettan semmi eltérést, kórosat nem mutatott. Orvosom azt mondta, nincs semmi teendő, esetleg gyógyszert kellene szednem. Időpontom van hozzá, de

Tisztelt Doktor Úr! 47 éves vagyok, elhúzódó (17 napos), darabos vérzés miatt eü. kaparásom volt 3 hete. A szövettan semmi eltérést, kórosat nem mutatott. Orvosom azt mondta, nincs semmi teendő, esetleg gyógyszert kellene szednem. Időpontom van hozzá, de a szabadsága miatt csak 2 hét múlva tudok menni. Azóta azon agyalok, hogy miért kell gyógyszer, ha minden rendben. Utánaolvasgattam, valószínű a progeszteronpótlás miatt? Nem lehetne valamilyen természetes dologgal azt pótolni? Pl. barátcserje? Köszönöm válaszát! Tisztelettel: Andy Ezt a kérdést tettem fel Önnek ápr.15-én, melyre azt a választ tetszett adni, hogy a szövettan eredményétől függ minden. Kórszövettani diagnózis: Proliferatios fázis az endometriumban. Polypus corporis uteri M76800. Bízok benne, hogy nem muszáj a hormon. Köszönöm válaszát.Tisztelettel: Andy

1

Tisztelt Doktor úr! Hüvelysorvadás, hüvelyszárazság esetén a Cikatridina kúp mellett a Cikatridina kenőcsöt is lehet használni? Erre alkalmas? Kívül csillapítaná az égő, viszkető érzést? Hüvelyszárazságkor a Vitagyn C hüvelykrémet lehet használni? Jobb le

Tisztelt Doktor úr! Hüvelysorvadás, hüvelyszárazság esetén a Cikatridina kúp mellett a Cikatridina kenőcsöt is lehet használni? Erre alkalmas? Kívül csillapítaná az égő, viszkető érzést? Hüvelyszárazságkor a Vitagyn C hüvelykrémet lehet használni? Jobb lesz tőle? Vagy ront az állapoton? Köszönöm

1

Tisztelt Doktor úr! 52 éves vagyok, a menzeszem rendszertelenül jelentezik 2-3 hónaponként. Borzasztó hüvelyszárazságtól szenvedek, és pisilés után nagyon fáj, ég, csíp, szúr és mar a hüvelyem. A hüvelyszárazságot még betudom annak, hogy a változókor tüne

Tisztelt Doktor úr! 52 éves vagyok, a menzeszem rendszertelenül jelentezik 2-3 hónaponként. Borzasztó hüvelyszárazságtól szenvedek, és pisilés után nagyon fáj, ég, csíp, szúr és mar a hüvelyem. A hüvelyszárazságot még betudom annak, hogy a változókor tünete, de az, hogy ilyen borzasztó fájdalmakat érzek a hüvelyben, ezt én nem hiszem, hogy ennek a tünete lenne. Számtalan krémet, kúpot használtam már eredmény nélkül, mert mindegyik krém, és kúp csípte a hüvelyemet. Jelenleg az Ovestin tablettát szedem, amiből beszedtem 33 szemet, és az Estrokad hüvelykrémet. Egy kis ideig jó, aztán 10 perc után elkezd csípni! Meg szeretném kérdezni Öntől, kedves Doktor úr, hogy meddig fog tartani ez az állapot, és Ön szerint a tünetek alapján mi lehet a gondom, bajom? Van amikor órákig tünetmentes vagyok, aztán van, amikor napokig, órákig szenvedek! Segítségét nagyon köszönöm! Várom válaszát! Tisztelettel: V. Éva

1

Tisztelt Doktor úr! Hat hónapja szedem a Kliogest tablettát, ami nekem nagyon bevált mind a hőhullámra, mind a összes többi klimax mellékhatásokra. Rendszeresen járok vizsgálatokra pl. nőgyógyászhoz, mammográfiára. Csupán egy panaszom lenne, hogy kb. egy

Tisztelt Doktor úr! Hat hónapja szedem a Kliogest tablettát, ami nekem nagyon bevált mind a hőhullámra, mind a összes többi klimax mellékhatásokra. Rendszeresen járok vizsgálatokra pl. nőgyógyászhoz, mammográfiára. Csupán egy panaszom lenne, hogy kb. egy hónapja nincs orgazmusom. Lehetséges, hogy ez a gyógyszer mellékhatása? Emellett kisebb fehér folyást vettem észre. Válaszát előre is köszönöm. Tisztelettel: Keykó

1

Tisztelt Doktor úr! A szójatej segíthet a változókorú hölgyeken? Üdv.: Vilma

1

Üdvözlöm tisztelt Főorvos úr! Leukoplakia vulvae diagnózist állítottak fel, a rákszűrés eredménye: P2. Ortho-Gynest hüvelykúpot kaptam. Heti 1×1 kúp, félek a kúp használatától, mivel nagyon sok rossz mellékhatása van, ráadásul már ki is vonták a forgalomb

Üdvözlöm tisztelt Főorvos úr! Leukoplakia vulvae diagnózist állítottak fel, a rákszűrés eredménye: P2. Ortho-Gynest hüvelykúpot kaptam. Heti 1×1 kúp, félek a kúp használatától, mivel nagyon sok rossz mellékhatása van, ráadásul már ki is vonták a forgalomból. Kérdésem, van-e gyógynövény alapú kenőcs, vagy kúp forgalomban, Ön mit javasol? Köszönöm válaszát.

1

Tisztelt Doktor úr! Lidokain érzékeny vagyok, és azt szeretném megkérdezni, hogy a Proktis készítmények tartalmaznak-e lidokaint vagy lidokain származékokat? Amennyiben nem, használnak-e végbélszűkület miatti fájdalom esetén? Válaszát előre is köszönöm: É

Tisztelt Doktor úr! Lidokain érzékeny vagyok, és azt szeretném megkérdezni, hogy a Proktis készítmények tartalmaznak-e lidokaint vagy lidokain származékokat? Amennyiben nem, használnak-e végbélszűkület miatti fájdalom esetén? Válaszát előre is köszönöm: Éva

1

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!